|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax contracteert John Heitinga (Ajax Clubsite)
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
en als dat zo is dan nog heeft het eerder de voorkeur voor portugal dan voor nederland. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 21:23 schreef Nenam_tiL het volgende:....en zo is het, bovendien krijgen spelers van buiten Europa sowieso minimaal 450.000 euro salaris Zijn we aan Dijks ook kwijt dus dat zegt me niet zoveel.. ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tuurlijk niet....jij hoeft het niet over te maken, je zal er maar 5 in je selectie hebben |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2015 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tuurlijk niet....jij hoeft het niet over te maken, je zal er maar 5 in je selectie hebben Als ze echt goed zijn verdien je dat wel terug. Eigenlijk Hoeven er maar 1 of 2 echt Te slagen.. Maar goed het maakt me geen reet uit hoe en met wie ze het gaan doen ALS het niveau maar omhoog gaat en het spel beter wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik mag toch hopen dat iedereen begrijpt dat er waarschijnlijk alleen nog maar een spits bijkomt, en dat zal ook echt geen spits van wereldfaam zijn, maar een modale Europese spits. En heel misschien wordt er ergens nog wat uit de hoge hoed getoverd, maar ga daar maar niet vanuit.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik blijf er bij dat ze gewoon Zivkovic een echte kans in ajax1 hadden moeten geven en kom niet aan met dat Zivkovic tegen mindere clubs wel veel scoort en in toppers niet. Sigthorson scoorde niet veel maar wel belangrijke goals. Milik moet het ook nog maar waar maken in ajax1. In de jl had hij, Zivkovic, er 19 gemaakt en nu bij Willem II doet hij het ook best aardig. In mijn ogen heeft ajax verkeerd geoordeeld, tot nu toe dan over Richairo Zivkovic. Oké, misschien komt hij terug als een veelscorende spits, maar dan nog moet hij ook in ajax1 een echte kans krijgen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja maar het heeft volgens mij meer met gedrag te maken als met kwaliteit, ik vrees dat het een moeilijk mannetje is wat in omgang en op trainingen en te veel moeite heeft met regels en dat Ajax hem daarom even stalt in een andere club om te kijken of hij zich gaat aanpassen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 08:07 schreef remco k het volgende:Ik mag toch hopen dat iedereen begrijpt dat er waarschijnlijk alleen nog maar een spits bijkomt, en dat zal ook echt geen spits van wereldfaam zijn, maar een modale Europese spits. En heel misschien wordt er ergens nog wat uit de hoge hoed getoverd, maar ga daar maar niet vanuit.. Haha. Waarom zou er alleen nog een spits bij komen?
Keeper en een rechtsbuiten. Kishna gaat ook nog weg, dus ook een linksbuiten Dan ook nog een lcv en ook nog een cvm |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Remco, als jij het zo zeker weet, geef mij het nummer van Overmars dan ook ff, ik wil het wel uit zijn mond horen.
Zolang er gewoon niks zekers is, wacht ik gewoon af. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 10:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha. Waarom zou er alleen nog een spits bij komen? Keeper en een rechtsbuiten. Kishna gaat ook nog weg, dus ook een linksbuiten Dan ook nog een lcv en ook nog een cvm Een keeper waarom Cillissen is niet weg en zal niet zomaar weg gaan, en voor links heb je voldoende alternatieven als Kishna weg gaat.Totaal onnodig een lcv die is voor Riedewalt en de cvm wordt denk ik Bazoer of Gudelje .Het enige waar ik met je eens ben is de centrale spits positie en de rechterspits positie die is alleen met El Ghazi mager bezet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door nora -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 10:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha. Waarom zou er alleen nog een spits bij komen? Keeper en een rechtsbuiten. Kishna gaat ook nog weg, dus ook een linksbuiten Dan ook nog een lcv en ook nog een cvm .......zucht......
Tete/Van Rhijn voor RB Veltman/Hoorn/Heitinga voor RCV Viergever/Riedewald/Heitinga LCV Dijks/Riedewald/Viergever voor LB
Er komt dus geen verdediger bij tenzij er verkocht gaat worden.
Bazoer(heeft nummer 6 gekregen) wordt de eerste CVM. Dan kunnen Heitinga/Klaassen/Serero/Gudelj daar ook nog spelen.
