|
|
Stylzz
|
|
|
Weinig en ik hoorde ze ook niet zo veel. Op zich interessant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Raar. Corrigeren van elkaar, ook gisteren weer noodzaak. Opvallend verder in jouw observatie is dan el Ahmadi. Wat doet die gozer dan in godsnaam? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had gisteren een offday, maar leek ook wel geen directe tegenstander te hebben. T was ook geen eenheid, het middenveld. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vermeer 8,5 Kongolo 6 v Beek 5 v d Heijden 5,5 Karsdorp 5 El Ahmadi 4 Vilhena 3,5 Toornstra 4,5 Elia 5,5 Kramer 5,5 Kuyt 5
Wissels
Nelom 5 Kazim 3 Bilal 3 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: says who ??? whahahahahahah !!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 december 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, jullie kunnen elkaar echt goed hebben hè? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hopelijk een puik wedstrijd vanavond, word er weer helemaal somber van als ik dit terug voor me ziet. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is al triest dat er zoveel verschil in motivatie en inzet is in thuis en uitwedstrijden ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord - W2 2-1 na verlenging
Vermeer 9.0 Karsdorp 5.5 van Beek 5.0 Kongolo 8.0 Nelom 3.5 Vejinovic 3.0 El Ahmadi 5.5 Vilhena 6.5 Kuyt 6.0 Kramer 5.5 Elia 5.0
Immers 4.0 Basacikoglu 4.5
Gio -5.5 Waardeloze opstelling en invallers ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vilhena een 6.5. Je hebt er totaal geen verstand van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 9 Karsdorp 5 van Beek 5 Kongolo 7 Nelom 3 Vejinovic 4 El Ahmadi 6 Vilhena 5 Kuyt 6 Kramer 4 Elia 6
Immers 6 Basacikoglu 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 december 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 8 Karsdorp 5,5 van Beek 6 Kongolo 7 Nelom 4 Vejinovic 4 El Ahmadi 6 Vilhena 5 Kuyt 6 Kramer 5 Elia 6,5
Immers 6 Basacikoglu 4,5 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vermeer 7,5 Karsdorp 6 van Beek 6 Kongolo 7 Nelom 5 Vejinovic 4,5 El Ahmadi 6,5 Vilhena 6 Kuyt 6 Kramer 5 Elia 6
Immers 6 Basacikoglu 5 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 1 punt extra vanwege zijn treffer |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vermeer 8 Karsdorp 5,5 van Beek 5 Kongolo 7,5 Nelom 4,5 Vejinovic 6 El Ahmadi 6 Vilhena 7 Kuyt 6 Kramer 6 Elia 5,5
Immers 6,5 Basacikoglu 4 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 8 Karsdorp 5,5 van Beek 5 Kongolo 7 Nelom 4 Vejinovic 4 El Ahmadi 6 Vilhena 5 Kuyt 6,5 Kramer 4 Elia 6
Wissels: Immers 7 Bilal 5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 8 Karsdorp 5.5 van Beek 5 Kongolo 7 Nelom 3 Vejinovic 3 El Ahmadi 5 Vilhena 6 Kuyt 6 Kramer 3 Elia 6
Wissels: Immers 6 Basacikoglu 5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena een 6
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie iemand m een 7 geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan met zijn allen zeuren dat we middelmaat nastreven, vervolgen zo becijferen,
hilarisch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dankzij Vilhena een verlenging. Prima goal, na een prima assist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat verdient een 6. Was dele wedstrijd dra-ma-tisch. De hoogtepunten van Vilhena in die wedstrijd kunnen in een YouTube filmpje van 10 seconden. Zijn slechte dingen kan je vijf minuten mee vullen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh, hij was beter dan El Ahmadi en Vejinovic. Tony speelde niet geweldig maar ook niet slecht en een belangrijke goal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vejinovic speelde de tweede helft dat hij mee mocht doen vele malen beter dan Vilhena de hele wedstrijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het feit dat het zover komt kan je natuurlijk ook je vraagtekens bij zetten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat ligt aan het hele elftal toch, niet alleen aan Vilhena? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dus ook aan Vilhena, gelukkig is het allemaal net goed afgelopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook eens hoor. Iedereen is schuldig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kramer die nauwelijks mee doet, Vejinovic wil maar niet renderen, v Beek zit volgens mij ook ff in een dipje. Dan valt Botteghin uit en krijg je wat terug met een hoop geschuif achterin waarbij zelfs Neeeeelomp weer terug in de opstelling komt. Gustavson voor Vilhena, ook een berg aanvallende kwaliteit ingeleverd. Het is allemaal uit balans en echt tijd voor de winterstop. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van Beek vindt ik nog wel meevallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En Marko moet een linie naar voren. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ik. Voor zìjn inzet, voor zìjn doelpunt. Wat mij betreft mag ie ook weg. Heeft ook nog als linksachter gelopen en was ook daar heel nuttig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, wat heet, ... 't is gewoon een internet hooligan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Vermeer geef ik een 8 Kongolo een 7 El een 6 Tony een 6 Elia ook een 6 En Lex voor z'n redelijke invalbeurt ook een 6
De rest zwaar onder de maat, dus geen punten voor deze pot
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 15:25 schreef sevillana het volgende:Vermeer geef ik een 8 Kongolo een 7 El een 6 Tony een 6 Elia ook een 6 En Lex voor z'n redelijke invalbeurt ook een 6 De rest zwaar onder de maat, dus geen punten voor deze pot kan ze ook gewoon een drie geven. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mijn zegen heb je ..., nou ja vooruit dan maar, Dirk een 5,5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
NEC - Feyenoord 3-1
Vermeer 6,5 Karsdorp 4,5 van Beek 3,5 vd Heijden 4,0 Nelom 3,0 El Ahmadi 3,5 Vejinovic 4,0 Vilhena 4,5 Kuyt 3,5 Kramer 5,0 Elia 4,5
Bilal 3,0 Kazim 3,0 Immers 3,0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 6 Van Beek 5 Van der Heijden 5 Nelom 5 EL Ahmadi 4,5 Vejinovic 5 Vilhena 6 Elia 5 Kramer 4 Kuyt 6
Wissels: Immers 6 Bilal 5 Kazim 5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 5,5 Karsdorp 4,5 V Beek 4,5 Vd Heijden 6,5 Nelom 5 El 3 Vilhena 6,5 Vejinovic 4,5 Kuyt 5,5 Kramer 3 Elia 6
Bilal 4 Kazim 3 Immers 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 5,5 Karsdorp 4 V Beek 3 Vd Heijden 5 Nelom 3 El 3 Vilhena 4 Vejinovic 4 Kuyt 3 Kramer 3 Elia 4
Bilal 4 Kazim 4 Immers 4 |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 5 V Beek 3 Vd Heijden 5 Nelom 4 El Ahmadi 4 Vilhena 5 Vejinovic 4 Kuyt 5 Kramer 3 Elia 4
Bilal 2,5 Kazim 5 Immers 5 |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Tenenkrommend slecht , als ik op me werk zo presteer word ik eruit gepleurd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Basis:
Vermeer 7 Karsdorp 6 Van Beek 4 Van der Heijden 5 Nelom 4 EL Ahmadi 3 Vejinovic 3 Vilhena 5 Elia 5 Kramer 4 Kuyt 5,5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 6 v d Heijden 5 v Beek 5 Nelom 5 El Ahmadi 5 Vejinovic 5 Vilhenaq 6.5 Kuyt 6 Kramer 3 (moet gewoon een hele sterke voetballende scorende spits komen)
Bilal 5.5 Kazim 5.5 Immers 6 |
|
|
|