|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 - 20:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij had ook 4 assisten kunnen geven .... Het veldspel in spelverdeling is bijna perfect ,tja fysiek heb je niks aan hem. In sommige elftallen heb je dat ook niet nodig. Heb werkelijk nooit begrepen waarom Fräser in hem een defensieve middenvelder zag ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Bij Vitesse ging dat goed met Prupper bij hem. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Verloor daar uiteindelijk ook zijn basisplaats. Die jongen moet je offensief gebruiken of niet! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Hij is niet geschikt als defensieve middenvelder, te soft. Meer vooruit spelend, rond de 2e lijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij AZ speelt ie ook als controlerende middenvelder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat je dat allemaal weet T.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha je moet toch wat met je vrije avond! ;)
Heb die wedstrijd van AZ maar es bekeken vanavond tegen Vitesse. Was benieuwd hoe die clubs ervoor stonden. Met speciale aandacht voor de Feyenoord connecties natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 augustus 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeker een held. 1van de verstandigste hier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nog veren over? Stoppen we die in z,n kont.. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We..(?) Laat mij nou eens erbuiten wat jij allemaal in een ander z'n kont steekt ransbak. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen..(?) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je kunt geen arse schrijven zonder Ar... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 - 22:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] We..(?) Laat mij nou eens erbuiten wat jij allemaal in een ander z'n kont steekt ransbak. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen..(?) Sorry. Ik praat weer in "wij" vorm. Maar ik hou me er liever buiten als jij het wilt doen hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk sorry zal weer wel niet.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 - 22:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] We..(?) Laat mij nou eens erbuiten wat jij allemaal in een ander z'n kont steekt ransbak. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen..(?) Die veren moeten toch ergens vandaan komen?
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-1 begon bij hem. Vitesse speler draaide om hem heen of hij er niet stond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij de 1 - 0 ook ,en de 1 - 2 ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dat valt dan positief uit voor m. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verdedigend is hij er totaal niet maar strooide met passes die ik hem bij ons nog nooit heb zien geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijgt hij bij ons de ruimte niet voor. Staat altijd potdicht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is waar ,spelen bij ons bijna altijd tegen 9 verdedigers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt vandaag weer zo'n pot |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Willem 2 wilt van de nul af.. Nu weet ik alleen niet welke nul. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van de Looi, de trainert. Wat een lul |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja gelukkig wel want het begin was niet best |
|
|
|
|
Kromme
|
|
|
Heb net gehoord dat Marko een zware knieblessure heeft opgelopen gisteren. Voorste kruisband afgescheurd, en hij speelt de rest van het seizoen zeker niet meer.....
Vanaf deze plek wens ik Marko heel veel sterkte toe met zijn revalidatie. Ik hoop dat je er weer sterker uitkomt en dat je ons in de toekomst nog kunt laten zien hoe goed je eigenlijk kunt voetballen.
YNWA Feyenoord 'till I die |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Sterkte Marko
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 oktober 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Triest, sterkte!!
Werd gisteren wel weer extra duidelijk waarom het 'm niet geworden is he bij Feyenoord. Beetje druk er op en hij weet het niet meer. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Triest voor hem, zit hem niet mee.
Ook jammer voor Feyenoord. Na een goed seizoen had hij nog verkocht kunnen worden voor een mooi bedrag, jaar voor zijn contract afloopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 oktober 2017 - 14:45 schreef Kromme het volgende:Heb net gehoord dat Marko een zware knieblessure heeft opgelopen gisteren. Voorste kruisband afgescheurd, en hij speelt de rest van het seizoen zeker niet meer..... Vanaf deze plek wens ik Marko heel veel sterkte toe met zijn revalidatie. Ik hoop dat je er weer sterker uitkomt en dat je ons in de toekomst nog kunt laten zien hoe goed je eigenlijk kunt voetballen. YNWA Feyenoord 'till I die . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bah, wat lullig voor hem. Beterschap. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 02 oktober 2017 - 15:58 schreef netsurfer het volgende:Triest voor hem, zit hem niet mee. Ook jammer voor Feyenoord. Na een goed seizoen had hij nog verkocht kunnen worden voor een mooi bedrag, jaar voor zijn contract afloopt. Laat hem toch bij de Kaasboeren blijven, het is toch zijn laatste seizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Naar voor die jongen. Gunde hem nieuw voetbalplezier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja triest voor die jongen,hij zou alles geven om Feyenoord in te maken had hij gezegt. Hij droomde er bijna van...Ook zo blij dat hij terug was in Alkmaar waar hij wel gewaardeerd werd om zijn kwaliteiten Daarom dubbel triest dat hij wellicht terug moet waar hij liever en achteraf nooit had willen zijn ...Feyenoord. Heel veel sterkte Marko! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Net als die andere speler van AZ ging hij te geforceerd het duel in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zag het ook ja, ging raar duel in. |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
weer een speler van mijn Scorito-team die eruit ligt. Ik ben dat tientje inleg op het werk wel kwijt nu... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haps heeft dat ook, al is het minder aan het worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet je toch balen als speler, nooit meer in de basis te staan of ook maar in te vallen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat ie meer baalt van zijn blessure... |
|
|
|