|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat een negatief gejank overal over de nieuwe aanwinsten 😠 Halen ze zeer snel zoveel nieuwe spelers waar we allemaal om janken, gaan we weer zeiken of ze wel goed genoeg zijn enzo....
Ik bedoel niet IEDEREEN hoor! Ongeveer 90% maar 😧 |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik wacht af of de nieuwe spelers een aanwinst zijn, ja of de nee.
er zijn genoeg spelers die mislukte zijn bij ajax. er zijn genoeg spelers die in het buitenland slecht zijn en in de eredivisie goed er zijn genoeg spelers die in de eredivisie goed zijn maar bij ajax niet. dus ik weet het gewoon niet, ik wacht af |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 19:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:ik wacht af of de nieuwe spelers een aanwinst zijn, ja of de nee. er zijn genoeg spelers die mislukte zijn bij ajax. er zijn genoeg spelers die in het buitenland slecht zijn en in de eredivisie goed er zijn genoeg spelers die in de eredivisie goed zijn maar bij ajax niet. dus ik weet het gewoon niet, ik wacht af Precies, voeten laten spreken. Resultaten zeggen pas de waarheid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Veltman is überhaupt nog niet eens klaar voor die stap. Eerst zijn potentieel maar eens omzetten in stabiliteit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Die heeft zich inderdaad heel makkelijk aangepast. Daarom snap ik het aantrekken van die Turk ook totaal niet. Belachelijke aankoop die talent in de weg zit. Raffinha vind ik niet bijzonder maar ben wel fan van die blonde van wie ik de naam even kwijt ben. Ook een hele fijne speler aan de bal. Maar jongens als Messi krijgen altijd de aandacht. Terwijl ook jongens als Buquets echt bizar goed zijn. Busquets is de beste nummer 6 ter wereld. Stille kracht maar o zo goed.
Bedoel je Ramirez? Of op welke positie speelt ie? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 18:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ben ik helemaal met je eens, maar hij creeert zelf wel dus zijn techniek is niet verkeerd....speelt de bal vaak door de benen van zijn tegenstander, of opzettelijk in de kluts..in het vervolg behoudt hij de bal en trapt daarna vaak uitstekend binnen... Maar dat is vaak niet op techniek maar op een enorme dosis doorzettingsvermogen. Hij heeft zijn eigen techniek zullen we maar zeggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Die heeft zich inderdaad heel makkelijk aangepast. Daarom snap ik het aantrekken van die Turk ook totaal niet. Belachelijke aankoop die talent in de weg zit. Raffinha vind ik niet bijzonder maar ben wel fan van die blonde van wie ik de naam even kwijt ben. Ook een hele fijne speler aan de bal. Maar jongens als Messi krijgen altijd de aandacht. Terwijl ook jongens als Buquets echt bizar goed zijn. Over Arda ja, waar moet die gaan spelen dan? 2e elftal... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is ook de belangrijkste speler van Real als je het mij vraagt. En totaal niet Ronaldo. Denk dat de contrasten duidelijk zichtbaar waren toen een van de 2 er niet bij was |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 21:22 schreef Loetje het volgende:[..] Is ook de belangrijkste speler van Real als je het mij vraagt. En totaal niet Ronaldo. Denk dat de contrasten duidelijk zichtbaar waren toen een van de 2 er niet bij was Bale ook....mits je hem op de goede plek zet en tsja dat gaat ten koste van die homo, dus zal nooit gebeuren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 21:20 schreef Loetje het volgende:[..] Busquets is de beste nummer 6 ter wereld. Stille kracht maar o zo goed. Bedoel je Ramirez? Of op welke positie speelt ie? Ramirez ? Nog nooit van gehoord bij barca. Ik bedoelde Sergi Roberto. Vind ik echt een super talent. En kan een hele goede speler worden. Ik hoop dat laporta daar echt gaat winnen. Rap stoppen met al die bizarre aankopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bale ook....mits je hem op de goede plek zet en tsja dat gaat ten koste van die homo, dus zal nooit gebeuren Die Bale snoept zelf ook van het verkeerde potje volgens mij. Mannen dragen geen haarnetje. Bale is ook een extreem overschatte speler. Zou bij mij niet in de top 25 voorkomen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 22:01 schreef remco k het volgende:[..] Die Bale snoept zelf ook van het verkeerde potje volgens mij. Mannen dragen geen haarnetje. Bale is ook een extreem overschatte speler. Zou bij mij niet in de top 25 voorkomen. Ik heb niet eens een top 25 gap...en met dat snoepen snap ik niet eens wat je bedoeld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb niet eens een top 25 gap...en met dat snoepen snap ik niet eens wat je bedoeld Ik denk dat Bale ook homo is. En ik vind het niet een hele goede speler. