|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)
|
|
|
Barabas
|
|
|
Over die reserveneus uit Dronten wil ik niet meer praten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed dit is in drie minuten , genoeg opties lijkt me. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 20:26 schreef van geil het volgende:[..] Ben geen TD he. maar zal er even over denken. ik zou beginnen met , oh nee :) Snap ik, maar gewoon waar je aan zit te denken. Zoals het lijstje dat je noemde na deze post van jou. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dan praat je over een totaal plaatje van 40 miljoen.. Als je de filmpjes van de topclubs in scandinavië bekijkt dan valt daar veel weg te halen voor weinig . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1 wedstrijd is wel heel fors al veroordelend kader. Maar zie geen krachtige speler met vertrouwen. Zijn kwaliteiten komen er niet uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Net als Karim he ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze man zie je nooit lopen met de bal. Maar t oogt allemaal z o t r a a g . . |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Inderdaad.
Was benieuwd naar hem, maar al na 10 minuten zag ik weer waarom het vorig jaar niets werd. Mist pit. Niet eens slecht, maar te voorspelbaar. Met hem ga je geen slag op het middenveld winnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De enige keer dat ie het wel deed was bij de 4-1. ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
In potentie qua passing, schot etc beter dan El Ahmadi. Maar die is veel brutaler in het veld en toont veel meer pit, waardoor hij uiteindelijk vele malen beter is. Zo zonde, want als Vejinovic wel die pit en strijd had gehad, was hij een geweldige speler geweest. Maar het lijkt hem niet meer te gaan worden bij ons.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vejinović: ''Dit seizoen weinig kansen gehad''
Marko Vejinović speelde vorig jaar alle wedstrijden van Feyenoord tijdens de eerste seizoenshelft. De middenvelder, die in de zomer van 2015 overkwam van Vitesse, moet het dit seizoen doen met een reserverol binnen het elftal van trainer Giovanni van Bronckhorst. De Nederlander met Bosnische roots wist, als invaller, woensdagavond te scoren voor Feyenoord in de bekerwedstrijd tegen Excelsior.
“Ik ben heel blij met mijn doelpunt en de overwinning”, zegt Vejinović over zijn eerste officiele treffer voor Feyenoord tegenover RTV Rijnmond. “De bal kwam in mijn ogen goed aan en ik pakte hem goed, een mooie treffer. We hebben een goed resultaat neergezet en daar zijn we blij mee.”
Bij Feyenoord werkten veel wisselspelers zich dit seizoen op tot basisspeler, zoals Jan-Arie van der Heijden en Bilal Basacikoglu. “Ik denk dat we als groep heel hecht zijn en het elkaar gunnen”, zegt hij. “Wie er ook invalt, iedereen wil het laten zien en zichzelf bewijzen. Daar geven we allemaal honderd procent voor. Ik wil invallen en mezelf laten zien. Ik heb weinig kansen gehad dit seizoen dus ik probeer mijn kans te pakken als ik die wel krijg.”
“Dit was voor mij de eerste kans van het seizoen om mezelf te laten zien”, zegt hij over zijn invalbeurt tijdens Excelsior. “Het smaakt zeker naar meer, maar sinds ik bij Feyenoord ben gekomen, ben ik gekomen om te spelen. Daar ga ik vol voor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt niet helemaal sterk over. Ondermaats interview eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tis ook knap om zulke vragen nog te beantwoorden. . Allemaal inkoppertjes waarbij hij zal denken ,wat doe ik hier |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 - 20:56 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tis ook knap om zulke vragen nog te beantwoorden. . Allemaal inkoppertjes waarbij hij zal denken ,wat doe ik hier Ja, van die uitgebreide vragen met vooropgezet idee. Hij hapt gelukkig niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hij doet het goed ,maar zijn blik is veel zeggend idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was zenuwachtig en onzeker. Was ook te zien aan het spel eerste helft. Tweede helft goed herpakt. Die kans had hij af moeten geven.
Logisch ook, maakt wat fouten en wordt ook meteen weer volledig afgebrand. Heeft blijkbaar geen gunfactor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker wel, maar is nog niet in orde en dat is nog lastiger in een ingespeeld krachtteam. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 09:05 schreef Stylzz het volgende:Was zenuwachtig en onzeker. Was ook te zien aan het spel eerste helft. Tweede helft goed herpakt. Die kans had hij af moeten geven. Logisch ook, maakt wat fouten en wordt ook meteen weer volledig afgebrand. Heeft blijkbaar geen gunfactor. Eens, je ziet de worsteling bij hem. Als hij vertrouwen had, had hij die kans met een geplaatst schot gemaakt...Hij moet gewoon minuten maken en er doorheen komen. Bij een comfortabele voorsprong inbrengen en minuten laten maken. Ik zie hem meer als centrale middenvelder..Verdedigend overtuigd hij nog niet zo... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 09:05 schreef Stylzz het volgende:Was zenuwachtig en onzeker. Was ook te zien aan het spel eerste helft. Tweede helft goed herpakt. Die kans had hij af moeten geven. Logisch ook, maakt wat fouten en wordt ook meteen weer volledig afgebrand. Heeft blijkbaar geen gunfactor. Eens, je ziet de worsteling bij hem. Als hij vertrouwen had, had hij die kans met een geplaatst schot gemaakt...Hij moet gewoon minuten maken en er doorheen komen. Bij een comfortabele voorsprong inbrengen en minuten laten maken. Ik zie hem meer als centrale middenvelder..Verdedigend overtuigd hij nog niet zo... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kreeg even n scheldpartij van Toornstra over zich. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen maar toe te juichten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Precies, oprotten met die mietjescultuur. Elkaar de pleuris schelden wanneer iets niet goed gaat.
Prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Laat hem maar minuten maken, hij moet er dit seizoen doorheen, anders exit... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twee er in poffen dan maar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je kan voetballen toch niet verleren ...Marko |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt zien te lozen, waardeloos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zelfs tegen GAE B , veel te traag en onzeker. Haptonoom! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar kijk eens naar de wedstrijden van Vitesse, hoe kan dit hetzelfde als Basigiklukluk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tweede helft was minder slecht, maar niet voldoende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kotsmisselijk van zulke gasten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sneu, als ik Vejinovic was, zou ik snel weg gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lijkt mij voor beide partijen sowieso het beste. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Kansloze pubertjes tussen de 12 en 16 jaar, En of een paar half tamme werkeloze. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gvd...Blijf van de spelers af. Exit Vejinovic. Trekt die jongen niet meer. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij oogt flegmatiek, dat pruimen sommige supporters niet. Zelfde probleem had Luigi Bruins vroeger ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord en Serviërs blijkt geen goede mix te zijn. En de paniek na een hersenloze tweet is wel erg groot. Alsof je die figuren serieus moet nemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 17:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord en Serviërs blijkt geen goede mix te zijn. En de paniek na een hersenloze tweet is wel erg groot. Alsof je die figuren serieus moet nemen. Op de Baab na |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908