|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 10:56 schreef remco k het volgende:[..] Wat is er, op je negatieve teentjes getrapt? Heel veel dingen in de media kloppen gewoon niet en zijn overgenomen. Of wou jij zeggen dat de Boer 60 verschillende intervieuws per week doet met alle kleine kut sites, om vervolgens iedere keer hetzelfde onderwerp aan te snijden maar het dan net iets anders te verwoorden??? Nee, natuurlijk niet.
Frank geeft een intervieuw aan de schrijvende pers, waardan heel veel journalisten zitten. Allemaal kunnnen ze een andere interpentatie hebben van wat hij zegt. Vervolgens kunnen ze het dus goed verwoorden of slecht.
sommige mensen begrijpen Johan ook niet wat hij zegt en sommige kunnen dat wel begrijpen.
De vraag is of zo'n kut site zoals jij dat zegt bij elke intervieuw een journalist op afstuurt. Dat kan wel, maar kan ook niet. Dat weet ik niet.
Maar ik denk dat VI, Voetbalzone, Telegraaf en andere hun journalisten wel gewoon op pad stuurt. Maar er zijn vast die dat niet doen, vanwege het te duur is, dan weet je dat daar niet naar moet kijken en gewoon moet negeren. En helemaal niet aan moet ergeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 12:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nee, natuurlijk niet. Frank geeft een intervieuw aan de schrijvende pers, waardan heel veel journalisten zitten. Allemaal kunnnen ze een andere interpentatie hebben van wat hij zegt. Vervolgens kunnen ze het dus goed verwoorden of slecht. sommige mensen begrijpen Johan ook niet wat hij zegt en sommige kunnen dat wel begrijpen. De vraag is of zo'n kut site zoals jij dat zegt bij elke intervieuw een journalist op afstuurt. Dat kan wel, maar kan ook niet. Dat weet ik niet. Maar ik denk dat VI, Voetbalzone, Telegraaf en andere hun journalisten wel gewoon op pad stuurt. Maar er zijn vast die dat niet doen, vanwege het te duur is, dan weet je dat daar niet naar moet kijken en gewoon moet negeren. En helemaal niet aan moet ergeren. Dat noemen ze een persconferentie, en daar geeft ie er niet zo veel van buiten de wedstrijden om.. Deze geruchten komen voort uit een intervieuw dat ie geeft voor Ajax tv of AT5.. En Voetbalzone is juist 1 van die kopieer sites.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 16 juli 2015 - 18:57 schreef remco k het volgende:Bedoel het niet verkeerd hoor Pietje. Maar veel te vaak worden dingen uit hun context getrokken. En helaas krijgen al die klote sites veel te veel aandacht. Sorry, ik heb je reactie over het hoofd gezien...
Die "klote-sites" die zijn er nu eenmaal en die "willen?" we nu eenmaal lezen. Net als sensatiebladen, roddelbladen, rioolbladen, etc. En tuurlijk krijgen die veel te veel aandacht, maar ja, ze zijn er nu eenmaal en daardoor wordt er (te) veel uit geciteerd. Helaas. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 12:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nee, natuurlijk niet. Frank geeft een intervieuw aan de schrijvende pers, waardan heel veel journalisten zitten. Allemaal kunnnen ze een andere interpentatie hebben van wat hij zegt. Vervolgens kunnen ze het dus goed verwoorden of slecht. sommige mensen begrijpen Johan ook niet wat hij zegt en sommige kunnen dat wel begrijpen. De vraag is of zo'n kut site zoals jij dat zegt bij elke intervieuw een journalist op afstuurt. Dat kan wel, maar kan ook niet. Dat weet ik niet. Maar ik denk dat VI, Voetbalzone, Telegraaf en andere hun journalisten wel gewoon op pad stuurt. Maar er zijn vast die dat niet doen, vanwege het te duur is, dan weet je dat daar niet naar moet kijken en gewoon moet negeren. En helemaal niet aan moet ergeren. Voetbalzone??? Whahahahahahaha grotere roddelsites bestaan haast niet!! WHahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:22 schreef Pietje het volgende:[..] Sorry, ik heb je reactie over het hoofd gezien... Die "klote-sites" die zijn er nu eenmaal en die "willen?" we nu eenmaal lezen. Net als sensatiebladen, roddelbladen, rioolbladen, etc. En tuurlijk krijgen die veel te veel aandacht, maar ja, ze zijn er nu eenmaal en daardoor wordt er (te) veel uit geciteerd. Helaas. Ik vind het gewoon zonde en jammer Pietje, that's all.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dan zijn we het helemaal eens! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:17 schreef remco k het volgende:[..] Dat noemen ze een persconferentie, en daar geeft ie er niet zo veel van buiten de wedstrijden om.. Deze geruchten komen voort uit een intervieuw dat ie geeft voor Ajax tv of AT5.. En Voetbalzone is juist 1 van die kopieer sites.. Agh ja dan nog is er een journalist die zijn woorden anders interpenteert dan de ander.
