|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 14:38 schreef remco k het volgende:[..] Een constatering, dus ja wel degelijk volwassen.. Maar als je op die fiets verder wil gaan.. En wat jij nu doet dan? Hij constateert toch ook gewoon iets, misschien verwoord hij dat op een kinderachtige manier. Maar dan hoef je je daar toch niet aan te ergeren of te vermelden dat je het hebt geconstateerd, wat pas echt volwassen zou zijn als je er gewoon inhoudelijk op zou reageren en de manier waarop hij het zegt gewoon met rust laat, alsof jij het niet gezien hebt.
je weet toch dat hij er toch niks mee doet, wat voor nut heeft het dan? wees een volwassen vent en negeer het.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 14:49 schreef remco k het volgende:Sanogo is trouwens wel een hele sterke jongen met ook nog eens een goede eigen actie.. Bizar hard schot en balvast.. Prima periode in Frankrijk gehad, terechte en verwachte transfer naar Arsenal gemaakt. Alleen heeft ie daar betere spelers voor zich.. Kleine kanttekening is dat ik de 9 positie bij Arsenal hun zwakst bezette positie vind.. Kijk dit gewoon een inhoudelijk reactie, veel beter.
Ik geloof je best maar het is niet de speler die ik graag zie bij ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hij schiet ze bij Frankrijk U21 wel makkelijk binnen trouwens. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Is ook wel een goede spits hoor, prima in de combinatie. Dat liet hij vorig jaar in de voorbereiding tegen Benfica op de Emirates Cup wel zien.
Zou een goede back-up zijn voor Milik, prima spits. |
|
|
|
|
jordyw
|
|
|
Zat net op Ajaxshowtime de reacties te lezen, bijna iedereen negatief. Ik vind het heel slim om deze gozer te huren voor een seizoen, is het niets, terugsturen. Bovendien komt hij voor de breedte, want Milik is gewoon de spits. Ook houdt dat geschuif op van De Boer, daar wordt ik zo moe van. Klaassen is onze beste middenvelder, zet 'm dan niet in de spits net als Schöne, El Gazi of Fischer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 14:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hij constateert toch ook gewoon iets, misschien verwoord hij dat op een kinderachtige manier. Maar dan hoef je je daar toch niet aan te ergeren of te vermelden dat je het hebt geconstateerd, wat pas echt volwassen zou zijn als je er gewoon inhoudelijk op zou reageren en de manier waarop hij het zegt gewoon met rust laat, alsof jij het niet gezien hebt. je weet toch dat hij er toch niks mee doet, wat voor nut heeft het dan? wees een volwassen vent en negeer het.. Vind jij het goed dat ik zelf bepaal waar ik mij al dan niet aan erger??
En serieus, ga jij nu een ander adviseren iets te negeren? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 14:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] Is ook wel een goede spits hoor, prima in de combinatie. Dat liet hij vorig jaar in de voorbereiding tegen Benfica op de Emirates Cup wel zien. Zou een goede back-up zijn voor Milik, prima spits. Zou ie niet zelfs gewoon een betere speler zijn? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 15:12 schreef jordyw het volgende:Zat net op Ajaxshowtime de reacties te lezen, bijna iedereen negatief. Ik vind het heel slim om deze gozer te huren voor een seizoen, is het niets, terugsturen. Bovendien komt hij voor de breedte, want Milik is gewoon de spits. Ook houdt dat geschuif op van De Boer, daar wordt ik zo moe van. Klaassen is onze beste middenvelder, zet 'm dan niet in de spits net als Schöne, El Gazi of Fischer. Heel simpel antwoord. Vrijwel iedereen praat elkaar na, ik denk dat nog geen 5% weet wie de beste speler is.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 14:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Kijk dit gewoon een inhoudelijk reactie, veel beter. Ik geloof je best maar het is niet de speler die ik graag zie bij ajax. Wat zie jij dan graag bij Ajax? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 14:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik geloof je best maar het is niet de speler die ik graag zie bij ajax. En waarom zou deze speler dan niet goed genoeg zijn om de backup te zijn voor Millik?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Milik is een gekende A-international die in Europa ook vrij makkelijk scoorde. Sanago staat duidelijk minder hoog op de ladder. Maar misschien dat hij in een seizoen Eredivisie wel flinke stappen weet te maken. En mogelijk kan hij in weekeinden waar Jong Ajax na het 1e speelt daar ook wel minuten maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 15:22 schreef Eide het volgende:[..] Milik is een gekende A-international die in Europa ook vrij makkelijk scoorde. Sanago staat duidelijk minder hoog op de ladder. Maar misschien dat hij in een seizoen Eredivisie wel flinke stappen weet te maken. En mogelijk kan hij in weekeinden waar Jong Ajax na het 1e speelt daar ook wel minuten maken. Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 15:15 schreef remco k het volgende:[..] Vind jij het goed dat ik zelf bepaal waar ik mij al dan niet aan erger?? En serieus, ga jij nu een ander adviseren iets te negeren? Agh het was maar een advies en je mag zelf bepalen wat je er mee doet. Het zelfde geld natuurlijk voor Bobby. Die mag ook zo reactie plaatsen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 15:15 schreef remco k het volgende:[..] Vind jij het goed dat ik zelf bepaal waar ik mij al dan niet aan erger?? En serieus, ga jij nu een ander adviseren iets te negeren? Agh het was maar een advies en je mag zelf bepalen wat je er mee doet. Het zelfde geld natuurlijk voor Bobby. Die mag ook zo reactie plaatsen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ik zie graag een voetballende speler in de spits. Een messi achtige spits of muller van bayern(speelt af en toe in de spits)
Ik denk gewoon aan een middenvelder die vaak scoort. Middenvelders zijn in het algemeen de beste voetballers. Al is dat nu meer verschoven naar de buitenspelers. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 15:18 schreef remco k het volgende:[..] En waarom zou deze speler dan niet goed genoeg zijn om de backup te zijn voor Millik?? Omdat mijn voorkeur uit gaat naar behendigheid en snelheid. Voorkeur gaat ook naar meevoetballen dan voor de doelpunten.
Spits hoeft in mijn team niet heel veel doelpunten te maken. Wat ik veel belangrijkere vind is hoe vaak leid hij bal verlies. Wat is de verhouding tussen aantal momenten van dat hij de bal raakt en dat hij de bal verliest.
Stel Millik heeft 100x de bal gehad, heeft 98x de bal verloren en 2x scoorde hij.(betekend dat hij geen enkele keer de bal naar een medespeler kreeg) Dan krijg je gewoon een onvoldoende bij mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 15:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik zie graag een voetballende speler in de spits. Een messi achtige spits of muller van bayern(speelt af en toe in de spits) Ik denk gewoon aan een middenvelder die vaak scoort. Middenvelders zijn in het algemeen de beste voetballers. Al is dat nu meer verschoven naar de buitenspelers. Is dat zo? Volgens horen jongens als Sinkgraven en Klaassen voetballend bij de beste van Ajax. Ik zie daar geen verschuiving. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 16:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Omdat mijn voorkeur uit gaat naar behendigheid en snelheid. Voorkeur gaat ook naar meevoetballen dan voor de doelpunten. Als je dit stelt vraag ik me af wat je uberhaubt van deze jongen gezien hebben.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
pff dit is vermoeiend laten we maar afwachten wat deze spits ons brengt als het tenminste doorgaat.Maar bij mijn weten is een tweede spits bij Arsenal geen koekie en kunnen wij daar echt wel wat van verwachten, ik ken hem niet maar ik hoor balvast en goed in de combinatie dan is hij al 100 % beter als dat Siggi was, dus in ieder geval een aanwinst. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 15:16 schreef remco k het volgende:[..] Heel simpel antwoord. Vrijwel iedereen praat elkaar na, ik denk dat nog geen 5% weet wie de beste speler is.. Wie is dat dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Voor de flank, Boussoufa, als Anderlecht hem kan halen dan kan Ajax het ook lijkt me. Dat vind ik nou een heerlijke speler. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 16:30 schreef Loetje het volgende:Voor de flank, Boussoufa, als Anderlecht hem kan halen dan kan Ajax het ook lijkt me. Dat vind ik nou een heerlijke speler. Prima speler inderdaad, maar wel veel meer middenvelder dan echte flankspeler naar mijn idee.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] Prima speler inderdaad, maar wel veel meer middenvelder dan echte flankspeler naar mijn idee.. Kan op rechtsbuiten toch? Heb altijd het idee dat De Boer veel beweging wil van de flanken. Vind hem daar wel geschikt voor. Las net dat Anderlecht hem wil. Maar dat vind ik echt een fijne speler. En die legt ze wel panklaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 16:42 schreef Loetje het volgende:[..] Kan op rechtsbuiten toch? Heb altijd het idee dat De Boer veel beweging wil van de flanken. Vind hem daar wel geschikt voor. Las net dat Anderlecht hem wil. Maar dat vind ik echt een fijne speler. En die legt ze wel panklaar Was in zijn tijd in Belgie een echte assist koning..
