|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 4.5 Karsdorp 6 Van Beek 7.5 Van der Heijden 6 Kongolo 6.5 Vejinovic 6.5 (paar heerlijke passes van gezien) El Ahmadi 5 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 3 Kuyt 6.5
Wissels: Kramer 7 Immers 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Zonder Immers 0-0 met Immers 2-0. Wat wil je nog meer |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 6 Van Beek 7 Van der Heijden 5 Kongolo 6 vejinovic 6 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 4 Kuyt 6
Wissels: Kramer 7 Immers 6 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 4,5 Karsdorp 6 Van Beek 8 Van der Heijden 6,5 Kongolo 6,5 Vejinovic 7 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 4,5 Kazim 4 Kuyt 6,5
Kramer 6,5 Immers 5 |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 6 Van Beek 8 (rots in de branding) Van der Heijden 7 Kongolo 6,5 (moet ff wennen LB, vooral aanvallend) Vejinovic 7,5 (heerlijke passes) El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 4 Kuyt 7
Kramer 7,5 (goeie inval beurt voor een debuut en zeeeer belangrijk doelpunt) Immers 7 (bracht bezieling) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 21:07 schreef PieterBos het volgende:Vermeer 5 Karsdorp 6 Van Beek 8 (rots in de branding) Van der Heijden 7 Kongolo 6,5 (moet ff wennen LB, vooral aanvallend) Vejinovic 7,5 (heerlijke passes) El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 4 Kuyt 7 Kramer 7,5 (goeie inval beurt voor een debuut en zeeeer belangrijk doelpunt) Immers 7 (bracht bezieling) Hahaha, wat een KUT smoes !!! Bracht bezieling ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft Immers mee gedaan dan ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De grootste fan van Immers samen met RenatoBos ... dus objectief zijn wordt dan moeilijk.
Had ik ook met Erwin Mulder en heb ik nu met Miquel Nelom, Lex Immers, Colin Kazim Richards en Elvis Manu. Die kunnen en zullen werkelijk niks goed doen in mijn ogen!
Iedereen heeft zijn voorkeur voor type spelers ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijdensweg een 2. Omdat ie een tunneltrauma onder de leden heeft. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Robbie Rogers en Tomas Hitzlsperger zijn waarschijnlijk jouw favorieten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk eerder geer en goor.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 21:14 schreef lijdensweg het volgende:[..] De grootste fan van Immers samen met RenatoBos ... dus objectief zijn wordt dan moeilijk. Had ik ook met Erwin Mulder en heb ik nu met Miquel Nelom, Lex Immers, Colin Kazim Richards en Elvis Manu. Die kunnen en zullen werkelijk niks goed doen in mijn ogen! Iedereen heeft zijn voorkeur voor type spelers ... Lex heeft Mojo. Kazim en Manu ook. Muldertje pakte een puntje voor Heerenveen. Nelom is teruggevallen onder de mol Rutten |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door PieterBos -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: quote: Inderdaad; ik heb een voorkeur voor spelers als Lex en Kazim. Gaan tot je er bij neervalt en alles doen om te winnen. Vroeger groot fan van John de Wolf, zelf ook wel eens met tulband wedstrijd uitgespeeld
Iedereen heeft zijn voorkeur voor type spelers ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door PieterBos -- |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 5.5 van Beek 7 van der Heijden 7 Kongolo 6,5 Vejinovic 6,5 El Ahmadi 6.5 Toornstra 5 Bilal 5,5 Kazim 3 Kuyt 6
Kramer 7 Immers 6 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat is dit dan voor onzin, bezieling? Hoe dan? Heeft geen bal goed geraakt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 22:25 schreef PieterBos het volgende:[..] [..] Inderdaad; ik heb een voorkeur voor spelers als Lex en Kazim. Gaan tot je er bij neervalt en alles doen om te winnen. Vroeger groot fan van John de Wolf, zelf ook wel eens met tulband wedstrijd uitgespeeld Iedereen heeft zijn voorkeur voor type spelers ... John de Wolf zou ik nooit noemen in 1 berichtje met die 2.