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk dat Bale een hele goede voetballer is. Alleen niet wereldtop en/of goed genoeg voor de absolute top van het voetbal. Maar dat hoeft in zijn geval ook niet want daarvoor is hij niet aangetrokken door Real Madrid. Hij is aangetrokken omdat de marketing strategie van Real gebaseerd is op het aantrekken van grote namen uit een breed spectrum aan landen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke ...stel dat het zo is, so what....ik vind het wel een goede speler |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 22:31 schreef Eide het volgende:Ik denk dat Bale een hele goede voetballer is. Alleen niet wereldtop en/of goed genoeg voor de absolute top van het voetbal. Maar dat hoeft in zijn geval ook niet want daarvoor is hij niet aangetrokken door Real Madrid. Hij is aangetrokken omdat de marketing strategie van Real gebaseerd is op het aantrekken van grote namen uit een breed spectrum aan landen. Onzin...zo groot was zijn naam niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: In het Verenigd Koninkrijk wel (speler van het jaar 2011 in verschillende verkiezingen) en als je als Real Madrid daar aan de weg wil timmeren was Bale een middel om dat te bereiken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 22:36 schreef Eide het volgende:[..] In het Verenigd Koninkrijk wel (speler van het jaar 2011 in verschillende verkiezingen) en als je als Real Madrid daar aan de weg wil timmeren was Bale een middel om dat te bereiken. Waarom zou Real aan de weg willen timmeren in de UK....die gaan meer richting Azië en China. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat merchandising betreft hebben ze de UK niet nodig |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Qua merchandising hebben ze de hele wereld nodig, zeker met het uitgavenpatroon van de Madrilenen. Vergeet niet dat spelers uit het VK het in allerlei vorige koloniën het ook goed doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 22:44 schreef Eide het volgende:[..] Qua merchandising hebben ze de hele wereld nodig, zeker met het uitgavenpatroon van de Madrilenen. Vergeet niet dat spelers uit het VK het in allerlei vorige koloniën het ook goed doen. Ja dat geloof ik wel maar ik denk dat MU MC Chelsea en Liverpool meer omzetten als Real in de UK |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja dat geloof ik wel maar ik denk dat MU MC Chelsea en Liverpool meer omzetten als Real in de UK Absoluut maar ik denk dat Real met iemand als Bale juist ook naar de rest van de Engels sprekende wereld kijkt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 23:04 schreef Eide het volgende:[..] Absoluut maar ik denk dat Real met iemand als Bale juist ook naar de rest van de Engels sprekende wereld kijkt. Dan zou ik als Real zijnde ietsje meer terug in de tijd gaan Eide....dan ga je cashen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 21:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bale ook....mits je hem op de goede plek zet en tsja dat gaat ten koste van die homo, dus zal nooit gebeuren Bale moet naar het middenveld terug. Maar ik vind hem een echte speler voor de Premier League |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 - 21:59 schreef remco k het volgende:[..] Ramirez ? Nog nooit van gehoord bij barca. Ik bedoelde Sergi Roberto. Vind ik echt een super talent. En kan een hele goede speler worden. Ik hoop dat laporta daar echt gaat winnen. Rap stoppen met al die bizarre aankopen. Die scoorde ook tegen Ajax toch, de 3-1? Sergi Roberto heeft zeker potentie ja |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Viel toen