BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord speurt naar aanwinsten:

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 24 juli 2015 - 09:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord speurt naar aanwinsten: "De club is bezig met spelers" (VoetbalPrimeur)

ar
 ar - zaterdag 25 juli 2015 - 00:11   quote  deeplink  
Daar ziet het wel naar uit.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 juli 2015 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:48 schreef FR-Henk het volgende:
2e achtereenvolgende jaar zonder een killer is onacceptabel.
Dan is van Geel daadwerkelijk krediet kwijt.
Ajax is jarenlang achtereen kampioen geworden zonder topspits. Doelpunten moeten in de selectie aanwezig zijn. Dat hoeft niet per se tot uiting te komen in 1 speler die er 30 maakt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 juli 2015 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:53 schreef FR-Henk het volgende:
Let wel, van Geel kan zich niet weer een seizoensstart a la 2014 veroorloven.
In zijn eigen woorden: Feyenoord heeft voor het eerst sinds jaren de transferregie in handen.
Dat dient hij aan te tonen.
De resultaten kunnen alles maar ook niets zeggen over het transferbeleid van Van Geel deze zomer. Ik zou me dus dan ook niet blindstaren daarop, zelfs al mocht Feyenoord slecht beginnen aan de competitie.
kenny
 kenny - zaterdag 25 juli 2015 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Versterking breedte-kwaliteit houdt voor mij tevens in investeren in betere spelers, ten koste van mindere spelers.
normaal gesproken moet je door selecteren en proberen je te versterken en dit gebeurd niet , ok we moesten schulden wegwerken en dat is aardig goed gelukt , maar je moet wel doorpakken
ik vind ons niet sterker geworden tot nu toe , kuyt werkt hard maar creeerd zelf weinig veijnovic vind ik wel goed maar clasie vertrekt dus ook dat kan je wegstrepen
of v Geel speeld iets gedurft uit of hij slaapt
kenny
 kenny - zaterdag 25 juli 2015 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 00:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De resultaten kunnen alles maar ook niets zeggen over het transferbeleid van Van Geel deze zomer. Ik zou me dus dan ook niet blindstaren daarop, zelfs al mocht Feyenoord slecht beginnen aan de competitie.
het lijkt erop dat v Geel in herhaling valt , vorig jaar wist hij al maanden dat pelle vertrok en waar komt hij op de valreep mee aan kazim , ok kan gebeuren was ook lastig was met weinig budget
ook nu weet v Geel dat mathijsen en boularous vertrekken en een linksback die niet voldoet , daar moet je toch veel eerder op inspringen over 2 weken moet je er staan en je hebt nog niks
om over de voorhoede maar te zwijgen , die komt zwaar tekort zoals iedereen kan zien en is ook niet sterk van v Geel
ras
 ras - zaterdag 25 juli 2015 - 00:56   quote  deeplink  
Achterin is er versterking nodig en dan denk ik aan Eric Botteghin en van der Heijden en als linksback van Anholt. Het gebrek aan scorend vermogen is met Kuyt alleen niet opgelost. Hier zit ook nog steeds het probleem wat na Guiddetti en Pelle door van Geel volledig wordt genegeerd. Er moet een spits komen. Kramer is wat mij betreft de gok waard. Hij heeft het afgelopen seizoen als topscorer 17 doelpunten gemaakt voor ADO den Haag. Feyenoord heeft altijd baat gehad bij een lange spits, want deze functioneert als bliksemafleider(in het verleden Peter Houtman, Pierre van Hooidonk, Graziano Pelle etc.) en stelt anderen in de gelegenheid om te scoren. Ook is nog zaken te doen met Real Sociedad omdat Alfred Finnbogason daar niet aan spelen toekomt. Dus ik hoop dat van Geel nu echt nog toe gaat slaan, want anders is het weer een verloren seizoen en zijn we weer terug bij af. Als hij nu niets meer doet, dan inpakken en wegwezen. Het gaat om het belang van Feyenoord.
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 25 juli 2015 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 00:56 schreef ras het volgende:
Achterin is er versterking nodig en dan denk ik aan Eric Botteghin en van der Heijden en als linksback van Anholt. Het gebrek aan scorend vermogen is met Kuyt alleen niet opgelost. Hier zit ook nog steeds het probleem wat na Guiddetti en Pelle door van Geel volledig wordt genegeerd. Er moet een spits komen. Kramer is wat mij betreft de gok waard. Hij heeft het afgelopen seizoen als topscorer 17 doelpunten gemaakt voor ADO den Haag. Feyenoord heeft altijd baat gehad bij een lange spits, want deze functioneert als bliksemafleider(in het verleden Peter Houtman, Pierre van Hooidonk, Graziano Pelle etc.) en stelt anderen in de gelegenheid om te scoren. Ook is nog zaken te doen met Real Sociedad omdat Alfred Finnbogason daar niet aan spelen toekomt. Dus ik hoop dat van Geel nu echt nog toe gaat slaan, want anders is het weer een verloren seizoen en zijn we weer terug bij af. Als hij nu niets meer doet, dan inpakken en wegwezen. Het gaat om het belang van Feyenoord.
Ik lees overal dat Finnbogason inderdaad naar De Kuip komt...

