|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Balloteli....goed voorbeeld voor die jonge knapen...Riola is verknipt en moet optyfen Maxwell, Anita, Zlatan, Pogba. Dat zijn toch prima namen lijkt me zo.. En mooie voorbeelden..
Bij Ajax moet ie inderdaad oprotten, maar die spelers kan jet het toch niet kwalijk nemen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik ben blij dat hij naar Turkije gaat prima opbokken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 22:36 schreef remco k het volgende:[..] Is het verkeerd dan om naar een van de beste speler makelaars van de wereld te luisteren? Verschillende toppers zitten bij hem en dat is echt niet voor niets.. Vraag dat eens aan Bouy.....Remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja leuk, zo zijn er bij iedere makelaar wel spelers te vinden die mislukt zijn..
Maar zoals je zelf al zegt, laat die gasten zelf eens in de spiegel kijken..
Waarschijnlijk was die Bouy dan gewoon niet goed genoeg, misschien wel met de voetjes, maar mentaal gewoon niet..
Spelers maken zelf die keuzes.. Waarom moeten ze uberhaubt een zaakwaarnemer hebben.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die maffioso heeft maar een doel geld binnenhalen en of dat niet/wel goed is voor de desbetreffende speler zal hem een worst zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Maxwell, Anita, Zlatan, Pogba. Dat zijn toch prima namen lijkt me zo.. En mooie voorbeelden.. Bij Ajax moet ie inderdaad oprotten, maar die spelers kan jet het toch niet kwalijk nemen.. Ja
en nee ik neem het zo ook niet kwalijk....maar flikker dan lekker op Ik zou wel eens met een Lerby willen praten...die staat er toch heel (menselijker) anders in |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 22:49 schreef nora het volgende:Die maffioso heeft maar een doel geld binnenhalen en of dat niet/wel goed is voor de desbetreffende speler zal hem een worst zijn. Waarom regelt die dan financieel de best mogelijke deals voor vrijwel al zijn spelers.. Hij brengt ze allemaal naar hele grote clubs..
Ik ben ook geen fan van hem, en hoop dat ie morgen onder de bus komt, maar een speler behoort zijn eigen keuzes te maken wat de sportieve carriere betreft, als jij het als speler toelaat om je zaakwaarnemer te laten bepalen waar jij speelt, dan ben je mentaal gewoon zo zwak dat je toch de top niet zou halen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja en nee ik neem het zo ook niet kwalijk....maar flikker dan lekker op Ik zou wel eens met een Lerby willen praten...die staat er toch heel (menselijker) anders in lopen daar geen jonge jongens in het buitenland? Lijkt me overigens ook een prima kerel hoor..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 juli 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 22:49 schreef remco k het volgende:[..] Ja leuk, zo zijn er bij iedere makelaar wel spelers te vinden die mislukt zijn.. Maar zoals je zelf al zegt, laat die gasten zelf eens in de spiegel kijken.. Waarschijnlijk was die Bouy dan gewoon niet goed genoeg, misschien wel met de voetjes, maar mentaal gewoon niet.. Spelers maken zelf die keuzes.. Waarom moeten ze uberhaubt een zaakwaarnemer hebben.. Tsja vraag ik me ook af....sinds die griezel van een R de Vries ook al zoiets heeft opgestart....ik vind dat het verboden moet worden...in ieder geval een licentie moet halen |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Pleur op met die v Peppie. Dan zie ik 100x liever KJH komen, maar ja, die voelde zich te groot (of centjes te belangrijk) om terug te keren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 09 juli 2015 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Balloteli....goed voorbeeld voor die jonge knapen...Riola is verknipt en moet optyfen Balloteli is zelf ook verknipt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zal onhaalbaar zijn vrees ik.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zou niet gek zijn... |
|
|
|
|
Texy
|
|
|
Dost? Is voor 10 miljoen op te halen. Ik zou hem wel met Milik en El Ghazi voorin willen zien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 - 20:28 schreef Texy het volgende:Dost? Is voor 10 miljoen op te halen. Ik zou hem wel met Milik en El Ghazi voorin willen zien. Prima spits |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 - 20:28 schreef Texy het volgende:Dost? Is voor 10 miljoen op te halen. Ik zou hem wel met Milik en El Ghazi voorin willen zien. 10 miljoen plus salaris gaat het niet worden... Trouwens welkom Texy |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 - 20:28 schreef Texy het volgende:Dost? Is voor 10 miljoen op te halen. Ik zou hem wel met Milik en El Ghazi voorin willen zien. Texy van de Tex Mex? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dost? Laat hem lekker blijven. Ook weer type wat niet in dit systeem past.