Dus ook hier komt niemand bij.
Aanvallende middenvelders hebben we ook zat.
Dus ik kan je nu al vertellen dat er op DIT MOMENT alleen een spits en rechtsbuiten(?) bij komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 11:27 schreef nora het volgende:[..] Een keeper waarom Cillissen is niet weg en zal niet zomaar weg gaan, en voor links heb je voldoende alternatieven als Kishna weg gaat.Totaal onnodig een lcv die is voor Riedewalt en de cvm wordt denk ik Bazoer of Gudelje .Het enige waar ik met je eens ben is de centrale spits positie en de rechterspits positie die is alleen met El Ghazi mager bezet. Een keeper heb je nodig, cilissen vertrekt. Dat is niet tegen te houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 13:49 schreef Brandje het volgende:[..] .......zucht...... Tete/Van Rhijn voor RB Veltman/Hoorn/Heitinga voor RCV Viergever/Riedewald/Heitinga LCV Dijks/Riedewald/Viergever voor LB Er komt dus geen verdediger bij tenzij er verkocht gaat worden. Bazoer(heeft nummer 6 gekregen) wordt de eerste CVM. Dan kunnen Heitinga/Klaassen/Serero/Gudelj daar ook nog spelen. Dus ook hier komt niemand bij. Aanvallende middenvelders hebben we ook zat. Dus ik kan je nu al vertellen dat er op DIT MOMENT alleen een spits en rechtsbuiten(?) bij komt. Viergever is drama, niet Ajax waardig. Het zal mij verrassen dat hij het Ajax niveau aankan.
Van rhijn is aanvallend gewoon niet goed genoeg, verdedigend prima. Maar back moeten bij ajax ook kunnen aanvallen. Over tete weet ik het niet, niet lang gezien.
Heintiga als LCV, dat moet je niet willen.
Heb je eigenlijk maar 1 iemand over, Dijks want de andere 2 zijn al LCV.
Waar je een streep door Boilissen zet moet je ook een streep zetten door Viergever en van rhijn.
Bazoer heeft nummer 6 maar dat zegt echt niks. en ik wil niet schuiven met spelers, zo min mogelijk..
Ik wil namelijk afscheid nemen van spelers die we niet nodig hebben, daarom vind ik dat we nieuwe spelers nodig moeten hebben. Hoeft geen aankopen te zijn mogen ook jongelingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 10:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha. Waarom zou er alleen nog een spits bij komen? Keeper en een rechtsbuiten. Kishna gaat ook nog weg, dus ook een linksbuiten Dan ook nog een lcv en ook nog een cvm Wedje leggen van niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 15:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Een keeper heb je nodig, cilissen vertrekt. Dat is niet tegen te houden. Hoe kom je daar nou bij, als United gek doet en die van Tottenham wel betaald blijft ie gewoon.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 15:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Viergever is drama, niet Ajax waardig. Het zal mij verrassen dat hij het Ajax niveau aankan. Van rhijn is aanvallend gewoon niet goed genoeg, verdedigend prima. Maar back moeten bij ajax ook kunnen aanvallen. Over tete weet ik het niet, niet lang gezien. Heintiga als LCV, dat moet je niet willen. Heb je eigenlijk maar 1 iemand over, Dijks want de andere 2 zijn al LCV. Waar je een streep door Boilissen zet moet je ook een streep zetten door Viergever en van rhijn. Bazoer heeft nummer 6 maar dat zegt echt niks. en ik wil niet schuiven met spelers, zo min mogelijk.. Ik wil namelijk afscheid nemen van spelers die we niet nodig hebben, daarom vind ik dat we nieuwe spelers nodig moeten hebben. Hoeft geen aankopen te zijn mogen ook jongelingen. Leuk jouw mening, maar die doet er helemaal niet toe in het gegeven welke spelers er nog wel gehaald zullen worden. De Boer is blij met de spelers die jij niet goed genoeg vind.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 15:32 schreef remco k het volgende:[..] Leuk jouw mening, maar die doet er helemaal niet toe in het gegeven welke spelers er nog wel gehaald zullen worden. De Boer is blij met de spelers die jij niet goed genoeg vind.. volgens mij zeiden ze vorig jaar ook dat de selectie prima in orde was.
