|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Overmars boort Arsenal-link opnieuw aan en denkt aan sensationele transfer' (VoetbalPrimeur)
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Is dit de vervanger van Jasper? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij pakt in ieder geval meer penalty's.. En is voetballend beter dan Jasper.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Straalt alleen helemaal geen rust uit, en dat is toch wel belangrijk.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zou een ramp zijn als dit door gaat |
|
|
|
|
p111
|
|
|
t
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2015 door p111 -- |
|
|
|
|
RUKBOOR
|
|
|
lijkt me geen verbetering, Wenger wil gewoon van die gast af, die qua salaris toch te duur is. Haal dan Werner Hahn of Vermeer terug van 010. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Cillissen gaat niet naar United. Ik geloof dat geen reet van. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2015 - 22:00 schreef RUKBOOR het volgende:lijkt me geen verbetering, Wenger wil gewoon van die gast af, die qua salaris toch te duur is. Haal dan Werner Hahn of Vermeer terug van 010. Vermeer liever niet....ik ga mijn ex ook niet terug halen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik eerlijk gezegd ook niet |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zo lang er geruchten zijn en van Gaal onbeperkt aantal stuivers heeft ben ik er allerminst zeker van dat hij blijft.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Vermeer bleh die heeft nu toch wel bewezen dat hij niet goed genoeg is? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Vermeer de ballestopper aub niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik vind die tweede keeper van psv wel goed.....maar ja dat is vloeken in de kerk ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Waarom zou dit een sensationele transfer zijn? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: dit is met stip 1 van de beste opmerkingen tot nu toe hier op Headliner....overtref dat maar eens... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik heb liever dat Cillessen eerder vertrekt dan op het aller laatste moment. Want dan is Overmars niet op zijn sterkst! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2015 - 22:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vermeer bleh die heeft nu toch wel bewezen dat hij niet goed genoeg is? Dat lijkt mij ook wel. En als alternatieven roept men allerlei afgedankte jeugdkeepers van Ajax. Als dat de lat is hebben we zelf voldoende alternatieven rondlopen bij Jong Ajax. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 06:39 schreef Eide het volgende:[..] Dat lijkt mij ook wel. En als alternatieven roept men allerlei afgedankte jeugdkeepers van Ajax. Als dat de lat is hebben we zelf voldoende alternatieven rondlopen bij Jong Ajax. Wie had je in gedachte dan? Ik vind Onana, Boer en vd Hart nou ook niet echt geweldig... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Padt-Hahn-De Ruiter-Vorm. Dit zijn op dit moment even die ik kan bedenken qua ned/keepers. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Padt-Hahn-De Ruiter-Vorm. Dit zijn op dit moment even die ik kan bedenken qua ned/keepers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Keertje wraaksex kan best lekker zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2015 - 22:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vermeer bleh die heeft nu toch wel bewezen dat hij niet goed genoeg is? Is dat zo? Ben ik het niet mee eens. Die heeft in mijn optiek jaren bij ons bewezen wel goed genoeg te zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 01:08 schreef Bobby1972 het volgende:[..] dit is met stip 1 van de beste opmerkingen tot nu toe hier op Headliner....overtref dat maar eens... Vind je? Rijkaard was ook een EX, Litmanen en Davids ook... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Mido was ook een Ex, waarom zet je die er niet bij? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: hahahahahahahahaha......pudding broodje! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat het punt is dat je wel degelijk goede terug kan halen en dat haalt dus de stelling onderuit dat jet het nooit zou moeten doen..
Maar misschien dat dit een beetje boven jouw niveau ligt.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 11:05 schreef remco k het volgende:[..] Omdat het punt is dat je wel degelijk goede terug kan halen en dat haalt dus de stelling onderuit dat jet het nooit zou moeten doen.. Maar misschien dat dit een beetje boven jouw niveau ligt.. Hahaha, lachen. Je kan zowel goeie als slechte terug halen.
Ik vind het vreemd dat je enkel spelers noemt die wel geslaagd zijn, bij hun terugkomst en vervolgens niet de spelers noemt die dat niet zijn.
Vertel dat gewoon.
