|
|
van geil
|
|
|
quote: Tijd is niet voor aankopen, tijd is voor jeugd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2018 - 20:02 schreef JanM het volgende:[..] Ook daar gaat hij het denk ik niet redden ... ik had gehoopt dat hij het ongelijk van iedereen zou willen bewijzen bij Feyenoord komend seizoen en zo een nieuw contract af te dwingen, maar helaas. Blijkbaar wil hij daar niet voor vechten. Succes elders! Volgens de berichten wou Feyenoord niet met hem verder hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als het Utrecht word,ik had in zomaar een berichtje gelezen dat t weleens Psv kan worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hier kan Feyenoord wel eens spijt van krijgen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, 2e seizoen is definitief meetpunt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik weet t niet.. Heb m fantastische dingen zien doen die ik geen middenvelder bij ons heb zien doen. Maar hij heeft nu ook niet bepaald t arbeidslust van een winnaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moeilijke jongen, Simon. En geen voorloper in strijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen echte tegenstanders zag je m niet |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze hadden hem beter een jaar op kickboksen kunnen doen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Als ze niet verder met hem willen begrijp ik niet waarom hij verhuurd is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien om roda deel loonkosten te laten betalen dan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: en/of omdat Gustafson graag meer kans op speelminuten wilde en/of om te kunnen beoordelen of hij goed genoeg is voor Feyenoord 1 in seizoen 2018/2019? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2018 - 15:09 schreef JanM het volgende:[..] en/of omdat Gustafson graag meer kans op speelminuten wilde en/of om te kunnen beoordelen of hij goed genoeg is voor Feyenoord 1 in seizoen 2018/2019? Of omdat het moest van Fart zn compagnon? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2015 - 08:58 schreef Nibke het volgende:Gustafson komt ipv. Immers. Vejinovic kwam ipv. Clasie! Van Geel loopt nu wel eens een keer op de zaken vooruit. Is ook wat gemakkelijker wanneer je wat te besteden hebt. Kwam niet helemaal uit, zeg maar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee, maar leken toen prima aankopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die heeft zo wel wat beters |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 11 doelpunten 7 assisten. Zijn vast mensen die hem een fenomeen noemen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2018 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 11 doelpunten 7 assisten. Zijn vast mensen die hem een fenomeen noemen. Een fenemeen degradeert niet op deze manier. Simon kan met tegenwind weinig brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is eigenlijk wat ik ook dacht. Teams met een echte klasbak degradeeen niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoeveel van die goals penalty's? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2018 - 08:04 schreef MightyAce het volgende:[..] Een fenemeen degradeert niet op deze manier. Simon kan met tegenwind weinig brengen. Het probleem van Gustafson is dat hij weet dat hij de beste is. Hij verwacht meer van zijn teamgenoten ,en als ze dat niet brengen dan doet hij er zelf ook niet veel meer voor .. Gebeurt wel vaker met creatieve spelers.
Toch heb ik hem wel een paar dit seizoen zien knallen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wij Feyenoorders hadden eigenlijk gebrek aan een penalty killer. Net zoals jij graag Vermeer in het doel had gezien in het seizoen ,had ik liever Gustafson inplaats van Toornstra gezien dit seizoen. Ben absoluut trots op wat Jens heeft laten zien vorig jaar ,maar als je zo volgevreten en slecht aan t nieuwe ben begonnen had Gustafson bij mij in de basis gestaan. Gustafson is nou een goeie speler om van Berghuis op z'n klote te krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2018 - 10:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wij Feyenoorders hadden eigenlijk gebrek aan een penalty killer. Net zoals jij graag Vermeer in het doel had gezien in het seizoen ,had ik liever Gustafson inplaats van Toornstra gezien dit seizoen. Ben absoluut trots op wat Jens heeft laten zien vorig jaar ,maar als je zo volgevreten en slecht aan t nieuwe ben begonnen had Gustafson bij mij in de basis gestaan. Gustafson is nou een goeie speler om van Berghuis op z'n klote te krijgen. Hier ben ik t wel mee eens |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Gustafson heeft kennelijk niet het geduld om voor een club als Feyenoord te spelen. denk dat hij anders komend seizoen wel de kans had gehad. Spelers die dit niet trekken hebben vaak een te groot zelfbeeld en heb je dan uiteindelijk niet veel aan, want maken een slechte sfeer als ze niet in de basis zitten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2018 - 10:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wij Feyenoorders hadden eigenlijk gebrek aan een penalty killer. Net zoals jij graag Vermeer in het doel had gezien in het seizoen ,had ik liever Gustafson inplaats van Toornstra gezien dit seizoen. Ben absoluut trots op wat Jens heeft laten zien vorig jaar ,maar als je zo volgevreten en slecht aan t nieuwe ben begonnen had Gustafson bij mij in de basis gestaan. Gustafson is nou een goeie speler om van Berghuis op z'n klote te krijgen. Eens hoor. Die was veel te zwaar.
En ik ben geen Gustafson hater hoor. Zou hem lekker de kans geven in de voorbereiding. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opvolger voor Labyad meer lijkt me. Ayoub speelt verder naar achter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het staat er Zijn niet mijn woorden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 - 19:41 schreef MMM het volgende:[..] Eens hoor. Die was veel te zwaar. En ik ben geen Gustafson hater hoor. Zou hem lekker de kans geven in de voorbereiding. Ja dat zou ik ook graag zien ,maar ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Werken voor hun geld. Mouwen opstropen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gustafson is veel te labiel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zat hij vorig jaar niet in z'n 1ntje opgesloten, toen de rest van de selectie het kampioenschap vierde? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klopt, zeker ook omdat er niemand gequote wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Behoorlijk vreemd ,concurrentie niet versterken . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als ze bij het Maasgebouw, Utrecht als concurrent zien weten we hoelaat het is..
Waarom zou je hem niet verkopen als je hem zelf niet goed genoeg vind?
Mocht dit verhaal waar zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gewoon aan een buitenlandse club voor een goede prijs verkopen, want die betalen meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is leuk maar Gustafson heeft zelf misschien zo ook wel zijn wensen. |
|
|
|