En voetbalzone agh het was maar een voorbeeld. Ik weet niet wat hun werk methode is, wat jij zegt zou misschien wel kunnen. Maar dan is het plagiaat. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Daar ben ik het volkomen mee eens, je zou willen dat ze hun werk gewoon goed deden.
Haha, maar daar ga je toch niet aan ergere? of ben je een betrokke persoon waardoor je dat aantrekt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Agh ja dan nog is er een journalist die zijn woorden anders interpenteert dan de ander. En voetbalzone agh het was maar een voorbeeld. Ik weet niet wat hun werk methode is, wat jij zegt zou misschien wel kunnen. Maar dan is het plagiaat. Daar heb ik geen verstand van, zou maar zo kunnen.
En natuurlijk heeft het te maken met interpretatie, maar veel van de roddel media verdraait woorden heel bewust om sensatie te creeren. ze noemen he namelijk niet voor niets de roddelpers.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Daar ben ik het volkomen mee eens, je zou willen dat ze hun werk gewoon goed deden. Haha, maar daar ga je toch niet aan ergere? of ben je een betrokke persoon waardoor je dat aantrekt? Ik irriteer me eraan omdat ik het lees op dit forum, en ik heb iemand als Pietje hoog zitten dus neem dat voor mezelf klakkeloos over, ga daarna zoeken en dan blijkt er niets van te kloppen. Dat vind ik dan zonde van mijn tijd, maar ook van die van een ander.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik irriteer me eraan omdat ik het lees op dit forum, en ik heb iemand als Pietje hoog zitten dus neem dat voor mezelf klakkeloos over, ga daarna zoeken en dan blijkt er niets van te kloppen. Dat vind ik dan zonde van mijn tijd, maar ook van die van een ander.. Ik controleer amper wat andere zeggen. Ik ga vrijwel altijd uit van eigen waarneming.
want ik weet van mij zelf dat ik dingen anders zie dan andere. soms fout en soms goed.
Bijvoorbeeld een wedstrijd. Ik vind het altijd wel leuk om dan hier conclusie van jullie waarnemeningen te lezen. Bij sommige denk ik, huh hebben zij een andere wedstrijd gezien. Bij andere denk ik, tja precies zo denk ik er ook over.
Bijvoorbeeld schone, hij word hier afgebrand. Terwijl het eigenlijk niet eens aan hem ligt, maar aan de degene die de pass gaf aan hem. Schone kan daar gewoon vrijwel niets mee. Later in de wedstrijd bekijk je de samenvatting en vrijwel elke keer word de naam van schone genoemd, positief. Dan heb je het toch niet zo slecht gedaan lijkt mij.
Dus een tip, ga uit van eigen waarneming. Kijk de intervieuws van de boer gewoon en lees die dingen niet van bagger sites. Bekijk de wedstrijden. Als je op de stoel van de Boer of overmars wil zitten dan moet je ook de trainingen zelf gaan bekijken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 16:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik controleer amper wat andere zeggen. Ik ga vrijwel altijd uit van eigen waarneming. want ik weet van mij zelf dat ik dingen anders zie dan andere. soms fout en soms goed. Bijvoorbeeld een wedstrijd. Ik vind het altijd wel leuk om dan hier conclusie van jullie waarnemeningen te lezen. Bij sommige denk ik, huh hebben zij een andere wedstrijd gezien. Bij andere denk ik, tja precies zo denk ik er ook over. Bijvoorbeeld schone, hij word hier afgebrand. Terwijl het eigenlijk niet eens aan hem ligt, maar aan de degene die de pass gaf aan hem. Schone kan daar gewoon vrijwel niets mee. Later in de wedstrijd bekijk je de samenvatting en vrijwel elke keer word de naam van schone genoemd, positief. Dan heb je het toch niet zo slecht gedaan lijkt mij. Dus een tip, ga uit van eigen waarneming. Kijk de intervieuws van de boer gewoon en lees die dingen niet van bagger sites. Bekijk de wedstrijden. Als je op de stoel van de Boer of overmars wil zitten dan moet je ook de trainingen zelf gaan bekijken. Sorry hoor, maar die linkjes die gebruikt worden, bekijkt het merendeel van het forum, dat heeft niks te maken met dingen zelf willen waarnemen. Daarom is het merendeel uberhaubt op headliner terecht gekomen, want vrijwel al die sites staan namelijk hier..
