|
|
van geil
|
|
|
Ik gok op lage cijfers vandaag. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb er weer zin aan deze ronde, maar eerst die van die lampjes nog -.- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik zal ze alvast invullen dan ;)
AZ - Feyenoord Vermeer 7,5 Nelom 4 Kongolo 6 Van Beek 3 Karsdorp 3 El Ahmadi 3 Vilhena 5,5 Gustafson 3 Elia 4 Kramer 3 Kuyt 3
Toornstra 4 Van der Heijden 6
Gio 3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 14:16 schreef Alexmem het volgende:Ik zal ze alvast invullen dan ;) AZ - Feyenoord Vermeer 7,5 Nelom 4 Kongolo 6 Van Beek 3 Karsdorp 3 El Ahmadi 3 Vilhena 5,5 Gustafson 3 Elia 4 Kramer 3 Kuyt 3 Toornstra 4 Van der Heijden 6 Bijna hetzelfde. Ik bespaar me de moeite, helemaal hetzelfde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 6 Nelom 3 Kongolo 4 Van Beek 3 Karsdorp 3 El Ahmadi 3 Vilhena 3 Gustafson 3 Elia 3 Kramer 3 Kuyt 3
Toornstra 3 Van der Heijden 4 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Immers een 8 was gelijk belangrijk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 5,5 Nelom 3,5 Kongolo 4 Van Beek 3 Karsdorp 3,5 El Ahmadi 4 Vilhena 4,5 Gustafson 4 Elia 3,5 Kramer 3 Kuyt 4
Wissels konden hier ook geen fuck meer aan veranderen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermeer een 6, onze aanvallers een 4. De rest een 3. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 6,5 Nelom 3 Kongolo 4 Van Beek 2,5 Karsdorp 2,5 El Ahmadi 4 Vilhena 5 Gustafson 4 Elia 3 Kramer 3 Kuyt 3,5 (waar was Dirk bij de 1-1?)
vd Heijden 5,5 Toornstra 5
Gio, JPvG, JanW: onvoldoende. Laat Feyenoord nou eens de helft zo onaantrekkelijk spelen als @$#X, misschien leidt dat tot resultaat. Nelom en Karsdorp doen maar wat..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 3 van Beek 3 Kongolo 4 Nelom 3 El Ahmadi 3 Vilhena 4 Gustafson 3 Kuyt 3 Kramer 3 Elia 3
Wissels: Toornstra 3 van der Heijden / |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 4 van Beek 2 Kongolo 4 Nelom 3 El Ahmadi 4 Vilhena 5,5 Gustafson 4 Kuyt 4 Kramer 1 (een MODDERVETTE 1 !!!. UIT DE BASIS OPDONDEREN!!!!!) Elia 3 |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 15:01 schreef MauricioAros het volgende:Basis: Vermeer 7 Karsdorp 4 van Beek 2 Kongolo 4 Nelom 3 El Ahmadi 4 Vilhena 5,5 Gustafson 4 Kuyt 4 Kramer 1 (een MODDERVETTE 1 !!!. UIT DE BASIS OPDONDEREN!!!!!) Elia 3 Vermeer zou eigenlijk wel een 8 of een 9 mogen hebben. Het had 7-1 moeten zijn in die periode. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De Kaasboeren-Feyenoord 4-2
De cijfers: Vermeer 6,5 Karsdorp 4 v Beek 3 Kongolo 5 Nelom 4 El Ahmadi 5 Vilhena 6 Gustafson 4 Kuyt 4 Kramer 3 Elia 4
Toornstra 4 v d Heijden -
Gio: waarom geen spits er bij in de tweede helft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, inderdaad, ga eens met een spits spelen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Vind het dit keer de moeite niet eens waard om cijfers uit te delen, los van Vermeer, die had van mij wel een 7,5 gekregen. De rest van het team verkeerd in een neerwaartse spiraal, dat mag wel duidelijk zijn. btw, Vilhena had ook een voldoende van mij gekregen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2016 door sevillana -- |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
De cijfers: Vermeer 7 Valt vandaag niets te verwijten Karsdorp 4 Vormcrisis? v Beek 3 Dramatisch slecht vandaag Kongolo 5 Als linksback is hij veel beter Nelom 4, Lucas Woudenberg snel terughalen! El Ahmadi 5 Vilhena 7 Opnieuw beste speler Gustafson 4 Vormcrisis? Kuyt 4 Kramer 3 Als afmaker beter dan Kazim, maar in alle andere onderdelen veel minder Elia 4