Een voorkeur voor spelers zonder voetbalvermogen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 22:25 schreef PieterBos het volgende:[..] [..] Inderdaad; ik heb een voorkeur voor spelers als Lex en Kazim. Gaan tot je er bij neervalt en alles doen om te winnen. Vroeger groot fan van John de Wolf, zelf ook wel eens met tulband wedstrijd uitgespeeld Iedereen heeft zijn voorkeur voor type spelers ... Belachelijk dat je Kazim met de Wolf durf te vergelijken! Ook ik ben en was een groot fan van de Wolf! Maar die Kazim kan er gewoon werkelijk niks van ... Wat dat betreft is Immers nog een beetje van nut in vergelijking met Kazim |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:27 schreef lijdensweg het volgende:Sc Cambuur - Feyenoord 0-2 Vermeer 7,0 Karsdorp 5,5 van Beek 7,5 van der Heijden 7,0 Kongolo 6,5 Vejinovic 6,5 El Ahmadi 7,0 Toornstra 5,0 Bilal 5,5 Kazim 3,0 Kuyt 6,5 Kramer 7,5 Immers 4,5 Vermeer een zeven, wat ben je toch een clown! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vermeer 3 Karsdorp 6 Van Beek 7 Van der Heijden 6 Kongolo 6 vejinovic 6 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 5 Kuyt 6
Wissels: Kramer 7 Immers 6 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 06:50 schreef hotjumper het volgende:Vermeer 3 Karsdorp 6 Van Beek 7 Van der Heijden 6 Kongolo 6 vejinovic 6 El Ahmadi 6 Toornstra 5 Bilal 5 Kazim 5 Kuyt 6 Wissels: Kramer 7 Immers 6 Vermeer een 3 en Kazim een 5 ??? Wha ha ha ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee jij met die 5 voor Kazim, dan ben je een nog grotere clown !!!
Heeft Vermeer iets fout gedaan? Op dat slippertje na waar hij een vrije trap mee had moeten krijgen. Kazim heeft meerdere kansen verneukt dus dan is je toekenning van punten alleen maar logisch ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je daar vrije trappen voor gaat geven kunnen we wel gaan balletten. Was buiten zijn beschermd gebied. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je Lijdensweg zijn VISIE kan begrijpen snap je die opmerking van die vrije trap wel. Hij wilde zelfs Karsdorp voor meen ik een jaar schorsen vanwege die overtreding tegen Utrecht.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 07:30 schreef RenatoBos het volgende:Als je Lijdensweg zijn VISIE kan begrijpen snap je die opmerking van die vrije trap wel. Hij wilde zelfs Karsdorp voor meen ik een jaar schorsen vanwege die overtreding tegen Utrecht.. Ook jij kan overdrijven, 1 of 2 wedstrijden had ik wel normaal gevonden ja. Het blijft een smerige overtreding. Maar gelukkig is ie blijkbaar dankzij een vormfout vrij gesproken, dus bedankt de grensrechter maar! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:Als je daar vrije trappen voor gaat geven kunnen we wel gaan balletten. Was buiten zijn beschermd gebied. Heb je wel gelijk in, meestal voor er in NL gefloten voor het aanvallen van een keeper. Dat wou ik er alleen maar mee te zeggen. Wat mij betreft wordt dat veel minder en worden de keepers wat meer echte mannen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou fijn zijn dat men cijfers geeft vanuit zijn eigen visie en niet om die van andere te compenseren, de zandbak staat in de speeltuin maak er geen zooitje van als je je beoordeling afgeeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eens dat Vermeer er weer niet lekker uit zag hoor bij die vrije trap maar die gozer geeft altijd een 3 dus ach, gewoon doorlopen. Niks aan de hand. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beoordelingen na de 16e Augustus SC Cambuur - Feyenoord