Ik zou persoonlijk liever een echte vleugel speler met een goede actie mocht Ajax daar nog een speler voor willen halen.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik plaats de reactie met een beetje een sarcastische ondertoon. Wanneer je daar niet doorheen kunt kijken kan ik daar ook niks aan doen. Schrijf bewust dingen tussen aanhalingstekens. Neemt niet weg dat Ajax wel heel zeker moet zijn van de spelers die men koopt of huurt.
Ik vraag me nog steeds af hoe het scoutingsysteem werk en daarmee functioneert bij Ajax. Hoelang is een speler als deze nu gescout en bekeken? Van mij hoef je niks te kopen wanneer het geen toevoeging is of onvoldoende kwaliteit biedt.
Ajax zal toch zeker instaat moeten zijn om spelers aan te trekken die dat gene kunnen neerzetten wat men verlangt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Heeft ajax in het verhuurcontract van Zivkovic ook laten opnenemen dat hij in geval van nood in de winterstop terug gehaald kan worden? Zoals het er nu uit ziet is er maar bitter weinig varanderd en ja, ik weet dat de transfer periode nog een tijdje loopt, maar ik ben bang dat er geen spits gaat komen die er meer heeft gemaakt dan Zivkovic in het afgelopen seizoen, al was het in de jl..... Naar mijn mening hadden ze beter Zivkovic als 2e spits achter Milik kunnen zetten, had ie zeker speeltijd gekregen.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 17:13 schreef Ronald 1960 het volgende:Heeft ajax in het verhuurcontract van Zivkovic ook laten opnenemen dat hij in geval van nood in de winterstop terug gehaald kan worden? Zoals het er nu uit ziet is er maar bitter weinig varanderd en ja, ik weet dat de transfer periode nog een tijdje loopt, maar ik ben bang dat er geen spits gaat komen die er meer heeft gemaakt dan Zivkovic in het afgelopen seizoen, al was het in de jl..... Naar mijn mening hadden ze beter Zivkovic als 2e spits achter Milik kunnen zetten, had ie zeker speeltijd gekregen.... Wanneer je naar Dijks kijkt zie je dat Ajax niet goed met bepaalde spelers omgaat. Ik vraag me dat ook af bij Zivkovic. Wanneer hij voor een jaar verhuurd is, kun je hem niet terughalen in de winter.
Ik vraag me vooral af of Ajax nu eens spits hoopt te vinden die als stand-in moet gaan fungeren voor Milik, of toch een spits die als eerste keus moet gaan dienen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die Fransman van Arsenal komt toch waarschijnlijk ? dus nog effe geduld Ronald |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik snap niet helemaal waarom ze Sanogo zouden willen halen. Je eerste spits is Milik. Dan zouden we daarachter of een topspits of een ervaren spits halen; in dit geval een 'topspits' (dat moet nog blijken). Wanneer je dan iemand huurt (lees: zonder optie tot koop), dan is dat basically voor de bank; achter Milik. Ik snap die logica niet helemaal als diegene straks toch weer weg is.
