|
|
VVout
|
|
|
Voor mij een 3 gemiddeld... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van mij allemaal een drie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van mij bijelkaar in totaal een 3. En de technische staf een 1. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De gupcholerajodenvinkenschubbetjes, doe hier wat aan!!!!!
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor zoiets geef ik niet eens cijfers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben er ook al klaar mee, mits iemand hier niet mee eens is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik heb er gelukkig niks van gezien! Mijn voorgevoel zij al dat we iets anders moesten gaan doen vandaag!
Maar met deze uitslag:
Vermeer een 6 en de rest een 3 en de trainer een 1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer was ook niet goed. Die heeft geen bal tegen gehouden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die krijgt nog een beetje krediet van mij ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En Karsdorp ? Als een blinde ongeleide hond naar voren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Viel wel mee, speelde wel ruk, maar het meeste gevaar kwam uit de omschakelen en het achterblijven van de middenvelders. Middenveld is gewoon ruk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 6,5 had een boel scherpe voorzetten...Volgende keer graag ook met Kramer in de basis. Boteghin 5.5 Van der Heijden 5.5 Kongolo 5.5 El dramadi 2 Vilhena 6 Gustafson 6 Bilal 4.5 Elia 5 Kuijt 6
Achahbar omdat hij verkracht word een 6 Veijnovic echt een mietje 4 Van Beek een 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Karsdorp mag alleen nog voorzetten geven dan hoger dan kniehoogte :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Viel wel mee, speelde wel ruk, maar het meeste gevaar kwam uit de omschakelen en het achterblijven van de middenvelders. Middenveld is gewoon ruk. Jammer dat het zover heeft moeten komen , alweer ........ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
In mijn ogen bewijst deze wedstrijd weer dat Gio nog niet geschikt is voor dit werk! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
Lachwekkend die voldoendes voor Vermeer bij de eerste goal gaat hij voor de bal en stopt omdat hij denkt dat hij achtergaat Bij de tweede gaat hij als een homo veel te vroeg naar de grond al voor de bal geschoten is zonder te kijken Lachwekkend De wedstrijden hiervoor ook een paar grabbelmomenten is gewoon niet goed genoeg op dut moment niet de keeper van de eerste seizoenshelft |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 18:54 schreef lijdensweg het volgende:In mijn ogen bewijst deze wedstrijd weer dat Gio nog niet geschikt is voor dit werk! tja, hij heeft ook nog 2 assistenten, .. die zullen toch ook wel (net als ik) zien dat het team verdedigend versterkt moet worden? 5-3-2 bijvoorbeeld ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 20:24 schreef sevillana het volgende:[..] tja, hij heeft ook nog 2 assistenten, .. die zullen toch ook wel (net als ik) zien dat het team verdedigend versterkt moet worden? 5-3-2 bijvoorbeeld ... En juist in die twee heb ik geen vertrouwen. Gio heeft t voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan er niets aan doen, gevoelsmatig. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb ook wel eens van die momentjes ja |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 6 v d Heijden 5 Botteghin 6 Kongolo 5.5 El Ahmadi 5 Vilhena 6.5 Gustafson 6 Bilal 5 Elia 6 Kuyt 5.5
Achahbar 5.5 Vejinovic 5 v Beek 5.5
Gio en zijn staf 5 Martin van Geel 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 21:14 schreef de bluffer het volgende:Vermeer 6 Karsdorp 6 v d Heijden 5 Botteghin 6 Kongolo 5.5 El Ahmadi 5 Vilhena 6.5 Gustafson 6 Bilal 5 Elia 6 Kuyt 5.5 Achahbar 5.5 Vejinovic 5 v Beek 5.5 Gio en zijn staf 5 Martin van Geel 2 Ziet er realistisch uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan nooit bij 6 onvoldoendes,tenzij je Messi in je elftal heb |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En met drie onvoldoendes moet je met ons spelersbudget alles oprollen met 3/4-0. Behoudens de top 2. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 5 v d Heijden 5 Botteghin 6 Kongolo 5.5 El Ahmadi 5 Vilhena 5.5 Gustafson 5.5 Bilal 4 Elia 5 Kuyt 6
Achahbar 5.5 Vejinovic 5 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dus niet, dat ik hier nog aan moet knutselen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 20:24 schreef sevillana het volgende:[..] tja, hij heeft ook nog 2 assistenten, .. die zullen toch ook wel (net als ik) zien dat het team verdedigend versterkt moet worden? 5-3-2 bijvoorbeeld ... Gio is en blijft de eindverantwoordelijke ... dus niks afschuiven op zijn assistenten !!! Al vraag ik mij ook af wat zij doen bij Feyenoord !!! Ik heb nog geen ENKELE wedstrijd gezien met enige visie,systeem of beleving gezien betreft het voetbal op de mat. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 19:46 schreef stray het volgende:Lachwekkend die voldoendes voor Vermeer bij de eerste goal gaat hij voor de bal en stopt omdat hij denkt dat hij achtergaat Bij de tweede gaat hij als een homo veel te vroeg naar de grond al voor de bal geschoten is zonder te kijken Lachwekkend De wedstrijden hiervoor ook een paar grabbelmomenten is gewoon niet goed genoeg op dut moment niet de keeper van de eerste seizoenshelft Vermeer heeft wel enige krediet opgebouwd vind ik ... tot tegenstelling betreft de rest van de selectie! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vermeer - Karsdorp - v d Heijden - Botteghin - Kongolo - El Ahmadi - Vilhena - Gustafson - Bilal - Elia - Kuyt -
Achahbar - Vejinovic -
Spelers die ik geen cijfer heb gegeven waren te kort in actie tijdens de wedstrijd om te beoordelen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 05:36 schreef hotjumper het volgende:Vermeer - Karsdorp - v d Heijden - Botteghin - Kongolo - El Ahmadi - Vilhena - Gustafson - Bilal - Elia - Kuyt - Achahbar - Vejinovic - Spelers die ik geen cijfer heb gegeven waren te kort in actie tijdens de wedstrijd om te beoordelen Hahaha, een goeie ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 6.5 Karsdorp 3 Botteghin 4 van der Heijden 3 Kongolo 5 El Ahmadi 3 Vilhena 3 Gustafson 3 Bilal 3 Kuyt 5 Elia 3
Wissels: Achahbar / Vejinovic / |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen Feyenoorder verloor vaker de bal in één Eredivisiewedstrijd dan Tonny Vilhena tegen ADO (28 keer).
