BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert John Heitinga

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 25 juni 2015 - 14:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax contracteert John Heitinga (Ajax Clubsite)

nora
 nora - zaterdag 27 juni 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, wanneer ga je nou eens begrijpen dat je beide nodig hebt?? Gaan alle 18 jarige jongens het halen bij Ajax?? Vast niet he??.

Talent heb je nooit genoeg in de opleiding, en als je dat voor weinig geld kan halen, moet je dat zeker niet nalaten...
He kerel zitten we hier op een 18 jarige te wachten dan ? jij heb altijd een grote bek over alle talenten die er aan komen en nu wil je weer een 18 jarige kopen, nee natuurlijk halen al die jeugd spelers het niet maar we hebben er zat kerel zet je bril op kerel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2015 door nora --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 14:48 schreef Loetje het volgende:
Verdomme, heeft Ajax interesse in Moussa Dembele, is het de verkeerde!
Inderdaad jammer..
remco k
 remco k - zaterdag 27 juni 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 20:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax is op zoek naar een spits die er direct staat....dan moet je het niet in een 18 jarige zoeken....bovendien wil je geen 40 18 jarige op je loonlijst.
Ik geef toe dat het moeilijk is, zie maar aan Dijks ons pingpong balletje...maar ergens trek je een streep
Natuurlijk moet je er geen 100 hebben, maar als je heel eerlijk bent, zijn die er dan?

Tegen de tijd dat die jongen echt vast bij het eerste zit is dit halve elftal al weer weg...

Tsjaa, eigenlijk kan je in een land als dit voor je supporters gewoon weinig goeds doen.. Je haalt namelijk op ieder vlak tweede garnituur..
remco k
 remco k - zaterdag 27 juni 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 21:48 schreef nora het volgende:

[..]

He kerel zitten we hier op een 18 jarige te wachten dan ? jij heb altijd een grote bek over alle talenten die er aan komen en nu wil je weer een 18 jarige kopen, nee natuurlijk halen al die jeugd spelers het niet maar we hebben er zat kerel zet je bril op kerel.
Ja, noem er eens 22 op dan kerel onder de 18 waarvan je zeker weet dat ze het halen??

En wat kan mij het schelen dat jij er niet op zit te wachten.. Wat moeten ze dan, 40 uur in de week spenderen met 14 man aan een spits??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 22:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je er geen 100 hebben, maar als je heel eerlijk bent, zijn die er dan?

Tegen de tijd dat die jongen echt vast bij het eerste zit is dit halve elftal al weer weg...

Tsjaa, eigenlijk kan je in een land als dit voor je supporters gewoon weinig goeds doen.. Je haalt namelijk op ieder vlak tweede garnituur..
Dat hoeft niet per se Remco....soms heb je geluk...feit is wel dat clubs als Heereveen en Groningen vaak wel de bulls eye raken....tsja dan kan je bij jezelf afvragen hoe dat kan gap
remco k
 remco k - zaterdag 27 juni 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se Remco....soms heb je geluk...feit is wel dat clubs als Heereveen en Groningen vaak wel de bulls eye raken....tsja dan kan je bij jezelf afvragen hoe dat kan gap
En hoe vaak slagen die jongens ook in de top??

Bij Ajax mag je niet een half jaar slecht spelen, dan maakt het publiek gehakt van je.

Slagen bij Heerenveen is heel wat anders als bij Ajax, dus hoeven die spelers ook minder goed te zijn..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe vaak slagen die jongens ook in de top??

Bij Ajax mag je niet een half jaar slecht spelen, dan maakt het publiek gehakt van je.

Slagen bij Heerenveen is heel wat anders als bij Ajax, dus hoeven die spelers ook minder goed te zijn..
Die jongens gaan vaak naar de top...dat bedoel ik...Suarez, Sinkgraven, Alves, Finbogasson, Hamlap, Huntelaar (?)...nu hebben ze die Larson...ach kijk maar terug jij weet wat ik bedoel gap
nora
 nora - zondag 28 juni 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, noem er eens 22 op dan kerel onder de 18 waarvan je zeker weet dat ze het halen??

