BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Column] Seizoen van de waarheid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 23:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, het verbouwen van de toekomst. Dat gaat met het geld gebeuren.
Met de koop van de aandelen van de Arena.

dat is voor mij geen nieuws, alleen ik wil de details weten, maar dat zullen we dan nog niet weten.
Daarvoor is het volgens mij te vroeg voor.
Dat is helemaal niet zeker dat dit het plan is.. En je kan wel roepen dat het geen nieuws is. Maar jij denkt slechts dat ze dat er mee gaan doen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 16 juli 2015 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 08:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet zeker dat dit het plan is.. En je kan wel roepen dat het geen nieuws is. Maar jij denkt slechts dat ze dat er mee gaan doen..
Iemand van de gemeente Amsterdam zei dat ze graag de aandelen van de Arena willen verkopen.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Ajax graag de aandelen zelf wel wil hebben.
Hierin zit nog de meeste onzekerheid.
Wellicht gaat de gemeente het wel van de hand doen maar is Ajax niet de koper.

Maar de plannen van de gemeente ouder amstel zijn wel zeer serieus te noemen.
Beste locatie voor woningbouw is op de locatie van de toekomst.
Dus is de kans dat de toekomst gaat verhuizen heel groot.
Dat betekend dus dat trainingsvelden naast de arena komt te liggen.
Als dit bekend word gemaakt, dat trainingsvelden naast de arena komen te liggen, dan is dat voor mij geen nieuws

Maar stel je koopt de aandelen van de arena en je bouwt een nieuw trainingscomplex. Hoeveel geld ben je dan kwijt?
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 10:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Iemand van de gemeente Amsterdam zei dat ze graag de aandelen van de Arena willen verkopen.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Ajax graag de aandelen zelf wel wil hebben.
Hierin zit nog de meeste onzekerheid.
Wellicht gaat de gemeente het wel van de hand doen maar is Ajax niet de koper.

Maar de plannen van de gemeente ouder amstel zijn wel zeer serieus te noemen.
Beste locatie voor woningbouw is op de locatie van de toekomst.
Dus is de kans dat de toekomst gaat verhuizen heel groot.
Dat betekend dus dat trainingsvelden naast de arena komt te liggen.
Als dit bekend word gemaakt, dat trainingsvelden naast de arena komen te liggen, dan is dat voor mij geen nieuws

Maar stel je koopt de aandelen van de arena en je bouwt een nieuw trainingscomplex. Hoeveel geld ben je dan kwijt?
Geen idee kerel.. Dat loopt in de tientallen miljoenen..

Maar je kan prakiseren tot je een ons weegt, ze zullen ons gaan vertellen wat die plannen zijn.. Tot die tijd is er echt nog van alles mogelijk..

Overigens ook iets dat me po dit moment totaal niet boeit, dat wacht ik lkker rustig af..
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 10:45   quote  deeplink  
Volgens mij heeft de gemeente Amsterdam alleen gezegd dat de aandelenkwestie bespreekbaar is met Ajax. En Ajax heeft wel eens geroepen dat het verwerven van de ArenA een interessante optie is. Veel concreter als dat is het volgens mij nog nooit geweest.
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 21:36 schreef Eide het volgende:
Seizoen van de waarheid

Ik heb een hekel aan de transferperiode. Dat is die vervelende periode waar de helden van het afgelopen seizoen weggekocht worden. Die periode waar Ajax eigenlijk steevast zwakker uit komt dan dat het er in ging. Dit jaar kan dat anders zijn door het slechte voetbal van het voorgaande seizoen. En om een Cruijffiaanse uitspraak te hanteren; zo heb elk nadeel z'n voordeel. Het maakt het aanstaande seizoen wel tot een "seizoen van de waarheid".

Ajax is bij elk seizoen afhankelijk van een drietal kritieke succesfactoren....

Lees verder op Foebele.blogspot.nl!

Veel leesplezier. Reacties, commentaar en discussie zijn altijd welkom!
Wat een prachtige column, Eide. Ik het met heel veel plezier gelezen en kan niet anders zeggen dat ik het volstrekt met je eens ben. De selectie van Ajax is gegroeid, vooral ook in de breedte, die jongens zijn ook weer een jaar verder en wijzer (?). De onbekende factor naar succes voor het komende jaar is inderdaad Frank de Boer en de rest van de technisch staf. Maar gezien de huidige selectie verwacht ik heel erg veel van Ajax het komende seizoen. Misschien nog geen plaatsing voor de poulefase van de Champions League, maar wel in de eredivisie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat een prachtige column, Eide. Ik het met heel veel plezier gelezen en kan niet anders zeggen dat ik het volstrekt met je eens ben. De selectie van Ajax is gegroeid, vooral ook in de breedte, die jongens zijn ook weer een jaar verder en wijzer (?). De onbekende factor naar succes voor het komende jaar is inderdaad Frank de Boer en de rest van de technisch staf. Maar gezien de huidige selectie verwacht ik heel erg veel van Ajax het komende seizoen. Misschien nog geen plaatsing voor de poulefase van de Champions League, maar wel in de eredivisie.
We vreten die hele Champions League leeg Pietje.....VENI VIDI VICI
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