En jij hoeft mij die tip niet te geven, ik denk dat ik namelijk 1 van de weinige ben die daadwerkelijk al die interviews met de Boer bekijk of welke andere Ajacied dan ook..
Misschien zou je het zelf ook eens moeten proberen, zou je iets meer een mening krijgen die in de lijn der verwachtingen ligt van wat de club misschien wel wil.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 20:15 schreef remco k het volgende:[..] Sorry hoor, maar die linkjes die gebruikt worden, bekijkt het merendeel van het forum, dat heeft niks te maken met dingen zelf willen waarnemen. Daarom is het merendeel uberhaubt op headliner terecht gekomen, want vrijwel al die sites staan namelijk hier.. En jij hoeft mij die tip niet te geven, ik denk dat ik namelijk 1 van de weinige ben die daadwerkelijk al die interviews met de Boer bekijk of welke andere Ajacied dan ook.. Misschien zou je het zelf ook eens moeten proberen, zou je iets meer een mening krijgen die in de lijn der verwachtingen ligt van wat de club misschien wel wil.. wat is die lijn der verwachting dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar zou je dan achter komen als je die intervieuws volgt.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Maar vertel? Jij volgt die intervieuws, dus dan weet jij ook wat de lijn der verwachting is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Maar vertel? Jij volgt die intervieuws, dus dan weet jij ook wat de lijn der verwachting is. Kerel, als jij denkt dat ik er zin in heb om dat hier neer te zetten, terwijl het overgrote deel ervan gewoon bekend is, dan heb jij echt een plaat voor je kop.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 14:40 schreef remco k het volgende:[..] Kerel, als jij denkt dat ik er zin in heb om dat hier neer te zetten, terwijl het overgrote deel ervan gewoon bekend is, dan heb jij echt een plaat voor je kop.. Ik vraag ook niet of jij er zin in heb. Dus slaat die opmerking nergens op.
Als jij er geen zin heb, prima. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Overigens kan hier een slotje op want het gaat allang niet meer over spitsen.
En de nieuwe spits is binnen.
We zullen zien of dit een aanwinst is ja of nee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 16:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik vraag ook niet of jij er zin in heb. Dus slaat die opmerking nergens op. Als jij er geen zin heb, prima. Die opmerking slaat op dat domme genuil van je.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 16:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Overigens kan hier een slotje op want het gaat allang niet meer over spitsen. En de nieuwe spits is binnen. We zullen zien of dit een aanwinst is ja of nee. Ik hoop dat je een slotje op jezelf bedoelt? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Nee, ik vraag gewoon iets en jij weigert dat te doen. Omdat je er geen in hebt en iedereen toch schijnt te weten.
Dan snap ik niet waar jij het dan vervolgens moeite mee hebt. Want het ging hier over de media en het overnemen van elkaar. Jij had vervolgens een mening over dat ze niet goed citeren.
Dan vraag ik of jij dat zou willen doen. Daar heb jij dan geen zin in. Met als argument dat wij het toch al weten, wat volgens jou foutief is. Als het goed zou zijn dan had je er waarschijnlijk ook niet aan geërgerd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 18:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nee, ik vraag gewoon iets en jij weigert dat te doen. Omdat je er geen in hebt en iedereen toch schijnt te weten. Dan snap ik niet waar jij het dan vervolgens moeite mee hebt. Want het ging hier over de media en het overnemen van elkaar. Jij had vervolgens een mening over dat ze niet goed citeren. Dan vraag ik of jij dat zou willen doen. Daar heb jij dan geen zin in. Met als argument dat wij het toch al weten, wat volgens jou foutief is. Als het goed zou zijn dan had je er waarschijnlijk ook niet aan geërgerd Nee natuurlijk ga ik dat niet voor je doen, open je eigen ogen zou ik zeggen.
Mensen weten prima dat ze voor de juiste gegevens bepaalde sites moeten weren.
Wat een verschrikkelijk dom en zinloos gesprek dit, het lijkt wel of je daar koning in bent man. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik hoop dat Yaya Sanogo ons vanavond positief gaat verrassen..... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik ook en ik hoop ook dat El Positievo met vakantie gaat en ons een paar weken met rust laat met dat slappe gelul. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik ook en ik hoop ook dat El Positievo met vakantie gaat en ons een paar weken met rust laat met dat slappe gelul. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 12:59 schreef p111 het volgende:Ik ook en ik hoop ook dat El Positievo met vakantie gaat en ons een paar weken met rust laat met dat slappe gelul. Verklaar je nader pik? |
|
|
|