|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Vorig jaar in dezelfde 5 wedstrijden 3 punten gehaald. Nu 12. Totaal aantal punten vorig seizoen 59. Na 5 wedstrijden (15% van totaal) zit je nu al op 20% hiervan. Als ze dit volhouden eindigen ze met 81 punten. Dat zou dan meer dan genoeg zijn voor directe plaatsing Europees voetbal en wie weet voor het kampioenschap.
Kortom ik kan geen onvoldoendes uitdelen op basis van de teamprestatie van de afgelopen weken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 18:04 schreef netsurfer het volgende:[..] Zo had ik het nog niet bekeken. 😃 [..] Zo is het! En eerst maar een kanarie naar binnen sturen. Verbaas me trouwens af en toe over cijfers hier. Karsdorp een 8? V.d. Heijden een 4? Heb ik dan toch andere wedstrijd zitten kijken? vd Heijden een 4? Da's inderdaad ernstig ja. Minstens voldoende. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer 8 Karsdorp 7 V Beek 5,5 Heijden 6 Kongolo 6 Vejinovic 6 Toornstra 4 El 4 Bilal 5 Kramer 5 Kuyt 3
Kazim 5 Elia 7,5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Vermeer 7.5 Karsdorp 6.5 v Beek 5.5 vd Heijden 6 Kongolo 6.5 Vejinovic 6 Toornstra 6 El Ahmadi 7.5 Kuyt 5 Kramer 5.5 Bilal 6
Elia 6.5 Kazim 6 |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Vermeer 7.5 Karsdorp 7 v Beek 7.5 vd Heijden 6.5 Kongolo 6.5 Vejinovic 6 Toornstra 5.5 El Ahmadi 7.5 Kuyt 5 Kramer 5 Bilal 6
Elia 6.5 Kazim 5.5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Best hoog becijferd maat..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat worden over n paar maanden alleen maar 10 en. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit er overigens weer een Feyenoorder bij de verkiezing van speler van de week bij voetbal inside..😎 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ze laten nu de percentages niet meer zien..😂 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Geen houden aan hè, "het legioen" ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Elia weer eerste in de verkiezing😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zo maar n's kijken dan :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ruim 70% zag ik ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay gaaf, heb het niet kunnen zien..😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 7,5 Van Beek 6 Van der Heijden 4 Kongolo 6 Vejinovic 5 Toornstra 3 El Ahmadi 4 Kuyt 5 Kramer 5 Elia 5 Immers - Nelom 4 Bilal 5 |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 7,5 Van Beek 6 Van der Heijden 4 Kongolo 6 Vejinovic 5 Toornstra 6 El Ahmadi 6 Kuijt 6,5 Kramer 6,5 Elia 5 Immers - Nelom 5 Bilal 5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 7.5 Van Beek 6.5 Van der Heijden 3 Kongolo 6.5 Vejinovic 4 Toornstra 3.5 El Ahmadi 4 Kuyt 6 Kramer 5 Elia 4
Wissels: Nelom 3.5 Bilal 5 Immers / |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Roda uit altijd lastig en in de Dick Nanninga memorial bowl gaven de koempels helaas alles. Hier de cijfers.
Vermeer 6 (de vrije trap van Roda telde ik al en het kwam uit. Cillessen stopt geen penanties maar Vermeer is een absolute drollenvanger bij vrije trappen van buiten de 16. Als je Mulder gisteren bezig zag bij Heerenveen is er nog steeds sprake van een upgrade. Perez en de Boer oordeelden dat hij niet houdbaar was.) Karsdorp 7,5 Van Beek 6,5 Van der Heijden 5 (lijkt mij op weg naar wisselspelerschap) Kongolo 7 Vejinovic 6 Toornstra 5 (als je Kuijt dan toch wil opstellen zet hem dan op de plaats van Toornstra of Immers) El Ahmadi 6 Kuyt 6 (beste wedstrijd tot nu toe van hem qua veldspel. Kan beter een linie terug op plek van Toornstra) Kramer 7 (kreeg weinig bruikbare ballen, is als aanspeelpunt nog niet echt een meerwaarde) Elia 6 (had de wedstrijd in jong Feyenoord nog in de benen). Immers 6 (in 5 minuten meer dreiging dan de hopeloos uit vorm zijnde Toornstra) Nelom 5 (nergens te zien bij de laatste gevaarlijke tegenaanval van Roda) Bilal 6 (ik zeg zet Bilal rechts, Elia op links en Kuijt op het middenveld dan wordt je kampioen).
