|
|
Loetje
|
|
|
De kleuren van Amsterdam komen er in terug. Dat is voor mij het enige positieve.
Belangrijkste is dat het thuisshirt altijd rood-wit blijft.
In de Ajaxshop vind je meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Alleen zit er op de mauw nog een aanvoerdersband |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2015 - 18:17 schreef Loetje het volgende:[ afbeelding ] De kleuren van Amsterdam komen er in terug. Dat is voor mij het enige positieve. Belangrijkste is dat het thuisshirt altijd rood-wit blijft. In de Ajaxshop vind je meer. Niks mis mee |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kopieer hem even. Deze kreeg ik niet te pakken op me telefoon |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je kan de band op de mouw omslaan waarna de 3 Andreas kruizen van de stad Amsterdam zichtbaar worden. Volgens de site wilde de technische staf een lichtgekleurd uitshirt. Die band onder is dan een "ontwerpdetail". Ik noem het gewoon lelijk.
Thuisshirt is lekker simpel. Ik hou daar wel van. Alleen die vreselijke strepen op de mouwen.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eide, je bent me voor. Dit is dus gewoon eigen voorkeur. Apart |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Haha had hem vorige week al in Turkije voor mijn kleine gekocht.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Thuisshirt redelijk. Er valt toch wel meer te verzinnen dan hetzelfde als 2 jaar terug ? Uitshirt vind ik een bende. Het is goed dat Zeefuik niet bij ons speelt, dat had een wandelende Granny Smith geworden. Als je de verschillende fora leest, willen veel mensen een combi van zwart-rood. Waarom dat niet gewoon altijd doen, zoals Milan altijd een wit uitshirt heeft. Met zwart-rood valt genoeg te combineren. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Wtf een zwart logo...schandalig |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Gruwelijk mooi uit en thuis!! Beestachtig gewoon!!! |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
Uitshirt is bagger ! Thuisshirt niets verrassend. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb geen problemen met dat uit shirt.....onderscheiden heeft wel iets |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Uitshirt winter: ze kunnen niet zeggen dat ze in de winter met sneeuw elkaar niet zien als ze duidelijk naar hem hadden moeten passen. Uitshirt zomer: lekker zonnetje erop en je verblind de tegenstander door de weerspiegeling.
Ze hebben nagedacht hierover ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mijn mening: Elk ajax shirt is mooi: Het thuis shirt altijd, logisch, wit-rood-wit en over dit uit-shirt is idd nagedacht....
Heerlijk fluoriserend groen. Misschien dat nu de bal ook wat vaker naar de juiste speler wordt gepassd ;-) |
|
|
|