|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Engels van Van Gaal gehad? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Waarom moet hij nou dan weer zijn boormachines meenemen? Heeft toch geen nut? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ben benieuwd naar deze speler. Wel apart om hem uitgerekend vanavond, in een alles of niets wedstrijd, te laten debuteren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij moet toch een keer debuteren. Maakt toch niet uit of dat in de Beker of reguliere competitie is...?! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
of je nu vanavond of zondag probeert de ballen te spelen naar de juiste kleur, ik zie het verschil ook niet... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Simon heel veel succes vanavond ik ben er bij |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nou, er zit wel een verschilletje in risico. In een competitiewedstrijd kun je het wel opvangen als je een keer op je bek gaat, wanneer je bijvoorbeeld een speler probeert, maar in de beker is op de bek gaan funest, want dan lig je er uit.
Wellicht dat Gio gewoon vertrouwen heeft in die jongen, dus maakt het niet uit...?
Overigens ben ik ook heel erg nieuwsgierig naar deze voetballer. Ik hoop alleen wel dat hij en Schuurman, naar wie ik nog meer benieuwd ben, elkaar niet in het vaarwater zullen zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 14:17 schreef Arie.Klooster het volgende:Nou, er zit wel een verschilletje in risico. In een competitiewedstrijd kun je het wel opvangen als je een keer op je bek gaat, wanneer je bijvoorbeeld een speler probeert, maar in de beker is op de bek gaan funest, want dan lig je er uit. Volgens mij geen argument mbt het laten debuteren van een speler. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Volgens mij in z'n algemeenheid wel een goed argument. Maar in dit specifiek geval "falen" twee andere keuzespelers en dan wordt het risico een stuk kleiner. Zeker als je meeweegt dat de kans op slagen van Gustafson reëel is. Want dan is er ook een kans dat een jonge speler sneller doorbreekt dan verwacht. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben een andere mening toegedaan. In zijn algemeenheid.... 😉
En het argument over de kans van slagen van deze speler komt niet erg logisch over. Hoe bedoel je dat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 12:52 schreef netsurfer het volgende:Ben benieuwd naar deze speler. Wel apart om hem uitgerekend vanavond, in een alles of niets wedstrijd, te laten debuteren. T is Zwolle. Thuis. Of t nu beker is of niet. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hij weet dat je er (voor hem) bent... |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 14:52 schreef Barabas het volgende:Ben een andere mening toegedaan. In zijn algemeenheid.... 😉 En het argument over de kans van slagen van deze speler komt niet erg logisch over. Hoe bedoel je dat? Ik bedoel simpelweg dat de kans aanwezig is dat Gustafson een goede wedstrijd speelt. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mooi voor de jongen, ben benieuwd. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maakt ook geen flikker uit. Het gaat erom dat Gio inziet dat we met Toornstra (momenteel) geen oorlog winnen. Blijkbaar is hij geen fan van Immers én je hebt een tweetal talenten van hier tot ginder die toevallig beiden heel goed op die stek uit de voeten kunnen... 1 + 1 = 2.... Ik juich het in ieder geval toe. Ik ben niet tegen Toornstra of Immers, maar wel voor een echte voetballer op die plek en ik hoop dat Gustafson het wel gaat maken. Eerder deze week hadden we het er al een keer over dat Ziyech misschien wel de missing link is (blijkbaar is hij uit de gratie en is hij hier niet meer welkom?), maar Gustafson kan ook die missing link zijn. Ik heb zo'n voorgevoel dat we vanavond voor het eerst dit seizoen een heel sterk Feyenoord gaan zien, die KNVB-bekerwaardig en dus ook kampioenswaardig speelt... Hup Simon! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
sjezus wat een verademing om naar te kijken. Bal aan een touwtje goede controle schijnbeweging en actie. Deze jongen komt er wel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Duidelijk is al wel dat hij in eerste instantie voetballer is. Valt niet tegen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is zeker waar. Moet verder nog wennen , kan alleen maar beter worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Moet in het ritme komen , maar na 5 minuten was al duidelijk dat hij de beste nr 10 vd laatste 5 jaar is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een verademing vergeleken met Toornstra, Kazim, Nelom en Immers ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kan een bal aannemen, won veel duels en speelde met tempo vooruit, Zie hem graag zondag weer. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je kunt direct zien dat hij iets heeft wat die anderen niet hebben, maar ik vond hem verder nog niet echt opvallen hoor. Conditioneel was hij op het laatst duidelijk op, maar als die jongen zich doorontwikkelt hebben we er een heerlijk spelertje aan. Als je ziet dat dit nog maar zijn debuut is, heeft hij prima gespeeld, maar hij moet nog wel een stuk beter worden... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gio: Simon zondag weer in de basis hoor |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tenzij hij die jongen langzaam wil brengen, kan ik me niet voorstellen dat hij niet heeft gezien, wat de rest van nederland wel zag. Deze knul heeft meer voetbal in zijn tenen dan werkers als Toornstra en Immers, waarvan ik het jammer vind dat ze zelfs op de tribune belanden.... Beiden hebben zich altijd tomeloos ingezet en daarom verdienen ze beter, maar ja... dat is topsport... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 10:50 schreef Arie.Klooster het volgende:Tenzij hij die jongen langzaam wil brengen, kan ik me niet voorstellen dat hij niet heeft gezien, wat de rest van nederland wel zag. Deze knul heeft meer voetbal in zijn tenen dan werkers als Toornstra en Immers, waarvan ik het jammer vind dat ze zelfs op de tribune belanden.... Beiden hebben zich altijd tomeloos ingezet en daarom verdienen ze beter, maar ja... dat is topsport... Toornstra gewoon bij de selectie houden Immers in de winterstop weg er mee gewoon voor elk goed bod verkopen en een goeie L Back halen |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
SElectie is groot genoeg. Geen spelers halen... Maar dat is ook iets voor een ander topic... |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Had trouwens een groot aandeel bij de laatste goal van Dirk. Mooi neergelegd voor Kramer. Deze gozer gaat nog meer groeien let maar op! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zwaluw, zomer, huid, beer etc
Maar leuk debuut |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Bij VI vonden ze hem helemaal niks!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat is dan wel weer hoopgevend |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Inderdaad, daar wordt hoop per definitie de grond in geboord. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Gisteren hadden ze het beter 020 inside kunnen noemen. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Wat een verademing is gusta na al die jaren lex. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ik heb de wedstrijd vanwege werk niet kunnen zien , was het echt veel beter? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ja absoluut. Ik vraag me af of hij vandaag speelt, want zo'n jonge knul twee wedstrijden kort achter elkaar laten spelen... GAAAAAAAAP. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet extreem nog, maar enorm potentieel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zijn die kleine dingen he. Zit echt wel potentie in ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Potentie ja. Als het er wedstrijd na wedstrijd ook uit komt. Dan heb je er wat aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Da's afwachten Henk. Maar dat geldt voor alle nieuwelingen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het zag er in ieder geval beter uit dan de Noorse belofte Singh....
Zie het wel goed komen met die Simon! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Singh...de Noorse Iniesta toch? |
|
|