|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Jammer dat het er niet uit is gekomen. In 2015 :
"Met Marko Vejinovic haalt Feyenoord een van de meest productieve middenvelders in de Eredivisie binnen. Afgelopen seizoen was hij goed voor twaalf doelpunten voor Vitesse, terwijl hij bovendien acht assists gaf, zo blijkt uit cijfers van ORTEC Sports. Drie van de doelpunten van Vejinovic kwamen voort uit vrije trappen, waarmee hij een van de beste renderende vrije trappen-nemers in Nederland is. De middenvelder scoorde bovendien vier keer uit een strafschop.
Vejinovic scoort in meer spelersklassementen over afgelopen seizoen zeer hoog. Zo had hij de meeste balveroveringen per wedstrijd van alle middenvelders. Met 8,8 balveroveringen per duel bleef hij Jordy Clasie (8,0) net voor. Zowel in duels als in onderscheppingen scoort hij zeer goed.
De aanwinst van Feyenoord behoort tot de vijf middenvelders met de meeste passes per wedstrijd (55,5). Op de helft van de tegenstander komt 84 % van zijn passes aan op de plaats van bestemming, waarmee hij eveneens tot de top vijf van middenvelders in de Eredivisie behoort. Ter vergelijking, Karim El Ahmadi leverde afgelopen seizoen het hoogste percentage gecompleteerde passes af op de helft van de tegenstander: 87 %.
Marko Vejinovic in het seizoen 2014-2015:
Wedstrijden 35 Speelminuten 2957 Doelpunten 12 Assists 8 Gele kaarten 6 Rode kaarten 0" |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Maar nu ik het zo teruglees, 3 doelpunten uit vrije trappen en 4 uit strafschoppen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dan had ik hem met de winterstop toch naar Vitesse laten gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dan had ik hem met de winterstop toch naar Vitesse laten gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie hem liever als Gustafson en zeker Tapia. Vejinovic speelde in het begin heel behoorlijk , zakte toen ineens weg . Toen wat akkefietjes eroverheen en geknakt lijkt het. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja een paar malloten aan je deur gaat niet helpen idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja die willen wel als je schuift |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onmiddellijk paspoort afnemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hoe triest was dat zeg.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind hem nu niet goed, legt te veel risico in zijn passes. Wil continu de splijtende pass geven, waardoor veel balverlies optreedt en gevaarlijke counters van de tegenpartij worden ingeleid... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat het niks geworden is, had er echt veel van verwacht.
Moet wel weg deze zomer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vitesse toonde in de winterstop interesse. Misschien ruilen voor Leerdam ,goed idee MMM ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou mooi zijn als Vitesse hem overnam en dan ook Kramer nog, krijgen ze Nelom erbij.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juni 2017 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Vitesse toonde in de winterstop interesse. Misschien ruilen voor Leerdam ,goed idee MMM ? Nee! We hebben z'n neef al.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom krijgt hij nog nummer 5? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien komt ie snel weer vrij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Marko bedankt voor jou tomeloze inzet en succes bij AZ. De deur zal altijd ...................... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Betrekken dmv verkoop was beter geweest maar wilde AZ niet denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geeft ook niet. Jaar bewijzen of in de kijker spelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook door de keuring bij aZ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi voor hem. Past daar ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vejinovic blij: ''Wil mezelf weer laten zien''
Marko Vejinovic speelt komend seizoen op huurbasis bij AZ. De middenvelder wordt gehuurd van Feyenoord, waar hij sinds 2015 onder contract stond. In de afgelopen jaren in Rotterdam wist de 27-jarige Vejinovic nooit uit te groeien toch een vaste waarde binnen het team van de landskampioen.
“Ik heb er veel zin in, het is mooi om weer terug te zijn”, aldus Vejinovic, die in het verleden al voor de club uit Alkmaar speelde. “Er zijn leuke mensen en ik heb een goed gesprek gehad met de club. Ik had het juiste gevoel bij AZ, dan is voor mij de keuze makkelijk. Hier zijn mensen die vertrouwen in mij hebben en mij een goed perspectief geven.”
Bij Feyenoord kwam de middenvelder afgelopen seizoen nauwelijks in actie. “Het gaat fantastisch met me, ik zit nu bij een mooie club waar ik mezelf wil gaan laten zien", zegt hij tegenover AZ TV. "Ik heb er zin in. Wat ik het afgelopen seizoen niet heb kunnen laten zien op het veld, wil ik nu weer laten zien.” |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Soms snap ik het voetbal niet.. Gini en Fer werden met pek en veren het stadion uit gesjouwd bijna. Ja begrijp mij niet verkeerd hoor want t was triest wat hem en zijn gezin is overkomen. Maar hij heeft werkelijkwaar geen enne klote gepresenteerd. Ben blij dat hij weg is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal hem ook niet missen. Blijkt toch niet bij ons te passen.. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Marko was goed bezig tegen PSV , zo zou hij bij Feyenoord ook zijn kans moeten krijgen . |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Vind ik niet ! Is verkeerd gebruikt door Gio , bleek gisteren wel in de wedstrijd van PSV tegen AZ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik las iemand zeggen dat hij aan alle kanten voorbij werd gelopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij was dramatisch verdedigend . Aan de bal kan hij wel wat , maar dat is geen geheim. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had ook wel een paar harde overtredingen in huis. Hij was zeker beter als wat hij bij ons heeft laten zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 augustus 2017 - 07:39 schreef FeyenoordFourEver het volgende:Marko was goed bezig tegen PSV , zo zou hij bij Feyenoord ook zijn kans moeten krijgen . Dan hebben wij verschillende wedstrijden bekeken, ik vond hem dus niet best tegen PSV.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
2 prima assists. Veldspel verder niet heel bijzonder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij had ook 4 assisten kunnen geven .... Het veldspel in spelverdeling is bijna perfect ,tja fysiek heb je niks aan hem. In sommige elftallen heb je dat ook niet nodig. |
|
|
|