|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
(concept) programma, ff gepikt van MMM (thx)
Programma: 1. Feyenoord - FC Utrecht (zaterdag 8 augustus) 2. Cambuur - Feyenoord (zondag 16 augustus) 3. Feyenoord - Vitesse (zondag 23 augustus) 4. PSV - Feyenoord (zondag 30 augustus) 5. Feyenoord - Willem II (zondag 13 september) 6. Roda JC - Feyenoord (zondag 20 september) 7. Feyenoord - PEC Zwolle (zondag 27 september) 8. De Graafschap - Feyenoord (zondag 4 oktober) 9. sc Heerenveen - Feyenoord (zondag 18 oktober) 10. Feyenoord - AZ (zondag 25 oktober) 11. ADO Den Haag - Feyenoord (zondag 1 november) 12. Feyenoord - Ajax (zondag 8 november) 13. Feyenoord - FC Twente (zondag 22 november) 14. Excelsior - Feyenoord (zaterdag 28 november) 15. Feyenoord - Heracles (zondag 6 december) 16. FC Groningen - Feyenoord (zondag 13 december) 17. NEC - Feyenoord (zondag 20 december)
WINTERSTOP
18. Feyenoord - PSV (zondag 17 januari) 19. AZ - Feyenoord (zondag 24 januari) 20. Feyenoord - sc Heerenveen (donderdag 28 januari) 21. Feyenoord - ADO (zondag 31 januari) 22. Ajax - Feyenoord (zondag 7 februari) 23. PEC Zwolle - Feyenoord (zondag 14 februari) 24. Feyenoord - Roda JC (zondag 21 februari) 25. FC Utrecht - Feyenoord (zondag 28 februari) 26. Feyenoord - SC Cambuur (zondag 6 maart) 27. Vitesse - Feyenoord (zondag 13 maart) 28. Feyenoord - De Graafschap (zaterdag 19 maart) 29. Feyenoord - Excelsior (zaterdag 2 april) 30. FC Twente - Feyenoord (zondag 10 april) 31. Feyenoord - FC Groningen (zaterdag 16 april) 32. Heracles - Feyenoord (donderdag 21 april) 33. Willem II - Feyenoord (zondag 1 mei) 34. Feyenoord - NEC (zondag 8 mei) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Ik ga het een keer proberen. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aangemeld, ook weer eens een ronde proberen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog 4 er bij en we hebben een elftal, weliswaar nog zonder reserves maar we zijn op de goede weg ;) |
|
|
|
|
Jannemannetje
|
|
|
Leuk, ik ga er weer voor! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ? zie nog niks/nakkes |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ik doe ook een keertje mee. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Aangemeld doe zeker weer mee |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Leuk. Doe ik ook mee. Aangemeld. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zo dan, we hebben inmiddels een volwaardig 11-tal, .. + 2 reserves ;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit keer maar nie, vergeet het te vaak. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wat jij wilt Henkert |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mooi, nu (al) 15 deelnemers correctie, 16 nu dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
had Rolde ff over het hoofd gezien ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En wanneer kunnen we de wedstrijden gaan invullen in de pool, anders vergeet ik het dadelijk weer en begin ik weer goed :) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Denk nu al. Heb de eerste ronde al ingevuld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In de subpool? Ik kom er niet verder op de één of andere manier en ben daar aangemeld en geactiveerd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 11:09 schreef VVout het volgende:In de subpool? Ik kom er niet verder op de één of andere manier en ben daar aangemeld en geactiveerd. je hoeft ook niet speciaal in de subpool in te loggen om in te vullen, daar kun je wel de uiteindelijke stand van zaken vinden na de wedstrijden. je moet in sportpooler gewoon naar eredivisie 2015-2016 gaan en daar je voorspellingen invullen, that's it. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 10:51 schreef VVout het volgende:En wanneer kunnen we de wedstrijden gaan invullen in de pool, anders vergeet ik het dadelijk weer en begin ik weer goed :) wat Vincent zegt.. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Heb me ook aangemeld, leuk!! |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 11:09 schreef VVout het volgende:In de subpool? Ik kom er niet verder op de één of andere manier en ben daar aangemeld en geactiveerd. o je staat al op de lijst zie ik lol |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
licht het aan mij of verwacht iedereen dat we lijstaanvoerder zijn na de eerste ronde. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gezien, staat ook op de lijst |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
playermark
|
|
|
|
|
|
Chiappucci
|
|
|
Aangemeld.....ik ga zeker winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik doe al jaren mee als ranglijst vulling |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe kan dat, grote gelijkhebberT :) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
24 deelnemers gerealiseerd (tot nog toe) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Best een aardig aantal. Zal ik dan toch maar weer meedoen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als anderen me helpen herinneren overweeg ik het. En als ik onderaan eindig kan ik die anderen de schuld geven. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:Als anderen me helpen herinneren overweeg ik het. En als ik onderaan eindig kan ik die anderen de schuld geven. Lijkt me iets voor l. Dingen tot vervelens toe herhalen kan hij als geen ander! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Jan, waarom moet Coen Moulijn weg? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:18 schreef JanM het volgende:[..] Lijkt me iets voor l. Dingen tot vervelens toe herhalen kan hij als geen ander! L.!!! Werken! Kreng! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 11:48 schreef FR-Henk het volgende:Als anderen me helpen herinneren overweeg ik het. En als ik onderaan eindig kan ik die anderen de schuld geven. Je krijgt voor elke speelronde een mailtje als herinnering. Zou genoeg moeten zijn toch? |
|
|
|