___________________________ 8/8 |16/8 | +/- .| Gem Sven van Beek _____________ 6,2 | 7,5 | +1,3 | 6,9 Michiel Kramer ____________ --- | 7,2 | ---- | 7,2 Marko Vejinovic ___________ 7,1 | 6,4 | -0,7 | 6,8 Dirk Kuyt _________________ 7,3 | 6,3 | -1,0 | 6,8 Jan-Arie van der Heijden __ 6,5 | 6,3 | -0,2 | 6,4 Terence Kongolo ___________ 6,3 | 6,3 | ---- | 6,3 Karim El Ahmadi ___________ 6,2 | 6,0 | -0,2 | 6,1 Rick Karsdorp _____________ 5,5 | 5,9 | +0,4 | 5,7 Lex Immers ________________ --- | 5,6 | ---- | 5,6 Kenneth Vermeer ___________ 5,3 | 5,2 | -0,1 | 5,3 Bilal Basaçikoglu _________ 6,4 | 5,1 | -1,3 | 5,8 Jens Toornstra ____________ 5,3 | 5,1 | -0,2 | 5,2 Kazim-Richards ____________ 6,6 | 4,0 | -2,6 | 5,3 Tonny Vilhena _____________ 6,9 | --- | ---- | 6,9 Miquel Nelom ______________ 3,6 | --- | ---- | 3,6
(17 beoordelingen)
Grootste stijger deze week __ Sven van Beek ___ +1,3 Grootste daler deze week ____ Kazim Richards __ -2,6 Aanvoerder gemiddelden ______ Michiel Kramer __ 7,2 Hekkensluiter gemiddelden ___ Miquel Nelom ____ 3,6
Aanmerkingen op de beoordelingen
- Mauricio, Lager dan 3 wordt er niet vergeven maar snap je punt. - Jan en mij zelf hebben de wedstrijd door een klote stream niet kunnen zien en worden in de beoordeling niet meegenomen - Hotjumper en L. nivelleren elkaar in de beoordeling van Vermeer dus hoef ik niet in te grijpen. Beoordelingen die in factor 1,25 van de gemiddelde afwijken zal ik beoordelen en corrigeren en dan ook begronden. Een goede reden kan een reden zijn dat ik dan toch de beoordeling mee neem. In principe zullen de commentaren hier op het forum mij hierin een democratische onderbouw geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 6,5 Van Beek 7 V/d Heijden 6,5 Kongolo 6,5 Immers 4 Vejinovic 6,5 El Ahmadi 6 Kuyt 6 Kazim 5 Basaçikoglu 6,5
Botteghin 6 Kramer - Vilhena -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 6,5 Karsdorp 6 Van Beek 7 V/d Heijden 7 Kongolo 7 Immers 5 Vejinovic 5 El Ahmadi 4 Kuyt 6 Kazim 5 Basaçikoglu 6
Botteghin 7 Kramer 6 Vilhena - |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 6,5 Van Beek 7 V/d Heijden 6,5 Kongolo 7,5 Immers 5 Vejinovic 5 El Ahmadi 6 Kuyt 6 Kazim 4,5 Basaçikoglu 6
Botteghin - Kramer 6 Vilhena - |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vermeer 6,5 Karsdorp 6 Van Beek 7,5 klasse V/d Heijden 6,5 Kongolo 7 bevalt me goed als back Immers 6,5 nuttig Vejinovic 6 El Ahmadi 6,5 Kuyt 6 Kazim 5 Basaçikoglu 6 prima goal
Botteghin 7 een beer Kramer 6 Vilhena - |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 7 Van Beek 7 V/d Heijden 7 Kongolo 7 Immers 6 Vejinovic 6 El Ahmadi 6 Kuyt 6 Kazim 4 Basaçikoglu 6
