|
|
FR-Han
|
|
|
Leon en Han...
de neukerts van het forum... sorry lieve lazers... ;-) wij neuken wel deze zomer... daarom reageren we zo weinig... tot na de komkommertijd... of bonertime voor ons... later! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2015 - 17:24 schreef FR-Han het volgende:Leon en Han... de neukerts van het forum... sorry lieve lazers... ;-) wij neuken wel deze zomer... daarom reageren we zo weinig... tot na de komkommertijd... of bonertime voor ons... later! elkaar ??....have fun ;-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nope... 2 exotische beauties man... mijne is zaankantse... whahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik neuk genoeg. Alleen vijf minuten is lang zat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik neuk tijdens het Forum. Multi-tasken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Spuit je dan ook op het scherm..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
of de laptop er tegen drukken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op het logeerbed spuit ik vreemd genoeg nog steeds tegen het plafond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee. Ben scherpschutter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Probeer het logeerbed dan eens aan het plafond te bevestigen..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Uw vrouw neukt toch kogelvrij..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: het is n hoogslaper met verlaagd plafond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Werkt u bij de AIVD? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En waar zit je lappetoppie dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2015 - 17:24 schreef FR-Han het volgende:Leon en Han... de neukerts van het forum... sorry lieve lazers... ;-) wij neuken wel deze zomer... daarom reageren we zo weinig... tot na de komkommertijd... of bonertime voor ons... later! Maar nooit gedacht dat ik meer neuk dan ik zaad schieten kan.. Echt t wit achter me ogen is verdwenen.. Mijn Venuzuelaanse schone neukt harder dan ik hebben kan..
Word tijd dat ik weer naar de kuip kan voor wat ontspanning maatio |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik zag haar voorbij komen han wat een melk fabrieken! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha. eindelijk iemand van straight away but not the boobs away! ja aardige dingen of niet milo? het is niet respectvol om ze hier te plaatsen. maar ik gun het een ieder! hahahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat had ik vroeger ook! tot ik straight away probeerde, straight away, libido away! whahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
daarna was 3 min de standaart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Met dit weer prima. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja vind ik ook. ligt er ook aan hoe moddervet de partner is. als ze echt huge is liever niet. heb een keer zo'n aangespoelde walvis geroken. dus ik neem gepaste aftand... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2015 - 22:38 schreef FR-Han het volgende:[..] ja vind ik ook. ligt er ook aan hoe moddervet de partner is. als ze echt huge is liever niet. heb een keer zo'n aangespoelde walvis geroken. dus ik neem gepaste aftand... Vet moet je bakken niet neuken swa.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb een doorweekte snikkel,krijg gewoon geen tijd om fatsoenlijk te posten |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2015 - 22:31 schreef FR-Han het volgende:[..] dat had ik vroeger ook! tot ik straight away probeerde, straight away, libido away! whahaha Lul ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juli 2015 - 22:28 schreef FR-Han het volgende:hahahaha. eindelijk iemand van straight away but not the boobs away! ja aardige dingen of niet milo? het is niet respectvol om ze hier te plaatsen. maar ik gun het een ieder! hahahaha Plaats ze in het vrouwen topic :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2015 - 01:00 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb een doorweekte snikkel,krijg gewoon geen tijd om fatsoenlijk te posten ik heb vanochtend al weer geneukt man. pfff. nu mag ik niet meer. pijn aan de greppel zegt ze... mogge allemaal! haha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zijn er hier nog meer mannen die pijn in hun euromast hebben? pfff... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee hoor, bij wisselende contacten pak ik hem eerst goed in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heren ik ben blij voor jullie dat jullie als pubers liggen te neuken.....En het hier verkondigen. Maar ga niet zeiken als jullie weer op het gemiddelde zitten van 1 x in de 10 dagen......... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 10:58 schreef Milo het volgende:Heren ik ben blij voor jullie dat jullie als pubers liggen te neuken.....En het hier verkondigen. Maar ga niet zeiken als jullie weer op het gemiddelde zitten van 1 x in de 10 dagen......... dat is nog veel vergeleken met de reaguurders hier... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik mag met vreugde mededelen dat ook ik ! vandaag n keer geneukt heb. Rond 16.00 uur voor de mensen die interesse hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 19:56 schreef van geil het volgende:Ik mag met vreugde mededelen dat ook ik ! vandaag n keer geneukt heb. Rond 16.00 uur voor de mensen die interesse hebben. Dan ga ik het geld uit het nachtkassie plunderen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er staat n kilootje kersen. Ook lekker ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zag het ja, lekker hoor..👌🏼 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 19:56 schreef van geil het volgende:Ik mag met vreugde mededelen dat ook ik ! vandaag n keer geneukt heb. Rond 16.00 uur voor de mensen die interesse hebben. ah dat is cool man. dat willen leon en ik horen. het vele neuken begint een lijdensweg te worden. en daarom is gedeelde smart, halve smart... het is komkommer tijd. dus neuk tijd... we hebben nog nooit een topic gehad over neuken in Rotterdam en omstreken! vandaar deze prachtige aanvulling op het forum... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben er oprecht blij mee :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik kan t nog net spellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 20:11 schreef FR-Han het volgende:[..] ah dat is cool man. dat willen leon en ik horen. het vele neuken begint een lijdensweg te worden. en daarom is gedeelde smart, halve smart... het is komkommer tijd. dus neuk tijd... we hebben nog nooit een topic gehad over neuken in Rotterdam en omstreken! vandaar deze prachtige aanvulling op het forum... Ik neuk gewoon in Zaanstad. Het is hier zelfs uitgevonden. Maar dat heb je al gemerkt... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel een gesmeer zo na het neuken op je touchscreen, net typen op glad ijs. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel een gesmeer zo na het neuken op je touchscreen, net typen op glad ijs. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat krijg je er van, dubbelpost. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis dat je het zegt, mijn scherm is vies. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 20:11 schreef FR-Han het volgende:[..] ah dat is cool man. dat willen leon en ik horen. het vele neuken begint een lijdensweg te worden. en daarom is gedeelde smart, halve smart... het is komkommer tijd. dus neuk tijd... we hebben nog nooit een topic gehad over neuken in Rotterdam en omstreken! vandaar deze prachtige aanvulling op het forum... Maar we neuken toch in Den Haag? Ik heb nu multivitamine ,houd je scherp maat ..!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gember , vis , garnalen , fruit. |
|
|
|