En wat kan mij het schelen dat jij er niet op zit te wachten.. Wat moeten ze dan, 40 uur in de week spenderen met 14 man aan een spits??
Kijk even op je andere forum wat je schrijft over al die jonge spelers je begint een beetje te malen .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:03 schreef nora het volgende:

[..]

Kijk even op je andere forum wat je schrijft over al die jonge spelers je begint een beetje te malen .
Viel mij ook al op....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die jongens gaan vaak naar de top...dat bedoel ik...Suarez, Sinkgraven, Alves, Finbogasson, Hamlap, Huntelaar (?)...nu hebben ze die Larson...ach kijk maar terug jij weet wat ik bedoel gap
Suarez en Huntelaar zijn al enige geslaagd. De rest gewoon geflopt in de top.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:03 schreef nora het volgende:

[..]

En wat schrijf ik dan. Ik zie er namelijk het liefst zo veel mogelijk komen in de jeugd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Suarez en Huntelaar zijn al enige geslaagd. De rest gewoon geflopt in de top.
Gelul ouwe... ik ga ook niet googlen maar er zijn er vast veel meer....Heereveen doet het gewoon goed,
Waar komt die dost vandaan en Robben
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat schrijf ik dan. Ik zie er namelijk het liefst zo veel mogelijk komen in de jeugd.
Op het andere topic spreek je jezelf tegen.....meer slip of the tong denk ik
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gelul ouwe... ik ga ook niet googlen maar er zijn er vast veel meer....Heereveen doet het gewoon goed,
Zo zijn er nog zat spelers die ik in de top 3 nog wel had zien slagen maar hem overgeslagen hebben. Spelers als Promes,Elia,Honda,Atsu,Bony,Finbogasson,Uth,Wolfswinkel,Aissaidi,Tadic,Musa,Chadli,Dembele,
Stoch,Kostic,Djuricic enz enz jammer dat zulke jongens zo snel vertrekken.
Enigma
 Enigma - zondag 28 juni 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Wat een snertaankoop. Is niet de man die het verschil maakt, deed hij nooit. Hoe sympathiek hij ook is.
Maar met Veltman red je het ook niet. Koop toch verdomme een echte verdediger.

Mij is echter 1 speler enorm opgevallen en dat komt door zivkovic. Die jonge middenvelder van Willem 2 waar PSV zo achteraan zit. Dat is nou een echte Ajaxspreler; snel en enorm overzicht. Erg technisch en kan ook scoren. Vraag me af of ze die niet beter heel snel kunnen kopen en nog 1 of 2 jaar bij Willem 2 laten rijpen. Waar is onze scouting nou?????????

En waar blijft die SPITS?????

Wéér niet slagvaardig, duurt te lang en loze beloftes.

Tijd dringt overmars...... Kan ling die Moses daddy niet even omlullen?
Of Cruijff Barca regelen met die jonge spits?

O o o, ziet er gewoon weer triest uit
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:03 schreef Enigma het volgende:

Je kan natuurlijk een mening hebben over de aankopen. Maar een gebrek aan slagkracht kan je Ajax niet verwijten.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Wat een snertaankoop. Is niet de man die het verschil maakt, deed hij nooit. Hoe sympathiek hij ook is.

Mij is echter 1 speler enorm opgevallen en dat komt door zivkovic. Die jonge middenvelder van Willem 2 waar PSV zo achteraan zit. Dat is nou een echte Ajaxspreler; snel en enorm overzicht. Erg technisch en kan ook scoren. Vraag me af of ze die niet beter heel snel kunnen kopen en nog 1 of 2 jaar bij Willem 2 laten rijpen. Waar is onze scouting nou?????????

