BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SPITSEN TOPIC! alleen nieuwe spitsen praat

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 08 juli 2015 - 23:20   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2015 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 juli 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 21:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ruim het dubbele Sjakie...
Ikke jammer genoeg ook....whahahaha..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 juli 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zijn we nu nog steeds aan het discussiƫren over Zivkovic. Heeft toch afgelopen seizoen al aangetoond helemaal niet klaar te wezen voor Ajax. Werd ook toegegeven door zijn zaakwaarnemer en zijn eigen ouders die zich schaamden voor zijn gedrag! En inderdaad dien je discipline en respect te hebben en mag je op je blote knieƫn dankbaar zijn dat je bij zo'n prachtige club en met het magische shirt om je schouders mag voetballen. Dan moet je er godverdomme ook voor de volle 100% voor gaan en blijkbaar was dat teveel gevraagd voor Zivkovic. Hopelijk gaat het knopje bij hem nu eindelijk om en zal het uitleenbeurtje aan Willem II hem goed doen en komt hij met discipline en respect terug naar Amsterdam over een seizoen. We moeten overigens ook niet vergeten dat Zivkovic helemaal niet gehaald is voor nu, maar juist voor de toekomst! En blijkbaar heeft het iets meer tijd nodig dat Ajax dacht.
Respect krijg je...dat kan je niet afdwingen en daar hoort discipline bij...blijkbaar is dat voor Zivkovic en met name Kishna te hoog gegrepen.

Iedereen loopt hier Frank af te zeiken maar ik denk dat ze in de groep niet goed liggen...dus moet Frank ingrijpen...logisch

Ik had al gezegd wat Kishna betreft
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 08 juli 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 23:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mwah...ik heb er een puinhoop van gemaakt...jij niet
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 juli 2015 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 23:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

In dat geval is KJH niet je broer, maar je zoon ;-)
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waar maak je je druk om man...je hoeft niet te reageren...
Ik maak me nergens druk om. Was niks meer dan wat sarcasme..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 juli 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 15:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ik hoop dat hij voorlopig nog blijft, want hij heeft aangetoond een schitterende voetballer te kunnen zijn.
2 of 3 acties gemaakt..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 juli 2015 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 22:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Discipline en respect....zijn woorden uit een ver verleden Eide....wij zijn ermee opgegroeid.
Mijn vader sloeg het er wel in...moest ook wel met 4 zonen
Ook al ben ik het zwarte schaap....
Ben jij zwart??

Zo klink je niet gap!
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 23:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Respect krijg je...dat kan je niet afdwingen en daar hoort discipline bij...blijkbaar is dat voor Zivkovic en met name Kishna te hoog gegrepen.

Iedereen loopt hier Frank af te zeiken maar ik denk dat ze in de groep niet goed liggen...dus moet Frank ingrijpen...logisch

Ik had al gezegd wat Kishna betreft
Wat doet Kishna verkeerd dan? Mis ik ergens iets?
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 09:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

2 of 3 acties gemaakt..
Domme opmerking natuurlijk, want je weet zelf ook dat dit veel meer is..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 juli 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 12:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Domme opmerking natuurlijk, want je weet zelf ook dat dit veel meer is..
Misschien iets meer maar veel te weinig in ieder geval..
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 14:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waren er spelers afgelopen jaar die wel genoeg hebben laten zien dan? Ik denk namelijk helemaal niemand. Ook Cilissen niet en ook Klaassen niet..
riveco
 riveco - donderdag 09 juli 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 14:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was ook zijn eerste jaar, maar als je niet ziet dat hij aardig wat kwaliteiten heeft moet je je donkere bril en je geleidenhond voor de dag halen. haha
Van de Meer
 Van de Meer - donderdag 09 juli 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Van Persie lijkt me wel wat. Lijkt erop dat ie naar Fener gaat?! belachelijk.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 09 juli 2015 - 15:24   quote  deeplink  
pffff
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 juli 2015 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 14:43 schreef riveco het volgende:

[..]

