|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaat het niet om, een beetje Feyenoorder is geen haatzaaierT dus loop niet zo aan een stuk door te zeiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 februari 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vejinovic is zo'n speler waar geen vinger achter te krijgen is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan wel eens de nieuwe lurling worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan me geen enkele volledig goede wedstrijd heugen. Kuipvrees. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Lijkt me eerder een gevalletje Bruins. Geweldige voetballer, maar laat het niet zien en wordt ook op de verkeerde positie gezet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Stadionvrees dan ... Uit is het nog triester. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Moet wel weer een keer spelen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Eens, wil hem volgende week wel eens op de plek van Kuijt zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vilhena erachter en het komt goed! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vejinovic: ''Vervolging is voor ons evident''
Feyenoord-middenvelder Marko Vejinovic hoopt dat de zeven jongens die hem eind januari met de dood bedreigden vervolgd worden. De jongeren, tussen de 18 en 21 jaar oud, schreven elk een ansichtkaart met daarin exuses.
''Meneer Vejinovic, hierbij wil ik u en uw vrouw oneindig veel excuses aanbieden voor wat er zaterdag gebeurd is,'' schrijft één van hen volgens het Algemeen Dagblad. ''Ik ben een normale jongen van 18, zit in 6-vwo en wil volgend jaar studeren. Wij hebben nooit de bedoeling gehad u of uw vrouw te bedreigen en het is een totaal uit de hand gelopen slechte grap.''
Een ander schrijft: ''Afgelopen zaterdag ben ik zo dom geweest om met vrienden langs uw huis te gaan en leuzen te roepen. Ik realiseer mij heel goed dat ik dit nooit had mogen doen. Het was een domme onvolwassen actie uit verveling. Het was echt niet de bedoeling dat de ondoordachte actie zo'n impact zou hebben.''
Vejinovic laat het er echter niet bij zitten. Het OM verdenkt de zeven verdachten van belediging, bedreiging en schending van geheimen (het adres). ''Wij vertrouwen in de aanpak van het OM om een duidelijke grens te stellen naar de verdachten. Vervolging is voor ons evident'', aldus de voetballer tegenover de krant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelijk heeft ie, wat een gelul die gast met z'n "ik ben een normale jongen'. Normale jongens doen zoiets niet.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Groot gelijk en gedurende de komende vijftig jaar stadionverbod met een meldingsplicht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leren ze dat op het VWO tegenwoordig. Achteraf de zielepiet uithangen en denken dat met sorry de kous is afgedaan. wat een eikels zeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wordt later vast een goede manager.... of anders politicus.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dus jij hebt een kutmanager? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vanwaar de vraag Henk.... ik ben overigens zelfstandige. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Omdat ie voor zich zelf op komt en vrouw en kinderen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou ik nou echt Vejinovic bedoelen?! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die VWO'er dus, daar kan ik inkomen ja, dat zijn idd. van die sorry mensen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: alsjeblieft, wie heeft die term kuipvrees eigenlijk bedacht? Vast iemand uit 020. Ik heb daarentegen nog nooit gehoord van Arenavrees... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Werkt ook verstikkend, z'n deksel op de pan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 09:30 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] alsjeblieft, wie heeft die term kuipvrees eigenlijk bedacht? Vast iemand uit 020. Ik heb daarentegen nog nooit gehoord van Arenavrees... Legioenvrees is een betere omschrijving. De arena is lachwekkende horror. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Is dat niet begonnen met Mailkel Aerts, die in de rust niet meer terug het veld op durfde vanwege Kuipvrees. Volgens mij viel die term toen voor het eerst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nee, Aerts was voor Lulring. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Herinner me ook Tiendalli en Babos die Kuipvrees zouden hebben. Babos was er toch voor Aerts? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lurling was trouwens wel eerder dan Aerts. Ook eerder dan Babos denk ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vejinovic mist penalty: ''Ik schoot hem gewoon slecht in''
Marko Vejinovic startte vanavond in de wedstrijd tegen Heracles Almelo (2-2) weer eens in de basiself van Feyenoord. De middenvelder, die afgelopen zomer overkwam van Vitesse, speelde in de eerste seizoenshelft nagenoeg alles maar staat sinds de winterstop aan de kant. Tot overmaat van ramp miste Vejinovic in Almelo een penalty.
Ik houd hier een naar gevoel aan over, zegt hij tegenover Fox Sports. Ik schoot de penalty gewoon slecht in en miste hem daardoor. Ik ben wel blij met een punt en we gaan nu met een redelijk gevoel naar de finale. Het ging redelijk vanavond, op de penalty na.
De middenvelder noemt het seizoen een leermoment. Ik ontwikkel mezelf op een ander soort manier, zegt hij. De tweede seizoenshelft sta ik er naast, maar ik werk hard om in de basiself te komen. Het voetbal bij Feyenoord is anders en de druk is groter. Daar moet je aan wennen. Als je het niet laat zien, sta je er naast. Ik blijf elke dag hard werken om er weer in te komen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wennen... als dat na de zomer maar gelukt is... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Treurig dat hij is aangewezen voor de strafschop. Iemand die al weken op de bank zit, geen vertrouwen heeft gekregen van de staf. Waarom niet Van Beek of Karsdorp. Dit is weer een voorbeeld van het falen van de technische staf. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er zit voorlopig geen vooruitgang in deze speler, wachten of wegdoen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan nog komen. Nu wegdoen levert sowieso niets op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wachten, maar wanneer er geen andere trainer komt, is dat ook zinloos. Vlaar terughalen en op de eerste dag een stemming uitroepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet de ex van Vlaar eerst nog ff langs Gio. |
|
|
|