|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat scheelt per jaar..maar zeg maar zo'n 275€.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja maar die voor het leven ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das bij 1 ieder verschillend.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die van Prince is heel goedkoop geworden bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt zelfs inmiddels verlopen te zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik begrijp m. Deze is al n ton kwijt
inclusief XXL frikadellen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat gerucht gaat wel rond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als het gerucht van Henk komt kun je er vanuit gaan dat het ook zo is.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens , dan is het een gerucht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waarheid. Maar je moet het dan ook snappen om het te zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Allemaal een TIEN van mij..!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijdensweg kom er maar in. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Bijna allemaal een 10 , behalve Nelom een 4,5 .
Gefeliciteerd allemaal met deze overwinning, lekker feesten op de coolsingel morgen !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het was niet geweldig , maar lekker zo de beker gewonnen !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Is tie snel of wa..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gefeliciteerd man ! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 24 april 2016 - 20:32 schreef lijdensweg het volgende:Bijna allemaal een 10 , behalve Nelom een 4,5 . Nou buiten dat kopballetje mag Kramer het zelfde cijfer Gefeliciteerd allemaal met deze overwinning, lekker feesten op de coolsingel morgen !!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker ook goed. Was overal en veroverde veel terug. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Sorry , dan heb je er geen enkel verstand van! Het voetbal was niet om aan te zien.
Man of the match is only and the lonely: Eljero Elia , omdat ie de winnende maakt! Voor de rest was ook Elia niet veel ... Het was beschamend om Feyenoord zo te zien spelen . Het zal wel weer met de druk te maken hebben , iets waar ze niet mee om kunnen gaan . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 03:08 schreef lijdensweg het volgende:[..] Sorry , dan heb je er geen enkel verstand van! Het voetbal was niet om aan te zien. Man of the match is only and the lonely: Eljero Elia , omdat ie de winnende maakt! Voor de rest was ook Elia niet veel ... Het was beschamend om Feyenoord zo te zien spelen . Het zal wel weer met de druk te maken hebben , iets waar ze niet mee om kunnen gaan . En jij hebt geen verstand van goed lezen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en niet van goed kijken ook blijkbaar, .. de stumpert |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je spreekt jezelf weer eens flink tegen, lullo
quote lijdensweg - zondag 24 april 2016 - 20:32 quote deeplink
Bijna allemaal een 10 , behalve Nelom een 4,5 .
Gefeliciteerd allemaal met deze overwinning, lekker feesten op de coolsingel morgen !!!
lijdensweg - maandag 25 april 2016 - 03:08 quote deeplink
quote: Op maandag 25 april 2016 - 00:18 schreef sevillana het volgende: El, man of the match
Sorry , dan heb je er geen enkel verstand van! Het voetbal was niet om aan te zien.
Man of the match is only and the lonely: Eljero Elia , omdat ie de winnende maakt! Voor de rest was ook Elia niet veel ... Het was beschamend om Feyenoord zo te zien spelen . Het zal wel weer met de druk te maken hebben , iets waar ze niet mee om kunnen gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2016 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik lees niet alle onzin van jou. Je had het over El, dan ga ik uit van El Dramadi ... en geen Elia ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 17:41 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik lees niet alle onzin van jou. Je had het over El, dan ga ik uit van El Dramadi ... en geen Elia ! Bewijs ten overvloede.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe komt het dat Botteghin in het AD zo laag cijfer heeft gekregen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Omdat het een hoerenkrant is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen cijfers? Allemaal n 9 dan maar om het gemiddelde wat op te krikken over het geheel. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 21:43 schreef van geil het volgende:Geen cijfers? Allemaal n 9 dan maar om het gemiddelde wat op te krikken over het geheel. Vooruit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 21:43 schreef van geil het volgende:Geen cijfers? Allemaal n 9 dan maar om het gemiddelde wat op te krikken over het geheel. :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 7 (omdat hij de nul gehouden heeft) Karsdorp 6 V Beek 6 Botteghin 6 Kongolo 6 El Ahmadi 6 Toornstra 6 Vilhena 6 Elia 6 Achahbar 6 Bilal 6
Gustafson 6 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 5 V Beek 5 Botteghin 5 Kongolo 5 El Ahmadi 4,5 Toornstra 5 Vilhena 4,5 Elia 5 Achahbar 4,5 Bilal 4,5
Gustafson 4,5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 20:03 schreef Stylzz het volgende:Vermeer 6 Karsdorp 5 V Beek 5 Botteghin 5 Kongolo 5 El Ahmadi 4,5 Toornstra 5 Vilhena 4,5 Elia 5 Achahbar 4,5 Bilal 4,5 Gustafson 4,5 Ik ga niet moeilijk doen en sluit me hier bij aan.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer. 4.5 Karsdorp. 3.5 van Beek. 4.0 Botteghin. 5.0 Kongolo. 5.5 El ahmadi. 4.0 Vilhena. 4.5 Toornstra. 3.5 Bilal. 4.0 Achabar. 3.0 Elia. 4.5 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vermeer 6,5 Karsdorp 6 V Beek 6 Botteghin 7 Kongolo 6 El Ahmadi 4,5 Toornstra 5 Vilhena 4 Elia 4 Achahbar 5 Bilal 4,5
Gustafson 5 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb een beetje meelij met de zwak begaafden onder ons, Henk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 6 Karsdorp 5 Van Beek 5 Botteghin 5.5 Kongolo 5.5 El Ahmadi 5 Toornstra 5 Vilhena 4,5 Elia 5 Achahbar 5 Bilal 4,5
Wisselspeler(s): Gustafson 5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen cijfers. Zag alleen wat flitsen via internet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind Sevi zijn cijfers wel ok, was geen doorkomen aan in de herhaling van vanavond. Gelukkig dat onze dwerg stond te slapen bij w2 en we de punten mee naar huis hebben genomen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb eens de hele wedstrijd nadien gekeken! Het was WEER zeer bedroevend ..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Werd er ook niet vrolijk van nee. |
|
|
|