Botteghin 7 Kramer 6 Vilhena 6 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iedereen zijn mening maar een 6 of 6.5 voor Immers? Heb je er dan kijk op? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Of je ziet dingen die anderen niet zien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo weer thuis vanuit Limburg , kan nu de puntjes geven. Feyenoord-Vitesse 2-0
Vermeer 6,5 Karsdorp 5,0 van Beek 7,0 van der Heijden 6,5 Kongolo 7,0 Immers 3,5 El Ahmadi 5,5 Vejinovic 6,0 Kuyt 5,0 Kazim 3,5 Bilal 5,5
Botteghin 6,0 Kramer 6,0 Vilhena 5,5 |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Vermeer 5,5 te vaak onzeker en slechte uittrappen Karsdorp 6,0 domme sliding vlak voor rest, verder onopvallend Van Beek 7,5 opnieuw erg sterk, ook als rechtsback V/d Heijden 6,5 weinig fout gedaan, ik verwacht van hem in de opbouw wat meer Kongolo 7,0 verdedigend weer ijzersterk, wordt aanvallend ook steeds belangrijker Immers 5,0 in balbezit weer zeer matig, wel veel meters gemaakt... Vejinovic 6,5 klassespeler die vandaag af en toe iets te veel hooi op vork nam El Ahmadi 6,5 balvaste middenvelder Kuyt 6,0 in balbezit weinig goeds gedaan aan zijn onwennige linkerkant Kazim 6,0 hard gewerkt, kreeg geen enkele fatsoenlijke voorzet Basaçikoglu 6,5 weer heel ijverig en een belangrijke goal. Had toch graag Elia even gezien
Botteghin 7,0 straalde rust uit en is ijzersterk Kramer 6,0 zorgde vooral voor meer actie op veld en tribune Vilhena 6,0 opnieuw erg ijverig bij zijn invalsbeurt |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Vermeer 6.5 Karsdorp 5.5 van Beek 7 van der Heijden 6.5 Kongolo 7 Immers 6 El Ahmadi 6 Vejinovic 6.5 Kuyt 6 Kazim 3 Bilal 5.5
Wissels: Botteghin 6.5 Kramer 6 Vilhena - |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 7 van Beek 7 van der Heijden 7 Kongolo 7 Immers 6 El Ahmadi 7 Vejinovic 7 Kuyt 6 Kazim 5 Bilal 5,5
Wissels: Botteghin 7 Kramer 6 Vilhena - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 6 van Beek 6,5 van der Heijden 6,5 Kongolo 6,5 Immers 6,5 El Ahmadi 6 Vejinovic 6,5 Kuyt 6 Kazim 4 Bilal 6
Wissels: Botteghin 6,5 Kramer 6,5 Vilhena - |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Vermeer 6,5 Karsdorp 6.5 Van Beek 7.5 V/d Heijden 7 Kongolo 7 Immers 5 Vejinovic 6.5 El Ahmadi 6 Kuyt 6 Kazim 5 Basaçikoglu 6
Botteghin 7,5 Kramer 6 Vilhena - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zal mij niet verbazen dat ie wint, aangezien er alleen maar Feyenoord supporters zijn die er stemmen !!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha done, staat op 68%. Kom op L. Doe eens gek ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 5.5 Karsdorp 6.5 Van Beek 7 V/d Heijden 6 Kongolo 6.5 Immers 3 Vejinovic 6.5 El Ahmadi 6 Kuyt 6 Kazim 3 Basaçikoglu 6.5
Wissels: Botteghin 6 Kramer / Vilhena /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 6.5 Van Beek 7 V/d Heijden 7 Kongolo 6.5 Immers 3 Vejinovic 6.5 El Ahmadi 6 Kuyt 6 Kazim 4.5 Basaçikoglu 6
Wissels: Botteghin 8 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Basis: Vermeer 6,5 Karsdorp 7 Van Beek 7,5 V/d Heijden 7 Kongolo 7 Immers 5 Vejinovic 7,5 El Ahmadi 5 Kuyt 6,5 Kazim 4,5 Basaçikoglu 7
Wissels: Botteghin 7 Kramer 7 |
|
|
|