|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer dat we hem niet aan het werk hebben kunnen zien.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Ik had hem idd graag gezien vandaag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou rustig gebracht worden meen ik eerder gelezen te hebben, moest vooral nog wennen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt wel, eerste de etalage |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En die was vanavond. De schifting moet nu welhaast starten. Aanhakers en afvallers. Werken Martin!. Werken Gio! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
simon Gustafson goal and assists - Welcome to Feyenoord
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet eens bij de selectie..(?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zal ie wel van Lex hebben gekregen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had hem graag aan de bak gezien afgelopen zaterdag. Zat in ieder geval al op de bank.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mmm....Ik zie hem nog wel vertrekken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over een paar jaar dan toch wel zeker..(?) |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Wordt tijd dat hij zijn mimuten gaat krijgen, zeker nu toornstra zijn vorm nog niet te pakken heeft. Ben benieuwd, vele voetbalkenners waren positief over deze transfer... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarom, ik heb denk ik te hoge verwAchtingen van hem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weer niet bij de selectie, jammer.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben wel benieuwd idd. Is dit dan een slecht teken?..of normaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als je kijkt naar alle aanwinsten, op Kuyt en Vejinovic na dan, normaal.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waar blijft deze aankoop? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik denk persoonlijk dat ze Immers zich in de kijker laten spelen voor een vertrek en als Toornstra zo doorgaat dan zien we Gustafson snel.
Nu mag ie in de reserves ballen met Mats Hermanns :p |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst:"Gustafson is aan het wennen."
Simon Gustafson (20) werd als groot Zweeds talent naar De Kuip gehaald, maar tot nu toe moet de jeugdinternational het doen met wedstrijden in het tweede elftal. Tegen SC Cambuur zat de middenvelder zelfs op de tribune. Trainer Giovanni van Bronckhorst geeft Gustafson de tijd.
''Simon is natuurlijk een paar weken geleden naar Feyenoord gekomen na een lang seizoen in Zweden mét een jeugd-EK. Voor hem is het hier allemaal nieuw'', aldus de coach tegenover RTV Rijnmond. ''Hij komt hier voor het eerst en de dag erna meteen de Open Dag, voor hem een hele belevenis.''
''Ook de overstap naar het buitenland is nieuw. Maar dat Gustafson talent heeft en in de toekomst van waarde kan zijn voor Feyenoord - misschien al in de nabije toekomst - staat vast. Nu is hij nog aan het wennen aan de club, het buitenland en de medespelers. Het is een speler met veel potentie en daarom hebben we hem gehaald.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GUSTAFSON OPGEROEPEN VOOR JONG ZWEDEN
Simon Gustafson gaat de komende interlandperiode op pad met Jong Zweden. De middenvelder is opgenomen in de definitieve selectie van de Scandinaviërs en zal het opnemen tegen de leeftijdsgenoten van San Marino en Polen. Op donderdag 3 september is in een thuisduel in Sölvesborg eerst San Marino de tegenstander. Dinsdag 8 september wachten voor Gustafson en zijn ploeggenoten vervolgens de Polen, in een uitwedstrijd in Kielce.
Gustafson kroonde zich eerder deze zomer met de hoogste jeugdploeg van zijn vaderland al tot Europees kampioen. Het duel met San Marino is de aftrap van de kwalificatiereeks voor de volgende Europese eindronde, die in 2017 wordt afgewerkt in Polen. Het gastland is automatisch geplaatst. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Alles beter dan Immers toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gustafson wacht op debuut: ''Jongen voor de toekomst''
Feyenoord versterkte zich afgelopen zomer met Simon Gustafson. De Zweed werd, voorafgaand aan zijn transfer, Europees kampioen met Zweden onder de 21. Ondanks dat heeft Gustafson zijn debuut in het eerste elftal van Feyenoord nog niet gemaakt.
"Simon (Gusfatason, red.) heeft afgelopen tijd twee keer gespeeld met Jong Zweden. Hij is fit en het is een groot talent, zoals ik eerder al zei", zegt de trainer op de persconferentie. "Hij heeft echter ook een gehele competitie achter de rug in Zweden.
Gustafson is een jongen voor de toekomst en ik weet zeker dat hij belangrijk kan en gaat zijn voor Feyenoord. We willen hem rustig brengen omdat je weet dat zulke jongens tijd nodig hebben om zich aan te passen." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo liggen de zaken, dat jij het anders wilt zien..... Maar als ie goed genoeg is mag ie van mij ook.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een wantrouwen.... dat debuut dat komt vanzelf wel.
Volgens mij heeft Giovanni hele andere zaken die voorrang moeten hebben aan zijn hoofd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga ff niet meer reageren. Schiet toch niet op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als hij slechter is dan wat er in staat op zijn positie, dan vraag je jezelf af . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tijd nodig, wennen.
En de rest van dat slappe gelul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja blijkbaar moeten gerenommeerde namen spelen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doet ie pas als Immers en Toornstra meermalen brevetten van onvermogen hebben mogen geven. Maar goed, het is een start... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Alexmem