|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 6 Karsdorp 6.5 van Beek 7.5 van der Heijden 6.5 Kongolo 6.5 Immers 5 El Ahmadi 6 Vejinovic 6.5 Kuyt 6 Kazim 4.5 Bilal 6.5
Wisselspelers: Botteghin 7 Kramer 6 Vilhena nvt |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahaha, dan is de speler v/d week nu wel bekend: Erwin Mulder Hahahahahahaha
Maar niet om het een of ander: Hij heeft geweldig gekeept tegen Pisvolk ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Als je je cookkies verwijderd ken je stemmen tot de VI begint. Waterdicht dat stemmen... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Feyenoord1: Vermeer 9 (zonder problemen nul gehouden) Karsdorp 6 (wild voelt de druk van Botteghin en van Beek) van Beek 9 (Gouden gozer) van der Heijden 7 (tandje bij te zetten door Arie Jan) Kongolo 10 (de ideale linksback) Immers 8 (voortdurend dreigend balverlies) El Ahmadi 5 (vertraagt het spel) Vejinovic 10 (foutloos) Kuyt 7 (onberispelijke penantie bovendien hebben we met hem de vervanger van Bas van Noortwijk al in huis!) Kazim 8 (sloopte de Cambuur verdediging die er tegen Heracles daarom volledig doorheen zat en beukte Vitesse murw) Bilal 8,5 zit weer op het brommertje
Wisselspelers: Botteghin 10 (Joris M++) Kramer 8 (mooi balletje op Kongolo) Vilhena 7
Bank/coaching: 9
KNVB wedstrijdleiding: 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2015 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toppie haha, net als de beoordeling van onze sportdwaas. Vertel me eens sportdwaas hoe ik dit in alle redelijkheid moet gaan inpassen in het gemiddelde? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maak er maar een aparte bokaal voor. De Sportdwaas topperrrrrrrrrrrrrr van t jaar :) Met als voorwaarde dat hij wel elke week punten geeft. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
En recepten.
Maar eerlijk is eerlijk, Sportdwaas' beoordelingen waren weer goed voor een glimlach. Hij is zo langzamerhand nog positiever dan Dirk Kuyt zelf. :) |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 07:39 schreef VVout het volgende:Toppie haha, net als de beoordeling van onze sportdwaas. Vertel me eens sportdwaas hoe ik dit in alle redelijkheid moet gaan inpassen in het gemiddelde? je verdient bewondering voor je inzet voor onze club. Ik zie het zo, dat was ik vergeten te vermelden, dat als een team 3 wedstrijden achter elkaar wint er feitelijk geen onvoldoendes moeten worden uitgedeeld. El Ahmadi vind ik teveel mannetje breed en Karsdorp is gewoon geen rechtsback. Kuijt is een prima inspirator maar in feite loopt ie behalve bij het nemen van penalties continue overal in de weg.
Kazim's rol wordt mijns inziens onderschat. Enfin je moet maar kijken wat je met mijn punten doet. Feit is dat ik blij ben dat Rutten weg is en dat Gio, JP en Wouters een goeie Troijka is tot nu toe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 09:56 schreef sportdwaas het volgende:[..] je verdient bewondering voor je inzet voor onze club. Ik zie het zo, dat was ik vergeten te vermelden, dat als een team 3 wedstrijden achter elkaar wint er feitelijk geen onvoldoendes moeten worden uitgedeeld. El Ahmadi vind ik teveel mannetje breed en Karsdorp is gewoon geen rechtsback. Kuijt is een prima inspirator maar in feite loopt ie behalve bij het nemen van penalties continue overal in de weg. Kazim's rol wordt mijns inziens onderschat. Enfin je moet maar kijken wat je met mijn punten doet. Feit is dat ik blij ben dat Rutten weg is en dat Gio, JP en Wouters een goeie Troijka is tot nu toe. Sorry dat ik het moet zeggen: Jij overschat Kazim zijn rol hierin ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die had je er ook die dat met Muldert deden en kijk nou SPELER VAN DE WEEK.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, dat is een goeie !! Als je elke week een Feyenoorder of oud- Feyenoorder erbij zet wordt die vanzelf SPELER VAN DE WEEK ... Alleen die gekke Feyenoord 'supporters' die erop stemmen !!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig juist toch, volgende week weer. Hilarisch zou het zijn als het hele seizoen (ex) Feyenoorders de lijst gaan aanvoeren |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:07 schreef RenatoBos het volgende:Geweldig juist toch, volgende week weer. Hilarisch zou het zijn als het hele seizoen (ex) Feyenoorders de lijst gaan aanvoeren Moeten ze Nelom gaan verhuren , dan kunnen we lachen ja ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: 2 doelpunten Kazim aanstaande zondag. Let op mij woorden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ook ! Heeft ie tenminste een prijs gehaald net zoals Erwin Mulder ... Hebben ze toch iets om over te lullen als ze oud zijn !!! Whahahahahaha ........ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als dat waar is mag je mij een recept sturen dat ik voor jou ga klaar maken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:13 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik ook ! Heeft ie tenminste een prijs gehaald net zoals Erwin Mulder ... Hebben ze toch iets om over te lullen als ze oud zijn !!! Whahahahahaha ........ 😃👊 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Renato even een vraagje: Je weet ik ben een leek met PC's Hoe doe je dat vuistje? Hetzelfde met beeldjes plakken, geen kaas van gegeten . ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Renato even een vraagje: Je weet ik ben een leek met PC's Hoe doe je dat vuistje? Hetzelfde met beeldjes plakken, geen kaas van gegeten . ;-) StAt gewoon in mijn emoji balk bij de smileys. En haha dat moet je verders echt niet aan mij vragen want ik ben ook van die generatie 'beweeg-de-muis-naar-de-rechterbovenhoek'😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 10:15 schreef lijdensweg het volgende:[..] Renato even een vraagje: Je weet ik ben een leek met PC's Hoe doe je dat vuistje? Hetzelfde met beeldjes plakken, geen kaas van gegeten . ;-) plaatjes plakken enzo op t forum staat in BBcode. Niet elke BBCode in deze lijst werkt hier, maar dingen zoals plaatjes plakken, tekst vetgedrukt etc. allemaal wel: http://www.phpbb.nl/forums/faq.php?mode=bbcode |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ff test :) werkt niet :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 09:56 schreef sportdwaas het volgende:[..] je verdient bewondering voor je inzet voor onze club. Ik zie het zo, dat was ik vergeten te vermelden, dat als een team 3 wedstrijden achter elkaar wint er feitelijk geen onvoldoendes moeten worden uitgedeeld. El Ahmadi vind ik teveel mannetje breed en Karsdorp is gewoon geen rechtsback. Kuijt is een prima inspirator maar in feite loopt ie behalve bij het nemen van penalties continue overal in de weg. Kazim's rol wordt mijns inziens onderschat. Enfin je moet maar kijken wat je met mijn punten doet. Feit is dat ik blij ben dat Rutten weg is en dat Gio, JP en Wouters een goeie Troijka is tot nu toe. Je verhoudingen in de punten zijn prima alleen houden de meeste het nog wat lager omdat we hopen dat de gehele teamprestatie beter gaat worden en makkelijker wedstrijden gaan winnen.
Je positivisme natuurlijk een voorbeeld voor ons allemaal dus gaat het gewoon zo laten denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wanneer kunnen we op Kazim stemmen, die van mij heeft ie :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Sportdwaas eens als ie bv. El Ahmadi laag waardeert. Vind hem opbouwend minder geworden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
El gaf zelf al aan dat het niveau flink omhoog was gegaan. Zegt wat over hoe hij zich zelf binnen de groep voelt staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat haal ik er nou niet uit.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij zegt het toch zelf te zien, alleen snapt ie nog niet waarom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nogmaals dat laatste haal ik er niet uit..heb het nog een keer nagelezen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Qua breedte was het volgens hem het sterkste elftal, OK had het uit mijn hoofd verkeerd geïnterpreteerd. Neemt niet weg dat El er een beetje achteraan vind hobbelen en het beter moet. Maar laten we hem niet te snel Mulderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EL is niet die EL meer voordat ie naar villa ging dat vind ik ook.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 20:21 schreef VVout het volgende:[..] Qua breedte was het volgens hem het sterkste elftal, OK had het uit mijn hoofd verkeerd geïnterpreteerd. Neemt niet weg dat El er een beetje achteraan vind hobbelen en het beter moet. Maar laten we hem niet te snel Mulderen. Nee, Mulderen zeker niet, daar zijn de leeghoofden voor. En ook geen G-immer graag.