oor een Feyenoord-speler in één wedstrijd dit seizoen.
ADO pakte dit seizoen zes punten tegen Feyenoord met slechts drie schoten op doel in 180 minuten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 15:59 schreef Stylzz het volgende:Geen Feyenoorder verloor vaker de bal in één Eredivisiewedstrijd dan Tonny Vilhena tegen ADO (28 keer). oor een Feyenoord-speler in één wedstrijd dit seizoen. ADO pakte dit seizoen zes punten tegen Feyenoord met slechts drie schoten op doel in 180 minuten. Middelste zin ging over Kuyt, meeste kansen gecreëerd voor medespelers dacht ik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 05:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gio is en blijft de eindverantwoordelijke ... dus niks afschuiven op zijn assistenten !!! Al vraag ik mij ook af wat zij doen bij Feyenoord !!! Ik heb nog geen ENKELE wedstrijd gezien met enige visie,systeem of beleving gezien betreft het voetbal op de mat. Poep !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 01 februari 2016 - 05:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vermeer heeft wel enige krediet opgebouwd vind ik ... tot tegenstelling betreft de rest van de selectie! weer een knappe zinsopbouw.. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Iedereen een 6 behalve Vermeer en Botteghin:7 Karsdorp voor rust verdedigend matig, na rust prima! Nog een correctie: Nelom een 5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2016 door Peter V. -- |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Basis: Vermeer 7,5 Karsdorp 6 Van Beek 6 Botteghin 7 Verdedigend goed Nelom 6 Dit systeem is wel wat voor hem Kongolo 5,5 Is onrustig als er veel spelers om hem heen staan El Ahmadi 6,5 Beste middenvelder vandaag Vejinovic 4,5 Risicoloos spel Vilhena 4,5 Nam wel initiatief, maar deed veel verkeerd Kuyt 6 Miste een goede aanvaller naast hem Elia 3 Lijkt wel of hij niet meer kan voetballen
Wissels: Bilal 5,5 was in ieder geval dreigender dan Elia (maar niet al te best) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 6 v Beek 6 Botteghin 6.5 Nelom 6 Kongolo 6.5 El Ahmadi 7 Vejinovic 6 Vilhena 5.5 Kuyt 5.5 Elia 5
Bilal 6 Staf 9 (omdat 5-3-2 het beste nu is)
DIT TEAM LATEN STAAN VOOR DE UIT WEDSTRIJD TEGEN 020
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 7,5 Karsdorp 6 v Beek 6 Botteghin 7 Nelom 6 Kongolo 6 El Ahmadi 6 Vejinovic 5 Vilhena 4 Kuyt 6 Elia 4
Bilal 5 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vermeer 6,5 Karsdorp 5 v Beek 6 Botteghin 6,5 Nelom 5 Kongolo 6 El Ahmadi 5 Vejinovic 5 Vilhena 4 Kuyt 6 Elia 5
Bilal 5 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 7,0 ( Zorgde er in de blessuretijd ervoor dat we door gaan ) Karsdorp 4,0 ( Dat is werkelijk een drama ) van Beek 5,5 ( Is nog steeds zo onzeker ) Botteghin 6,5 ( Een vd weinige met een voldoende, moet alleen meer vooruit spelen) Kongolo 6,0 ( Kan beter maar speelt altijd een voldoende ) Nelom 3,5 ( Bakt er helaas werkelijk niks van, simpel balverlies ) El Ahmadi 6,0 ( Jammer dat ie niet beter kan ... ) Vejinovic 5,5 ( Nuttig, meer ook niet nodig nu ) Vilhena 3,5 ( Een blinde zonder geleide hond ) Kuyt 5,5 ( Werkt altijd hard, alleen is het niet genoeg! ) Elia 5,0 ( Voelde zich vaak onbegrepen )
Gio 4,0 ( Belangrijke keuze gemaakt, allen het voetbal is nog steeds niet om aan gluren )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2016 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 23:59 schreef de bluffer het volgende:Vermeer 7 Karsdorp 6 v Beek 6 Botteghin 6.5 Nelom 6 Kongolo 6.5 El Ahmadi 7 Vejinovic 6 Vilhena 5.5 Kuyt 5.5 Elia 5 Bilal 6 Staf 9 (omdat 5-3-2 het beste nu is) DIT TEAM LATEN STAAN VOOR DE UIT WEDSTRIJD TEGEN 020 Jij bent snel tevreden !!! |
|
|
|