BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marko Vejinovic topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 26 juni 2015 - 14:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)

tomson
 tomson - maandag 25 juli 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 17:38 schreef MMM het volgende:

[..]

En dan lees ik overal dat we zo'n lekkere brede selectie hebben haha
Ligt eraan wie overal is ? Veel verschillende meningen op dit punt.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 18:50   quote  deeplink  
Ik ben ook niet overal, maar vindt de selectie kwalitatief niet breed genoeg. Afscheid van 2 of 3 spelers nemen en betere spelers in hun plaats halen zou daar wel wat aan kunnen veranderen. Maar dan nog zijn we er niet; komende seizoenen moet ieder jaar de kwaliteit van de selectie omhoog.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Nee , waarom de komende seizoenen ?
Nu al.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door van geil --
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 18:58   quote  deeplink  
Denk dat het financieel gezien niet mogelijk is om nu 6 spelers af te laten vloeien en daar 6 veel betere voor te halen. Ieder jaar 3 is een goed streven en ook haalbaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 17:38 schreef MMM het volgende:

[..]

En dan lees ik overal dat we zo'n lekkere brede selectie hebben haha
Als je zo gaat redeneren dan hoeven we ook niet meer naar Ajax te kijken, die hebben maar 1 van de 6 oefenduels gewonnen. Onder andere tegen amateurs lukte het niet..

Ik denk dat je niet zoveel waarde moet hechten aan zo'n oefenpotje.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 18:58 schreef Barabas het volgende:
Denk dat het financieel gezien niet mogelijk is om nu 6 spelers af te laten vloeien en daar 6 veel betere voor te halen. Ieder jaar 3 is een goed streven en ook haalbaar.
6 weg en 2 echt goede erbij kan gemakkelijk.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:03   quote  deeplink  
Dat hoeft niet, maar je kunt er best wat zaken aan ontlenen: Hansson is een grabbelaar en geen zekere keeper, Nelom opstellen kan echt niet meer, Karsdorp is geen verdediger en als je Nelom dan ook opstelt dan staan Botteghin en Kongolo er alleen voor..... bijvoorbeeld.
@T

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door Barabas --
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Ja dan hebben we Jan Arie nog. snap je.
Er is gewoon kwalitatief veel te weinig keus.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat is ook (bijna) gebeurd. Er zijn 6 spelers bij het eerste vertrokken. Immers, Gronsveld, Achahbar, Verdonk, Schuurman en Miazek. En met Jorgensen en (zo lijkt het bijna) Berghuis zijn er twee spelers gekomen die je directe goede versterkingen mag noemen.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Wie dan zoal? Ik kom niet verder dan Van der Heijden, Nelom en misschien Vejinovic als vertrekkers... Volgend seizoen gaan Jones, Hansson en Vilhena op zeker vertrekken en waarschijnlijk ook Kongolo en Van Beek.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:07   quote  deeplink  
Vanaf nu bedoel ik.
T

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door van geil --
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:08   quote  deeplink  
Mijn lijstje is heel vaak terug te vinden Barabas.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:03 schreef Barabas het volgende:
Dat hoeft niet, maar je kunt er best wat zaken aan ontlenen: Hansson is een grabbelaar en geen zekere keeper, Nelom opstellen kan echt niet meer, Karsdorp is geen verdediger en als je Nelom dan ook opstelt dan staan Botteghin en Kongolo er alleen voor..... bijvoorbeeld.
@T
Dat Hansson een grabbelaar is kan je op basis van die 1 of 2 oefenpotjes zien? Ik heb Vermeer ook wel eens zien grabbelen. Bij hem is ook een vrije trap van 30 meter er 1 of 2 maal ingewaaid. Waarmee ik maar bedoel te zeggen dat het momentopnames zijn. Die jongen heeft nog geen kans gekregen.

