|
|
Stylzz
|
|
|
Wel mooi om te zien is de gun factor elke week (Die ken ik zelf ook) Bijvoorbeeld Gustafson speelde ook enorm zwak, net als Vejinovic. T verschil is bij velen meer dan een punt.
Cijfers zijn altijd zo heerlijk subjectief! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Ik volg de 'kenners' deze week: Feyenoord: Vermeer 6,5; Karsdorp 6,5; Van Beek 6,5; Botteghin 6; Kongolo 6; Vejinovic 5,5; El Ahmadi 6,5; Gustafson 5,5 (80. Toornstra -), Kuyt 6,5; Kramer 8; Elia 6 (76. Basacikoglu -) Ik gaf Elia anders een 5 hoor..😉 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vermeer 7,5 Karsdorp 7 Van Beek 6,5 Botteghin 7 Kongolo 6 Ahmadi 6 Vejinovic 5 Gustafson 6,5 Kuyt 6,5 Kramer 8 Elia 5
Wissels: Bilal 5 Toornstra 5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Foppe lijkt speler van de week te worden bij VI |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En gewonnen.. Haha ...leuke mediastunt |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo zie je maar, die Voetbal Inside kan je niet serieus nemen ... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En een spits die een hattrick maakt niet bij de genomineerden, maar wel een jankende trainer speler van de week. Iedereen is joods, behalve wij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet serieus te nemen alsof Foppe een speler is.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 december 2015 - 08:36 schreef nr 10 het volgende:En een spits die een hattrick maakt niet bij de genomineerden, maar wel een jankende trainer speler van de week. Iedereen is joods, behalve wij. Kramer verdiende een voldoende voor zijn goals. Een drie voor zijn voetbal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 5 Van Beek 5 Botteghin 5 Kongolo 5 Vejinovic 3 Gustafson 4 El Ahmadi 5 Kuyt 5 Kramer 4 Elia 5 Van der Heijden 4 Vilhena 3,5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Fey-Her Vermeer 6,5 Karsdorp 6 Van Beek 6 Botteghin 6 Kongolo 6,5 Vejinovic 5 Gustafson 5,5 El Ahmadi 6,5 Kuyt 5 Kramer 5,5 Elia 6
Van der Heijden 6 Vilhena 6 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 6,5 Karsdorp 6 Van Beek 5.5 Botteghin 6 Kongolo 6 Vejinovic 5 Gustafson 5 El Ahmadi 6,5 Kuyt 6 Kramer 6 Elia 6
Wisselspelers: Van der Heijden 5 Vilhena 5
Geen beste wedstrijd, de uitslag geeft een vertekend beeld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2015 - 16:21 schreef Stylzz het volgende:Vermeer 6 Karsdorp 5 Van Beek 5 Botteghin 5 Kongolo 5 Vejinovic 3 Gustafson 4 El Ahmadi 5 Kuyt 5 Kramer 4 Elia 5 Van der Heijden 4 Vilhena 3,5 Haha wat erg, Vilhena een 3.5. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 6,5 Karsdorp 4,5 van Beek 4,0 Botteghin 6,0 Kongolo 5,5 Vejinovic 3,0 El Ahmadi 4,5 Gustafson 5,5 Kuyt 5,5 Kramer 5,0 Elia 5,5
Vilhena 5,0 vd Heijden 5,5
Vermeer en Botteghin waren in mijn ogen de enige die foutloos hebben gespeeld ...
En Gustafson, zo dom!!! De spelers van Feyenoord leren ook niks van de vorige keren!