We vreten die hele Champions League leeg Pietje.....VENI VIDI VICI
Haha ik hoop het vriend. Ik heb echter het vermoeden dat die voorronde wat te vroeg komt. Met al die nieuwe spelers, dank ik dat Ajax-1 nog niet volledig op elkaar is ingespeeld. Vrijdagavond, na de oefenwedstrijd tegen Wolfsburg, weten we weer wat meer...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha ik hoop het vriend. Ik heb echter het vermoeden dat die voorronde wat te vroeg komt. Met al die nieuwe spelers, dank ik dat Ajax-1 nog niet volledig op elkaar is ingespeeld. Vrijdagavond, na de oefenwedstrijd tegen Wolfsburg, weten we weer wat meer...
Dat geld voor alle ploegen....ach ik heb er wel vertrouwen in
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat geld voor alle ploegen....ach ik heb er wel vertrouwen in
Dat vertrouwen is mooi. Ik heb nog wel wat twijfels. Zoals ik al schreef: vrijdagavond weten we weer wat meer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat vertrouwen is mooi. Ik heb nog wel wat twijfels. Zoals ik al schreef: vrijdagavond weten we weer wat meer.
Dan weet je nog nix....als het voor het echie gaat...dan wel
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind ook dat je niets op kan maken uit oefenpotjes.

In de winterstop wonnen we overtuigend van Schalke, en daarna hebben we niks meer laten zien..
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

I hope so... Als ik het goed heb gelezen (...) dan staat Gudelj er vrijdag naast? Ik had eerder ergens gelezen, dat FdB al een aantal keren forse kritiek heeft gehad op hem. Verkeerde keuzes? Ik hoop oprecht dat hij wat meer kansen gaat krijgen dan 1 of 2 oefenwedstrijdjes...
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind ook dat je niets op kan maken uit oefenpotjes.

In de winterstop wonnen we overtuigend van Schalke, en daarna hebben we niks meer laten zien..
Dat is wel zo, maar ik vind die belangrijke voorrondes zo vreselijk vroeg in het seizoen helemaal niks. Niet alleen voor Ajax, maar in z'n algemeenheid. Maar het kan niet anders, dat realiseer ik me ook wel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

I hope so... Als ik het goed heb gelezen (...) dan staat Gudelj er vrijdag naast? Ik had eerder ergens gelezen, dat FdB al een aantal keren forse kritiek heeft gehad op hem. Verkeerde keuzes? Ik hoop oprecht dat hij wat meer kansen gaat krijgen dan 1 of 2 oefenwedstrijdjes...
Hear saying....riool journalistiek ik heb daar niks mee
Pietje
 Pietje - donderdag 16 juli 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik beslist ook niet. Maar ja, op dit forum verschijnen al die berichten nu eenmaal via allerlei sites. Ik geloof ook lang niet alles, maar heel soms blijken er dingen wel te kloppen. Vergeet het maar wat ik eerder schreef.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik beslist ook niet. Maar ja, op dit forum verschijnen al die berichten nu eenmaal via allerlei sites. Ik geloof ook lang niet alles, maar heel soms blijken er dingen wel te kloppen. Vergeet het maar wat ik eerder schreef.
Joh geeft toch niet...
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

De boer heeft 1 x aangegeven dat ie niet wil dat de cvm tussen de cv's in komt te staat. En dat dit niet te vaak moet gebeuren. Felle kritiek heb ik nergens gehoord of gelezen.
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar ik vind die belangrijke voorrondes zo vreselijk vroeg in het seizoen helemaal niks. Niet alleen voor Ajax, maar in z'n algemeenheid. Maar het kan niet anders, dat realiseer ik me ook wel.
Ik vind het ook helemaal niks. Daarom heb ik ook besloten niemand op die prestaties af te rekenen.
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Gewoon allemaa klote sites man. Bah.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 juli 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou wat vond je ervan?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 juli 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat denk je na deze wedstrijd?
Frisse felle selectie hoor!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 17 juli 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 15:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Haringlucht he....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: [Column] Seizoen van de waarheid

0.0072340