Toornstra 3 Waarom niet Achabar??? v d Heijden 6 Organisatie werd wel beter achterin |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 16:18 schreef sevillana het volgende:Vind het dit keer de moeite niet eens waard om cijfers uit te delen, los van Vermeer, die had van mij wel een 7,5 gekregen. De rest van het team verkeerd in een neerwaartse spiraal, dat mag wel duidelijk zijn. btw, Vilhena had ook een voldoende van mij gekregen. Kijk nu spreekt de 'echte' Feyenoord supporter ... Allen zo jammer dat het zo laat gebeurt! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het hele team een 8, niets op aan te merken. Liesveld een 1. Zonder die thuisfluiter was het een klinkklare overwinning geweest. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Gio, de technische staf, Gudde en van Geel, gewoon goed bezig. Duidelijke stijgende lijn waarneembaar. Hoge verwachtingen voor de toekomst. Jammer dat de arbitrage dit keer roet in het eten gegooid heeft. Tegen Heerenveen wordt het gewoon weer genieten geblazen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anass 5 voor de goal Vermeer 8 De rest een 3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tja wat n deceptie. Vermeer 7.5 Karsdorp 3 Nelom 3 Kongolo 4 Heijden 4 Vejinovic 6 Vilhena 5,5 El 4 Kuyt 4 Elia 3 Kramer 4 Anass 7 ( gaat die laatste er in n 8) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 01:04 schreef windoweyes het volgende:Gio, de technische staf, Gudde en van Geel, gewoon goed bezig. Duidelijke stijgende lijn waarneembaar. Hoge verwachtingen voor de toekomst. Jammer dat de arbitrage dit keer roet in het eten gegooid heeft. Tegen Heerenveen wordt het gewoon weer genieten geblazen. Nou zeg, wat was het genieten !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 8 de enige die zijn niveau haalt, blijkbaar zijn 020 opleiding! Krasdorp 3 al maanden niet om aan te gluren Kongolo 4 gaat helaas ook steeds meer mee in de malaise van der Heijden 4 voegt helaas niks toe Nelom 3 alweer in de basis en weer verliest Feyenoord, raar maar waar! Vejinovic 4 voegt helaas ook niks toe El ahmadi 3 liep overal in de weg Vilhena 6 de enige buiten de keeper met een voldoende Kuyt 4 wordt steeds meer een ramp Kramer 5 snapte niet waarom ie gewisseld werd ( druk van het publiek, Gio? Achabar 4 mooi doelpunt maar verder helaas ook niet geschikt voor dit niveau
Gio 3 Hoogste tijd voor een 'echte' trainer .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt t dus niet gezien Anders was t 100% helder waarom Kramer eruit ging |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat heb ik 'gemist' dan volgens jou? Ik heb helaas niet alles gezien in de eerste helft!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 januari 2016 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat hoef ik iemand die gekeken heeft niet uit te leggen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zoals ik zei, ik heb niet alles gezien de eerste helft ... dus vertel eens wat Kramer zijn probleem was! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Oke , mijn excuses. Dat heb ik dus gemist ! Thanks ... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 3 Nelom 5 Kongolo 5 Van der Heijden 5 Vejinovic 5 Vilhena 6 Ehl Ahmadi 4 Elia 3 Kuyt 5 Kramer 4 Anass 6,5 |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 2 Nelom 4 Kongolo 4 Van der Heijden 5 Vejinovic 3 Vilhena 5 El Ahmadi 4 Elia 3 Kuyt 4 Kramer 4 Achabar 5 Bilal 4 |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Wat is er in hemelsnaam met Karsdorp aan de hand? |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Vermeer 6 Ging niet vrij-uit bij eerste tegengoal Karsdorp 5 Nelom 7 Speelde zijn beste wedstrijd van dit seizoen Kongolo 4 Centraal is heel veel te onrustig Van der Heijden 4 Verdedigend erg slecht Vejinovic 5 Onzichtbaar Vilhena 6 Op basis van 2e helft El Ahmadi 4 El Ahmadi onwaardig vandaag Elia 2 Slechtste speler vandaag Kuyt 4 Kramer 5,5 Achabar 7 Alleen op basis van zijn wereldgoal Bilal 4 Viel