|
|
piet de paler
|
|
|
Kwam als een komeet en ligt nu al op zijn reet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tenzij het tussen de oren zit. Dan moet je m dichtbij houden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is toch wel het grootste raadsel in de selectie. Van basisspeler naar mister anoniem.
Zelfs media zoekt hem niet op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het zo doorgaat, gaat ook hij weer een kans krijgen. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Gio moet hem meer gebruiken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijn om hem weer te zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal wel gebaald hebben met Kramer te moeten spelen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook niet. Michiel bewoog als een zandzak maar hij ook.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Deze positie moet je meer dan een helft spelen, deze jongen heeft speelminuten nodig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik wel. Een 1 tweetje met Kramer..maarja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Weinig inderdaad, maar ik geloof dat zijn eerste pass goed diep op Nelom was die Bilal vervolgens vrij voor de keeper zette.
Maar goed, zo'n invalbeurtje als de wedstrijd al gespeeld is, zegt weinig natuurlijk. Al straalde hij ook niet echt uit dat ie er het beste van wilde maken. Net als Kramer overigens. Bilal daarentegen was wel overal te vinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jawel, de pass op Nelom waarna uit de voorzet Bilal bijna scoorde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2016 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Weinig inderdaad, maar ik geloof dat zijn eerste pass goed diep op Nelom was die Bilal vervolgens vrij voor de keeper zette. Maar goed, zo'n invalbeurtje als de wedstrijd al gespeeld is, zegt weinig natuurlijk. Al straalde hij ook niet echt uit dat ie er het beste van wilde maken. Net als Kramer overigens. Bilal daarentegen was wel overal te vinden. Wat wil je, moest invallen, paar minuten later Kramer in de spits, voorin meteen nul voetbal meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als Gio hem een paar wedstrijden geeft wil ik het nog wel eens zien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2016 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Weinig inderdaad, maar ik geloof dat zijn eerste pass goed diep op Nelom was die Bilal vervolgens vrij voor de keeper zette. Maar goed, zo'n invalbeurtje als de wedstrijd al gespeeld is, zegt weinig natuurlijk. Al straalde hij ook niet echt uit dat ie er het beste van wilde maken. Net als Kramer overigens. Bilal daarentegen was wel overal te vinden. En mooie één-twee met Elia, liep net stuk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals al verwacht, heimwee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht. Kan wel eens waar zijn op die leeftijd o |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1522058971155158&id=173636755997393 Ja rot toch even op met hij kamp met persoonlijke problemen. Ik ken deze gast goed. Heb elke dag contact met hem en praat over zulke soort dingen. En de dingen die hij moet aanhoren van de staff is om niet aan te horen. Ze breken hem en maken hem kapot net zoals bij Marko Vejinovic. Pff wat is de staff van Feyenoord triest zeg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
als dit waar is dan moeten er koppen rollen in de technische staf want dit kan en mag natuurlijk niet . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of ze proberen m mentaal weerbaar te maken en deze poster snapt dat niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen schijnt deze poster een speler van de Feyenoord academie te zijn ,die vaak met zijn collega Gustafson praat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of het klopt dat weet ik niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die krijgt dan de roe van Martin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach. Zwakke gestellen heb je niets aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doel op degene die reageerde . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Terecht, want die jongen heeft ook een zwak gestel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Feyenoord kan nooit omgaan met echte voetballers, dus ik kijk hier niet van op als dit waar is.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je hard kan werken val je in het pulletje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je moet allebei kunnen, alleen voetballen is niet genoeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2016 - 10:33 schreef MMM het volgende:[..] Feyenoord kan nooit omgaan met echte voetballers, dus ik kijk hier niet van op als dit waar is.. Dat is in het verleden wel zo gebleken idd...Op Bruins na dan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit zou zonde zijn, mits waar. Verfijnde voetballer met naar mijn idee een goede instelling. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat er wat is met de begeleiding, we hebben dit meer gezien met Leonardo, grote trainingstaf ( vooral bij aanvang van een wedstrijd die in mijn ogen lul die de warming up begeleid maar dit terzijde) als je jonge talenten haalt moet je hier iemand als begeleider bijzetten , of een lekkere begeleidster hahahah. Fout ligt bij Feyenoord denk ik als hij echt eenzaam is . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Of aan die blonde sexpop van hen, minder shoppen en bij de beauty doc en meer met je vent bezig zijn snol. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Juist opgeilen en met de kerst een mooi rood setje aan charries en gaan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zou kunnen. Maar Scandinavische jongens hebben van nature een aardige instelling. Als hij heimwee heeft heb je er (voorlopig) niks aan. Dan komt het neer op een goede begeleiding ja.
@piet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We slaan toch niet op drift van een bericht van iemand, die iemand, van horen zeggen enzovoort? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
afschijven , heeft 2 jaar de tijd gehad gaat niks worden dus doorselecteren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker eendimensionaal. Kan voetballen, wordt niet opgesteld, Feyenoord houdt niet van voetballers. Dus de aanname dat de besten niet spelen. Kan ik me niet voorstellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen heimwee , maar n mentaal probleem. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geef die jongen minuten en hij gaat het laten zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je Tapia laat ballen kan je hem idd ook wel vaker wat minuten gunnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb hem amper gezien in zijn minuten.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat valt ook niet mee in een kwartiertje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In een kwartiertje moet je dan alles geven, en heeft natuurlijk nog eerder op de dag tegen Katwijk gespeeld, en gescoord.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is iig vooruitgang. Het is inderdaad geen speler die achter iedere bal aan holt, kiest meer voor de positie. Hopelijk krijgt hij meer speeltijd dadelijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 januari 2017 - 18:40 schreef ar het volgende:Dat is iig vooruitgang. Het is inderdaad geen speler die achter iedere bal aan holt, kiest meer voor de positie. Hopelijk krijgt hij meer speeltijd dadelijk. Hoezo ? Gaan we nu toch met het 2e de jupiler league in ? :p |
|
|
|