|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Voor het seizoen '15/'16 zoeken we nog een spits. Hier graag alles daarover.
Ik hoorde ergens iets over Berbatov?
We hebben een zeer mooie selectie voor komend seizoen, alleen moet er een type Huntelaar komen voor de concurrentie van Milik! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
El Ghazi bedoel je? Ik weet niet of dat wat is daar man.... :( |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gewoon proberen....aanvallend genoeg en kan een man passeren en de bal vasthouden...koppen kan hij ook |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 06 juli 2015 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gewoon proberen....aanvallend genoeg en kan een man passeren en de bal vasthouden...koppen kan hij ook Koppen? Toch niet vaak gezien hoor.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Kan je vriendje Andersen niet in de spits? :p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet vaak of helemaal niet ?....volgens mij wel hoor |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vind het nog steeds een kanjer als je dat bedoeld....sneeuwt alleen een beetje onder....ik zou hem verhuren |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
[B]DE NIEUWE SP(R)ITS![/B]
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
DE NIEUWE SP(R)ITS!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Jong sterk prima back up voor Millik..
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach nee man, dat is helemaal niks.. Dan liever met de huidige ploeg, zit ie ook niet een talentvolle gast in de weg op de bank. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Berbatov
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2015 door nora -- |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Ik word erg somer van Ajax' spitsenbeleid de laatste jaren. Vorig jaar was Sigi eerst niet goed genoeg, ze probeerden Eto'o te halen, maar ineens was Sigi wel goed genoeg. Dit jaar zou er weer een nieuwe spits komen, maar ineens wordt nu beweerd dat dat niet per se hoeft. Laten we niet vergeten dat het niet de verdediging was waardoor we geen kampioen warden vorig jaar. PSV had op een aantal cruciale posities betere doelpuntenmakers, Wijnaldum in het midden versus Klaassen, Depay op links versus Kishna en De Jong vs onze spitsen. Ik heb er vertrouwen in dat Fischer vanaf links goals gaat maken, Wijnaldum gaat hopelijk weg en Klaassen gaat na zijn operatie en in een nieuwe rol hopelijk meer scoren, blijft over de spits waar ik Milik alleen mager vind.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2015 door Cyprioot -- |
|
|
|
|
Kbomsa
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het zou naïef en risicovol zijn om geen spits meer erbij te gaan kopen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 08:22 schreef remco k het volgende:Ach nee man, dat is helemaal niks.. Dan liever met de huidige ploeg, zit ie ook niet een talentvolle gast in de weg op de bank. Let nou maar gewoon op hem volgend seizoen is beter dan jij denkt.. Welke talentvolle jongen zit hij in de weg dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:43 schreef Hummel10 het volgende:[..] Let nou maar gewoon op hem volgend seizoen is beter dan jij denkt.. Welke talentvolle jongen zit hij in de weg dan? Nou. Wat dacht je van de gehele selectie. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Blijf eens van de drank af zo vroeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is best een goede spits zo blijkt dit ek |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
weet wel een aantal spitsen hulk van zenit wil daar weg of berbatov of cardoso of di maria of bas dost ze hebben 100 miljoen om te bestaden aan een spits geef 20 miljoen uit aan een spits |
|
|
|
|
Kbomsa
|
|
|
quote: Ik wilde er nog bij zetten: 'als de eerste emoties na het lezen van de naam Guidetti bezonken zijn, zou het verstand toch best kunnen zeggen dat dit een interessante spits is'. En zoals hij zelf al aan heeft gegeven, hij kost vrij weinig. Salaris eisen zouden wellicht een struikelblok kunnen vormen.
De belangrijkste vraag is of hij op grond van zijn voetbalkwaliteiten en mentaliteit voldoende toe kan voegen aan Ajax? Ik denk van wel. |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
Lacina Traoré...of die andere snuiter, hoe heet ie ook alweer? Drogba! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Een jonge spits die de hele selectie in de weg zit? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 12:37 schreef f-side het volgende:weet wel een aantal spitsen hulk van zenit wil daar weg of berbatov of cardoso of di maria of bas dost ze hebben 100 miljoen om te bestaden aan een spits geef 20 miljoen uit aan een spits Urgh.... is die 100 miljoen weer die Ajax niet heeft en nooit heeft gehad. En dat was voor Ajax 20 miljoen aan spelers aantrok sinds de winterstop. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 12:50 schreef Kbomsa het volgende:[..] De belangrijkste vraag is of hij op grond van zijn voetbalkwaliteiten en mentaliteit voldoende toe kan voegen aan Ajax? Ik denk van wel. Wist is Schotland niet te overtuigen anders, ook qua mentaliteit niet want was veel te zwaar. Guidetti heeft vooralsnog 1 goed seizoen gespeeld in heel zijn loopbaan en is verder geblesseerd of niet overtuigend geweest. Ik vind jouw conclusie wel wat optimistisch voor wat betreft deze speler die bovendien wel een geschiedenis met ons publiek heeft. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 13:42 schreef Eide het volgende:[..] Urgh.... is die 100 miljoen weer die Ajax niet heeft en nooit heeft gehad. En dat was voor Ajax 20 miljoen aan spelers aantrok sinds de winterstop. Maar waar de transfers van Blind/Siem volgens mij weer bij komen. Dus prima balans. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahaha harde spits zeker? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 10:27 schreef Cyprioot het volgende:Ik word erg somer van Ajax' spitsenbeleid de laatste jaren. Vorig jaar was Sigi eerst niet goed genoeg, ze probeerden Eto'o te halen, maar ineens was Sigi wel goed genoeg. Dit jaar zou er weer een nieuwe spits komen, maar ineens wordt nu beweerd dat dat niet per se hoeft. Laten we niet vergeten dat het niet de verdediging was waardoor we geen kampioen warden vorig jaar. PSV had op een aantal cruciale posities betere doelpuntenmakers, Wijnaldum in het midden versus Klaassen, Depay op links versus Kishna en De Jong vs onze spitsen. Ik heb er vertrouwen in dat Fischer vanaf links goals gaat maken, Wijnaldum gaat hopelijk weg en Klaassen gaat na zijn operatie en in een nieuwe rol hopelijk meer scoren, blijft over de spits waar ik Milik alleen mager vind. Zeer zeker mee eens, Milik gaat het niet doen in zn uppie....er moet meer concurrentie zijn. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Blessures als zweetdruppels.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Klopt, er moet een goede spits bij,anders gaat Milik het niet trekken heel komend seizoen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Niks mis mee toch? Zolang je niet de deur uit hoeft 😉 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 13:47 schreef Brandje het volgende:[..] Maar waar de transfers van Blind/Siem volgens mij weer bij komen. Dus prima balans. Zeker. Ik word alleen zo moe van die 100 miljoen die RTL Z destijds heeft verzonnen wat een eigen leven is gaan leiden. |
|
|
|
|
jordyw
|
|
|
Als je Berbatov haalt, komt onze Pool op de bank. Is dat de bedoeling? |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Wie is best een goeie spits? Je hebt het nu toch niet over Guidetti hoop ik. Ik zie daar in ieder geval geen Ajax spits in ( en hij zelf ook niet, omdat hij Feyenoord geil is haha ) |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 12:37 schreef f-side het volgende:weet wel een aantal spitsen hulk van zenit wil daar weg of berbatov of cardoso of di maria of bas dost ze hebben 100 miljoen om te bestaden aan een spits geef 20 miljoen uit aan een spits Wat zegt een prijskaartje over het fijt of hij in het Ajax plaatje past? En dure spelers hebben ook grote salarissen |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 16:08 schreef riveco het volgende:[..] Wat zegt een prijskaartje over het fijt of hij in het Ajax plaatje past? En dure spelers hebben ook grote salarissen Grapje toch? Fijt? 😑😂 |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Als ManU toch van plan is om Cillessen te kopen, dan zou Ajax naast een transfersom ook Chicharito in de deal moeten betrekken. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Je bedoelt 20 miljoen uitgeven voor een spits? Ja dat is een grapje. |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 17:26 schreef Breijan het volgende:Als ManU toch van plan is om Cillessen te kopen, dan zou Ajax naast een transfersom ook Chicharito in de deal moeten betrekken. Zo'n gast wil never nooit in Nederland spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Hangt af van wat je afspreekt en bovenal de prestaties van Milik. Er zijn best opties te bedenken waarbij iemand als Berbatov zijn minuten maakt terwijl Milik de 1e keuze blijft. Maar het is inderdaad wel een inherent risico als je een (voormalige) topper binnen haalt. |
|
|
|
|
jordyw
|
|
|
Het draait allemaal om geld en Ajax heeft een salarisplafond van 1 miljoen euro, stel dat ze een uitzondering maken dan ga je de best betaalde speler toch niet op de bank zetten? Want voor minder dan 2 miljoen komt er geen fatsoenlijke naam. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote: Zou wel een stunt zijn toch?! Die schopt er hier makkelijk 30 goals in. Maar de kans is inderdaad heel klein, als die al bestaat. Maar op de bank bij ManU verpieteren ie ook geen fijn vooruitzicht.
Cardozo Bendtner Ari (die bij AZ speelde) Adebayor
Persoonlijk had ik Zivkovic graag in de spits gezien. Maar ja, die is lastig en dan wordt je snel afgeschreven door De Boer. Maar in potentie beter dan Milik. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 18:18 schreef jordyw het volgende:Het draait allemaal om geld en Ajax heeft een salarisplafond van 1 miljoen euro, stel dat ze een uitzondering maken dan ga je de best betaalde speler toch niet op de bank zetten? Want voor minder dan 2 miljoen komt er geen fatsoenlijke naam. 1.5 miljoen bruto. En misschien. Misschien ook niet, niet elke speler kiest voor het geld. Gelukkig niet. Maar met een fors salaris is de kans dat een topper komt natuurlijk aanmerkelijk groter. Eventueel is met premies veel op te lossen. Dat past ook in de systematiek van Ajax. Een relatief laag salaris met hoge premies indien doelstellingen behaald worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dembele, Di Santo, Soriano, Jonathas, Alan, Derdyok, Guerrero, Berardi |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2015 - 18:25 schreef Breijan het volgende:[..] Persoonlijk had ik Zivkovic graag in de spits gezien. Maar ja, die is lastig en dan wordt je snel afgeschreven door De Boer. Maar in potentie beter dan Milik. Streppel vind hem anders niet lastig. Winter ook niet. Wel heeft hij moeite met discipline. Dat is iets heel anders. Daarnaast is dat "lastig" ook weer zo iets wat een eigen leven is gaan leiden. Iedereen lijkt vergeten te zijn dat Siem de Jong ook lastig was (ondanks het ideale schoonzoon uiterlijk rookt en drinkt Siem stevig en mag hij graag feesten). En zo waren er wel meer.
De Boer verwacht tomeloze inzet op het veld en eist dat iedereen dat uitstraalt. Dat is wat anders dan geen lastige jongens willen. FdB eist juist die discipline. Niet voor niets dat Klaassen en Veltman zo veel vertrouwen genieten. Die zijn steevast de eersten op het trainingsveld en de laatsten die vertrekken. En ik kan mij wat dat betreft wel vinden in de opstelling van De Boer. Ik kan mij ook niet voorstellen dat iemand die geen lastige jongens wil Gudelj en Heitinga haalt. Ik geloof niet zo in dat verhaal. |
|
|
|