|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar toch historie geschreven gisteren blijkbaar kon de winnaar van de beker de eerstvolgende competitiewedstrijd nooit winnen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 07:53 schreef RenatoBos het volgende:Maar toch historie geschreven gisteren blijkbaar kon de winnaar van de beker de eerstvolgende competitiewedstrijd nooit winnen.. Kostas had ook iets te veel gefeest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo nou inderdaad. T was überhaupt het weekend van de keepers..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja de keeper van Groningen was de beste heet hij niet Padt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond onze keeper de beste. Eigenlijk altijd. Standaard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hield zeker de 0, WillemII had me daar een goede kans op de gelijkmakert.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 6.5 Karsdorp 6 van Beek 6 Botteghin 6.5 Kongolo 6 El Ahmadi 5 Toornstra 5 Vilhena 5 Elia 5 Achahbar 5.5 (doelpunt) Bilal 4.5
Wissels: Gustafson 4.5 Robertha /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 23:44 schreef VVout het volgende:Vind Sevi zijn cijfers wel ok, was geen doorkomen aan in de herhaling van vanavond. Gelukkig dat onze dwerg stond te slapen bij w2 en we de punten mee naar huis hebben genomen. Begrijpelijk Wout, want het was inderdaad niet best, wel met dank aan Lamprou dus |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 09:24 schreef MMM het volgende:Basis:Vermeer 6.5 Karsdorp 6 van Beek 6 Botteghin 6.5 Kongolo 6 El Ahmadi 5 Toornstra 5 Vilhena 5 Elia 5 Achahbar 5.5 (doelpunt) Bilal 4.5 Wissels:Gustafson 4.5 Robertha / Best wel positief, jouw beoordeling.. ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1e helft droevig, 2e helft was tot aan de 0-1 nog aardig. Vond Botteghin erg sterk in de lucht.
3e plaats veilig gesteld, was in een goede bui haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeer verfrissend ook..(!) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 6 Botteghin 6 Kongolo 6 Nelom 6 El Ahmadi 7 Toornstra 6 Vilhena 6,5 Elia 6 Kuyt 6,5 Achahbar 5,5
Gustafson 6 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 20:17 schreef de bluffer het volgende:Vermeer 6 Karsdorp 6 Botteghin 6 Kongolo 6 Nelom 6 El Ahmadi 7 Toornstra 6 Vilhena 6,5 Elia 6 Kuyt 6,5 Achahbar 5,5 Gustafson 6 Waar heb jij dan naar gekeken..😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 6 Botteghin 7 Kongolo 6 Nelom 6 El Ahmadi 7 Toornstra 7 Vilhena 6,5 Bilal 4,5 Kuyt 7 Elia 6
Wissels: Achahbar 6 Gustafson 6 Schuurman - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Geen punten waardig, het was waardeloos ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou nou nou. Allemaal n 6,5 voor het seizoen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 7 Karsdorp 6 Botteghin 7 Kongolo 6.5 Nelom 6 El Ahmadi 7 Toornstra 6.5 Vilhena 7 Bilal 4 Kuyt 7 Elia 6
Wisselspelers: Achahbar 6 Gustafson 6 Schuurman nvt (helaas te kort gespeeld) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: SORRY SORRY mijn vriendin heeft het ingevuld
Achahbar moet Bilal zijn zie ik nu alle bij een 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En Bilal heeft niet eens meegedaan volgens je cijfers. Of je vriendin. Of wie dan ook. Goed bezig..! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ze hebben geen eens de moeite genomen ondanks dat er niks meer op het spel stond om het publiek te vermaken!! Vandaar dat ik geen cijfers geef. Het VERMAAK kwam duidelijk vanuit Doetinchem ... |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 6,5 Botteghin 7 Kongolo 7 Nelom 6,5 El Ahmadi 7 Toornstra 5,5 Vilhena 6 Bilal 5 Kuyt 7 Elia 5,5
Wissels: Achahbar 6 Gustafson 6 Schuurman - |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 5 Botteghin 6,5 Kongolo 5 Nelom 4 El Ahmadi 5 Toornstra 5 Vilhena 3 Bilal 5 Kuyt 6 Elia 6
Wissels: Achahbar 4 Gustafson 5 Schuurman - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoiets als een trap na nog..😉 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou het iets met frustratie over 020 te maken hebben? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: op welke post reageerde jij eigenlijk? had begrepen dat die voor L bedoeld was? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 20:40 schreef sevillana het volgende:[..] op welke post reageerde jij eigenlijk? had begrepen dat die voor L bedoeld was? Ludo ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 20:40 schreef sevillana het volgende:[..] op welke post reageerde jij eigenlijk? had begrepen dat die voor L bedoeld was? Op dienvan Stylzz😂 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Had ik van jou dus helemaal niet verwacht!? ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
VVout , t was n lijdensweg voor je , maar prima volgehouden. En bedankt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tnx, zal het nog ff afronden maar ik heb een idee dat die overgelopen snavelt er met de gouden tiet vandoor gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens Thanx VV. Knap werk van je |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 01:14 schreef VVout het volgende:Tnx, zal het nog ff afronden maar ik heb een idee dat die overgelopen snavelt er met de gouden tiet vandoor gaat. Niet meer dan terecht dat die ex- homo er met de gouden tiet vandoor gaat ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie zegt er dan dat jij die gouden tiet krijgt..(?) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik geloof toch niet dat 'ie van z'n homo genezen is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeveel drieën moet ik m geven? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is jouw dag, dus "feel free" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij was VV er een beetje klaar mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T ging toch nergens over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan het best een seizoen oppakken als de aktieve forumleden het nut er van inzien, was vorig seizoen alleen ff klaar met de resultaten die ik moest verwerken. Een grote dumper omdat het in het begin best lekker ging, maar dit seizoen gaat gewoon top worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou dan een Excelsheet beschikbaar stellen, die iedereen iedere wedstrijd kan inleveren, maakt je leven veel eenvoudiger. |
|
|
|