|
|
Algiz
|
|
|
Weet iemand hoe laat deze wedstrijd gespeeld wordt en of hij ergens live te zien is? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
En op de site van Feyenoord staat een linkje: kijk live... Ik weet niet of dit een standaard button is en die nu niet van toepassing is?
http://firstrowge.eu/ Kijk hier om 16:00 hij staat al in de lijst |
|
|
|
|
Algiz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Vilhena; Toornstra, Vejinovic, Immers; Basacikoglu, Kazim-Richards en Achahbar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
EN IMMERS IS DE AANVOERDER.
WAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Eigenlijk is het heel droevig. Wij hebben zelf (amateurteam) ook zo'n aanvoerder. Die niet eens in de basis hoort te staan. Maar niemand durft dat te zeggen. Net als bij Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer Immers + aanvoerder.
Tyf op joh. Weer zo'n achterlijke coach? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alsof Rutten nog coach is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben geen andere.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe dan Kongolo linksback en Verdonk cv. En eventueel tweede helft Woudenberg. Beide jonkies een helftje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Door dit soort dingen heb ik er zo geen zin in, heel erg Feyenoord moe. Immers weer in de basis en aanvoerder, dit houd nooit meer op.
Lekker nog even zomerstop en bijna vakantie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 15:11 schreef Stylzz het volgende:Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Vilhena; Toornstra, Vejinovic, Immers; Basacikoglu, Kazim-Richards en Achahbar. Eens, en die Vilhena is nog minder dan die andere 2. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 15:28 schreef MMM het volgende:Door dit soort dingen heb ik er zo geen zin in, heel erg Feyenoord moe. Immers weer in de basis en aanvoerder, dit houd nooit meer op. Lekker nog even zomerstop en bijna vakantie. Ik moet ook nog acclimatiseren na dat jaartje Rutten. Heb eigenlijk al geen zin in de Open Dag. En dat is volgende week al.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 15:30 schreef Els het volgende:[..] Ik moet ook nog acclimatiseren na dat jaartje Rutten. Heb eigenlijk al geen zin in de Open Dag. En dat is volgende week al.... Begrijpelijk Els! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer van die kut corners :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achahbar heb je niets aan daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena op lb is schandalig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vlagger bij Bilal zit er volgens mij al twee keer naast :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achahbar, Vilhena, Immers, Kazim. Overduidelijk een minpunt in dit team. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Beetje vaag inderdaad. En Kazim heeft zoals altijd weer veel overtredingen nodig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze zoeken m ook op he, dat zie je. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Omdat je weet dat hij er in trapt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Staan die KUT Immers en Kazim erin ... en Vilhena linksback? Wat een stom idee van Gio! Bewijs zich een slechte dienst als coach !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Duitsers krijgen veel mee. Veel schreeuwen en vallen. Duitsers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 juli 2015 - 16:22 schreef lijdensweg het volgende:Staan die KUT Immers en Kazim erin ... en Vilhena linksback? Wat een stom idee van Gio! Bewijs zich een slechte dienst als coach !!! Vilhena bij gebrek aan beter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klinkt fantastisch..ik krijg niets door. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als dit je basiself was, is t om te janken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is zeker om te janken als je zie wie er mee doen en wie er aanvoerder is ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jordy gaat weg he,iedereen weer aangeslagen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Algiz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: hahaha even wakker knijpen :p |
|
|
|
|
playermark
|
|
|
vejinovic is absoluut een meerwaarde in dit team. goeie assist op de goal en daarvoor al een x aantal goeie passes |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Een beetje een zelfde soort goal zoals tegen AZ thuis |
|
|
|