Was ook zijn eerste jaar, maar als je niet ziet dat hij aardig wat kwaliteiten heeft moet je je donkere bril en je geleidenhond voor de dag halen. haha
Net als Andersen zeker? Sommige spelers hebben het in zich maar komt het er maar zelden uit.
Boilesen had ook potentie? En nog wel het beste voorbeeld Sulejmani.. Ik ben nog niet wild van Khisna en zijn Rioolrat. Ik zou inderdaad blind zijn als ik zijn potentie niet zag dat heb je goed opgemerkt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 juli 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Waren er spelers afgelopen jaar die wel genoeg hebben laten zien dan? Ik denk namelijk helemaal niemand. Ook Cilissen niet en ook Klaassen niet..
Ben ik met je eens maar bv Bazoer heeft me ondanks zijn leeftijd en in een slecht draaiend team toch redelijk weten te overtuigen. Ghazi jammer dat hij een dip kreeg maar ook die heeft meer laten zien. Millik in zijn eerste seizoen ook niet minder en Fischer op het einde met zijn drive naar voren man wat had ik dat gemist. Dus ja het kan dus wel en Khisna heeft gewoon te weinig gebracht.
Eide
 Eide - donderdag 09 juli 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Kishna speelde bij zijn debuut in 2013/14 en de eerste periode 2014/15 gewoon prima. En je ziet aan alles dat hij veel in zijn mars heeft. Acties op de achterlijn die nog doelmatig zijn ook, een goede wisselwerking met El Ghazi en ondanks de ophef rond zijn zaakwaarnemer iemand die zich gewoon op voetbal bleef concentreren.

Ik schreef het ergens anders al maar ik zou het zonde vinden als een zaakwaarnemer in staat blijkt te zijn een onneembare wig te drijven tussen de club en een talentvolle speler. Ik denk dat Kishna gewoon een hele goede voetballer kan worden en ik zou het van durf en overtuigen vinden getuigen als Ajax en De Boer gewoon doorzetten met Kishna.

Dit alles tenzij Ajax in Fischer de onbetwiste 1e keuze ziet natuurlijk en men bereid is Cerny door te schuiven als 2e keuze. Dan heeft doorzetten met Kisnha geen. Maar dan moet er later ook niet gezeken worden als hij een topper wordt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 juli 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Messi lijkt mij wel wat.
Oh nee is niet haalbaar.

Ik denk dat Ajax geen nieuwe spits haalt.
Ajax gaat het doen met de spelers die ze nu hebben
JOOD
 JOOD - donderdag 09 juli 2015 - 19:02   quote  deeplink  
6 miljoen voor van Persie hoor ik.. Doe er 6 miljoen bij en je hebt een superspitske komende twee seizoenen.
JOOD
 JOOD - donderdag 09 juli 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 18:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Messi lijkt mij wel wat.
Oh nee is niet haalbaar.

Ik denk dat Ajax geen nieuwe spits haalt.
Ajax gaat het doen met de spelers die ze nu hebben
Dat zou echt dom zijn. Komen ze meteen tekort als Milik niet beschikbaar is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 09 juli 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 19:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat zou echt dom zijn. Komen ze meteen tekort als Milik niet beschikbaar is.
Dat ligt eraan wat de taakomschrijving van de spits is.
Dat zal volgens mij prima door andere in kunnen vullen.

Als je dezelfde type spits als millik zoekt in deze selectie dan ga je die idd niet vinden
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 19:02 schreef JOOD het volgende:
6 miljoen voor van Persie hoor ik.. Doe er 6 miljoen bij en je hebt een superspitske komende twee seizoenen.
Die is wel de laatste die ik wil zien komen....
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 19:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vind hem ook gewoon niet goed genoeg meer, die jongen is na zijn enige goede seizoen bij United helemaal afgezakt en dat blijkt wel uit het gegeven dat ie naar Turkije gaat..
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 17:49 schreef Eide het volgende:
Kishna speelde bij zijn debuut in 2013/14 en de eerste periode 2014/15 gewoon prima. En je ziet aan alles dat hij veel in zijn mars heeft. Acties op de achterlijn die nog doelmatig zijn ook, een goede wisselwerking met El Ghazi en ondanks de ophef rond zijn zaakwaarnemer iemand die zich gewoon op voetbal bleef concentreren.

Ik schreef het ergens anders al maar ik zou het zonde vinden als een zaakwaarnemer in staat blijkt te zijn een onneembare wig te drijven tussen de club en een talentvolle speler. Ik denk dat Kishna gewoon een hele goede voetballer kan worden en ik zou het van durf en overtuigen vinden getuigen als Ajax en De Boer gewoon doorzetten met Kishna.

