|
|
VVout
|
|
|
Na het goede werk van Jan de afgelopen jaren zal ik mijn best gaan doen het werk voort te zetten en hoop op een fantastisch seizoen.
Gezien de afloop van vorig seizoen heb ik niet werkelijk iemand gevonden die de ere toebehoort als winnaar vermeld te worden en andersom wil ik ook geen spelers noemen. Hopelijk kunnen we snel alles achter ons laten met goeie resultaten voor het komende periode. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het begint er op te lijken :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wanneer beginnen we VVout ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zat ik me ook af te vragen, iedereen zou morgen al eens een paar cijfertjes kunnen geven dan kan ik het uitzoeken hoe ik het gaat vormgeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
BTW, heb ook gelijk voor dat mensen die met rare waarderingen die tegen het gemiddelde spreken, naar de onderste of bovenste gemiddelde grens ga corrigeren. Sabotage van uitslagen vind ik kinderachtig en ga ik niet toestaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jouw feestje. De overige regels hetzelfde? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 20:45 schreef VVout het volgende:BTW, heb ook gelijk voor dat mensen die met rare waarderingen die tegen het gemiddelde spreken, naar de onderste of bovenste gemiddelde grens ga corrigeren. Sabotage van uitslagen vind ik kinderachtig en ga ik niet toestaan. Good thinking. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Natuurlijk wel, moet ze alleen uit voorgaande topics opgraven. Mischien heeft Jan ze nog wel op een rijtje? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik heb ze niet meer allemaal op een rijtje ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, toen ik het schreef dacht ik al... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laat ik dan maar aftrappen met allemaal een 9! Gewoon omdat het kan ;-P |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Schei uit Jan! Der loopt er eentje op linksback die niet helemaal goed is.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 5 Beek 5,5 Kongolo 5,5 Nelom 3 Vejinovic 7 El 5,5 Toornstra 5 Bilal 6 Kazim 6,5 Kuyt 7,5
Vilhena 6,5 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gewoon eens kijken hoe VVout omgaat met de narigheid die ik seizoenen lang heb moeten verwerken! Vandaar ook de ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En omdat ik er (nog) niets van heb gezien omdat ik de auto moest inpakken voor ons vertrek morgenvroeg ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:45 schreef JanM het volgende:[..] Gewoon eens kijken hoe VVout omgaat met de narigheid die ik seizoenen lang heb moeten verwerken! Vandaar ook de ;-P hahaha, had hem door hoor, maar kon het niet laten. Wat een figuren zijn Blom en Nelom.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 5,5 Karsdorp 6 Beek 6 Kongolo 6 Nelom 3 Vejinovic 7 El 6 Toornstra 4 Bilal 6 Kazim 6,5 Kuyt 7,5
Vilhena 6,5 Van der Heijden 6 Manu 3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:46 schreef JanM het volgende:En omdat ik er (nog) niets van heb gezien omdat ik de auto moest inpakken voor ons vertrek morgenvroeg ... Fijne vakantie Jan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:44 schreef van geil het volgende:Vermeer 5 Karsdorp 5 Beek 5,5 Kongolo 5,5 Nelom 3 Vejinovic 7 El 5,5 Toornstra 5 Bilal 6 Kazim 6,5 Kuyt 7,5 Vilhena 6,5 Kan me hier goed in vinden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vakantie! Hoop eigenlijk stiekem dat ze klote wifi hebben daar, kan ik echt vakantie vieren zonder mail en Internet!
Natuurlijk 's avonds wel ff inloggen op OSM via 3G/4G! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 augustus 2015 - 22:44 schreef van geil het volgende:Vermeer 5 Karsdorp 5 Beek 5,5 Kongolo 5,5 Nelom 3 Vejinovic 7 El 5,5 Toornstra 5 Bilal 6 Kazim 6,5 Kuyt 7,5 Vilhena 6,5 Vermeer 5 Karsdorp 5 Beek 6,5 Kongolo 6 Nelom 3 Vejinovic 7 El 6,5 Toornstra 5 Bilal 6,5 Kazim 7 Kuyt 7,5
Vilhena 6,5 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 5 Beek 6 Kongolo 6,5 Nelom 3 Vejinovic 7 El Ahmadi 6,5 Toornstra 4,5 Bilal 5,5 Kazim 6,5 Kuyt 7,5
Vilhena 7 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Maar goed, Nelom dus zwaar kudt, onterechte rode kaart voor Karsdorp, Vilhena op zijn plek? + goal gemaakt, Vermeertje (=> Hahn erin?), Kuijt belangrijk en matige middenveldbezetting? Maar wel gewonnen!