En niks te klagen betreft de scheidsrechter, alweer !!! Mooi mee genomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 6 Van Beek 4 Botthegin 5,5 Kongolo 7 El Ahmadi 6,5 Gustafsson 6 Vejinovic 4,5 Kuijt 6,5 Kramer 6 Elia 6,5
Vilhena 7 Van der Heijden 6 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6,5 Karstdorp 5,5 Kongolo 6,5 v Beek 5,5 El Ahmadi 7 Wat werkt die jongen hard 90 minuten lang Vejinovic 5 Gustafson 6 Elia 6 Kuyt 6 Kramer 5.5
V d Heijden 6 Vilhena 6
Even een opmerking: Waarom staat er een groepsfoto van de Tukkers uit Enschede op pagina 11 Gastvrij van het blad Stadion Sport Nieuws
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 7 Van Beek 6 Botteghin 6 Kongolo 6,5 Vejinovic 4 Gustafson 6 El Ahmadi 7 Kuyt 6 Kramer 6 Elia 6
Wissels: Van der Heijden 5 Vilhena 5 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Basis:
Vermeer 7 Karsdorp 7 Van Beek 6,5 Botteghin 7 Kongolo 7 Vejinovic 5 Gustafson 7 El Ahmadi 7,5 Kuyt 7,5 Kramer 7 Elia 7,5
Wissels:
Van der Heijden 6 Vilhena 7
Was een bitch van een pot, maar Heracles stond niet voor niets 4e. Zij waren ook vol gemotiveerd er het beste van te maken met alle middelen. We hebben uiteindelijk de punten lekker gepakt, lekker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker, kan je hem ook beoordelen op basis van wat ie gepresteerd heeft deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gedaan, net ff beter dan Vejinovic, 1 leuke voorzet, de rest ruk. Plus kan hooguit een 5 verdienen bij mij. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Basis: Vermeer 7,5 Karsdorp 7 Van Beek 6 Botteghin 6 Kongolo 6 Vejinovic 4 Gustafson 5,5 El Ahmadi 7 Kuyt 7 Kramer 7 Elia 6
Wissels: Van der Heijden 5 Vilhena 6 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 6.5 Karsdorp 6 van Beek 5 Botteghin 6.5 Kongolo 6 Vejinovic 3 El Ahmadi 5 Gustafson 5.5 Kuyt 6 Kramer 5.5 Elia 6
Wissels: Van der Heijden 5 Vilhena 5.5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Gestemd, maar daar had Vermeer horen te staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor de vierde keer al..💪 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuk, maar inhoudelijk gaat t nergens meer over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat programma bedoel je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De "verkiezingen" , het programma vind ik vermakelijk. En de "verkiezingen" eigenlijk ook. :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Beide van een belachelijk niveau! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inhoudelijk niet minder dan dat high-brow gelul van Studio Voetbal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kijk ik ook al niet meer ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2015 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:Wel mooi om te zien is de gun factor elke week (Die ken ik zelf ook) Bijvoorbeeld Gustafson speelde ook enorm zwak, net als Vejinovic. T verschil is bij velen meer dan een punt. Cijfers zijn altijd zo heerlijk subjectief! Is niet alleen gunnen. Ook prestaties in voorgaande wedstrijden zijn heel bepalend hoe we tegen een speler aankijken die het op dat moment effe niet zo weet te brengen zoals t zou moeten. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gro-Fey Vermeer 7.5 grandioos Karsdorp 6 van Beek 6 V.d. Heijden 5 Kongolo 6,5 Toornstra 6 El Ahmadi 6,5 Vilhena 6 moest scoren Kuyt 6 Kramer 5.5 Elia 6
Nelom 5 geeft teveel ruimte Kazim 6 Basa - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met deze cijfers had je makkelijk gewonnen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 7.5 Kongolo 6 v Beek 6 v d Heijden 5.5 Karsdorp 6 El Ahmadi 7 Vilhena 6.5 Toornstra 6 Elia 6 Kramer 5.5 Kuyt 6
Wissels Nelom 5.5 Kazim - Bilal - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 9 Kongolo 6 V Beek 6,5 V d Heijden 5,5 Karsdorp 7 El 4 Toornstra 4 Vilhena 4 Elia 5,5 Kramer 5 Kuyt 7
