|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2016 - 13:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja klopt T...Voor mijn gemoedstoestand liever niet deze twee wisselen in een paar minuten tijd... 2 wissels van Kuijt en Berghuis en de daarop volgende tegentreffer word ik niet rustig van. Gelukkig goed afgelopen, maar ze maakten het inderdaad nog even spannend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou tegen Psv maar wat rustiger beginnen...Houden ze het de 2de helft misschien wat langer uit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze jongen kunnen we ook wel afschrijven langzamerhand. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou hem verhuren en hem wat hardheid laten opdoen in de competitie en dan kijken of hij kan aanpikken... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch zie je af en toe wel dat hij kan voetballen, maar gisteren ging er ook veel fout. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij deed echt veel fout.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij was niet eens zijn directe tegenstander de baas.Helaas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat een ramp op twee benen. Die had ik na 20 minuten al gewisseld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft het alleen tegen Heerenveen vorig jaar echt laten zien, maar goed, dat was toen een dolende tegenstander met een bordje aangeschoten wild. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had wel meer verwacht. Erg jammer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2016 - 10:33 schreef FR-Henk het volgende:Heeft het alleen tegen Heerenveen vorig jaar echt laten zien, maar goed, dat was toen een dolende tegenstander met een bordje aangeschoten wild. Mwaaahhh, toen was ie inderdaad heel heel erg goed maar heb hem in die periode meer goede wedstrijden zien spelen. Zonde hoor, mocht het hier bij blijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Viel me zwaar tegen. Vrees zo langzamerhand dat 'Heereveen-uit' gelukje is geweest. Is erg traag, vooral bij balaanname en in opendraaien. Mist, net als Vejinovic, gif. Gaat hem niet worden vrees ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet mee naar Turkije, zegt dat iets? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat ie niet speelt met stellige zekerheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij heeft hij heimwee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij was nogal hecht met z'n broertje dacht ik idd.. Het kan een reden zijn... Hoe heet die Canadees ook alweer?Beetje zo'n zelfde type ,totdat eruit kwam dat hij een drankprobleem had...Heeft ook nog een jaartje bij Utrecht rondgelopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kijk ik op wiki zie ik hem met Wouters. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Kan geen toeval zijn. Jantje werkt heimwee in de hand. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die ja idd,en was echt zonde want voetballen kon hij echt wel.. Liet hij bij Utrecht geregeld zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Simon kan t ook. Hopelijk komt t nog. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet mee. Zou dit te maken hebben zijn optreden tegen Oss? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan had hij ze allemaal wel thuis kunnen laten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
het zal mij niet verbazen als hij naar huis gaat binnenkort. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zat ik ook al aan te denken ja. Huur of zelfs verkoop. Overigens andere clubs in de eredivisie zijn ook een optie. Zou het overigens vrij ideaal vinden als hij wekelijks kan spelen voor een half jaar bij een club als Heerenveen, Groningen of Twente oid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 september 2016 - 22:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zat ik ook al aan te denken ja. Huur of zelfs verkoop. Overigens andere clubs in de eredivisie zijn ook een optie. Zou het overigens vrij ideaal vinden als hij wekelijks kan spelen voor een half jaar bij een club als Heerenveen, Groningen of Twente oid. Maar ik denk dat hij echt naar huis gaat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja, hij lijkt (van een afstand) niet goed in zijn vel te zitten. Maar goed, laten we het maar afwachten. Hij is voetballend goed genoeg om te slagen bij Feyenoord. Dus dan zou het probleem eerder mentaal zijn inderdaad.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is jong Ado beter dan Ado 1 ? :,) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het word altijd wat.....,ook al is het niet veel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ik blijf het jammer vinden dat we met het 2de elftal niet met grotere cijfers winnen, met zo veel spelers uit het 1ste elftal in de selectie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Juist met Simon ,gelukkig speelt Nick Viergever niet bij ons |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 17 oktober 2016 - 21:32 schreef windoweyes het volgende:Ik blijf het jammer vinden dat we met het 2de elftal niet met grotere cijfers winnen, met zo veel spelers uit het 1ste elftal in de selectie. Het doel van het 2de elftal is toch vaak niet het resultaat..Maar je heb een punt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Moet nie gekker worden. Nick en Simon. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Kramer staat er daar bijvoorbeeld vaak in. Je zou dan verwachten dat hij er per wedstrijd dan gemiddeld 2 in schiet. Maar dat doet hij dus niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee Simon, wordt het nog wat? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoho, is een ander topic voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze jongen had gewoon gratis verhuurd moeten worden deze eerste seizoensperiode |
|
|
|