|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Feyenoord kondigt aantrekken Vejinovic aan' (FR12.nl)
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet best de eerste seizoenshelft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat zich na de winterstop herpakken en jast er nog een stuk of 5 uit een vrij trap in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor mij ook de grootste tegenvaller.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t nogal wisselend. Zie gelukkig nog wel potentie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat wel, maar moet echt op korte termijn beter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jep een Linie naar voren,Annas in de spits en El Ahmadi een linie naar achteren en aanleren de vrije man op te zoeken voor zijn aanname |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Kwaliteit komt vanzelf boven drijven, komt nog wel goed met Vejinovic. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die jongen kan wel voetballen, komt goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond m beter spelen zonder El Ahmadi. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem juist minder eigenlijk. Zelfde slordigheden, maar geen El Ahmadi naast hem die de dingen oplost. Vilhena verving Karim weliswaar redelijk, maar die is verdedigend toch minder dan El Ahmadi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond hem juist minder eigenlijk. Zelfde slordigheden, maar geen El Ahmadi naast hem die de dingen oplost. Vilhena verving Karim weliswaar redelijk, maar die is verdedigend toch minder dan El Ahmadi. En dat is nooit anders geweest. Vilhena en verdedigen....Pfff. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond hem juist minder eigenlijk. Zelfde slordigheden, maar geen El Ahmadi naast hem die de dingen oplost. Vilhena verving Karim weliswaar redelijk, maar die is verdedigend toch minder dan El Ahmadi. Gaf inderdaad een paar slordige ballen, maar dat was eigenlijk bij iedereen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt, maar van hem verwacht je dan dat ie het op zijn minst afwisselt met goede passes voorwaarts. Dat bleef echter teveel achterwege. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
waar is de oude Vejnovic ???????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen idee. Hij kan beter dan dit. Vond hem in de voorbereiding echt heel goed spelen. Nu is competitie natuurlijk wat anders, dan een oefenpotje, maar toch. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
misschien te veel de wil van anderen en kon hij vroeger vrij uit spelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou kunnen. De echte scherpte ontbreekt bij hem. Inderdaad alsof hij niet helemaal vrij is in zijn hoofd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ga ik nu doen bedankt effe naar een club waar wel gescoord wordt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Speelde wat meer gedreven in mijn optiek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, was paar keer slecht in de passing, maar al veel beter.
Maar goed. Was nog niet goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Heeft de stijgende lijn te pakken. Maar ik vermoed dat ie geslachtofferd wordt wanneer El Ahmadi terug is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waaruit blijkt dat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Komt die GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Helemaal niet. Ik dacht even dat hij wat naar voren zou spelen:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan t zien, we gaan beginnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Afgelopen Donderdag n lichtje in de duisternis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En nu er naast ? Beter EL en Vilhena er af |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou mijn contract laten ontbinden vanwege de arbeidsomstandigheden en het op deze wijze niet kunnen functioneren en gebrek aan veiligheid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die kun je nu eigenlijk afschrijven.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:Ik zou mijn contract laten ontbinden vanwege de arbeidsomstandigheden en het op deze wijze niet kunnen functioneren en gebrek aan veiligheid. dan heeft hij geen ballen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelijk duidelijk waarom hij niet speelde. Wat n schande. In en in triest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens... Krijg dus gelijk een hekel aan Vilhena bij deze! |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Precies. Net of Vejinovic er iets aan kan doen. Hij staat er nu om de gaten dicht te lopen en het vuile werk op te knappen, terwijk Ahmadi voor de aanvoer/oplossingen moet zorgen. De omgekeerde wereld. GEBRUIK DE SPELERS NAAR HUN KUNNEN |
|
|
|