coaching: 6 (van der Heijden had eerder moeten worden gewisseld net als Toornstra)
wedstrijdleiding: 6 (zat niet mee en tegen)
tegenstander: 7 (er werd goed en snel gecounterd en gevochten voor elke bal. Kalezic is een goede coach).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 7 Van Beek 6.5 Van der Heijden 5 Kongolo 5.5 Vejinovic 5 Toornstra 5 El Ahmadi 6 Kuyt 6.5 Kramer 6 Elia 5
Wissels: Nelom 6 Bilal 6 Immers = |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 7 Van Beek 6 Van der Heijden 5 Kongolo 6.5 Vejinovic 5 Toornstra 5 El Ahmadi 5.5 Kuyt 6 Kramer 6 Elia 5
Wissels: Nelom 5 Bilal 5.5 Immers - |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja hier de cijfers van een matige wedstrijd
Vermeer 6 v Beek 6 vd Heijden 5 Karsdorp 6 Kongolo 6 El Ahmadi 6.5 Kuyt 5.5 Kramer 6 Elia 5 Toornstra 5.5 Vejinovic 6
Nelom 5.5 Bilal 5.5 Immers - |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karsdorp net zo sterk als Kramer? Ben jij de bondscoach? |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
Basis: Vermeer 6 Karsdorp 7.5 Van Beek 6 Van der Heijden 5 Kongolo 6 Vejinovic 5 Toornstra 5 El Ahmadi 6 Kuyt 6 Kramer 6 Elia 5
Wissels: Nelom 6 Bilal 5.5 Immers - |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Vermeer 5 Karsdorp 5 van Beek 5 vd Heijden 5 Kongolo 5 Vejinovic 5 El Ahmadi 5 Toornstra 4 Kuyt 4 Kramer 5 Elia 5 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bedoel je die van mij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 20:29 schreef RenatoBos het volgende:Zit er overigens weer een Feyenoorder bij de verkiezing van speler van de week bij voetbal inside..😎 Ik denk Karsdorp |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo, ff geen tijd gehad alles bij te houden nu weer actueel. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
lijdensweg - zondag 20 september 2015 - 18:43 quote deeplink
Vermeer 6 Karsdorp 7.5 van Beek 6 vd Heijden 4 Kongolo 6 Vejinovic 4.5 El Ahmadi 5 Toornstra 4 Kuyt 5.5 Kramer 5 Elia 5 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 6 Karsdorp 7 Van Beek 6.5 Van der Heijden 4 Kongolo 6 Vejinovic 4.5 Toornstra 4.5 El Ahmadi 5.5 Kuyt 6 Kramer 6 Elia 5.5
Wisselspelers: Nelom 5 Bilal 5.5 Immers nvt |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Basisteam: Vermeer 6 Karsdorp 7,5 Van Beek 7 Van der Heijden 4 Kongolo 7 Vejinovic 4 Toornstra 4 El Ahmadi 4 Kuyt 7 Kramer 7 Elia 5.5
Wisselspelers: Nelom 5,5 Bilal 5,5 Immers - |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geen cijfers van mij heb niets kunnen zien op een stukje eerste helft na.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ziet er fraai uit VVout. Goed werk!
quote: Haha. :)
Gelukkig maar dat hij dat zelf ook op tijd besefte (ervaren spelers luisteren beter naar hun lichaam) en niet onnodig lang op het veld bleef staan maandag. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Geen cijfers, was mijn dochter aanmoedigen bij de Dam tot Dam loop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 't is dat je een goed excuus hebt, je dochter daar laat je alles voor staan natuurlijk ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uitgaande van bovenstaande stats moet ik volgend constateren.
De wisselvaligheid van Vermeer met zijn uitschieters, waarmee dan toch punten gepakt worden. Helaas lukt het niet altijd.
De verdediging staat aardig, op Jan-Arie na, hopenlijk Botteghin weer snel fit.
