|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Overmars boort Arsenal-link opnieuw aan en denkt aan sensationele transfer' (VoetbalPrimeur)
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 - 21:58 schreef remco k het volgende:[..] Nee man, gelukkig niet, 3 keer op vakantie.... en nog een paar weekendjes weg, ook daar gaat de kleine straks mee man.. Wordt druk.. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 09:51 schreef remco k het volgende:[..] Is dat zo? Ben ik het niet mee eens. Die heeft in mijn optiek jaren bij ons bewezen wel goed genoeg te zijn.. Nee joh veel te onzeker. Begon goed bij Feyenoord maar stond tegen het einde ook weer te stuiterballen. Ben erg gewoon geen fan van en vind het ook niet de keeper die we nodig hebben.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 14:24 schreef Pietje het volgende:[..] Hahn is toch ooit weggestuurd uit de Ajax-opleiding? Verbeter me als ik het fout heb. Klopt maar wat wil je daar mee zeggen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 08:57 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nee joh veel te onzeker. Begon goed bij Feyenoord maar stond tegen het einde ook weer te stuiterballen. Ben erg gewoon geen fan van en vind het ook niet de keeper die we nodig hebben.. Dat is jouw mening, de mijne is anders.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 09:51 schreef remco k het volgende:[..] Is dat zo? Ben ik het niet mee eens. Die heeft in mijn optiek jaren bij ons bewezen wel goed genoeg te zijn.. Is dat zo? Heb toch vaak met samengeknepen billen gezeten bij corners en hoge voorzetten. Verrader was in 1 op 1 situaties en als lijnkeeper inderdaad goed, maar niet top! En dat vind ik Cillessen wel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2015 - 14:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Is dat zo? Heb toch vaak met samengeknepen billen gezeten bij corners en hoge voorzetten. Verrader was in 1 op 1 situaties en als lijnkeeper inderdaad goed, maar niet top! En dat vind ik Cillessen wel! Meningen verschillen..
Ik vind Vermeer 1 op 1 en op de lijn beter als Cilissen, Cilissen is beter in de lucht maar ook niet geweldig. Cilissen brengt wel een hoop meer rust in het veld.
Cilissen eerste keeper destijds was een meer dan terechte keuze. Maar ik vind dat Vermeer wel degelijk bewezen heeft een hele goede eerste keeper voor Ajax te zijn.. Hij was ook erg balangrijk bij de eerste 3 titels.. |
|
|
|