destijds ook een paar keer goed in. Sandro Ramirez heet ie geloof ik |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Saaaaaaaaanogo whohoooooo Saaaanooogo whoooooohooo Yelleleleeee kampioenen!!! |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Worden die jongens nou vrijdag gepresenteerd? Die Younes is wel al in De Lutte, maar er staat nog niets op de Ajax.nl site. Sanogo hoor ik ook helemaal niks meer over de laatste dagen. Zal wel voor de wedstrijd tegen Wolfsburg worden dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 10:17 schreef RoodWit81 het volgende:Worden die jongens nou vrijdag gepresenteerd? Die Younes is wel al in De Lutte, maar er staat nog niets op de Ajax.nl site. Sanogo hoor ik ook helemaal niks meer over de laatste dagen. Zal wel voor de wedstrijd tegen Wolfsburg worden dan? Sanogo zou vandaag medisch gekeurd worden, en de laatste dagen is wel bijzonder aangezien dat dinsdag nog naar buiten kwam.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vandaag idd keuren en waarschijnlijk vrijdag presenteren. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 10:19 schreef remco k het volgende:[..] Sanogo zou vandaag medisch gekeurd worden, en de laatste dagen is wel bijzonder aangezien dat dinsdag nog naar buiten kwam.. Ik bedoelde dat het wat stil was sinds het naar buiten kwam. Vroeg me gewoon af of iemand al iets had gelezen verder uit nieuwsgierigheid.
Maargoed, die Younes kwam ook zomaar zonder dat daarvoor ook maar een pluimpje rook op te merken was, dus ik moet gewoon een beetje geduld hebben. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik had serieus nog nooit van Sanogo gehoord. Inmiddels heb ik het een en ander over hem nageplozen: een supertalent, een zeer goede voetballer, echter, zeer blessuregevoelig w.b. zijn hamstrings.
Younes wordt een tweede Robben genoemd.
Ik ben heel erg benieuwd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 14:57 schreef Pietje het volgende:Ik had serieus nog nooit van Sanogo gehoord. Inmiddels heb ik het een en ander over hem nageplozen: een supertalent, een zeer goede voetballer, echter, zeer blessuregevoelig w.b. zijn hamstrings. Younes wordt een tweede Robben genoemd. Ik ben heel erg benieuwd. Tweede Robben ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja, dat las ik ergens, dat hij zo genoemd wordt. Onder andere omdat hij, net als Robben, uit stand iemand kan passeren. Althans, dat opperde Frank de Boer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 14:57 schreef Pietje het volgende:Ik had serieus nog nooit van Sanogo gehoord. Inmiddels heb ik het een en ander over hem nageplozen: een supertalent, een zeer goede voetballer, echter, zeer blessuregevoelig w.b. zijn hamstrings. Younes wordt een tweede Robben genoemd. Ik ben heel erg benieuwd. Nee hij wordt door de Boer niet een tweede Robben genoemd.
De Boer zegt dat iedere topclub een type Robben of Hazard in de ploeg heeft en dat Youness ook zo'n type speler is die vanuit niets iemand kan passeren..
Echt een compleet ander verhaal.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 15:25 schreef Pietje het volgende:[..] Ja, dat las ik ergens, dat hij zo genoemd wordt. Onder andere omdat hij, net als Robben, uit stand iemand kan passeren. Althans, dat opperde Frank de Boer. Mwah ik hou niet zo van die superlatieven....anders had Bayern of een andere topclub hem wel gehaald |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 15:29 schreef remco k het volgende:[..] Nee hij wordt door de Boer niet een tweede Robben genoemd. De Boer zegt dat iedere topclub een type Robben of Hazard in de ploeg heeft en dat Youness ook zo'n type speler is die vanuit niets iemand kan passeren.. Echt een compleet ander verhaal.. OK, dan heb ik de klok horen luiden... Ik ben er even uit geweest. Klussen bij mijn zoon, schoondochter. Die verwachten over vier maanden hun eerste kindje (een meisje). En nu moet (wil) ik al dat achterstallige leeswerk op het forum inhalen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax keurt Fransman en prijst 'nieuwe Hazard of Robben'
YAYA SANOGO is bijna Ajacied. De 22-jarige spits meldde zich donderdagochtend op De Toekomst voor een medische keuring. "Ik hoop hier veel doelpunten te maken."
