|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De ex van Vlaar heeft niet onder Gio gelegen,maar wel onder een jood!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee onder Been. Vandaar dat de relatie met Vlaar om zeep was. En van der Wiel, schijnt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Levert aardig wat alimentatie op ?? Wie van de drie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ouwe wijven gelul, mensen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik dacht dat ze nog vrij jong was toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wil je dat graag weten, dan? En wat levert het je op? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst enige andere hobbies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven, maar mag ik vragen welke? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Varieert hoor, maar vooral muziek, geschiedenis, schrijven (van proza tot beleidsplan) lezen (toevallig met autobio van John Cleese bezig, aanrader!), poppodia, overig uitgaan. Daartussendoor neuken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geloof niet dat hij mentaal sterk genoeg is om terug te keren naar zijn niveau of hoger dan dat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het leek wel of er iets bij hem knapte afgelopen weekend,ik ben ook bang voor het vervolg.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zelfvertrouwen van deze speler lijkt inderdaad beneden alle peil te zijn: Rijp voor de sportpsycholoog! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N psychologische test zou sowieso moeten voor elke speler die in aanmerking komt voor de selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 13:27 schreef van geil het volgende:N psychologische test zou sowieso moeten voor elke speler die in aanmerking komt voor de selectie. En hoe zwaar moet dat meewegen bij een aanstelling, verlenging of contactbespreking? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aparte vraag , maar ok. Normaliter is de uitslag geschikt/ongeschikt. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Goed doordacht plan kerel. Eindelijk een toptalent geïnteresseerd in Feyenoord, en dan zeggen dat hij ongeschikt is vanwege de psychologische test. Echt geniaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zag een ajaks logo in de rorschach :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hangt van de status af die je al club er aan koppelt. Dergelijke tests geven inzicht in de aandachtspunten waarop een speler begeleid moet worden/cq. aan moet werken. Gaandeweg het traject moet ontwikkeling meegenomen in de beoordeling. Hierin is de test uitgangspunt.
Wél kan een psych. test deel uitmaken van een gehele medische keuring. Het totaal bepaalt het oordeel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je mentaal niet bestand bent tegen druk ben je ongeschikt. Is heel normaal in veel sectoren. En bij de neuzen bijvoorbeeld staat bij de scouting bijvoorbeeld n goede kop bovenaan de lijst. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 14:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hangt van de status af die je al club er aan koppelt. Dergelijke tests geven inzicht in de aandachtspunten waarop een speler begeleid moet worden/cq. aan moet werken. Gaandeweg het traject moet ontwikkeling meegenomen in de beoordeling. Hierin is de test uitgangspunt. Wél kan een psych. test deel uitmaken van een gehele medische keuring. Het totaal bepaalt het oordeel. Dat lijkt mij iets logischer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 14:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hangt van de status af die je al club er aan koppelt. Dergelijke tests geven inzicht in de aandachtspunten waarop een speler begeleid moet worden/cq. aan moet werken. Gaandeweg het traject moet ontwikkeling meegenomen in de beoordeling. Hierin is de test uitgangspunt. Wél kan een psych. test deel uitmaken van een gehele medische keuring. Het totaal bepaalt het oordeel. Hier praat je over bijvoorbeeld jeugd die je nog kunt bijsturen eventueel. Ik sprak over selectiespelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 13:27 schreef van geil het volgende:N psychologische test zou sowieso moeten voor elke speler die in aanmerking komt voor de selectie. zie hier. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Voorbeeldje. Ziyech heeft de keuze tussen Feyenoord en Ajax komende zomer. Alleen Feyenoord heeft een psychologische test. De tyfus daar in Amsterdam Zyech. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 14:56 schreef van geil het volgende:Als je mentaal niet bestand bent tegen druk ben je ongeschikt. Is heel normaal in veel sectoren. En bij de neuzen bijvoorbeeld staat bij de scouting bijvoorbeeld n goede kop bovenaan de lijst. Bij 020 zie je dan ook dat ze herhaaldelijk problemen met jonge spelers (politie, arrogantie, wangedrag, recalcitrantie) tegen komen. Doen daarin iets niet goed. Mentale druk en weerbaarheid is meetbaar aan de hand van eerdere rapporten, vorige clubs e.d. Dat zou moeten om te oordelen of dit aan te pakken is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joh , zelfs bij betaalde amateurclubs hebben ze dat soort screenings . Is vrij normaal, net als bij het leger en diverse beroepen. Het lijkt me heel normaal dat als je niet stabiel bent de kans van slagen ook nihil is. Niets vreemds aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 14:58 schreef van geil het volgende:[..] Hier praat je over bijvoorbeeld jeugd die je nog kunt bijsturen eventueel. Ik sprak over selectiespelers. Snap ik, maar ik vind het onderscheid niet zo groot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 15:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Bij 020 zie je dan ook dat ze herhaaldelijk problemen met jonge spelers (politie, arrogantie, wangedrag, recalcitrantie) tegen komen. Doen daarin iets niet goed. Mentale druk en weerbaarheid is meetbaar aan de hand van eerdere rapporten, vorige clubs e.d. Dat zou moeten om te oordelen of dit aan te pakken is. Tuurlijk, maar eerlijk is eerlijk daar lopen gemiddeld meer stabiele factoren bij dan bij ons, ook loyaler en iets meer slimheid. Uitsluiten lukt nooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En bij sommige spelers met bijzonder talent moet je misschien wel eens een risico nemen. Voorbeeld bij ons, Elia. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 15:09 schreef van geil het volgende:[..] Tuurlijk, maar eerlijk is eerlijk daar lopen gemiddeld meer stabiele factoren bij dan bij ons, ook loyaler en iets meer slimheid. Uitsluiten lukt nooit. Kan ik niet over oordelen, maar ga er van uit dat jij daar beter zicht op hebt. Bij Feyenoord moet dat beter, ook in de begeleiding tijdens vervulling contract. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 15:11 schreef van geil het volgende:En bij sommige spelers met bijzonder talent moet je misschien wel eens een risico nemen. Voorbeeld bij ons, Elia. Bij potentiele, aanvullende kwaliteiten, eens. Helaas is Kazim daar een misvatting in geweest. En salarieel een dure ook. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nadeel is dat je er pas achter komt of een speler tegen de druk kan als hij al in de basis staat. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Toen was het nog geen ex. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor mij de grootste tegenvaller dit seizoen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of vertrouwen geven, 1 van de 2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft vertrouwen genoeg gehad. Verhuur of verkoop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat denk je. Zo'n speler moet je laten staan niet dan weer niet dan weer wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat is met de trainer een veelbelovend vooruitzicht. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Vertrouwen van wie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was ook niet echt een aanleiding om hem na een valse start te laten staan. Overtuigde nooit. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Start was niet verkeerd. Maar steeds op de verkeerde plaats. Naar de kloten geholpen door de onkunde van Van Bronckhorst cs. |
|
|
|