Kazim 3,5 vd moeite. Opbokken. Vergat Nelom. 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 8,0 Karsdorp 5,5 van Beek 6,0 vd Heijden 5,0 Kongolo 6,5 El Ahmadi 5,5 Toornstra 4,5 Vilhena 5,0 Kuyt 5,5 Kramer 5,0 Elia 6,0
Gio 3,0 Voor zijn waardeloze opstelling wat 2 punten heeft gekost
En dankzij Vermeer gaat er 1 punt mee naar Rotterdam |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Basis
Vermeer 8 Kongolo 6 v Beek 5 v d Heijden 3,5 Karsdorp 6 El Ahmadi 5 Vilhena 5 Toornstra 4,5 Elia 5,5 Kramer 5,5 Kuyt 6
Wissels
Nelom 5 Kazim - Bilal -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 8 Karsdorp 6 v Beek 6 v d Heijden 5 Kongolo 6 El Ahmadi 6 Vilhena 6 Toornstra 5 Elia 6 Kramer 5 Kuyt 6
Wisselspelers: Nelom 5.5 Kazim nvt Bilal nvt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 13 december 2015 - 19:27 schreef lijdensweg het volgende:Vermeer 8,0 Karsdorp 5,5 van Beek 6,0 vd Heijden 5,0 Kongolo 6,5 El Ahmadi 5,5 Toornstra 4,5 Vilhena 5,0 Kuyt 5,5 Kramer 5,0 Elia 6,0 Lijdensweg (aka Lul) -3 Voor zijn waardeloze instelling ... moest even een kleine nuancering aanbrengen ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 8 Karsdorp 6.5 van Beek 5 van der Heijden 4 Kongolo 5 El Ahmadi 3 Vilhena 4 Toornstra 3.5 Kuyt 5.5 Kramer 3 Elia 5
Wissels: Nelom 5.5 Kazim 3 Bilal /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi man! Weer een bewijs dat JIJ tevreden bent !! PaardeLUL |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zat deze keer in het stadion. Ongeveer 2m van het veld af op de middenlijn. Ik zal eens zeggen hoe je de wedstrijd dan ervaart. 100% anders dan jullie op televisie gedaan hebben. Mijn cijfers (en uitleg): Basis: Vermeer 8, zonder deze man had je nul punten gehad. Karsdorp 6, had veel meer moeten doen met de ruimte die hij kreeg, kon het vaak niet meer belopen terug. Werd dan ook niet overgenomen door het middenveld. van Beek 5 Speelde op zich niet eens zo slecht. Schoof nooit door. Timede ontzettend vaak verkeerd bij hoge ballen. Had t heel moeilijk tegen de Leeuw. van der Heijden 4,5 Eigenlijk niet eens zo slecht, ik heb hem zeker 3a4 potentiƫle aanvallen van Groningen zien stoppen de eerste helft door goed te staan. Kan niet koppen en durft niet vooruit te voetballen. Wel de mindere van Botteghin. Rode kaart was onnodig. Kongolo 4: Kreeg een tik na 2 minuten, recht voor mijn neus. Scheids had hier al meteen geel moeten trekken. Was een bewussie. Deed veel te weinig mee daarna, liep ook veel te trekkebenen El Ahmadi 3: Heel matig. Aanvallend niet meegedaan. Verdedigend gaten laten vallen. Nooit meer op doel laten schieten. Vilhena 3: Heeft gisteren mijn mening 100% bevestigd. Zwakke passes, zwakke lange ballen . Liet meerdere malen zijn man lopen, bracht de eigen verdedigers continu in de problemen. Toornstra 3: Voegt niets toe aan dit elftal. Kuyt 5: Dirk was slecht. Dirk werkte hard. Raakte ontzettend veel ballen kwijt. Liet ze van zijn voet springen en was overal en nergens op het veld te vinden. Ook waar hij niet nodig was. Kon daardoor aanvallend weinig brengen. Kramer 4: Kon eigenlijk niet zo veel brengen, want er kwam niets. Na 30 minuten zag je bij hem ook al, dit wordt weer zo'n wedstrijd. Kan je m nauwelijks aanrekenen. Elia 5: De enige met wat dat dreiging. Stond continu in de dubbele dekking. Met een echte aanvallende middenvelder had je hier van kunnen profiteren. Kreeg eigenlijk alleen aansluiting van Kongolo, maar die nam dan nog een speler van Groningen mee. Waar was de speler van Feyenoord zonder man? Dat had een middenvelder moeten zijn, niet gezien.
Wissels: Nelom 5.5 Viel eigenlijk best aardig in. Gooide er nog wat energie in. Kazim: Niet gezien, ook tekort om te beoordelen. Bilal: Zelfde verhaal.
Gio: 3 Jouw schuld, jouw opstelling. Had de eerste helft op t middenveld in moeten grijpen. Eigenlijk al na 20 minuten. Deed dit niet, rode kaart valt hem aan te rekenen.
Zo zie je maar, beleving is toch heel anders!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag jij ze elkaar coachen, Stylzz? Twijfel ik nog wel eens aan. |
|
|
|