|
|
JOOD
|
|
|
Dag Kishna,
Je gaat te vroeg. Je laat je beïnvloeden.
Luister naar wat Frank de Boer je te zeggen heeft, hij denkt dat het te vroeg is voor je om te gaan.
Ik denk er hetzelfde over.
Genoeg talent. Zeer veel talent, snelheid en een goede voorzet. Alleen je koppie.. Je mentaliteit..
Maar je loopt na 1 goede schaarbeweging al langs je schoenen, ga dan maar lekker. Veel plezier met clubs kiezen de komende jaren.
Lekker voor je rekening, maar de rekening die je betaald is voor jezelf.
Kishna bedankt voor niks. En ik hoop dat als je gaat dat je nooit meer in de Arena te zien bent. Ondankbare Hond.
Fischer, Menig en Younes vangen je wel op. |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 11:16 schreef JOOD het volgende:Dag Kishna, Je gaat te vroeg. Je laat je beïnvloeden. Luister naar wat Frank de Boer je te zeggen heeft, hij denkt dat het te vroeg is voor je om te gaan. Ik denk er hetzelfde over. Genoeg talent. Zeer veel talent, snelheid en een goede voorzet. Alleen je koppie.. Je mentaliteit.. Maar je loopt na 1 goede schaarbeweging al langs je schoenen, ga dan maar lekker. Veel plezier met clubs kiezen de komende jaren. Lekker voor je rekening, maar de rekening die je betaald is voor jezelf. Kishna bedankt voor niks. En ik hoop dat als je gaat dat je nooit meer in de Arena te zien bent. Ondankbare Hond. Fischer, Menig en Younes vangen je wel op. laten we bergwijn terughalen gaat een topper worden |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 11:16 schreef JOOD het volgende:Dag Kishna, Je gaat te vroeg. Je laat je beïnvloeden. Luister naar wat Frank de Boer je te zeggen heeft, hij denkt dat het te vroeg is voor je om te gaan. Ik denk er hetzelfde over. Genoeg talent. Zeer veel talent, snelheid en een goede voorzet. Alleen je koppie.. Je mentaliteit.. Maar je loopt na 1 goede schaarbeweging al langs je schoenen, ga dan maar lekker. Veel plezier met clubs kiezen de komende jaren. Lekker voor je rekening, maar de rekening die je betaald is voor jezelf. Kishna bedankt voor niks. En ik hoop dat als je gaat dat je nooit meer in de Arena te zien bent. Ondankbare Hond. Fischer, Menig en Younes vangen je wel op. en waarom zo opgelaten ? ..... lekker laten bankzitten. |
|
|
|
|
tony1974
|
|
|
Dag jongen je gaat t toch niet redden bij lazio je heb mentaliteit van een schippiebal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik begrijp het niet helemaal waarom men zo boos is..
Hij heeft het niet gered bij Ajax, en gaat nu naar een kleinere club toe.
Dat is toch heel logisch?
Als je het op een bepaald niveau niet red, ga je toch een stapje lager proberen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik begrijp de ophef ook niet helemaal. Raiola is vervelend maar Kishna heeft zich volgens mij altijd optimaal ingezet voor Ajax. En nu komt er een andere club die centen over heeft voor hem. Prima toch. Ajax blij (kut Raiola weg plus Ajax kan het vertrek opvangen), Raiola blij (centjes verdient) en Kishna misschien ook wel blij, of niet. Lekker belangrijk. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het straalde al van die jongen af toen hij voor het eerst in de schijnwerpers kwam, veel plezier en tot nooit meer. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het straalde al van die jongen af toen hij voor het eerst in de schijnwerpers kwam, veel plezier en tot nooit meer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 11:16 schreef JOOD het volgende:Dag Kishna, Je gaat te vroeg. Je laat je beïnvloeden. Luister naar wat Frank de Boer je te zeggen heeft, hij denkt dat het te vroeg is voor je om te gaan. Ik denk er hetzelfde over. Genoeg talent. Zeer veel talent, snelheid en een goede voorzet. Alleen je koppie.. Je mentaliteit.. Maar je loopt na 1 goede schaarbeweging al langs je schoenen, ga dan maar lekker. Veel plezier met clubs kiezen de komende jaren. Lekker voor je rekening, maar de rekening die je betaald is voor jezelf. Kishna bedankt voor niks. En ik hoop dat als je gaat dat je nooit meer in de Arena te zien bent. Ondankbare Hond. Fischer, Menig en Younes vangen je wel op. Ik vind dit een nogal aanmatigende tekst, met name je opmerking "ondankbare hond". Dit gebeurt gewoon in het voetbal en al helemaal wanneer iemand als Raiola je zaakwaarnemer is. Het was al een tijdje duidelijk, dat de relatie "Ajax-Kishna" niet bepaald gelukkig was. Jammer, want ik vind dat Kishna een buitengewoon begenadigde voetballer is, een voetballer met een hoop flair, dus eigenlijk best wel een "typische" Ajax speler. Het is buitengewoon jammer, dat Kishna dat niet altijd liet zien, maar soms vond ik zijn (passeer)acties BRILJANT! Vaak kon ik watertanden van zijn acties. Om hem nu zo te bejegenen vind ik zeer ongepast en onbetamelijk. Mocht zijn vertrek definitief zijn, dan ben ik van mening dat we een goede voetballer verliezen. Ik wens hem hoe dan ook het allerbeste toe! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 20 juli 2015 - 11:38 schreef remco k het volgende:Ik begrijp het niet helemaal waarom men zo boos is.. Hij heeft het niet gered bij Ajax, en gaat nu naar een kleinere club toe. Dat is toch heel logisch? Als je het op een bepaald niveau niet red, ga je toch een stapje lager proberen.. Helemaal juist. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Omdat Ajax ons cluppie is en zo,n jongen van 20 jaar niet verder wil bij ons cluppie ja dan begrijp ik wel de boosheid. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Omdat Ajax ons cluppie is en zo,n jongen van 20 jaar niet verder wil bij ons cluppie ja dan begrijp ik wel de boosheid. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik heb alles geprobeerd omdat dubbel posten er uit te krijgen maar het lukt mij niet sorry mannen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
p111