Voordeel is alleen dat je weinig salaris betaalt voor een tijdelijke goede backup. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Topspits? 4e keuze spits van Arsenal vind ik niet bepaald een "topspits". Talent, potentie, toekomst: ja. Top voorlopig niet maar Ajax kan wel groeimogelijkheden bieden voor een speler die de EPL nog niet aan kan. Overigens zie ik liever een ervaren spits maar een huurling is even zo goed voor een jaartje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 17:58 schreef Eide het volgende:Topspits? 4e keuze spits van Arsenal vind ik niet bepaald een "topspits". Talent, potentie, toekomst: ja. Top voorlopig niet maar Ajax kan wel groeimogelijkheden bieden voor een speler die de EPL nog niet aan kan. Overigens zie ik liever een ervaren spits maar een huurling is even zo goed voor een jaartje. Vandaar dat ik dat dus ook tussen aanhalingstekens zette en met haakjes nog commentaar bijvoegde. Maar dat was toch de insteek van de Boer? Óf een topspits óf een ervaren spits. Dan is dit dus apart, mocht hij dus niet gezien worden als die 'topspits' |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het voordeel van huur is dat Zivkovic gewoon zonder problemen kan terug komen eind van het seizoen, geen transfer alleen huur dus kan je alle kanten op. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je zou je kunnen afvragen of Ajax nu volledig de focus legt om die spits te vinden die past in het plaatje en minder kijkend naar de prijs. Of vanuit de prijs gaan kijken wat er mogelijk is en dan hopen dat het in het plaatje past. En nee logica bij Ajax is niet haar sterkste punt!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 18:32 schreef Bobby1972 het volgende:Je zou je kunnen afvragen of Ajax nu volledig de focus legt om die spits te vinden die past in het plaatje en minder kijkend naar de prijs. Of vanuit de prijs gaan kijken wat er mogelijk is en dan hopen dat het in het plaatje past. En nee logica bij Ajax is niet haar sterkste punt!! Jij legt alles uit op de meest negatieve manier. Kom op zeg, iets minder pessimistisch zou goed voor je zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 16:03 schreef remco k het volgende:[..] Is dat zo? Volgens horen jongens als Sinkgraven en Klaassen voetballend bij de beste van Ajax. Ik zie daar geen verschuiving. Agh kijk maar gewoon bij Real en bij Barca. Ronaldo is toch de beste voetballer van Real en Messi de beste voetballer van Barca.
Ook zonder de doelpunten zijn zij de beste.
De vraag is natuurlijk wat je beschouwd als beste speler. Want veel spelers zijn niet te vergelijken met elkaar. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 16:04 schreef remco k het volgende:[..] Als je dit stelt vraag ik me af wat je uberhaubt van deze jongen gezien hebben.. Vrij weinig... Maar als je iemand zegt dat iemand sterk is en een sterk schot heeft, dan zijn ze vaak niet behendig en technisch vaardig. Maar ja miss is hij een uitzondering, dat kan...
We zien wel... |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 19:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Agh kijk maar gewoon bij Real en bij Barca. Ronaldo is toch de beste voetballer van Real en Messi de beste voetballer van Barca. Ook zonder de doelpunten zijn zij de beste. De vraag is natuurlijk wat je beschouwd als beste speler. Want veel spelers zijn niet te vergelijken met elkaar. Ik heb horen zeggen dat Messi en Ronaldo niet naar Ajax willen, hmmmmm dan misschien toch een iets mindere speler? En Ronaldo en Messi zijn ook al niet met elkaar te vergelijken. En zeg nietdat je alleen aangeeft dat het zo'n type moet zijn, want die zijn door grote clubs al lang gescout. En Sisto is trouwens een type Messi, alleen net wat minder haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 19:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Agh kijk maar gewoon bij Real en bij Barca. Ronaldo is toch de beste voetballer van Real en Messi de beste voetballer van Barca. Ook zonder de doelpunten zijn zij de beste. De vraag is natuurlijk wat je beschouwd als beste speler. Want veel spelers zijn niet te vergelijken met elkaar. Bij de top van de wereld spelen overal hele goede voetballer..
Kluivert, Bergkamp Cruijff van Basten waren ook allemaal aanvallers, ik zie daar dus helemaal geen verschuiving..