Wanneer er tijdens de medische check in het VU in Amsterdam geen problemen aan het licht komen, dan is Sanogo donderdagavond in het bezit van een contract bij Ajax. Hierover berichten AT5 en De Telegraaf. De Fransman wordt voor één seizoen gehuurd van Arsenal.
Het doorstaan van de medische keuring mag vooralsnog niet als een formaliteit worden beschouwd. Niet voor niets wordt Sanogo in Engeland 'de man van glas genoemd'. Sanogo kampte de afgelopen jaren veelvuldig met hamstringklachten, iets wat Jordy Clasie woensdagavond bijna zijn transfer naar Southampton kostte. Mocht Sanogo de medische tests wel doorstaan, dan wordt hij bij Ajax een concurrent van Arek Milik. De Pool is momenteel de enige andere spits in de Amsterdamse selectie.
Zin in nieuw avontuur
Sanogo hoopt in Amsterdam in de voetsporen te treden van grote spelers uit het verleden. "Ik ken Ajax van Zlatan Ibrahimovic en Nwanko Kanu. Kanu was een speciale speler", aldus Sanogo, die vertwijfeld kijkt wanneer hem wordt gevraagd of hij Viktor Fischer en Anwar El Ghazi kent.
Het doel van Sanogo is duidelijk: kampioen worden. "Ook hoop ik hier veel doelpunten te maken. Ik ben fit, heb de afgelopen weken al voor mezelf getraind. De manager (Frank de Boer, red.) belde mij de afgelopen week met de vraag of ik in Amsterdam wilde komen spelen. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Een geweldige club als Ajax komt niet zomaar langs. Ik hoop veel speelminuten te maken."
Aanwinst nummer 2
Overigens is Sanogo waarschijnlijk niet de enige aanwinst die donderdag bij Ajax wordt gepresenteerd. Amin Younes onderging al een medische keuring en meldde zich reeds op het trainingsveld. De 21-jarige Duitser wordt voor anderhalf miljoen euro overgenomen van Borussia Mönchengladbach.
Frank de Boer is uiterst tevreden met de aanwezigheid van Younes bij Ajax. "Hij is een speler die uit stilstand mensen kan passeren. Daar hebben we er niet veel van. Je hebt spelers nodig die uit het niets een man kunnen passeren. Kijk naar alle grote clubs, die hebben altijd wel zo'n type in hun midden."