Overigens was het een grap om nooit opnieuw te beginnen aan een ex. Dat ging eerder over de liefde dan over het voetbal. Overigens kan dat ook goed uitpakken.
Vervolgens reageerde bobby erop dat dit een hele goede grap was en dat niemand daar meer over heen kon komen. Dan ga jij er vervolgens er serieus op in. Ik vind dat ook zeer komisch. Om vervolgens mij belachelijk te maken dat dit boven mij pet zou uitkomen, dat vind ik echt pas lachwekkend. Jij bent echt een lachwekkend figuur, ik lig in een scheur.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 09:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Wie had je in gedachte dan? Ik vind Onana, Boer en vd Hart nou ook niet echt geweldig... Padt en Hahn wel dan? Hahn heeft vorig seizoen ook behoorlijk lopen schutteren hoor en Padt is een leuke Eredivisie keeper maar toch niet van het niveau Cillissen, zelfs niet van Cillissen als jongeling bij NEC.
Maar goed, het is maar hoe hoog je de lat legt. En als die lat van het niveau Hahn (verloor de strijd van Mulder!!!) is denk ik dat je met Onana en Vd Hart keepers hebt die in potentie beter zijn en in daadwerkelijk niveau niet veel onderdoen voor zo'n vent.
In Nederland zie ik maar 1 serieuze vervanger en dat zou Ruiter zijn. Al die andere "opties" heb ik geen hoge pet van op. En Ajax ook niet, ze zijn niet voor niets bedankt en hebben zich sindsdien echt niet heel spectaculair ontwikkeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 11:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hahaha, lachen. Je kan zowel goeie als slechte terug halen. Ik vind het vreemd dat je enkel spelers noemt die wel geslaagd zijn, bij hun terugkomst en vervolgens niet de spelers noemt die dat niet zijn. Vertel dat gewoon. Overigens was het een grap om nooit opnieuw te beginnen aan een ex. Dat ging eerder over de liefde dan over het voetbal. Overigens kan dat ook goed uitpakken. Vervolgens reageerde bobby erop dat dit een hele goede grap was en dat niemand daar meer over heen kon komen. Dan ga jij er vervolgens er serieus op in. Ik vind dat ook zeer komisch. Om vervolgens mij belachelijk te maken dat dit boven mij pet zou uitkomen, dat vind ik echt pas lachwekkend. Jij bent echt een lachwekkend figuur, ik lig in een scheur.. Je wil bepaalde zaken maar niet snappen kerel, en dat bewijst zelfs dat het jou boven de pet uitstijgt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 12:51 schreef Eide het volgende:[..] Padt en Hahn wel dan? Hahn heeft vorig seizoen ook behoorlijk lopen schutteren hoor en Padt is een leuke Eredivisie keeper maar toch niet van het niveau Cillissen, zelfs niet van Cillissen als jongeling bij NEC. Maar goed, het is maar hoe hoog je de lat legt. En als die lat van het niveau Hahn (verloor de strijd van Mulder!!!) is denk ik dat je met Onana en Vd Hart keepers hebt die in potentie beter zijn en in daadwerkelijk niveau niet veel onderdoen voor zo'n vent. In Nederland zie ik maar 1 serieuze vervanger en dat zou Ruiter zijn. Al die andere "opties" heb ik geen hoge pet van op. En Ajax ook niet, ze zijn niet voor niets bedankt en hebben zich sindsdien echt niet heel spectaculair ontwikkeld. Hahn is toch ooit weggestuurd uit de Ajax-opleiding? Verbeter me als ik het fout heb. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar zou hij goed genoeg zijn voor Ajax?? Ik persoonlijk vind van niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar zou hij goed genoeg zijn voor Ajax?? Ik persoonlijk vind van niet! Ik weet het eerlijk gezegd niet, vond hem afgelopen jaar goed spelen, en vond hem in de A1 een groot talent.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Thanks! Ik moet je bekennen, dat ik Hahn een zeer goede keeper vind. Fantastische reflexen, goed "meevoetballend". Maar volgens mij is de discussie over een eventueel aanstaand vertrek van Cillissen niet meer aan de orde, want ik las ergens, dat Real Madrid de De Gea van ManU niet gaat halen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 15:09 schreef Pietje het volgende:[..] Thanks! Ik moet je bekennen, dat ik Hahn een zeer goede keeper vind. Fantastische reflexen, goed "meevoetballend". Maar ook een keeper die ontzettend kan schutteren. Zomaar 2 voorbeelden van afgelopen seizoen; Jans en Hahn; we waren vandaag niet goed genoeg Fout Hahn schenkt Cambuur zege
Daarmee hoor je mij niet roepen dat hij belabberd is, hij heeft ook hele goede wedstrijden gekeept. Ik vind wel dat een beeld over Hahn wordt geschetst op verschillende fora waar ik mij niet in kan vinden, een beeld dat in mijn ogen te positief is over de goede man.