En Eerlijk gezegd vind ik een Iniesta echt nog wel een stuk beter dan Suarez en Neymar hoor, maar dat terzijde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 19:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Vrij weinig... Maar als je iemand zegt dat iemand sterk is en een sterk schot heeft, dan zijn ze vaak niet behendig en technisch vaardig. Maar ja miss is hij een uitzondering, dat kan... We zien wel... En ja inderdaad is dat een uizondering, maar je hebt de helft van die post blijkbaar maar gelezen.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Toen milik op huurbasis overkwam had iedereen commentaar over dat hij nooit wat had gescoord en weet ik veel allemaal, het is echt moeilijk ontwikkelen met weinig speelminuten en 100% vertrouwen vooral als jonge jongen. Kijk milik nu we hebben hem voor een prikkie opgehaald en gaan er veel plezier aan beleven dus geef sanogo gewoon een kans en oordeel maar als je wat van hem hebt gezien in ons shirt! Ik vind het een prima back up lijkt me een jongen met een positieve instelling. Ik zeg laat maar komen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En Ajax is niets verplicht. Huurling, als je er niets mee doet verlies je er alsnog niets aan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 20:19 schreef Eide het volgende:En Ajax is niets verplicht. Huurling, als je er niets mee doet verlies je er alsnog niets aan. Ajax is wel iets verplicht......naar zijn supporters toe....maar geef die jongen maar een kans. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
FdB kennende krijgt hij die ook wel schat ik. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Statistieken zeggen ook niet alles. Denk maar aan "goalgetters" zoals Wesley Sonck, Nikos Machlas. En Zlatan stond ook op de nominatie om verhuurd te worden. Toch blijft het vreemd dat er na Kluivert geen spits uit de eigen jeugd de stap naar Ajax I heeft kunnen maken!
Met Sanogo loop je weinig risico en kan Zivkovic hopelijk volgend seizoen wel zijn kans pakken. Arsenal heeft Joel Campbell ook nog onder contract toch? Zien jullie hem als een betere optie? Die speelde best een lekker Wk met Costa Rica ;-) |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 21:40 schreef Breijan het volgende:Statistieken zeggen ook niet alles. Denk maar aan "goalgetters" zoals Wesley Sonck, Nikos Machlas. En Zlatan stond ook op de nominatie om verhuurd te worden. Toch blijft het vreemd dat er na Kluivert geen spits uit de eigen jeugd de stap naar Ajax I heeft kunnen maken! Met Sanogo loop je weinig risico en kan Zivkovic hopelijk volgend seizoen wel zijn kans pakken. Arsenal heeft Joel Campbell ook nog onder contract toch? Zien jullie hem als een betere optie? Die speelde best een lekker Wk met Costa Rica ;-) Campbell zou echt een geweldige versterking zijn. Ik dacht dat het een vleugelspeler was toch? Als ze nou met die jongen aan zouden komen dan was die teleurstelling in een klap verdwenen.
Ik twijfel nog steeds over Sanogo. Is wel een hele goede voetballer, maar ik had liever iemand als Pizarro gezien. Ik geloof wel dat Sanogo en Milik elkaar messcherp krijgen mits eerst genoemde fit en gemotiveerd blijft (die jongen wil natuurlijk ook gewoon voetballen als hij verhuurd wordt)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Is ie al binnen? Kutje lang duren 😨 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Was in zijn tijd in Belgie een echte assist koning.. Ik zou persoonlijk liever een echte vleugel speler met een goede actie mocht Ajax daar nog een speler voor willen halen.. Anderzijds, speel je met een echte balvaste spits die goed in de combinatie is, is volgens mij ook de voorkeur van Frank, dan heb je veel aan hem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2015 - 17:58 schreef Eide het volgende:Topspits? 4e keuze spits van Arsenal vind ik niet bepaald een "topspits". Talent, potentie, toekomst: ja. Top voorlopig niet maar Ajax kan wel groeimogelijkheden bieden voor een speler die de EPL nog niet aan kan. Overigens zie ik liever een ervaren spits maar een huurling is even zo goed voor een jaartje. Is er inderdaad weer niet een waarvan je meteen denkt 'yes'. Het kan altijd meevallen maar het worden wel steeds meer afdankertjes |
|
|
|