bron
Hier baseerde ik het op, Remco |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 15:31 schreef Pietje het volgende:[..] OK, dan heb ik de klok horen luiden... Ik ben er even uit geweest. Klussen bij mijn zoon, schoondochter. Die verwachten over vier maanden hun eerste kindje (een meisje). En nu moet (wil) ik al dat achterstallige leeswerk op het forum inhalen. Dat wordt trappen op je kickstarter....ouwe ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 14:57 schreef Pietje het volgende:Ik had serieus nog nooit van Sanogo gehoord. Inmiddels heb ik het een en ander over hem nageplozen: een supertalent, een zeer goede voetballer, echter, zeer blessuregevoelig w.b. zijn hamstrings. Younes wordt een tweede Robben genoemd. Ik ben heel erg benieuwd. Nou dat gaat niet gebeuren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Ik ben al in training ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Dat Younes ook echt de 2e Robben wordt, ik zie dat mijn post dat idd niet heel duidelijk maakt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 15:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dat Younes ook echt de 2e Robben wordt, ik zie dat mijn post dat idd niet heel duidelijk maakt. We zullen het wel zien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 15:39 schreef NatjosFC het volgende:[..] Dat Younes ook echt de 2e Robben wordt, ik zie dat mijn post dat idd niet heel duidelijk maakt. Daarom...FOEI |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 15:35 schreef Pietje het volgende:Ajax keurt Fransman en prijst 'nieuwe Hazard of Robben' YAYA SANOGO is bijna Ajacied. De 22-jarige spits meldde zich donderdagochtend op De Toekomst voor een medische keuring. "Ik hoop hier veel doelpunten te maken." Wanneer er tijdens de medische check in het VU in Amsterdam geen problemen aan het licht komen, dan is Sanogo donderdagavond in het bezit van een contract bij Ajax. Hierover berichten AT5 en De Telegraaf. De Fransman wordt voor één seizoen gehuurd van Arsenal. Het doorstaan van de medische keuring mag vooralsnog niet als een formaliteit worden beschouwd. Niet voor niets wordt Sanogo in Engeland 'de man van glas genoemd'. Sanogo kampte de afgelopen jaren veelvuldig met hamstringklachten, iets wat Jordy Clasie woensdagavond bijna zijn transfer naar Southampton kostte. Mocht Sanogo de medische tests wel doorstaan, dan wordt hij bij Ajax een concurrent van Arek Milik. De Pool is momenteel de enige andere spits in de Amsterdamse selectie. Zin in nieuw avontuur Sanogo hoopt in Amsterdam in de voetsporen te treden van grote spelers uit het verleden. "Ik ken Ajax van Zlatan Ibrahimovic en Nwanko Kanu. Kanu was een speciale speler", aldus Sanogo, die vertwijfeld kijkt wanneer hem wordt gevraagd of hij Viktor Fischer en Anwar El Ghazi kent. Het doel van Sanogo is duidelijk: kampioen worden. "Ook hoop ik hier veel doelpunten te maken. Ik ben fit, heb de afgelopen weken al voor mezelf getraind. De manager (Frank de Boer, red.) belde mij de afgelopen week met de vraag of ik in Amsterdam wilde komen spelen. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Een geweldige club als Ajax komt niet zomaar langs. Ik hoop veel speelminuten te maken." Aanwinst nummer 2 Overigens is Sanogo waarschijnlijk niet de enige aanwinst die donderdag bij Ajax wordt gepresenteerd. Amin Younes onderging al een medische keuring en meldde zich reeds op het trainingsveld. De 21-jarige Duitser wordt voor anderhalf miljoen euro overgenomen van Borussia Mönchengladbach. Frank de Boer is uiterst tevreden met de aanwezigheid van Younes bij Ajax. "Hij is een speler die uit stilstand mensen kan passeren. Daar hebben we er niet veel van. Je hebt spelers nodig die uit het niets een man kunnen passeren. Kijk naar alle grote clubs, die hebben altijd wel zo'n type in hun midden." bronHier baseerde ik het op, Remco Hetzelfde wat ik poste dus.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bedoel het niet verkeerd hoor Pietje. Maar veel te vaak worden dingen uit hun context getrokken. En helaas krijgen al die klote sites veel te veel aandacht. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 18:57 schreef remco k het volgende:Bedoel het niet verkeerd hoor Pietje. Maar veel te vaak worden dingen uit hun context getrokken. En helaas krijgen al die klote sites veel te veel aandacht. Misschien moet jij je eigen nieuws redactie beginnen. Jij weet het toch altijd beter?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 10:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Misschien moet jij je eigen nieuws redactie beginnen. Jij weet het toch altijd beter?? Wat is er, op je negatieve teentjes getrapt?
Heel veel dingen in de media kloppen gewoon niet en zijn overgenomen.
Of wou jij zeggen dat de Boer 60 verschillende intervieuws per week doet met alle kleine kut sites, om vervolgens iedere keer hetzelfde onderwerp aan te snijden maar het dan net iets anders te verwoorden??? |
|
|
|