Nogmaals: momenteel vind ik Ruiter de enige serieuze concurrent voor Cilissen mocht hij vertrekken, iets dat ik betwijfel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2015 door Eide -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:19 schreef remco k het volgende:[..] Je wil bepaalde zaken maar niet snappen kerel, en dat bewijst zelfs dat het jou boven de pet uitstijgt. het zou best kunnen dat ik jou niet begrijp. Soms kan ik er ook gewoon geen touw aan vast knopen?
Ik weet nu niet waar we het nu over hebben haha.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 15:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] het zou best kunnen dat ik jou niet begrijp. Soms kan ik er ook gewoon geen touw aan vast knopen? Ik weet nu niet waar we het nu over hebben haha.. Het lijk er eerder op dat jij jezelf niet begrijpt. Je weet echt alles moeilijk te maken voor jezelf en een ander.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Agh bij het vertrek van Cillissen halen we altijd op achteruit, anders zouden ze die wel halen. Ajax zit nou eenmaal niet in de hoogste boom.
de vraag is hoever we achteruit gaan of willen bij een eventueel vertrek?
Halen we een keeper voor een jaar, vanwege Ounana(ex-barca) of halen we een keeper voor meedere jaren.
Ik ga voor het talent Ounana en huren we ergens wel een leuke keeper voor een jaartje. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 15:17 schreef Eide het volgende:[..] Maar ook een keeper die ontzettend kan schutteren. Zomaar 2 voorbeelden van afgelopen seizoen; Jans en Hahn; we waren vandaag niet goed genoegFout Hahn schenkt Cambuur zegeDaarmee hoor je mij niet roepen dat hij belabberd is, hij heeft ook hele goede wedstrijden gekeept. Ik vind wel dat een beeld over Hahn wordt geschetst op verschillende fora waar ik mij niet in kan vinden, een beeld dat in mijn ogen te positief is over de goede man. Nogmaals: momenteel vind ik Ruiter de enige serieuze concurrent voor Cilissen mocht hij vertrekken, iets dat ik betwijfel. Oh zeker, Eide, hij keept niet altijd foutloos. Maar op een of andere manier vind ik hem wel spectaculaire reddingen hebben verricht. Ook door zijn forse gestalte kan hij ontzag inboezemen. Mocht Cillessen toch vertrekken (maar volgens mij is het van de baan) dan hoop ik op Michel Vorm. Al bij FC Utrecht vond ik hem destijds een openbaring en ik heb begrepen, dat ook de Engelse pers hem een meesterlijke doelman vindt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ik hoop niet dat dit door gaat, erg onzekere keeper met rare fratsen. Eigenlijk een beetje een type als Vermeer alleen dan wat sterker in de lucht. 100x liever Cillessen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Geruchten zijn weer vollop aanwezig omtrent Cillisen.... Kutzooi! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach, zo lang het maar een gerucht blijft.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Das wel zo, maar ik wil rust 😧 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker op vakantie gaan... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Duidelijk dat jij -nog- geen kinderen hebt. Vakantie met kinderen levert maar beperkt rust op 😂 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 15:28 schreef Eide het volgende:[..] Duidelijk dat jij -nog- geen kinderen hebt. Vakantie met kinderen levert maar beperkt rust op 😂 Whahaha, we gaan het volgend jaar meemaken, 3 keer zelfs.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: 3-ling??????????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man, gelukkig niet, 3 keer op vakantie.... en nog een paar weekendjes weg, ook daar gaat de kleine straks mee man.. Wordt druk.. |
|
|
|