Het middenveld botert niet, stagnatie al om met beroerde spelhervattingen. Ik denk daarbij toch ook wel aan Vejinovic die nog niet dat brengt wat we wilde zien. Ik vind ook de keuze Toornstra/Immers niet uit de verf komen, wat gaan we daar aan doen. Vilhena, Gustavson, Nieuwkoop, Schuurman? Moeilijk te zeggen.
Voorin stagneert het natuurlijk bij de aanvoer, of lopen ze misschien toch niet goed. Karsdorp gaf aan dat hij soms misschien de vrije ruimtes niet altijd zag als Kuyt die aangaf. Communicatie? Links natuurlijk het zelfde verhaal maar deze staan in de media nu even niet in de aandacht of worden afgeschermd "Elia"
Wat gaat het worden voetballen of takkuhbossen, hoop dat ze elkaar snel gaan vinden en eens een goed gevoel aan een weekend over gaat houden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Mooi overzicht man! Veel werk?
Misschien nog een tip om bij de gemiddelden met groen de hoogste aan te geven en bij de score van de wedstrijd met groen en rood de hoogste en laagste? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 11:06 schreef JanM het volgende:[..] Mooi overzicht man! Veel werk? Misschien nog een tip om bij de gemiddelden met groen de hoogste aan te geven en bij de score van de wedstrijd met groen en rood de hoogste en laagste? Het ging, als ik het grondidee maar heb. Een halve zondag, met invoer van de laatste 3 wedstrijden en stom ouwehoeren op het forum tussendoor. Daarnaast ook nog F1 berichten uitgeplozen, omdat Verstappen weer een gave race gestreden heeft en nogal wat stof heeft doen opwaaien. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 11:13 schreef VVout het volgende:[..] Het ging, als ik het grondidee maar heb. Een halve zondag, met invoer van de laatste 3 wedstrijden en stom ouwehoeren op het forum tussendoor. Daarnaast ook nog F1 berichten uitgeplozen, omdat Verstappen weer een gave race gestreden heeft en nogal wat stof heeft doen opwaaien. Vooral die grafiekjes lijkt mij? Ziet er echt goed uit en beter alles in één sheet dan 3 keer knippen/opslaan/uploaden! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 15:05 schreef sportdwaas het volgende:Roda uit altijd lastig en in de Dick Nanninga memorial bowl gaven de koempels helaas alles. Hier de cijfers. Vermeer 6 (de vrije trap van Roda telde ik al en het kwam uit. Cillessen stopt geen penanties maar Vermeer is een absolute drollenvanger bij vrije trappen van buiten de 16. Als je Mulder gisteren bezig zag bij Heerenveen is er nog steeds sprake van een upgrade. Perez en de Boer oordeelden dat hij niet houdbaar was.) Karsdorp 7,5 Van Beek 6,5 Van der Heijden 5 (lijkt mij op weg naar wisselspelerschap) Kongolo 7 Vejinovic 6 Toornstra 5 (als je Kuijt dan toch wil opstellen zet hem dan op de plaats van Toornstra of Immers) El Ahmadi 6 Kuyt 6 (beste wedstrijd tot nu toe van hem qua veldspel. Kan beter een linie terug op plek van Toornstra) Kramer 7 (kreeg weinig bruikbare ballen, is als aanspeelpunt nog niet echt een meerwaarde) Elia 6 (had de wedstrijd in jong Feyenoord nog in de benen). Immers 6 (in 5 minuten meer dreiging dan de hopeloos uit vorm zijnde Toornstra) Nelom 5 (nergens te zien bij de laatste gevaarlijke tegenaanval van Roda) Bilal 6 (ik zeg zet Bilal rechts, Elia op links en Kuijt op het middenveld dan wordt je kampioen). coaching: 6 (van der Heijden had eerder moeten worden gewisseld net als Toornstra) wedstrijdleiding: 6 (zat niet mee en tegen) tegenstander: 7 (er werd goed en snel gecounterd en gevochten voor elke bal. Kalezic is een goede coach). Vermeer zag er niet goed uit bij die vrije trap dus die krijgt van mij een 4 Van Beek en Kongolo een krappe 6 Karsdorp een 7 Van der Heijden een 3 Vejinovic een 4 El Ahmadi een 5 Toornstra een 3 Kuijt een 5 Kramer een 6 Elia een 5
Nelom een 5 Bilal een 6 Immers te kort gespeeld
VVout een dikke 10! |
|
|
|