Dit alles tenzij Ajax in Fischer de onbetwiste 1e keuze ziet natuurlijk en men bereid is Cerny door te schuiven als 2e keuze. Dan heeft doorzetten met Kisnha geen. Maar dan moet er later ook niet gezeken worden als hij een topper wordt.
En die kans zit er best wel in volgens mij.. Het enige dat je hoort is zijn zaakwaarnemer waar wij Ajacieden een hekel aan hebben. Maar diezelfde zaakwaarnemer heeft wel meer toppers in zijn stal, dus het is niet zo dat je per definitie niet slaagt als je hem als zaakwaarnemer hebt..

Die jongen zelf hoor je niet, en ja hij heeft ook een dingetje met de Boer gehad, maar dat vind ik niet zo erg, daarna is het niet meer voorgevallen en volgens mij ziet de Boer ook echt wel wat in hem..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 20:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind hem ook gewoon niet goed genoeg meer, die jongen is na zijn enige goede seizoen bij United helemaal afgezakt en dat blijkt wel uit het gegeven dat ie naar Turkije gaat..
Voor Ajax toch wel goed genoeg?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 20:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor Ajax toch wel goed genoeg?
Nee man...volgevreten...next
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 juli 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 20:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man...volgevreten...next
Hij heeft wel een goede techniek..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 20:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij heeft wel een goede techniek..
Die heb ik ook wel is waar op een ander gebied......
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 juli 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 21:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die heb ik ook wel is waar op een ander gebied......
Een 50 plusser die nog soepel in de heupen is?
Weet je zeker dat je blank bent?
Eide
 Eide - donderdag 09 juli 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongen zelf hoor je niet, en ja hij heeft ook een dingetje met de Boer gehad, maar dat vind ik niet zo erg, daarna is het niet meer voorgevallen en volgens mij ziet de Boer ook echt wel wat in hem..
Dat idee heb ik dus ook, want ondanks alle ophef bleef Kishna gewoon minuten maken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 21:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een 50 plusser die nog soepel in de heupen is?
Weet je zeker dat je blank bent?
Vanaf 1650(verder kom ik (nog)niet)is mijn familie Amsterdams... zo blank als wat....en ik heb niks tegen onze zwarte medemens...heb met veel plezier met ze samen gewerkt in zuidoost ;-)
nora
 nora - donderdag 09 juli 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 17:49 schreef Eide het volgende:

Ik denk ook niet dat het aan zijn voetballende kwaliteiten ligt maar aan zijn mentaliteit !!!daar gaat hij de mist mee in.
nora
 nora - donderdag 09 juli 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Van Persie zal nooit naar Ajax komen en ik ben daar blij om.
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:27 schreef nora het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het aan zijn voetballende kwaliteiten ligt maar aan zijn mentaliteit !!!daar gaat hij de mist mee in.
Wat heeft hij verkeerd gedaan dan?
nora
 nora - donderdag 09 juli 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 20:16 schreef remco k het volgende:

[..]

En die kans zit er best wel in volgens mij.. Het enige dat je hoort is zijn zaakwaarnemer waar wij Ajacieden een hekel aan hebben. Maar diezelfde zaakwaarnemer heeft wel meer toppers in zijn stal, dus het is niet zo dat je per definitie niet slaagt als je hem als zaakwaarnemer hebt..

Waarom komt er dan geen contract verlenging ???
nora
 nora - donderdag 09 juli 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou het is mijn idee er zijn al wat akkefietjes geweest tussen hem en de Boer lees ik, ik zelf vind hem af en toe zo sloom weinig karakter tonen misschien is het zijn uiterlijk en zijn bewegingen maar dat hij nog geen contract verlenging heeft zal niet zomaar zijn lijkt mij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn oren laten hangen...klaar als een klontje Remco
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:29 schreef nora het volgende:

[..]

Waarom komt er dan geen contract verlenging ???
hij heeft nog een jaar plus wat ik begreep van Brandje nog een optie voor een jaar, dus hij ligt twee jaar vast..