Om met Panathinaikos tegen Feyenoord te spelen.
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 25 juli 2015 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 00:59 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Ik lees overal dat Finnbogason inderdaad naar De Kuip komt...

Om met Panathinaikos tegen Feyenoord te spelen.
Ook al tekent hij zojuist bij Olympiakos...

Allemaal één pot nat
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 juli 2015 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 00:52 schreef kenny het volgende:

[..]

het lijkt erop dat v Geel in herhaling valt , vorig jaar wist hij al maanden dat pelle vertrok en waar komt hij op de valreep mee aan kazim , ok kan gebeuren was ook lastig was met weinig budget
ook nu weet v Geel dat mathijsen en boularous vertrekken en een linksback die niet voldoet , daar moet je toch veel eerder op inspringen over 2 weken moet je er staan en je hebt nog niks
om over de voorhoede maar te zwijgen , die komt zwaar tekort zoals iedereen kan zien en is ook niet sterk van v Geel
Deze keer heeft Feyenoord al een aantal speler vroeg vastgelegd. Kuyt en Vejinovic met name. Der vertrok maar 1 basisspeler en die is al vervangen.

De as is er. Eigenlijk is de basis ook al compleet op misschien 1 speler na. Die verdedigers die komen zijn waarschijnlijk geen basisspelers, vergeet dat niet.

Maar goed, wat ik wil zeggen, is dat resultaten, zeker aan het begin van de competitie niet alles hoeven te zeggen over de zomerse transfers.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 00:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ajax is jarenlang achtereen kampioen geworden zonder topspits. Doelpunten moeten in de selectie aanwezig zijn. Dat hoeft niet per se tot uiting te komen in 1 speler die er 30 maakt.
Dan moet je wel wat meer spelers hebben met een technische bagage! Geen miskleunen zoals: Nelom, Immers, Manu, Kazim, Wilkshire en te Vrede. Zelfs Toornstra en El Ahmadi stellen mij diep teleur, Vilhena en Boëtius worden steeds meer hele grote vraagtekens. Al ben ik van mening dat deze spelers in een nieuwe omgeving uitstekend zullen gaan. Zegt dan ook weer genoeg over Feyenoord en zijn begeleiding.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 06:57   quote  deeplink  
Ik ben bang dat het alleen bij ' speuren ' blijft ...
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 25 juli 2015 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 06:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

.... Vilhena en Boëtius worden steeds meer hele grote vraagtekens. Al ben ik van mening dat deze spelers in een nieuwe omgeving uitstekend zullen gaan. Zegt dan ook weer genoeg over Feyenoord en zijn begeleiding.
Vilhena en Boëtius hebben verschillende trainers gehad. Ze staan stil in hun ontwikkeling. En dat ligt soms gewoon aan een speler zelf.
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 23:46 schreef Nibke het volgende:
We hebben een supertalent nodig a la Romario/Ronaldo.
Helaas worden die niet door Feyenoord gescout, dus moet die uit eigen jeugd komen.
Weer helaas, zo goed hebben we ze niet! Betekent dat je ze nog eerder moet scouten en dan
nog heel veel geluk moet hebben.
Anass Achahbar, snel, wendbaar en fanatiek. Door deze jonge te steunen en goed te trainen kan een juweeltje ontstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door VVout --
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 25 juli 2015 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 08:05 schreef VVout het volgende:

[..]

Anass Achahbar, snel, wendbaar en fanatiek. Door deze jonge te steunen en goed te trainen kan een juweeltje ontstaan.
Anass Achahbar is weer boven komen drijven vanwege een zwakke selectie in de aanvalslinie en een aantal leuke momenten tijdens de laatste gedeelte van de vorige competitie. Hij heeft een goede drive (mentaliteit), maar is echter te licht om de ambities van Feyenoord waar te maken.
moa
 moa - zaterdag 25 juli 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 06:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moet je wel wat meer spelers hebben met een technische bagage! Geen miskleunen zoals: Nelom, Immers, Manu, Kazim, Wilkshire en te Vrede. Zelfs Toornstra en El Ahmadi stellen mij diep teleur, Vilhena en Boëtius worden steeds meer hele grote vraagtekens. Al ben ik van mening dat deze spelers in een nieuwe omgeving uitstekend zullen gaan. Zegt dan ook weer genoeg over Feyenoord en zijn begeleiding.
De vele toppers die de laatste jaren uit onze jeugd zijn gekomen zegt mij meer over Feyenoord en zijn begeleiding. Bij het nationaal elftal komt 1 op de 3 spelers uit onze jeugdopleiding, welke andere club kan dat in Europa zeggen?
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 25 juli 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 00:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ajax is jarenlang achtereen kampioen geworden zonder topspits. Doelpunten moeten in de selectie aanwezig zijn. Dat hoeft niet per se tot uiting te komen in 1 speler die er 30 maakt.
Maar dan moet je wel middenvelders en buitenspelers hebben die een doelpunt kunnen maken , en die hebben wij ook niet.
van geil
 van geil - zaterdag 25 juli 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 08:05 schreef VVout het volgende:

[..]

Eens.
En zo lopen er meer rond.
ar
 ar - zaterdag 25 juli 2015 - 08:46   quote  deeplink  
En Anass heeft toch wel een neus voor de goal,schiet vrij direct en niet geheel onbelangrijk..zuiver.
henkus888
 henkus888 - zaterdag 25 juli 2015 - 08:52   quote  deeplink  
kramer halen/ruilen voor kazim nelom naar excelcior
vd heiden halen en 3-5-2 gaan spelen bij balbezit
en 4-5-1 bij balverlies zoals juventus
kramer kuijt in de spits bilal boetius vleugels
achterin kongolo/vd heyden - v beek -karsdorp
middenveld kun je rouleren tot je de beste setting hebt gevonden denk zelf veijinovic-el ahmadi-gustafson
bij balverlies schakelt kuijt terug naar middenveld
en en el ahmadi naar verdediging
super kampioens team......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 juli 2015 - 09:11   quote  deeplink  
V.d Heijden en Botteghin halen. Kongolo als linksback zetten. En ik zou wel Kramer halen. Betrek te Vrede in de deal zodat hij bijna niks kost. Anders kan je een aardige zak geld gaan trekken voor een spits. V. Wolfswinkel of Haller van Utrecht zie ik dan als optie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Feyenoord till i die --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 09:13   quote  deeplink  
Door v wolfswinkel kun je een streep zetten..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 juli 2015 - 09:17   quote  deeplink  
Haller dan. 17 wedstrijden 11 doelpunten en 6 assist. Zal ook wel veel geld kosten. Dan vind dat ze die Kramer gewoon de kans moeten geven. Alles beter dan te Vrede of Kazim in de spits.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 09:17 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Haller dan. 17 wedstrijden 11 doelpunten en 6 assist. Zal ook wel veel geld kosten. Dan vind dat ze die Kramer gewoon de kans moeten geven. Alles beter dan te Vrede of Kazim in de spits.
Mooi gemiddelde van die haller. Die hebben ze voor 8 ton gehaald..
Onderstaand stukje is wel interessant over hem
http://www.ad.nl/ad/nl/5617/FC-Utrecht/article/detail/3987278/2015/04/29/Utrecht-legt-Haller-vast-maar-verkoopt-hem-mogelijk-direct-door.dhtml
Nibke
 Nibke - zaterdag 25 juli 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Dus moet Dirk in de spits! Kramer kun je er bij zetten wanneer het niet loopt(Maar we hebben Te Vrede) Wanneer je een nieuwe spits haalt moet deze echt overtuigend klasse beter zijn dan Kazim en Te Vrede bij elkaar.(Daar ben ik met Kramer niet van overtuigd.)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 juli 2015 - 09:31   quote  deeplink  
Is gewoon ook supertriest dat je dan weer ziet dat Finbogasson word verhuurd aan Olympiacos . Waarom huren wij hem dan niet?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 juli 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Haller ligt er nu 4 jaar vast. Dat word dan minimaal een miljoen of 5.
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 25 juli 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Tevreden of kramer is lood om oud ijzer
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 25 juli 2015 - 09:35   quote  deeplink  
Dacht iedereen eerst ook toen we Pelle haalde. Ook Fraser zegt dat hij in de Kuip niet zou misstaan. Zoiets zeg je toch alleen als je het meen. Is zijn topscorer en is zelf een Feyenoorder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door Feyenoord till i die --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 09:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Haller ligt er nu 4 jaar vast. Dat word dan minimaal een miljoen of 5.
Als ie deze gemiddelden kan vasthouden zou dat een koopje zijn..
van geil
 van geil - zaterdag 25 juli 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Uit mijn top 6 is er een gehaald.
drie zijn er al weg.
En de laatsten zullen niet komen omdat andere keuzes zijn gemaakt.
Gudlej Vejinovic Cherry Botteghin Ziyech en Finnbogason.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 25 juli 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Ik zet mijn verwachtingen maar op een heel laag pitje, dan kan het alleen maar meevallen. Mijn geloof in een kampioenswaardig elftal isb sterk afgenomen.
van geil
 van geil - zaterdag 25 juli 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Zoals het er nu uitziet plaats 3 tot pak m beet 7.
En dat zou qua begroting plaats 2/3 moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 juli 2015 door van geil --