In Traore ziet Chelsea toekomst dus zal niet te halen zijn, wellicht wel op huurbasis aangezien Falcao en Costa zijn concurrenten zijn Anderzijds denk ik dan Chelsea hem bij verhuur bij een grotere club en competitie zou stallen. Echter vind ik hem wel een echte spits die we nodig hebben. Sterk, ook in de combinatie en ongelooflijk geil voor de goal. Heerlijke speler |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Lees net dat Ajax interesse zou hebben in Anthony Mounier, een 27-jarige Fransman die nu bij Montpellier speelt. Heeft een goed linkerbeen, spelinzicht en een behoorlijke drive.Scoorde o.a tegen PSG. Niet dat je daarom gelijk een topper bent, maar het was er een van grote klasse! https://youtu.be/10f_Aa1KEUs |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 10:19 schreef Breijan het volgende:Lees net dat Ajax interesse zou hebben in Anthony Mounier, een 27-jarige Fransman die nu bij Montpellier speelt. Heeft een goed linkerbeen, spelinzicht en een behoorlijke drive.Scoorde o.a tegen PSG. Niet dat je daarom gelijk een topper bent, maar het was er een van grote klasse! https://youtu.be/10f_Aa1KEUs Ziet er prima uit ook redelijk rendement qua assist en goals. Ben alleen bang dat je deze jongen niet voor de bank haalt. Zal Fischer dan op 10 gaan spelen?
---------Cilissen--------- Tete--Veltman--Heitinga--Dijks ----Klaassen-----Gudelj------ -----------Fischer---------- Ghazi-------Millik-----Mounier
Zoiets? |
|
|
|
|
Texy
|
|
|
Bedankt voor het warme welkom ;) Dost lijkt mij een spits waar we onze handen mee dicht kunnen knijpen ook al verdient hij misschien te veel. Het gaat echter niet gebeuren, dat besef ik ook wel. Ik lees niet alleen op deze site maar ook op andere sites dat veel fans Traore willen huren van Chelsea, maar ik zou echt niet weten waarom Chelsea dit zou doen. Ze hebben een deal met Vitesse dat zij de 'preferred' club zijn in NL als het gaat om het verhuren van spelers. Dus als hij weer verhuurd zou worden dan zou het onlogisch zijn dat dit aan Ajax zou zijn. Ik denk dat ze eerder hem willen verhuren aan een club als Stoke City (net als Van Ginkel) om meer aan de Premier League te laten wennen. Ik hoop uiteraard dat dit niet het geval zal zijn. Een andere reden waarom ik denk dat een huur van een spits het niet gaat worden, omdat Milik nr. 1 zal zijn in de spits. Clubs verhuren liever hun 2e of 3e spits niet als hij ook bij Ajax 2e of 3e spits zou worden. Ik denk eerder aan een transfervrije spits die samen met Milik moet strijden om de basisplaats. Waarschijnlijk gaat Ajax echter voor een buitenspeler en gaat El Ghazi als tweede spits fungeren. |
|
|
|
|
Texy
|
|
|
Selectie A:
---------Cillessen--------- Rhijn--Heitinga--Riedewald-Dijks ------Gudelj---Bazoer------ ----------Klaassen---------- El Ghazi----Milik-----Kishna
Selectie B:
-------------- Boer --------------- Tete--Veltman/Hoorn--Viergever-Savastano ------Serero---Sinkgraven------ -------Andersen/Schone------- Menig/Aankoop - El Ghazi--Fischer
Ik denk dat dit (helaas) is hoe het zal gaan worden. Boilesen zal waarschijnlijk voor een appel en een ei nog naar een Spaanse subtopper gaan a la Celta de Vigo. Kishna zal misschien nog vertrekken. In dat geval zal Menig waarschijnlijk aardig wat minuten gaan maken omdat als Milik wegvalt El Ghazi in de spits gaat spelen. Kortom, een zwakke selectie waar we nooit kampioen mee gaan worden, maar weer voor de 2e plek spelen. Jammer! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 13:24 schreef Texy het volgende:Selectie A: ---------Cillessen--------- Rhijn--Heitinga--Riedewald-Dijks ------Gudelj---Bazoer------ ----------Klaassen---------- El Ghazi----Milik-----Kishna Selectie B: -------------- Boer --------------- Tete--Veltman/Hoorn--Viergever-Savastano ------Serero---Sinkgraven------ -------Andersen/Schone------- Menig/Aankoop - El Ghazi--Fischer Ik denk dat dit (helaas) is hoe het zal gaan worden. Boilesen zal waarschijnlijk voor een appel en een ei nog naar een Spaanse subtopper gaan a la Celta de Vigo. Kishna zal misschien nog vertrekken. In dat geval zal Menig waarschijnlijk aardig wat minuten gaan maken omdat als Milik wegvalt El Ghazi in de spits gaat spelen. Kortom, een zwakke selectie waar we nooit kampioen mee gaan worden, maar weer voor de 2e plek spelen. Jammer! Fischer krijgt de voorkeur denk ik wel op Khisna.. Tete en van Rhijn zal er om spannen. Maar er moet inderdaad nog wel iets bij. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 13:24 schreef Texy het volgende:Selectie A: ---------Cillessen--------- Rhijn--Heitinga--Riedewald-Dijks ------Gudelj---Bazoer------ ----------Klaassen---------- El Ghazi----Milik-----Kishna Ik ga hier een heel eind in mee hoewel ik denk dat Fischer meer dreiging biedt dan Kishna. |
|
|
|
|
jordyw
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 10:19 schreef Breijan het volgende:Lees net dat Ajax interesse zou hebben in Anthony Mounier, een 27-jarige Fransman die nu bij Montpellier speelt. Heeft een goed linkerbeen, spelinzicht en een behoorlijke drive.Scoorde o.a tegen PSG. Niet dat je daarom gelijk een topper bent, maar het was er een van grote klasse! https://youtu.be/10f_Aa1KEUs Die gozer heeft hetzelfde rendement als El Gazi in een veel betere competitie en hij zat in een matig team. Dus hij lijkt mij een uitstekende toevoeging. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 13:11 schreef Texy het volgende:Bedankt voor het warme welkom ;) Dost lijkt mij een spits waar we onze handen mee dicht kunnen knijpen ook al verdient hij misschien te veel. Het gaat echter niet gebeuren, dat besef ik ook wel. Ik lees niet alleen op deze site maar ook op andere sites dat veel fans Traore willen huren van Chelsea, maar ik zou echt niet weten waarom Chelsea dit zou doen. Ze hebben een deal met Vitesse dat zij de 'preferred' club zijn in NL als het gaat om het verhuren van spelers. Dus als hij weer verhuurd zou worden dan zou het onlogisch zijn dat dit aan Ajax zou zijn. Ik denk dat ze eerder hem willen verhuren aan een club als Stoke City (net als Van Ginkel) om meer aan de Premier League te laten wennen. Ik hoop uiteraard dat dit niet het geval zal zijn. Een andere reden waarom ik denk dat een huur van een spits het niet gaat worden, omdat Milik nr. 1 zal zijn in de spits. Clubs verhuren liever hun 2e of 3e spits niet als hij ook bij Ajax 2e of 3e spits zou worden. Ik denk eerder aan een transfervrije spits die samen met Milik moet strijden om de basisplaats. Waarschijnlijk gaat Ajax echter voor een buitenspeler en gaat El Ghazi als tweede spits fungeren. Ik zie in DOst helemaal geen speler voor dit Ajax.. |
|
|
|
|
jordyw
|
|
|
|
|
|
Anthony2015
|
|
|
OBBI OULARE:Lengte kracht snelheid een zeer technische speler, is tekoop voor 5 mil. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ghehe jij hoeft het ook niet zien.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, jij ziet in alles een potentiele speler van Ajax! Als ze maar spelers kopen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 16:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, jij ziet in alles een potentiele speler van Ajax! Als ze maar spelers kopen! Zeg ik dat ze Dost nu moeten halen? Nee toch? Dat hij nu bij het Nederlands elftal zit vind ik wel mooi blijkt toch een prima spits te zijn. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Als ik dan zijn goals voor Werder terug kijk dan is hij ook redelijk compleet. Ik wordt dan ook zo moe van mensen die naar Kluivert kijken en dan eigelijk bijna geen enkele spits geschikt voor Ajax vinden.
