|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Plus vdH was niet zo slecht, paar foute passes achter elkaar, dat wel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
VDH is af en toe slordig, maar speelt wel veel vooruit. Komt wel goed. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Feyenoord - PEC Zwolle
Vermeer 7,5 Karsdorp 6,5 van Beek 6,0 vd Heijden 5,5 Kongolo 7,0 El Ahmadi 6,0 Gustafson 6,0 Vejinovic 6,0 Kuyt 7,5 Kramer 6,5 Elia 8,0 |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Elia man van de wedstrijd! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Feyenoord- PEC Zwolle 2-0
Vermeer 7 Karsdorp 6.5 v Beek 6 Kongolo 6 vd Heijden 6 El Ahmadi 7 Gustafson 6.5 Vejinovic 6 Kramer 6 Kuyt 7.5 Elia 7.5
Botteghin 6 Bilal 5 Vilhena 6 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 8 v Beek 6,5 vd Heijden 5,5 Kongolo 6 El Ahmadi 7 Vejinovic 6,5 Gustafson 6 Elia 8 Kramer 6,5 Kuyt 7,5
Wissels: Botteghin 6 Vilhena 5,5 Bilal 5 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Basisteam: Vermeer 7 Karsdorp 7.5 v Beek 6,5 vd Heijden 6 Kongolo 6.5 El Ahmadi 6.5 Vejinovic 6 Gustafson 6.5 Elia 7.5 Kramer 6,5 Kuyt 7,5
Wisselspelers: Botteghin 6 Vilhena 6 Bilal 5 |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Basisteam: Vermeer 8 Karsdorp 7,5 v Beek 7 vd Heijden 6 Kongolo 7 El Ahmadi 7 Vejinovic 6,5 Gustafson 7 Elia 8.5 Kramer 6,5 Kuyt 7
Wisselspelers: Botteghin 7 Vilhena 6 Bilal = |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 7 van Beek 6 vd Heijden 5 Kongolo 7 El Ahmadi 6,5 Vejinovic 6 Gustafson 6,5 Elia 7,5 Kramer 6,5 Kuyt 7,5
Botteghin 6 Vilhena 5,5 Bilal -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2015 door Alexmem -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 7 Van Beek 6,5 Van der Heijden 5,5 Kongolo 6,5 Vejinovic 5,5 El Ahmadi 6,5 Gustafson 6 Kuyt 7,5 Kramer 6 Elia 7,5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Basis: Vermeer 7 Karsdorp 7 Van Beek 6,5 Van der Heijden 4 Kongolo 6,5 Vejinovic 4,5 El Ahmadi 6,5 Gustafson 6 Kuyt 7,5 Kramer 6 Elia 7,5
Wissels: Botteghin 6 Vilhena 6 Bilal /
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vermeer 8 Karsdorp 8 v Beek 7 vd Heijden 6 Kongolo 7 El 6 Vejinovic 6,5 Gustafson 7 Elia 8 Kramer 7 Kuyt 8
Botteghin 6,5 |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 7,5 v Beek 7 vd Heijden 6 Kongolo 7 El Ahmadi 7 Vejinovic 5,5 Gustafson 6 Elia 8 Kramer 6,5 Kuyt 8
Botteghin 6 Vilhena 6 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is er n feyenoorder genomineerd voor vanavond bij VI? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, tis verdomme nog waar ook. Elia dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lul van de Week mis ik nog. Elke week een 020-er stemmen. Of Brama. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elia gestemd. Kuyt wordt nu weer gehypet. Volgende keer is t weer allemaal kudt. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Allebei gestemd, staan ook 1e en 2e Kan je met 1 apparaat nog steeds onbeperkt stemmen door browser af te sluiten en opnieuw stemmen. Lijkt op windowsphone wel zo |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Volgens die snor wint Kuijt ook nog als moet worden gestemd op de mooiste vrouw van Nederland. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, zegt wel iets over het niveau van de stemmers!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fout! Het zegt iets over Derksen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Och, op je pikkie getrapt? Je bent zeker een die elke week stemt ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, op Erwin Mulder. Elke week weer. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ben blij dat ie out is ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik sta werkelijk met mijn bek vol tanden.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Ik stem op Wilders geef hem een 10 |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Wilders in de spits. De witte keniaan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Voor het G-voetbal moet je een nieuwe topic openen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die oproerkraaier? Oplossingen aanbrengen, ho maar ... Niet mijn soort politici. Al zijn sommige uitspraken niet verkeerd! Alleen vind ik het zo jammer dat ie NOOIT met oplossingen cq ideeën komt. Het enige wat ie doet is haat zaaien!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 23:44 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die oproerkraaier? Oplossingen aanbrengen, ho maar ... Niet mijn soort politici. Al zijn sommige uitspraken niet verkeerd! Alleen vind ik het zo jammer dat ie NOOIT met oplossingen cq ideeën komt. Het enige wat ie doet is haat zaaien!!! Wat dat betreft lijkt 'ie verdacht veel op jou! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 23:44 schreef lijdensweg het volgende:[..] Die oproerkraaier? Oplossingen aanbrengen, ho maar ... Niet mijn soort politici. Al zijn sommige uitspraken niet verkeerd! Alleen vind ik het zo jammer dat ie NOOIT met oplossingen cq ideeën komt. Het enige wat ie doet is haat zaaien!!! Als je zijn verkiezingsprogramma niet aanstaat, en nooit de moeite hebt genomen zijn maatregelen daarvan door te nemen waarom veroordeel je hem dan op basis hiervan? De PVV komt wel degelijk met tal van voorstellen die naar de partij zijn visie ruimte bied om Nederland zelf weer gezond te krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is voor de sier, door de standaard retoriek van Wilders is dat volledig irrelevant |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maar hij zegt net als z'n aanhangers wat ie denkt, he. Da's knap, heel knap. Dan ben je echt uniek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In de politiek is dat wel n unicum ja. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: In de oppositie hebben ze allemaal praatjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt me inherent aan hun beroep. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Bij ons in Gelderland zeggen wij MOND Tot morgen in het gezellige Gelderland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|