Nelom mee eens, maar niet op basis van deze wedstrijden, tot die conclusie waren jij en ik (en anderen) al eerder gekomen. Karsdorp heeft moeite met verdedigen, maar dat kwam niet zozeer tot uiting in de oefenwedstrijden. Bovendien, moet je eens kijken wat er bijvoorbeeld in de Spaanse top op de backs staat. Zo'n Marcelo kan ook totaal niet verdedigen, die staat er voor 90% vanwege zijn aanvallende inbreng, wat opweegt tegen het gegeven dat je op die wijze ook wat meer tegengoals slikt. Zo moet je denk ik Karsdorp ook beschouwen. Ik heb er inmiddels vrede mee dat de andere kant van hem is dat ie verdedigende soms steken laat vallen.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:13   quote  deeplink  
Tsja.... dan houdt het op he... vind het teveel moeite om te gaan zoeken :-)
@vangeil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2016 door Barabas --
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat Hansson een grabbelaar is kan je op basis van die 1 of 2 oefenpotjes zien? Ik heb Vermeer ook wel eens zien grabbelen. Bij hem is ook een vrije trap van 30 meter er 1 of 2 maal ingewaaid. Waarmee ik maar bedoel te zeggen dat het momentopnames zijn. Die jongen heeft nog geen kans gekregen.

Nelom mee eens, maar niet op basis van deze wedstrijden, tot die conclusie waren jij en ik (en anderen) al eerder gekomen. Karsdorp heeft moeite met verdedigen, maar dat kwam niet zozeer tot uiting in de oefenwedstrijden. Bovendien, moet je eens kijken wat er bijvoorbeeld in de Spaanse top op de backs staat. Zo'n Marcelo kan ook totaal niet verdedigen, die staat er voor 90% vanwege zijn aanvallende inbreng, wat opweegt tegen het gegeven dat je op die wijze ook wat meer tegengoals slikt. Zo moet je denk ik Karsdorp ook beschouwen. Ik heb er inmiddels vrede mee dat de andere kant van hem is dat ie verdedigende soms steken laat vallen.
Ik heb gelukkig niks te maken met Marcello. In dit team kun je niet met twee backs spelen die niet kunnen verdedigen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:07 schreef van geil het volgende:
Vanaf nu bedoel ik.
T
Aha. Ik denk dat je dan te weinig spelers hebt. We hebben nu een selectie van 23 man (Vermeer en Hahn daarbuiten gelaten, want die zijn een half jaar niet inzetbaar).

19 (=23-6+2) spelers vind ik te weinig voor het aantal wedstrijden dat Feyenoord speelt.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:17   quote  deeplink  
5-3-2
3-5-2
Dan wel
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Aha. Ik denk dat je dan te weinig spelers hebt. We hebben nu een selectie van 23 man (Vermeer en Hahn daarbuiten gelaten, want die zijn een half jaar niet inzetbaar).

19 (=23-6+2) spelers vind ik te weinig voor het aantal wedstrijden dat Feyenoord speelt.
Geloof me, er gaat n fors gedeelte 0 wedstrijden spelen.
Omdat ze te slecht zijn.
Of omdat het niet nodig is.
We hebben overigens 30 spelers.

Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:20   quote  deeplink  
Zou je zeggen...Maar ondertussen stelt ie gewoon Nelom op om een kulreden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:15 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig niks te maken met Marcello. In dit team kun je niet met twee backs spelen die niet kunnen verdedigen.
Marcelo was maar een voorbeeld. Ik denk dat het wel kan. PSV heeft ook 2 in verdedigend opzicht gemankeerde backs. Ik denk dat het wel kan. Zeker ook omdat El Ahmadi de verdediging prima kan ondersteunen. Ik denk dat je er niet aan ontkomt. Janmaat kon ook niet zo goed verdedigen. Emerton dito. Om maar eens een paar voorgangers van Karsdorp te noemen. Dat is de prijs die je betaald voor een goede opkomende back. Het komt vaker voor (dan je misschien denkt).
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Marcelo was maar een voorbeeld. Ik denk dat het wel kan. PSV heeft ook 2 in verdedigend opzicht gemankeerde backs. Ik denk dat het wel kan. Zeker ook omdat El Ahmadi de verdediging prima kan ondersteunen. Ik denk dat je er niet aan ontkomt. Janmaat kon ook niet zo goed verdedigen. Emerton dito. Om maar eens een paar voorgangers van Karsdorp te noemen. Dat is de prijs die je betaald voor een goede opkomende back. Het komt vaker voor (dan je misschien denkt).
We hebben in mijn optiek tegen Valencia kunnen zien dat het niet gaat. Zeker in Europese wedstrijden ben je dan veel te kwetsbaar. Maar als je Woudenberg opstelt is het opgelost.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:26   quote  deeplink  
Los van wat er bij andere clubs wel kan.... wij hebben te weinig kwaliteit voor zoiets.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:26   quote  deeplink  
Ja maar die gaat echt geen 45 wedstrijden spelen
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:27   quote  deeplink  
Woudenberg? Kan ie... zeker weten. Ijzeren conditie.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:29   quote  deeplink  
Mentaal .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:18 schreef van geil het volgende:

[..]

Geloof me, er gaat n fors gedeelte 0 wedstrijden spelen.
Omdat ze te slecht zijn.
Of omdat het niet nodig is.
We hebben overigens 30 spelers.
Ik ga af op de selectie op Feyenoord.nl.

Ik weet dat we meer contractspelers hebben dan dat, maar die zijn om wat voor reden dan ook geen volwaardig lid van het eerste op dit moment. Meeste daarvan moeten hun debuut nog maken.

En makkelijke redenatie. Bijvoorbeeld, hoe vaak komt het voor dat je 3de keeper veel minuten maakt? Toch heeft elke club 3 keepers. Je hebt die spelers niet voor het begin van het seizoen als iedereen fit en in vorm is, maar voor tijdens het seizoen, als blessures er zijn, als men vermoeid is of uit vorm. Anyway, om maar aan te geven. Vorig seizoen heeft Feyenoord 24 spelers gehad die minuten hebben gemaakt. Waarvan 20 meer dan 5 wedstrijden hebben gespeeld. En dat is nog zonder Europees voetbal. Met zo'n kleine selectie het seizoen ingaan is het einde van de ambities van Feyenoord. We hebben 23 min of meer volwaardige spelers nodig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

We hebben in mijn optiek tegen Valencia kunnen zien dat het niet gaat. Zeker in Europese wedstrijden ben je dan veel te kwetsbaar. Maar als je Woudenberg opstelt is het opgelost.
Woudenberg zie ik ook liever dan Nelom. Maar ook Lucas is verdedigend minder dan bijvoorbeeld Kongolo op die positie. Maar heeft aanvallend heeft hij dan weer meer te brengen.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik ga af op de selectie op Feyenoord.nl.

Ik weet dat we meer contractspelers hebben dan dat, maar die zijn om wat voor reden dan ook geen volwaardig lid van het eerste op dit moment. Meeste daarvan moeten hun debuut nog maken.

En makkelijke redenatie. Bijvoorbeeld, hoe vaak komt het voor dat je 3de keeper veel minuten maakt? Toch heeft elke club 3 keepers. Je hebt die spelers niet voor het begin van het seizoen als iedereen fit en in vorm is, maar voor tijdens het seizoen, als blessures er zijn, als men vermoeid is of uit vorm. Anyway, om maar aan te geven. Vorig seizoen heeft Feyenoord 24 spelers gehad die minuten hebben gemaakt. Waarvan 20 meer dan 5 wedstrijden hebben gespeeld. En dat is nog zonder Europees voetbal. Met zo'n kleine selectie het seizoen ingaan is het einde van de ambities van Feyenoord. We hebben 23 min of meer volwaardige spelers nodig.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Alleen de laatste zin eens.
Dat is precies wat ik zeg.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:29 schreef van geil het volgende:
Mentaal .
Als Van Beek weer fit is.... dan nóg maar een CV halen.... St. Juste?
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:36   quote  deeplink  
Die verdediging van ons is oke, maar niet oke genoeg.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:39   quote  deeplink  
Een keeper verhuren.
Jan Arie EXIT
Dammers EXIT
Vejinovic of Tapia EXIT of verhuur.
Hansson Hamer Hankouri 1 of 2 verhuur.
Robertha Fernandez 1 maal verhuur.
Haal je 3 goede spelers erbij , dan lijkt t ergens op.
Begin ik niet eens over Nelom