Dat bleek achteraf niet zo te zijn..
Als ze die fouten blijven maken, tja wie ben ik dan om daar iets van te zeggen.
Ik zeg alleen dat ze dan dom bezig zijn. Maar frank zal het wel beter weten, ik hou mijn hart vast... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Nee, sorry ik mag niet wedden... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] Hoe kom je daar nou bij, als United gek doet en die van Tottenham wel betaald blijft ie gewoon.. Hahaha ja zo kan ik ook wel alles gaan verdraaien...
Manu wil lloris, moet daar ook flink voor de portomonnee voor trekken. De vraag is of manu dat wil doen? Ja, dan halen ze cilissen niet. Nee, dan halen ze cilissen en dan is hij vertrokken.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hopelijk ook niet stemmen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 15:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Viergever is drama, niet Ajax waardig. Het zal mij verrassen dat hij het Ajax niveau aankan. Van rhijn is aanvallend gewoon niet goed genoeg, verdedigend prima. Maar back moeten bij ajax ook kunnen aanvallen. Over tete weet ik het niet, niet lang gezien. Heintiga als LCV, dat moet je niet willen. Heb je eigenlijk maar 1 iemand over, Dijks want de andere 2 zijn al LCV. Waar je een streep door Boilissen zet moet je ook een streep zetten door Viergever en van rhijn. Bazoer heeft nummer 6 maar dat zegt echt niks. en ik wil niet schuiven met spelers, zo min mogelijk.. Ik wil namelijk afscheid nemen van spelers die we niet nodig hebben, daarom vind ik dat we nieuwe spelers nodig moeten hebben. Hoeft geen aankopen te zijn mogen ook jongelingen. Wie jij wel of niet goed genoeg vind is niet aan de orde. Ik ben ook geen fan van Viergever maar Ajax gaat gewoonweg niet veel meer kopen tenzij er mensen vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 17:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] volgens mij zeiden ze vorig jaar ook dat de selectie prima in orde was. Dat bleek achteraf niet zo te zijn.. Als ze die fouten blijven maken, tja wie ben ik dan om daar iets van te zeggen. Ik zeg alleen dat ze dan dom bezig zijn. Maar frank zal het wel beter weten, ik hou mijn hart vast... Jij roept dat ze nog van alles gaan halen. Gezien de uitspraken van de Boer is dat simpelweg niet waar.
Al het andere doet er in dit gesprek niet toe.
Of de selectie wel of niet goed genoeg is, is namelijk een hele andere discussie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 17:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hahaha ja zo kan ik ook wel alles gaan verdraaien... Manu wil lloris, moet daar ook flink voor de portomonnee voor trekken. De vraag is of manu dat wil doen? Ja, dan halen ze cilissen niet. Nee, dan halen ze cilissen en dan is hij vertrokken.. Kerel, je zegt in andere woorden hetzelfde als ik poste in dat wat je quote.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zou erg verstandig zijn.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat kan je ook zeggen over heel veel mensen die wel mogen stemmen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ligt eraan waar je op stemt.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 17:11 schreef Brandje het volgende:[..] Wie jij wel of niet goed genoeg vind is niet aan de orde. Ik ben ook geen fan van Viergever maar Ajax gaat gewoonweg niet veel meer kopen tenzij er mensen vertrekken. Juist |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 13:49 schreef Brandje het volgende:[..] .......zucht...... Tete/Van Rhijn voor RB Veltman/Hoorn/Heitinga voor RCV Viergever/Riedewald/Heitinga LCV Dijks/Riedewald/Viergever voor LB Er komt dus geen verdediger bij tenzij er verkocht gaat worden. Bazoer(heeft nummer 6 gekregen) wordt de eerste CVM. Dan kunnen Heitinga/Klaassen/Serero/Gudelj daar ook nog spelen. Dus ook hier komt niemand bij. Aanvallende middenvelders hebben we ook zat. Dus ik kan je nu al vertellen dat er op DIT MOMENT alleen een spits en rechtsbuiten(?) bij komt. Yup. En dat lijstje hebben we pas 10 keer afgedraaid. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2015 - 17:11 schreef Brandje het volgende:[..] Wie jij wel of niet goed genoeg vind is niet aan de orde. Ik ben ook geen fan van Viergever maar Ajax gaat gewoonweg niet veel meer kopen tenzij er mensen vertrekken. De realiteit is ook wel dat Viergever wissel zal worden achter Riedewald. Maar daarmee vervult hij toch ook weer een rol want ook wissels heb je keihard nodig. En gelijkwaardige vervanging op de bank bestaat niet. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Zeker. Ouwe CDA stemmert :-p |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gezien je ideeen heb ik niet het idee dat wij op dezelfde partijen zullen stemmen. En aangezien ik liever heb dat de partij waar ik op stem de grootste wordt, heb ik liever niet dat de andere mensen uberhaubt gaan stemmen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2015 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] Gezien je ideeen heb ik niet het idee dat wij op dezelfde partijen zullen stemmen. En aangezien ik liever heb dat de partij waar ik op stem de grootste wordt, heb ik liever niet dat de andere mensen uberhaubt gaan stemmen.. Hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zegt de linkse kliek.....helaas zijn ze ook de grootste |
|
|
|
|
drik
|
|
|
Spaarclub Ajax koopt niets vinden alles te duur spits weg nu al zeggen boillesen moet ook worden verkocht dan gaan ze pas kijken heb je en dure seizoenskaart waar kijk je dan naar de jeugd weer een verloren jaar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2015 - 22:24 schreef drik het volgende:Spaarclub Ajax koopt niets vinden alles te duur spits weg nu al zeggen boillesen moet ook worden verkocht dan gaan ze pas kijken heb je en dure seizoenskaart waar kijk je dan naar de jeugd weer een verloren jaar Hahaha. Dit slaat weer helemaal nergens op. Bijna 20 miljoen uitgegeven sinds de winter en dan spaarclub roepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2015 - 22:27 schreef Eide het volgende:[..] Hahaha. Dit slaat weer helemaal nergens op. Bijna 20 miljoen uitgegeven sinds de winter en dan spaarclub roepen. Hij heeft gelijk gap....potten geeft je geen kampioenschap |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nogmaals: 20 miljoen sinds de winterstop. Een trendbreuk wat betreft het potten als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat heeft veel geld uitgeven überhaupt nog nooit gedaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2015 - 22:55 schreef Eide het volgende:[..] Nogmaals: 20 miljoen sinds de winterstop. Een trendbreuk wat betreft het potten als je het mij vraagt. Voor wie en wat dan....7 miljoen voor een speler die niks toevoegt....daar boven op een speler die het maar waar moet maken op dezelfde positie.
Ik vind Sinkgraven een miskoop Gudlje een aankoop
Heitinga een miskoop....grote naam vergane glorie Rijkaard, Davids en in mindere mate Litmanen....... daar had je wat aan |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2015 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] Gezien je ideeen heb ik niet het idee dat wij op dezelfde partijen zullen stemmen. En aangezien ik liever heb dat de partij waar ik op stem de grootste wordt, heb ik liever niet dat de andere mensen uberhaubt gaan stemmen.. haha ik weet niet waarop jij stemt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: gadverdamme, kakkerlakkenpraat! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2015 - 00:00 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Voor wie en wat dan....7 miljoen voor een speler die niks toevoegt....daar boven op een speler die het maar waar moet maken op dezelfde positie. Ik vind Sinkgraven een miskoop Gudlje een aankoop Heitinga een miskoop....grote naam vergane glorie Rijkaard, Davids en in mindere mate Litmanen....... daar had je wat aan Ik vind dat je nu wel erg makkelijk oordeelt:
Sinkgraven kun je nu nog geen miskoop noemen. Wel als hij het dit seizoen niet gaat redden bij ons cluppie, mits hij een echte kans krijgt.....
Ik denk dat Gudelje wel een goede is: In ieder geval uit het juiste hout gesneden wat betreft mentaliteit (lijkt mij) dus idd een goed aankoop en wie weet wat hij kan brengen in dit team.....
Heitinga lijkt alles op alles te willen zetten om weer te slagen bij ons, hij wil belangrijk zijn, geef hem iig die kans.... Hij weet dat hij zal moeten knokken voor zijn plek, maar ook de eventuele 'Ooijer-rol' zal hij accepteren.
Dus ik vind dat je nog even moet wachten met oordelen m.b.t. bovengenoemde spelers :-) |
|
|
|