Misschien dat het nog gebeurt, en als ie wel vertrekt, waarom zou dat dan aan zijn mentaliteit liggen, misschien denkt ie wel dat ie elders echt beter af is.. En misschien is dat nog wel terecht ook.. Hoeveel toppers zijn er de laatste 10 jaar uit de opleiding naar de echte top vertrokken.. Vrijwel niemand, wie speelt er uberhaubt bij de echte top vanuit onze opleiding, helemaal niemand..

Alle spelers gaan naar subtoppers en komen ook niet veel verder dan dat..

Misschien is het op dit moment nog wel terecht om te denken dat je via een andere weg meer kans maakt..

Ik denk overigens dat dit wel beter gaat worden, er spelen simpelweg weer meer echte potentiele toppers in de jeugd..
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zijn oren laten hangen...klaar als een klontje Remco
Is het verkeerd dan om naar een van de beste speler makelaars van de wereld te luisteren? Verschillende toppers zitten bij hem en dat is echt niet voor niets..
nora
 nora - donderdag 09 juli 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:36 schreef remco k het volgende:

[..]

hij heeft nog een jaar plus wat ik begreep van Brandje nog een optie voor een jaar, dus hij ligt twee jaar vast..

Misschien dat het nog gebeurt, en als ie wel vertrekt, waarom zou dat dan aan zijn mentaliteit liggen, misschien denkt ie wel dat ie elders echt beter af is.. En misschien is dat nog wel terecht ook.. Hoeveel toppers zijn er de laatste 10 jaar uit de opleiding naar de echte top vertrokken.. Vrijwel niemand, wie speelt er uberhaubt bij de echte top vanuit onze opleiding, helemaal niemand..

Alle spelers gaan naar subtoppers en komen ook niet veel verder dan dat..

Misschien is het op dit moment nog wel terecht om te denken dat je via een andere weg meer kans maakt..

Ik denk overigens dat dit wel beter gaat worden, er spelen simpelweg weer meer echte potentiele toppers in de jeugd..
Blind
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:39 schreef nora het volgende:

[..]

Blind
Oja sorry, inderdaad, maar toen hij naar United ging was dat helemaal geen top meer, geen CL en geen titel kandidaat..

En het is er 1. vd Wiel zou ook nog kunnen, maar je snapt mijn punt denk ik wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2015 door remco k --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 juli 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 14:47 schreef Van de Meer het volgende:
Van Persie lijkt me wel wat. Lijkt erop dat ie naar Fener gaat?! belachelijk.
Welkom Van de Meer.

Wil je echt een kakkerlak in de spits die 30 miljoen kost?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is het verkeerd dan om naar een van de beste speler makelaars van de wereld te luisteren? Verschillende toppers zitten bij hem en dat is echt niet voor niets..
Is het verkeerd om eens aan zelfreflectie te doen....wat wil je eigenlijk nu zelf.
Spelers makelaars zijn zelf verrijkers ik heb daar niks mee....lullen als brugman

Jongens op die leeftijd aanbieden bij grote clubs terwijl ze daar op de tribune zitten of weg kwijnen....ik heb daar een bloedhekel aan
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 juli 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
6?? Heeft ie reuma ofzo?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 juli 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 19:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Boks gap!
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is het verkeerd om eens aan zelfreflectie te doen....wat wil je eigenlijk nu zelf.
Spelers makelaars zijn zelf verrijkers ik heb daar niks mee....lullen als brugman

Jongens op die leeftijd aanbieden bij grote clubs terwijl ze daar op de tribune zitten of weg kwijnen....ik heb daar een bloedhekel aan
Die jongens worden geleefd vanaf hun 6e, weten helemaal niet wat er allemaal speelt in de wereld.. Die bestaat alleen maar uit lekker op de playstation zitten, vrouwtjes links en rechts en een paar uur per dag voetballen, wedstrijdje in het weekend en bakken met geld verdienen.

Ik denk dat die jongens zelf helemaal geen mening hebben..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:

[..]

Balloteli....goed voorbeeld voor die jonge knapen...Riola is verknipt en moet optyfen
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

6?? Heeft ie reuma ofzo?
Jup hij gaat voor 6 miljoen naar turkije.. Zegt wel voldoende over hem..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 09 juli 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:28 schreef nora het volgende:

[..]

Van Persie zal nooit naar Ajax komen en ik ben daar blij om.
Boks pik!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SPITSEN TOPIC! alleen nieuwe spitsen praat

0.0080299