weer eens slecht in |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 22:46 schreef lijdensweg het volgende:Vermeer 8 de enige die zijn niveau haalt, blijkbaar zijn 020 opleiding! Krasdorp 3 al maanden niet om aan te gluren Kongolo 4 gaat helaas ook steeds meer mee in de malaise van der Heijden 4 voegt helaas niks toe Nelom 3 alweer in de basis en weer verliest Feyenoord, raar maar waar! Vejinovic 4 voegt helaas ook niks toe El ahmadi 3 liep overal in de weg Vilhena 6 de enige buiten de keeper met een voldoende Kuyt 4 wordt steeds meer een ramp Kramer 5 snapte niet waarom ie gewisseld werd ( druk van het publiek, Gio? Achabar 4 mooi doelpunt maar verder helaas ook niet geschikt voor dit niveau Gio 3 Hoogste tijd voor een 'echte' trainer .... Waarom Gio een 3 en een nieuwe trainer kijk eens naar Cocu die was in het eerste jaar ook niet goed bezig en kijk nu eens, met Gio niks mis mee hoor
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 7 kongolo 5 Nelom 5 Karsdorp 4 v d Heijden 5 El Ahmadi 6 Vejinovic 5,5 Vilhena 6,5 Elia 4 Kuyt 5 Kramer 3
Archabar 6
Martin v Geel 2 omdat er nog steeds geen spits is |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 00:23 schreef de bluffer het volgende:[..] Waarom Gio een 3 en een nieuwe trainer kijk eens naar Cocu die was in het eerste jaar ook niet goed bezig en kijk nu eens, met Gio niks mis mee hoor Dat Gio een 3 krijgt heeft meer te maken met de spelers die hij opstelt, en het belabberde voetbal wat al maanden ten toon wordt gespreid ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 00:50 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat Gio een 3 krijgt heeft meer te maken met de spelers die hij opstelt, en het belabberde voetbal wat al maanden ten toon wordt gespreid ... Hij krijg ze ook allemaal aangeboden van onze GROTE van GEEL |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vermeer 5 (coached beroerd, waarschuwt zijn verdedigers niet voor tegenstanders in hun rug) Karsdorp 3 Nelom 4 Kongolo 4 Heijden 3 Vejinovic 4 Vilhena 3 El Ahmadi 3 Kuyt 4 Elia 3 Kramer - tekort gespeeld om te kunnen beoordelen, zag hem pas bewegen toen ie het veld uitliep Anass 5 (om het doelpunt, verder niet gezien, tot de kapitale misser die hij maakte) Bilal 3 (ik las net op internet dat ie ingevallen was) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wil niet zeggen dat ie ze moet opstellen! En wat het voetbal betreft : Enige visie heb ik nog steeds niet gezien in het veld. Laat staan bij de trainingen ... Er lopen talentvolle jongens in de jeugd rond die ze eens een kans zouden moeten geven. Wat dat betreft had ik liever gezien dat Jean-Paul van Gastel hoofdcoach was geworden !!! Als Gio zijn neus teveel naar van Geel laat hangen heeft ie ook geen ballen om hoofdcoach te zijn ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7.5 Karsdorp 3 van der Heijden 3 Kongolo 4 Nelom 3 Vejinovic 4 Vilhena 5 El Ahmadi 4 Kuyt 4 Kramer 4 Elia 3
Wissels: Achahbar 6.5 Bilal 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 4,5 van der Heijden 5 Opbouwend eindelijk goed, verdedigend erg slap Kongolo 5 Nelom 4,5 Vejinovic 6 viel me niet tegen Vilhena 6 El Ahmadi 5 Kuyt 5 Kramer 5,5 was actief voor zijn doen, jammer van blessure Elia 5
Wissels: Achahbar 6.5 Werdeldgoal, verder matig Bilal 4 Doet altijd maar wat, helaas vaak nog verkeerde ook met rare overtredingen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 00:00 schreef lijdensweg het volgende:[..] Kijk nu spreekt de 'echte' Feyenoord supporter ... Allen zo jammer dat het zo laat gebeurt! poep.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 7 Karsdorp 4 van der Heijden 4 Kongolo 5 Nelom 4.5 Vejinovic 5.5 Vilhena 6 El Ahmadi 5 Kuyt 5 Kramer 4 Elia 4
Wisselspelers: Achahbar 6.5 Bilal 4 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bah
|
|