Komende wedstrijd Hahn - Vilhena?, Van Beek, V/d Heijden, Kongolo - El Ahmadi met ervoor Vejinovic en Kuijt - Elia, Kramer, Bilal dan maar? |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 5.5 van Beek 6 Kongolo 6.5 Nelom 3 Vejinovic 7 El Ahmadi 7 Toornstra 5.5 Basacikoglu 6.5 Kazim 6 Kuyt 7.5
Wissels Vilhena 7 Van der Heijden 6 Manu -
Gio. top! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Vermeer 5 (na de 3-1 ging ie goed kiepen) Karsdorp 5 (overactief teveel tattoos) van Beek 6 (oefenen op buitenspelval) Kongolo 7 (rots in de branding) Nelom 4 (deed niets met ruimte, klungelig, na goed seizoen bij R. Koeman nu de weg kwijt) Vejinovic 7,5 (kan wel iets met een bal) El Ahmadi 6 (nuttige voorzet na goede inzet) Toornstra 4 (zit in een soort Boetius crisis) Bilal 7 (stapt weer regelmatig op het brommertje) Kazim 6,5 (teveel tattoos en glijmiddel maar dan toch scoren, goeie gozer) Kuyt 7 (die ziekenhuisbal op Karsdorp leidde bijna de ondergang in. Dirk doet er alles aan rechtsback te worden, en dat is goed. Onberispelijke strafschopnemer)
Vilhena 8,5 (mooie intikker) Van der Heijden 9 (een oase van rust in het veld) Manu 7,5 (paar goeie sprints en gekkigheid)
Gio 10 (bleef rustig en hield van Noortwijk in toom)
Wedstrijdleiding KNVB 6- Makkelijk gegeven rode kaart en strafschoppen.
Deze wedstrijd staat in de geschiedenisboeken en we komen er niet meer op terug. 3 punten meer dan vorig jaar uit deze wedstrijd.
Hand in hand kameraden.
Denk dat niemand graag tegen Feyenoord speelt en dat het weinigen gegeven zal zijn punten te halen tegen ons. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord - FC Utrecht. 3-2
Vermeer. 6 Karsdorp. 4. ( zo dom ) Van Beek. 5. Kongolo. 7. Nelom. 3. Vejinovic. 7. El Ahmadi. 6. Toornstra. 5. Bilal. 6. Kazim. 6. Kuyt. 7.
Vilhena. 7. Vd Heijden. 6. Manu. 4.
Gio. 4. Nelom opstellen is wanbeleid. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 5 van Beek 6 Kongolo 6 Nelom 5 Vejinovic 6,5 El Ahmadi 6,5 Toornstra 6 Basacikoglu 6.5 Kazim 6 Kuyt 6
Wissels Vilhena 6,5 Van der Heijden - Manu - |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: 😃 Haha, hij is er weer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vermeer 1 Karsdorp 6 van Beek 7 Kongolo 6 Nelom 6 Vejinovic 7 El Ahmadi 6 Toornstra 6 Basacikoglu 6 Kazim 8 Kuyt 8
Wissels Vilhena 7 Van der Heijden - Manu -
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 4 Karsdorp 5.5 Beek 6.5 Kongolo 5.5 Nelom 3 Vejinovic 7 El Ahmadi 6 Toornstra 6 Bilal 6 Kazim 6.5 Kuyt 7.5
Wissels: Vilhena 7 van der Heijden 6 Manu / |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 7 Beek 7 Kongolo 7 Nelom 3 Vejinovic 7 El Ahmadi 6 Toornstra 6 Bilal 6 Kazim 7 Kuyt 8
Wissels: Vilhena 7 Van Der Heijden 6 Manu - |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 5.5 Karsdorp 5.5 Beek 6.5 Kongolo 6 Nelom 4 Vejinovic 7 El Ahmadi 6 Toornstra 5.5 Bilal 6.5 Kazim 6.5 Kuyt 7.5
Wisselspelers: Vilhena 7 van der Heijden 6 Manu nvt |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 7 Beek 8 Kongolo 7 Nelom 3 Vejinovic 7 El Ahmadi 7 Toornstra 6 Bilal 8 Kazim 7 Kuyt 8
Wissels: Vilhena 7 Van Der Heijden 7 Manu - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 12:08 schreef sevillana het volgende:Basisteam: Vermeer 5.5 Karsdorp 5.5 Beek 6.5 Kongolo 6 Nelom 4 Vejinovic 7 El Ahmadi 6 Toornstra 5.5 Bilal 6.5 Kazim 6.5 Kuyt 7.5 Wisselspelers: Vilhena 7 van der Heijden 6 Manu nvt Hahaha, jij moet Nelom een 4 geven ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2015 - 09:32 schreef hotjumper het volgende:Vermeer 1 Karsdorp 6 van Beek 7 Kongolo 6 Nelom 6 Vejinovic 7 El Ahmadi 6 Toornstra 6 Basacikoglu 6 Kazim 8 Kuyt 8 Wissels Vilhena 7 Van der Heijden - Manu - Hier nog gekker, Nelom een 6
Dit is een echte die met een Feyenoordbril de punten geeft ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga het vannacht eens bekijken, Jan bedankt hè. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Meer was het mij namelijk niet waard, klojo |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hier nog gekker, Nelom een 6
Dit is een echte die met een Feyenoordbril de punten geeft ... Geraaskal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In slaap gevallen op de bank gelukkig, want kon om 4 uur vanmorgen de auto in ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha en dan noem je mij lui..😂😉 |
|
|
|