|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)
|
|
|
Barabas
|
|
|
Misschien.... ik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Denk dat hij de plaats van Vilhena prima in zou kunnen vullen, al zie ik liever een linkspoot links op het middenveld ... Zo lang El Ahmadi maar controlerend speelt en de twee andere middenvelders aanvallend(er)! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geheel mee eens. Je wordt echt beter van een twijfelaar aan het roer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eerst maar even vakantie vieren. Dan nieuwe doelen stellen.
Ben benieuwd Marko. Moet volgend seizoen echt veel beter, anders mag je in januari vertrekken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2016 - 13:43 schreef Barabas het volgende:Eerst maar even vakantie vieren. Dan nieuwe doelen stellen. Ben benieuwd Marko. Moet volgend seizoen echt veel beter, anders mag je in januari vertrekken. Eens, maar ligt ook aan de positie waar hij moet voetballen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij lijkt me een hele aardige vent, die ook loyaal is en zo, maar ik zie het niet in hem. Bij Heracles en fietstas deed hij het goed, maar bij ons zag ik pas dat hij tekort komt voor de top.... Van mij mag hij direct verkocht worden. (ik hoop daarentegen natuurlijk dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen...) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gio heeft een gesprek met hem gehad, maar hoe kan het nu dat de Vejnovic van weleer niets meer kan . Dat bestaat toch niet? Waar zijn zijn passes, of bgrijpt niemand hem. Of gebruikt Gio hem verkeert? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Of heeft ie Kuipvrees.... dat het mentaal niet goed zit lijkt mij evident. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio gebruikt alle spelers verkeerd want t is een pruts kampioen. Bekertje bij elkaar gemazzeld |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2016 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:Gio gebruikt alle spelers verkeerd want t is een pruts kampioen. Bekertje bij elkaar gemazzeld Eensch. Been revisited. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2016 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:Gio gebruikt alle spelers verkeerd want t is een pruts kampioen. Bekertje bij elkaar gemazzeld Sluit ik me bij aan. Die twijfel had ik al toen hij afgelopen seizoen begon. Geen waaghals, geen speler beter zien worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, van mij mag ie doorgaan. We worden toch max. derde. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van mij mag ie vertrekken nadat hij Tonny heeft laten tekenen.
Gaat niet gebeuren, maar toch.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio mag van mij blijven, anders is dit jaar helemaal voor kudt geweest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Houden, zeker nu monnie vertrekt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog steeds houden, verwacht een Vejinovic die als herboren terugkeert. Geloof er nog steeds in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik moet het nog maar zien, maar goed bij Vitesse was ie goed en was ik er ook van overtuigd dat we met hem een prima speler hadden binnengehaald.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Moet er meteen uit komen, anders in de winter verhuren of anderszins weg doen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2016 - 03:07 schreef RenatoBos het volgende:Ik moet het nog maar zien, maar goed bij Vitesse was ie goed en was ik er ook van overtuigd dat we met hem een prima speler hadden binnengehaald.. Vitesse of Feyenoord dat is nog wel een verschil bij Feyenoord moet ie presteren Bij Vitesse mag je dat |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voor een miljoen per jaar, of hoeveel het ook is, moet je niet zeiken he... Presteren of wegwezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2016 - 09:29 schreef de bluffer het volgende:[..] Vitesse of Feyenoord dat is nog wel een verschil bij Feyenoord moet ie presteren Bij Vitesse mag je dat Precies |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2016 - 09:29 schreef de bluffer het volgende:[..] Vitesse of Feyenoord dat is nog wel een verschil bij Feyenoord moet ie presteren Bij Vitesse mag je dat Knap man. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 april 2016 - 14:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hangt van de status af die je al club er aan koppelt. Dergelijke tests geven inzicht in de aandachtspunten waarop een speler begeleid moet worden/cq. aan moet werken. Gaandeweg het traject moet ontwikkeling meegenomen in de beoordeling. Hierin is de test uitgangspunt. Wél kan een psych. test deel uitmaken van een gehele medische keuring. Het totaal bepaalt het oordeel. ........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Psych voor Henk in de zaal? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste test was in 2011 juli of zo. Voor forum leden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juli 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tot op heden nog steeds negatief. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is iets heel anders. Ik lach me broek van m'n reet: want als een speler een strafschop mist en even baalt, zou ie al bij een psych langs moeten?
Hee Cobus, leg even uit waar de overeenkomst ligt? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja. Waarom werd je toen boos eigenlijk? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook dat gekloot met die bedreigingen aan huis. De faalangst wordt bij zo, n jongen alleen maar groter. Bang voor herhalingen van die incidenten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan allemaal, eerst maar eens zien of er echte gronslag is om dat aan te nemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uiteraard Maar hij lijkt me wel een gevoelige jongen, geen Kazim type zeg maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal blijken ar, als vaker blijkt dat Vejinovic niet goed oogt is er reden voor een sportpsych. Overigens moet de trainersstaf dat dan ook herkennen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 23:31 schreef ar het volgende:Ook dat gekloot met die bedreigingen aan huis. De faalangst wordt bij zo, n jongen alleen maar groter. Bang voor herhalingen van die incidenten. Ja echte supporters..Zou weleens een schadepost van 3 miljoen kunnen worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 juli 2016 - 23:31 schreef ar het volgende:Ook dat gekloot met die bedreigingen aan huis. De faalangst wordt bij zo, n jongen alleen maar groter. Bang voor herhalingen van die incidenten. Precies |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heb er zo mijn twijfels bij... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En terecht maar het blijft een apart geval dat hij niet aan het voetballen komt.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zo'n jongen moet vertrouwen opdoen. Helpt dus niet om risico's met strafschoppen te laten nemen. Geeft hem rust en laat hem gewoon eerst de simpele en normale dingen goed doen. Heeft verleden jaar verschrikkelijke dingen meegemaakt. Weer niet slim van huispsycholoog Van Bronckhorst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is al ten dode opgeschreven. Elke mislukking wordt aangegrepen om te bewijzen dat t niet goed zit bij m. Verandert over 2 jaar zijn voornaam in Anthony. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 12:03 schreef nr 10 het volgende:Zo'n jongen moet vertrouwen opdoen. Helpt dus niet om risico's met strafschoppen te laten nemen. Geeft hem rust en laat hem gewoon eerst de simpele en normale dingen goed doen. Heeft verleden jaar verschrikkelijke dingen meegemaakt. Weer niet slim van huispsycholoog Van Bronckhorst. Beginnende trainert maakt uiteraard de fouten die daar bij horen. Stomme fouten blijkbaar ook... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 12:23 schreef Barabas het volgende:[..] Beginnende trainert maakt uiteraard de fouten die daar bij horen. Stomme fouten blijkbaar ook... Gio heeft langer aangetoond een psych goed te kunnen gebruiken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vertrouwen en natuurlijk speeltijd is the key. En dan het vertrouwen van het publiek wat misschien nog belangrijker is. Want voetballen kan hij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 juli 2016 - 12:21 schreef Stylzz het volgende:Is al ten dode opgeschreven. Elke mislukking wordt aangegrepen om te bewijzen dat t niet goed zit bij m. Verandert over 2 jaar zijn voornaam in Anthony. Te laat, hij is al ontoerekeningsvatbaar verklaard. Gooit volgend seizoen bruine rijst vanuit de dugout. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan heb je geen psych nodig. |
|
|
|