Zo was Bony ook niks en nu Dost ook niet en bv Uth ook niet maar let nou maar op die gaat in Duitsland ook gewoon scoren. Een mee voetballende spits is leuk maar het is ook wel prettig als hij scoort. Sigthorsson is het goede voorbeeld van een mismatch maar die voetbalde ook helemaal niet mee. Millik is ook geen echte Ajax spits maar dan kan hij toch nog wel slagen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 17:07 schreef Hummel10 het volgende:[ filmpje ] Als ik dan zijn goals voor Werder terug kijk dan is hij ook redelijk compleet. Ik wordt dan ook zo moe van mensen die naar Kluivert kijken en dan eigelijk bijna geen enkele spits geschikt voor Ajax vinden. Zo was Bony ook niks en nu Dost ook niet en bv Uth ook niet maar let nou maar op die gaat in Duitsland ook gewoon scoren. Een mee voetballende spits is leuk maar het is ook wel prettig als hij scoort. Sigthorsson is het goede voorbeeld van een mismatch maar die voetbalde ook helemaal niet mee. Millik is ook geen echte Ajax spits maar dan kan hij toch nog wel slagen? En Dost is ook niets meer dan een type Siggy.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eens. Stijve hark of houten klaas... Kies maar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Harken zijn altijd stijf....dus doe Klaas maar |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Een type Siggie? Hij scoort toch vrij regelmatig in de Bundesliga dus daar doe je hem toch wel mee te kort.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax moet een bewegelijke spits halen...geen type Sigthorsson....onze buitenspelers hebben niet de juiste voorzet, hij moet slim zijn en zelf kunnen creƫren....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 18:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Een type Siggie? Hij scoort toch vrij regelmatig in de Bundesliga dus daar doe je hem toch wel mee te kort.. Ja, en daarom is het een ander type speler?
En ik weet niet of je hebt opgelet, maar Sigthorson doet het bij zn land ook meer dan prima.. en echt niet tegen de minste tegenstanders..
En hoe deed Bas Dost het in de twee en een halve seizoen voor het laatste half jaar in Duitsland?? Basisplek kwijt en gewoon richting de uitgang, bij toeval weer een kans gekregen door blessures en schiet er twee wonder ballen in waar hij eigenlijk de techniek niet voor heeft, een grote dosis geluk dus, en daarna ging het lopen.. |
|
|
|
|
Cwha
|
|
|
Willen al ze een sanogo huren. Weer zo'n fysiek sterke spits. En hij heeft de afgelopen jaren nauwelijks gescoord. Slechte loan als je t mij vraagt. |
|
|
|
|
jordyw
|
|
|
Ik kan het enigzins volgen, je hebt gewoon een extra spits nodig voor de breedte. Alleen ga je een speler halen die juist komt om minuten te maken en je hebt onlangs Milik gecontracteerd....
Dat lage aantal doelpunten zegt mij totaal niks. Als hij er dit seizoen 20 scoort bij Ajax, kijk ik niet van op Malki, Vleminkxz, Finbogasson.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Op basis van rendement zou het een gelijkwaardige 'versterking' worden als 'vervanger' voor Sigthorsson. Dat weet Marc dan toch goed in te schatten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 13:52 schreef Bobby1972 het volgende:Op basis van rendement zou het een gelijkwaardige 'versterking' worden als 'vervanger' voor Sigthorsson. Dat weet Marc dan toch goed in te schatten! Wat zijn dat toch kinderachtige opmerkingen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Waarom verwijt je iemand als je het zelf ook doet? Of vind jij dit wel een volwassen reactie? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 14:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Waarom verwijt je iemand als je het zelf ook doet? Of vind jij dit wel een volwassen reactie? Een constatering, dus ja wel degelijk volwassen..
Maar als je op die fiets verder wil gaan..
En wat jij nu doet dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sanogo is trouwens wel een hele sterke jongen met ook nog eens een goede eigen actie.. Bizar hard schot en balvast.. Prima periode in Frankrijk gehad, terechte en verwachte transfer naar Arsenal gemaakt. Alleen heeft ie daar betere spelers voor zich..
Kleine kanttekening is dat ik de 9 positie bij Arsenal hun zwakst bezette positie vind.. |
|
|
|