Nu Ajax samenwerkt met Willem 2 moet je toch ook dat talent wel op kunnen lukken?
Desnoods stuur je Serero, Andersen een jaartje die kant op?

Moses Daddy speelt allang in Belgie..
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Robben van Groningen eerst de tussenstop gemaakt. En dost is geen top. Die gaan komend jaar de eerste keer cl spelen.

En je hoeft inderdaad niet te googelen. Want veel meer zijn er niet. En ze slagen alleen maar met die tussen stop bij de top 3.

Ze scouten fantastisch en veel beter dan wij. Maar veel van die goede spelers zouden bij ons de tijd gewoon niet krijgen. En dat weet jij ook.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op het andere topic spreek je jezelf tegen.....meer slip of the tong denk ik
Wat dan. Want ik zie het echt niet.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 06:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zo zijn er nog zat spelers die ik in de top 3 nog wel had zien slagen maar hem overgeslagen hebben. Spelers als Promes,Elia,Honda,Atsu,Bony,Finbogasson,Uth,Wolfswinkel,Aissaidi,Tadic,Musa,Chadli,Dembele,
Stoch,Kostic,Djuricic enz enz jammer dat zulke jongens zo snel vertrekken.
Dat bedoel ik dus. En heel veel van die jongens zouden beter geworden zijn met een tussenstop zoals Ajax. Ik denk dat Koeman nu ook een hele goede tussen stop gaat zijn trouwens.

Maar veel jongens hebben gewoon eerst een club als Groningen nodig. Zie bijvoorbeeld een Huntelaar. Die heeft het echt mooi opgebouwd vind ik.
riveco
 riveco - zondag 28 juni 2015 - 11:35   quote  deeplink  
quote:

Wat een gelul weer, moeten we soms alle spelers kopen waar PSV of Feyenoord achter aan zit.
We hebben voor de eerste 6 jaar genoeg aan middenvelders met van Beek en Nouri die er aan komen.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 12:18   quote  deeplink  
De combinatie Nouri en Van de Beek wordt ik nu al vrolijk van.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:18 schreef Eide het volgende:
De combinatie Nouri en Van de Beek wordt ik nu al vrolijk van.
Nouri gaat niet mee op trainingskamp, ik had hem daar ook al bij verwacht eerlijk gezegd..
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 12:26   quote  deeplink  
ik ben wel blij dat Cerny en Muric meegaan. Daar verwacht ik ook wel het een en ander van eerlijk gezegd..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. En heel veel van die jongens zouden beter geworden zijn met een tussenstop zoals Ajax. Ik denk dat Koeman nu ook een hele goede tussen stop gaat zijn trouwens.

Maar veel jongens hebben gewoon eerst een club als Groningen nodig. Zie bijvoorbeeld een Huntelaar. Die heeft het echt mooi opgebouwd vind ik.
Inderdaad kijk maar welke spelers hij aantrekt. Ook kan hij de ex spelers van de eredivisie wel op waarde schatten omdat hij veel ervaring in de eredivisie heeft.
Maar zoals je al weet ben ik er altijd al voorstander van dat ze de top 3 niet overslaan.
Alleen Dan moeten die ploegen je wel een aanbieding doen natuurlijk.

Een Honda bv vindt ik nog steeds een gemiste kans van Ajax en
dat vind ik ook van een Chadli,Tadic,Djuricic,Kostic enz..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Hummel10 --
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Nouri gaat niet mee op trainingskamp, ik had hem daar ook al bij verwacht eerlijk gezegd..
Veel linkspoten op het middenveld natuurlijk. En als de staf hem nog een jaar bij de A1 wil houden heeft het weinit zin hem nu al mee te nemen. Rechtspoten zijn er minder en VdBeek is fysiek ook een stuk verder dan Nouri.