Karim is weliswaar nog van waarde, maar zijn bijdrage in deze basis komt wat armzalig over. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 - 20:49 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, Mulderen zeker niet, daar zijn de leeghoofden voor. En ook geen G-immer graag. Karim is weliswaar nog van waarde, maar zijn bijdrage in deze basis komt wat armzalig over. Komt m.i. omdat hij anders moet spelen dan vorig seizoen (naast Clasie met Immers voor zich). Nu speelt Vejinovic centraal/controlerend en moet hij offensiever spelen. Er zijn andere spelers die dat (veel) beter kunnen, waaronder diezelfde Vejinovic ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 - 13:34 schreef JanM het volgende:[..] Komt m.i. omdat hij anders moet spelen dan vorig seizoen (naast Clasie met Immers voor zich). Nu speelt Vejinovic centraal/controlerend en moet hij offensiever spelen. Er zijn andere spelers die dat (veel) beter kunnen, waaronder diezelfde Vejinovic ... Wat betreft Vejinovic, dat ligt ook aan de medespelers! En dan moet je geen Immers en Kazim opstellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 5,5 Karsdorp 7 van Beek 7 van der Heijden 6,5 Kongolo 8 Immers 5 El Ahmadi 5 Vejinovic 7,5 Kuyt 6,5 Kazim 4 Bilal 7
Wissels: Botteghin 7 Kramer 6,5 Vilhena - |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
http://forum.headliner.nl/topic-22877/#595126
quote:Op vrijdag 05 augustus 2011 - 13:07 schreef Bosifyable het volgende:... Je krijgt genoeg tijd om nog een cijfer te geven, niet elk forumlid komt gelijk op internet, vandaar dat je tot de donderdag, tot 18:00, na de wedstrijd kunt stemmen. De cijfers die worden gegeven na dit tijdstip zullen niet meeberekend worden in het gemiddelde. ... Gaat 'ie vier jaar oude 'regels' een beetje lopen te zitten disrespecten :P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beoordelingen na de 23e Augustus SC Feyenoord - Fietstas
___________________________ 8/8 |16/8 |23/8 | +/- .| Gem
Sven van Beek _____________ 6,2 | 7,5 | 7,2 | -0,3 | 7,0 Eric Botteghin ____________ --- | --- | 7,0 | ---- | 7,0 Tonny Vilhena _____________ 6,9 | --- | --- | ---- | 6,9 Michiel Kramer ____________ --- | 7,2 | 6,3 | -0,9 | 6,8 Marko Vejinovic ___________ 7,1 | 6,4 | 6,6 | +0,2 | 6,7 Terence Kongolo ___________ 6,3 | 6,3 | 7,1 | +0,8 | 6,6 Dirk Kuyt _________________ 7,3 | 6,3 | 6,1 | -0,2 | 6,6 Jan-Arie van der Heijden __ 6,5 | 6,3 | 6,7 | +0,4 | 6,5 Karim El Ahmadi ___________ 6,2 | 6,0 | 5,8 | -0,2 | 6,0 Rick Karsdorp _____________ 5,5 | 5,9 | 6,3 | +0,4 | 5,9 Bilal Basaçikoglu _________ 6,4 | 5,1 | 6,3 | +1,2 | 5,9 Kenneth Vermeer ___________ 5,3 | 5,2 | 6,3 | +1,1 | 5,6 Lex Immers ________________ --- | 5,6 | 5,1 | -0,5 | 5,4 Jens Toornstra ____________ 5,3 | 5,1 | --- | ---- | 5,2 Kazim-Richards ____________ 6,6 | 4,0 | 4,6 | +0,6 | 5,1 Miquel Nelom ______________ 3,6 | --- | --- | ---- | 3,6
(17 beoordelingen)
Grootste stijger deze week __ Bilal Basacikoglu +1,2 Grootste daler deze week ____ Michiel Kramer __ -0,9 Aanvoerder gemiddelden ______ Sven van Beek ___ 7,0 en __________________________ Eric Botteghin __ 7,0 Hekkensluiter gemiddelden ___ Miquel Nelom ____ 3,6
Opvallend is het verschil in punten dat gegeven wordt voor Lex en Kazim onderling. Ik vind ook dat Kramer zijn puntenaantal af neemt t.o.v. de eerste keer. Botteghin die lekker van start gaat, als ie dat nou eens vast kan houden. Sven gewoon lekker bezig, niets van te zeggen. Het met afnemende tendens van Kuyt.
Ben benieuw wat ik hier na de wedstrijd tegen Pisvee mag gaan invullen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is het al vrijdag dan, verrek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
PSV - Feyenoord 0-1
Lex Immers 10+ |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 8 Van Beek 5 Botteghin 5 Van der Heijden 5 Kongolo 5 Veijinovic 3 El Ahmadi 6 Immers 3 Bilal 3 Kazim 7 Kuyt 5
Karsdorp 6 Elia - Kramer - |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 8,5 van Beek 5,5 van der Heijden 5,5 Botteghin 5,5 Kongolo 6,0 Vejinovic 3,5 El Ahmadi 5,5 Immers 3,0 Bilal 5,0 Kazim 5,5 Kuyt 3,5
Karsdorp 6,5 Elia 6,0 Kramer 6,0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 6,5 van Beek 6 van der Heijden 5 Botteghin 6 Kongolo 6 Vejinovic 4 El Ahmadi 5 Immers 4 Bilal 5 Kazim 5,5 Kuyt 5
Wissels: Karsdorp 6 Elia 6 Kramer 6
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Basis: Vermeer 7 van Beek 5 van der Heijden 5 Botteghin 5 Kongolo 4 Vejinovic 3 El Ahmadi 4 Immers 3 Bilal 3 Kazim 4 Kuyt 3
Wissels: Karsdorp 5,5 Elia 5,5 Kramer - |
|
|
|