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:33 schreef van geil het volgende:
Alleen de laatste zin eens.
Dat is precies wat ik zeg.
Je bent het er niet mee eens dat 24 verschillende spelers zijn uitkomen voor Feyenoord vorig jaar? ;)

Wat jij zegt is, zo lijkt het, eerder een kleinere selectie (een mannetje of 19-20) voor lief nemen, maar wel spelers met kwaliteiten en ervaring die je zonder problemen op kan stellen. En als de nood aan de man komt dan eigen jeugd voor de leeuwen gooien. En dan hopen dat het de nieuwe Wijnaldum's of De Vrij's zijn.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:39 schreef van geil het volgende:
Een keeper verhuren.
Jan Arie EXIT
Dammers EXIT
We hebben een paar van die gasten nodig voor het tweede Geile.... die gaan met Wouters en Mackaay op pad....
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:39 schreef van geil het volgende:
Een keeper verhuren.
Jan Arie EXIT
Dammers EXIT
Dan heb je dus 24 plus 3 is 27 selectiespelers.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:47   quote  deeplink  
Jan Arie, Dammers en Vejinovic eens.... Tapia gaat het m.i. redden en het is in ieder geval te vroeg om hem nu al weg te sturen.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

We hebben een paar van die gasten nodig voor het tweede Geile.... die gaan met Wouters en Mackaay op pad....
Daar is jeugd voor :BELOFTEN
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:48   quote  deeplink  
En nu niet meer over Miquel beginnen he..... ben een Loaded Gun mbt die knakker.
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:48   quote  deeplink  
En je selectie wordt n ietsje pietje kleiner.
De kwaliteit vliegt omhoog.
Plus enkele jeugdspelers doen ervaring op.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Daar is jeugd voor :BELOFTEN
Dat zijn Hansson Hamer El Hankouri en Robertha toch allemaal?!
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat zijn Hansson Hamer El Hankouri en Robertha toch allemaal?!
Ik verhuur ze toch niet allemaal.
Degene die je kunt verhuren is win win.
Leren ze meer als bij de beloften.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Ik weet niet of we dat moeten doen.... ik wacht wel even af waar Martin nog mee op de proppen gaat komen. Voor onze talenten is altijd wel een club te vinden. Ik weet zeker dat ze hier in Nijmegen meteen ja zeggen tegen Hamer en Robertha. Misschien zelfs wel tegen Nelom....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 juli 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 19:48 schreef van geil het volgende:
En je selectie wordt n ietsje pietje kleiner.
De kwaliteit vliegt omhoog.
Plus enkele jeugdspelers doen ervaring op.
Belangrijkste vraag bij deze plannen, wie zijn die 3 spelers die je wil halen en wat moet dat kosten?

Als je Ziyech zegt, ben je af. ;)
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2016 - 20:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Belangrijkste vraag bij deze plannen, wie zijn die 3 spelers die je wil halen en wat moet dat kosten?

Als je Ziyech zegt, ben je af. ;)
Ben geen TD he.
maar zal er even over denken.
ik zou beginnen met , oh nee :)
VVout
 VVout - maandag 25 juli 2016 - 20:33   quote  deeplink  
Echt niet hè!!!
van geil
 van geil - maandag 25 juli 2016 - 20:34   quote  deeplink  
Ziyech noem ik toch.
Berghuis lijkt me ook n versterking (t liefst kopen)
Informeren naar Siem de Jong.
Todd Kane , is deze nog beschikbaar ?
Dit soort spelers
VVout
 VVout - maandag 25 juli 2016 - 20:36   quote  deeplink  
HerrieschopperT, snap dat je fan van hem bent.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 20:37   quote  deeplink  
Siem de Jong.... man van glas....
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 20:38   quote  deeplink  
Kane kun je proberen.
Barabas
 Barabas - maandag 25 juli 2016 - 20:39   quote  deeplink  
Berghuis ja.... kopen wordt lastig, misschien na een seizoen huren. Is Watford wellicht ook een paar trainerts verder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Marko Vejinovic topic

0.0144391