|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 16:59 schreef Loetje het volgende:Grappig btw. Mijn beeld sloeg vast op 0-2 toen jij de 0-3 melde. Hahaha. Maar inmiddels hervat Dat irritante piepgeluid? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Kishna helaas ook.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wel meer als dat. Net een mitrieur man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En dan met zo'n piepgeluid erachter |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jezus....heitinga.....nix loos hoop ik? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahaha kijk je een film ofzo?? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
We gaan niet scoren met dit team ben ik bang... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax and the comeback deel 2... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Half 8 heb ik meer vertrouwen in! Als ik dan nog ken kijken.....coronas in de zon, liggend op mn tuinmeubel..... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik wil mn geld terug!!! Lagggg beeld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Half 8 heb ik meer vertrouwen in! Als ik dan nog ken kijken.....coronas in de zon, liggend op mn tuinmeubel..... Beide elftallen waarbij de helft ongeveer basis is... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 4-3. Wordt namelijk eerst 0-3. En de laatste 5 minuten scoren we 4 keer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nieuw nummer voor in het nieuwe honk btw: soundtrack van Game of Thrones, techno versie 😆 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Net sloeg dat beeld vast bij Van Rhijn. Leek erdoor een goal. Helaas |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nieuw nummer voor in het nieuwe honk btw: soundtrack van Game of Thrones, techno versie 😆 Link via pb? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Heb ik ff niet nu, net op de tv had ik m keihard aan. Ff youtube zoeken op SOUNDTRACK GAME OF THRONES REMIX. Dat deuntje...kippenvel!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geluid staat inmiddels uit. Net of alle stemmen die ik hoor besmet zijn met ebola. Jesus man |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:12 schreef Loetje het volgende:[..] Geluid staat inmiddels uit. Net of alle stemmen die ik hoor besmet zijn met ebola. Jesus man Oh bij mij is het geluid wel top, maar soms ff dat testbeeld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Heb ik ff niet nu, net op de tv had ik m keihard aan. Ff youtube zoeken op SOUNDTRACK GAME OF THRONES REMIX. Dat deuntje...kippenvel!!! Zal eens ff luisteren.
Waarom heeft Ajax 1 geen goaltune meer? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Beter misschien....heb je dat bij die kakkerlakken gezien? Hahahaha dat domme nummer...en dan 40.000 dronken mongolen meezingen.....lalala lala lalalalalalalalala hahahahaha otjes! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ga m ff downloaden. Klinkt goed. Luister momenteel veel Madness van Dimitri Vegas & Like Mike |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Beter misschien....heb je dat bij die kakkerlakken gezien? Hahahaha dat domme nummer...en dan 40.000 dronken mongolen meezingen.....lalala lala lalalalalalalalala hahahahaha otjes! Haha. Ik vond Madness met One Step Beyond altijd wel leuk. Doen ze nu alleen nog bij de jeugd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
0-2 rust en eigenlijk geen echte grote kans gehad |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ben er weer. Mn meissie kwam thuis 😊 en moest dus ff een breezer klaarzetten haha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
We hebben 0 kansen gecreëerd en maar 1 schotje op doel van Gudelje |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Alle hoop op jouw film....4-3 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:We hebben 0 kansen gecreëerd en maar 1 schotje op doel van Gudelje Dat is her enige waar ik van baal. Dat mag gewoon niet zo weinig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Film houdt er mee op 2 minuten voor het einde op 2-3... ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Klopt! Hopen op een betere 2e helft |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Die muziek....omg hahaha
Wat moeten die gasten van Norjeland wel niet denken? ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wtf, komt er een of andere jehova getuige aan de deur. Nare mensen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Die muziek....omg hahaha Wat moeten die gasten van Norjeland wel niet denken? ! Wij zijn wel beter dan dit rare volk???? :p |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Nederlandstalig is om ons voor te schamen!
Alleen Hazes is beestachtig! En dat blijft altijd zo...in Amsterdam en ook inrotterdamnen eindhoven |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Whahahahaha meteen zeggen dat je deur is beschadigd 😈 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik heb alleen 85x godverdomme gezegd. Dusja |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nederlandstalig is om ons voor te schamen! Alleen Hazes is beestachtig! En dat blijft altijd zo...in Amsterdam en ook inrotterdamnen eindhoven Jup. Strijdlied he |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Of niet, dan gaan ze zeggen of je beseft wat je zegt. Satan gebeuren en blabla... Tuftubbies zijn het |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 - 17:43 schreef Loetje het volgende:[..] Of niet, dan gaan ze zeggen of je beseft wat je zegt. Satan gebeuren en blabla... Tuftubbies zijn het Het is gewoon irritant als die dombos langs de deur komen... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K