|
|
SCF Leiden
|
|
|
1 miljoen..... kut beleid |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2 ton per doelpunt.
Succes Gustafson. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Beter dan niets, voor een miskoop. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
heeft mentale issues, maar kan het goed gaan doen bij Utrecht.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Onze Martin zal best doorverkoop percentage hebben bedongen, dus mocht hij echt doorbreken daar, worden we er in de toekomst ook financieel beter van.
Ik denk dat Utrecht een prima club is voor hem en andersom hij ook een prima speler voor subtopclub Utrecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laat de bitterballen maar aanrukken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 15:29 schreef netsurfer het volgende:Onze Martin zal best doorverkoop percentage hebben bedongen, dus mocht hij echt doorbreken daar, worden we er in de toekomst ook financieel beter van. Ik denk dat Utrecht een prima club is voor hem en andersom hij ook een prima speler voor subtopclub Utrecht. Zou het met een 4 jarig contract daar? Krijgen ze dan ook korting als t niks word? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is wel de stijl van van Geel, helaas dienen onze verkopen altijd hun contract uit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toch knaagt het bij me. Ik heb gewoon een zwak denk ik maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Denk dat Feyenoord verdomd goed weet waarom ze hem voor dat geld weg doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee joh, allemaal pannenkoeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk t niet. Maar we gaan t zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wij betaalden 4 dacht ik voor Amrabat , met nog 1 jaar voor de boeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wij betaalden 4 dacht ik voor Amrabat , met nog 1 jaar voor de boeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1 jaar plus optie. Nog voor zo ver mijn geheugen rijkt Amrabat speelde wat langer al goed. Helaas dit jaar niet :D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij begon sterk . In Amrabat heb ik nog wel geloof. Kan volgens mij prima op rechtsback. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij begon sterk . In Amrabat heb ik nog wel geloof. Kan volgens mij prima op rechtsback. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het was een fantastische 1e helft bij Heerenveen uit.. bedankt daarvoor Simon :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis daarna nooit meer goed gekomen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik denk dat de rij minnetjes overal langer is dan de plusjes. Er zijn uiteindelijk maar 11 "1e plaatsen " te vergeven bij een bvo. De rest zijn in feite krabben in een emmer. Allemaal klauteren om boven de rand uit te komen. Kijk maar naar jong ajax : 46 spelers gebruikt dit seizoen. Gaat helemaal nergens over. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Of Gio had gewoon een hekel aan hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 22:30 schreef tomson het volgende:[..] Ik denk dat de rij minnetjes overal langer is dan de plusjes. Er zijn uiteindelijk maar 11 "1e plaatsen " te vergeven bij een bvo. De rest zijn in feite krabben in een emmer. Allemaal klauteren om boven de rand uit te komen. Kijk maar naar jong ajax : 46 spelers gebruikt dit seizoen. Gaat helemaal nergens over. Dat merendeel was geen selectiespeler, dus dat is appels met peren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet slikken, wegwezen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Vandaar die uitslag op z'n face :) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Precies en ach... Utrecht een keer matsen. Wij halen er vaker spelers vandaan dus dikke prima. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zag van het weekend de samenvatting van FC Utrecht - PEC. Paar hele fijne balletjes gaf hij weer. Wat een techniek en overzicht. Doodzonde dat hij het bij ons niet gered heeft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja ze zoeken de mix tussen Gustafson en Amrabat.. En dan het liefst 1 zonder stembanden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geb vandaag op m gelet. Deed me denken aan Bruins |
|
|
|