Maar ik had Nouri er ook graag bij gezien. Dat zeker. Eigenlijk de enige van de 4 exceptionele jongens van de A1 die er niet bij zit. Cerny verwacht ik ook veel van trouwens.
riveco
 riveco - zondag 28 juni 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nouri gaat met jong oranje mee een paar dagen, misschien gaat hij daarom niet mee
Enigma
 Enigma - zondag 28 juni 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 09:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nu Ajax samenwerkt met Willem 2 moet je toch ook dat talent wel op kunnen lukken?
Desnoods stuur je Serero, Andersen een jaartje die kant op?

Moses Daddy speelt allang in Belgie..
Tuurlijk weet ik dat Moses in België speelt maar dat wil niet zeggen dat hij niet te halen is. Ja duur, maar wat is duur als je met investeringen weer cl speelt en naam maakt? Merchandise, etc. En die Frenky oid zou ik graag willen zien bij Ajax. Kunnen hier wel mensen op reageren met we hebben Zoverl middenvelders met talent, prima, noem ze maar op die kunnen wat die jongen kan. Nouri gaat hem niet worden, hij is te klein, te licht en absoluut niet stressbestendig. Jaja, kom maar met verontwaardigde reacties maar dan verwijs ik simpelweg naar cl youth en dat paastournooi van Ajax. Hij mist pingels en is imo meer een leuke straatvoetbalker. Voorts, en dat zal ook weer verkeerd vallen, Marokkaanse jongens, op el Ghazi na dan, werkt niet met Ajax. Het is gewoon een feit: aissatti, hamdaoui, oulida, ben de naam kwijt vd jongen die paar jaar geleden zo werd uitgefloten, die jongens uit de jeugd die zo nodig iemand moesten slaan (ook nog een vrouw), het werkt gewoon niet. Jammer maar het is zo. Misschien wel Marokkaanse jongens die vanuit andere landen dan Nederland komen maar hier niet. Ik heb dus geen vertrouwen in nouri. Hoop
Uiteraard dat ik ongelijk heb want hij komt erg sympathiek over. En te klein hoeft geen nadeel te zijn maar wel als je met meerdere smurfen zoals serrero staat en vd gasten die bang zijn voor een vieze broek, de doetjes zonder gif zeg maar. Lulletje lampekatoen Kishna bijvoorbeeld; vol talent maar instelling van uitgezakte Koeienkut. Nogmaals kijk naar die Frenky van willem2, een echte voetballer met passie. Dat heb je nodig.

En ik vind Ajax zeker niet slagvaardig eide omdat alles zo lang duurt. Waarom dat lange getrek om een speler als Dijks? Dat is niet nodig. Verdomme de rijkste club van nl kan hem zo ophoesten toch?

Gewoon goede scouting regelen, kopen waar nodig en dan echt kwaliteit. Dat verdienen wij en Nederland.
Enigma
 Enigma - zondag 28 juni 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nouri gaat niet zomaar niet mee... Let nou maar op.
Enigma
 Enigma - zondag 28 juni 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nouri gaat niet zomaar niet mee... Let nou maar op.
Enigma
 Enigma - zondag 28 juni 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Sorry twee maal.
Enigma
 Enigma - zondag 28 juni 2015 - 12:53   quote  deeplink  
En als laatste dit nog:

Haal anders twee gifkikkers uit zuid Amerika!!! Kijk naar dat tournooi van nu. Er loopt genoeg voor Ajax bij. Wat porto kan kan Ajax ook
nora
 nora - zondag 28 juni 2015 - 13:00   quote  deeplink  
Nouri gaat naar EK zal waarschijnlijk de reden zijn, en over zijn fysiek dat zal inderdaad een belangrijk punt zijn of hij zich kan ontwikkelen of dat hij ten onder gaat aan de fysieke tegenstand en de roem in voetballand met een dikke auto en een dik salaris, daar zijn vele al aan onderdoor gegaan.
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:53 schreef Enigma het volgende:
En als laatste dit nog:

Haal anders twee gifkikkers uit zuid Amerika!!! Kijk naar dat tournooi van nu. Er loopt genoeg voor Ajax bij. Wat porto kan kan Ajax ook
Om maar weer eens een open deur in te trappen....zucht....
riveco
 riveco - zondag 28 juni 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:50 schreef Enigma het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik dat Moses in België speelt maar dat wil niet zeggen dat hij niet te halen is. Ja duur, maar wat is duur als je met investeringen weer cl speelt en naam maakt? Merchandise, etc. En die Frenky oid zou ik graag willen zien bij Ajax. Kunnen hier wel mensen op reageren met we hebben Zoverl middenvelders met talent, prima, noem ze maar op die kunnen wat die jongen kan. Nouri gaat hem niet worden, hij is te klein, te licht en absoluut niet stressbestendig. Jaja, kom maar met verontwaardigde reacties maar dan verwijs ik simpelweg naar cl youth en dat paastournooi van Ajax. Hij mist pingels en is imo meer een leuke straatvoetbalker. Voorts, en dat zal ook weer verkeerd vallen, Marokkaanse jongens, op el Ghazi na dan, werkt niet met Ajax. Het is gewoon een feit: aissatti, hamdaoui, oulida, ben de naam kwijt vd jongen die paar jaar geleden zo werd uitgefloten, die jongens uit de jeugd die zo nodig iemand moesten slaan (ook nog een vrouw), het werkt gewoon niet. Jammer maar het is zo. Misschien wel Marokkaanse jongens die vanuit andere landen dan Nederland komen maar hier niet. Ik heb dus geen vertrouwen in nouri. Hoop
Uiteraard dat ik ongelijk heb want hij komt erg sympathiek over. En te klein hoeft geen nadeel te zijn maar wel als je met meerdere smurfen zoals serrero staat en vd gasten die bang zijn voor een vieze broek, de doetjes zonder gif zeg maar. Lulletje lampekatoen Kishna bijvoorbeeld; vol talent maar instelling van uitgezakte Koeienkut. Nogmaals kijk naar die Frenky van willem2, een echte voetballer met passie. Dat heb je nodig.

En ik vind Ajax zeker niet slagvaardig eide omdat alles zo lang duurt. Waarom dat lange getrek om een speler als Dijks? Dat is niet nodig. Verdomme de rijkste club van nl kan hem zo ophoesten toch?

Gewoon goede scouting regelen, kopen waar nodig en dan echt kwaliteit. Dat verdienen wij en Nederland.
Ja daar is er weer ene die nog serieus genomen wil worden ook?????
Natuurlijk gaan we nu 20 miljoen geven voor Moses, en natuurlijk is Nouri te klein ( Modric is zeker wel 4 cm groter en die kan er ook niets van )
En Messi is 1.70 m dat is ook niks, dus ben blij dat je het aan kaart. haha gelukkig heb je van verzekeren meer verstand!
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
En als laatste dit nog:

Wat porto kan kan Ajax ook
Wat Porto kan, kan Ajax inderdaad niet en moet Ajax ook helemaal niet willen. Wat Porto doet wordt gelukkig ook verboden in de nabije toekomst.
Enigma
 Enigma - zondag 28 juni 2015 - 13:50   quote  deeplink  
Wedden van niet?
Er zijn altijd mazen waardoor iets kan wat je echt wil. Is PSV dan slimmer als Ajax?

En riveco, uitzonderingen zijn er altijd. Kom nou even met echte steekhoudende argumenten ipv je domme Papagaaipraatgelul in de ruimte.
Zucht...

Sorry was voor riveco

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Enigma --
Enigma
 Enigma - zondag 28 juni 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Brandje: dat mist Ajax toch al jaren? De laatste was Suarez, de rest is gewoon doetjesufkut. Maar als jij het anders ziet, prima.
Daarom zijn de supporters en de media zo te spreken over de instelling van ajax. Om maar even een deur te openen
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:55 schreef Enigma het volgende:
Brandje: dat mist Ajax toch al jaren? De laatste was Suarez, de rest is gewoon doetjesufkut. Maar als jij het anders ziet, prima.
Daarom zijn de supporters en de media zo te spreken over de instelling van ajax. Om maar even een deur te openen
Weet ik maar we moeten gifkikkers ut Z-Amerika. Beren van verdedigers moeten we ook hebben.
Op dit moment heeft Ajax prima ingekocht. Nog wat spelers lozen. Een spits aanrekken en het komt wel goed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Weet ik maar we moeten gifkikkers ut Z-Amerika. Beren van verdedigers moeten we ook hebben.
Op dit moment heeft Ajax prima ingekocht. Nog wat spelers lozen. Een spits aanrekken en het komt wel goed.
Met de vingers op de goede plek??? ;-)
riveco
 riveco - zondag 28 juni 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:50 schreef Enigma het volgende:
Wedden van niet?
Er zijn altijd mazen waardoor iets kan wat je echt wil. Is PSV dan slimmer als Ajax?

En riveco, uitzonderingen zijn er altijd. Kom nou even met echte steekhoudende argumenten ipv je domme Papagaaipraatgelul in de ruimte.
Zucht...

Sorry was voor riveco
Wie heeft het hier over steekhoudende argumenten? Volgens mijn sla ik je om je oren met dat domme gelul over lengte. Waarom zou Nouri geen uitzondering kunnen zijn? Je had/ en moet eens vaker op de toekomst komen, dan zie je die jongens ook eens aan de gang.
En je hoort me niet zeggen dat ze Moses niet hadden moeten halen, maar er zal heus wel iets zijn geweest wat ze bij Ajax wel zagen en wat bij ons niet bekend is. En ook het Papagaai gedoe slaat nergens op, want er zijn er hier een paar met inhoud in wat ze zeggen ( en daar kan ik me vaak in vinden ) maar helaas ook mensen zoals jij die wat willen schrijven zonder er echt over nagedacht te hebben.
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
En als laatste dit nog:

Ja man. Laten we die gifkikker, euhh kontlikker, euhh o nee kontenprikker van Chili kopen. Mag nu voor een prikkie weg bij Mainz

lolll

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Peterhs --
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:50 schreef Enigma het volgende:
Wedden van niet?
Wacht even hoor. Eerst moest Ajax maar kunnen wat Porto kan. Dan begin je over mazen en daarna ga je door op PSV. Ik weet niet of je het zelf door hebt, maar dit slaat helemaal nergens op.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 15:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Wacht even hoor. Eerst moest Ajax maar kunnen wat Porto kan. Dan begin je over mazen en daarna ga je door op PSV. Ik weet niet of je het zelf door hebt, maar dit slaat helemaal nergens op.
Ajax wil niet eens kunnen wat Porto doet....die doen alles met investering maatschappijen
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Sterker nog, het kan denk ik niet eens op die manier als ze op de beurs zitten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 15:15 schreef Peterhs het volgende:
Sterker nog, het kan denk ik niet eens op die manier als ze op de beurs zitten.
Volgens mij moeten die investering maatschappijen opbokken per 1 juli....dan maghet niet meer van de FIFA
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 15:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax wil niet eens kunnen wat Porto doet....die doen alles met investering maatschappijen
Ja precies. Die zijn niet de baas over de eigen selectie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 15:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja precies. Die zijn niet de baas over de eigen selectie.
Net als Corona van Twente....80% van de transfer gaat naar de investering groep , blij dat wij die constructie niet hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Nenam_tiL --
nora
 nora - zondag 28 juni 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Nee heb je gelijk in, ik ben trouwens wel een fan van Corona
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 16:06 schreef nora het volgende:
Nee heb je gelijk in, ik ben trouwens wel een fan van Corona
Het bier dan waarschijnlijk?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert John Heitinga

0.0088088