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 08:10 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Anass Achahbar is weer boven komen drijven vanwege een zwakke selectie in de aanvalslinie en een aantal leuke momenten tijdens de laatste gedeelte van de vorige competitie. Hij heeft een goede drive (mentaliteit), maar is echter te licht om de ambities van Feyenoord waar te maken.
Hij is nog te licht, daarom moet je met hem aan de bak want hij heeft het in zich. Het belangrijkste instinkt en een neus voor de goal is aanwezig, samen met een geweldige drive en een te perfectioneren techniek en aanname.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 10:19 schreef van geil het volgende:
Zoals het er nu uitziet plaats 3 tot pak m beet 7.
En dat zou qua begroting plaats 2/3 moeten zijn.
Nee. Qua begroting plek 3
van geil
 van geil - zaterdag 25 juli 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Nee.minimaal drie en 2 proberen.
ar
 ar - zaterdag 25 juli 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Nog ruim een maand transferwindow he
er kan nog een half elftal vertrekken én bijkomen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Ik vind dat nog steeds een belachelijk iets.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 juli 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 12:30 schreef van geil het volgende:
Nee.minimaal drie en 2 proberen.
Maakt geen moer uit, plek 3 is dan ook voldoende.
dr love
 dr love - zaterdag 25 juli 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Tis heel goed wat gio wil eerst de verdediging versterken maar je kunt niet zonder een echte gerichte spits kazim en kuijt zijn van nature geen target spitsen dan blijft er maar twee opties over zet achabar en manu samen in de spits je zult zien dat die twee meer scorendvermogen hebben dan duo kuijt en kazim.mischien m.kramer,finbogasson,hermann, tja wie is er nog vrij en betaalbaar en wie wil voor feyenoord spelen zonder Europese doelstelling.
Nibke
 Nibke - zaterdag 25 juli 2015 - 13:39   quote  deeplink  
Zonder Europese doelstelling?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 juli 2015 - 13:43   quote  deeplink  
Denk dat Gio zich daar ook wel van bewust is, maar hoe zie jij de opstelling dan als je Manu EN Achahbar in de spits wilt hebben, speel je dan een 4-4-2 systeem of een 3-5-2..(?)
Dat laatste is sowieso een aderlating. Spelers willen vooruitgaan en zich Europees in de kijker spelen dat kan nu niet bij Feyenoord.
ar
 ar - zaterdag 25 juli 2015 - 13:48   quote  deeplink  
Misschien een 4-4-2 met Bilal en Kuyt?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 13:30 schreef dr love het volgende:
Tis heel goed wat gio wil eerst de verdediging versterken maar je kunt niet zonder een echte gerichte spits kazim en kuijt zijn van nature geen target spitsen dan blijft er maar twee opties over zet achabar en manu samen in de spits je zult zien dat die twee meer scorendvermogen hebben dan duo kuijt en kazim.mischien m.kramer,finbogasson,hermann, tja wie is er nog vrij en betaalbaar en wie wil voor feyenoord spelen zonder Europese doelstelling.
Achabar en Manu ??? Hahahaha, ik lach mijn lul uit mijn broek !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 25 juli 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 09:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is gewoon ook supertriest dat je dan weer ziet dat Finbogasson word verhuurd aan Olympiacos . Waarom huren wij hem dan niet?
Klote trainer, klote assistenten, klote TD, klote directeur, klote VvF, klote RvC ... alles is tegenwoordig klote aan Feyenoord
ar
 ar - zaterdag 25 juli 2015 - 14:05   quote  deeplink  
klote kroketten...
van geil
 van geil - zaterdag 25 juli 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 13:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maakt geen moer uit, plek 3 is dan ook voldoende.
Maakt heel veel uit.ambitie.ga maar eens in Eindhoven vertellen dat elk jaar 2de voldoende is.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 juli 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Maakt heel veel uit.ambitie.ga maar eens in Eindhoven vertellen dat elk jaar 2de voldoende is.
Ja, wij rijgen ook al decennia alle prijzen aan elkaar.
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 12:54 schreef RenatoBos het volgende:
Ik vind dat nog steeds een belachelijk iets.
Ja idd. seizoensstart en nog het risico lopen dat je team wat je hebt voorbereid, uit elkaar wordt getrokken.
VVout
 VVout - zaterdag 25 juli 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:05 schreef ar het volgende:
klote kroketten...
Moet je bij blijven en tussendoor niet op het forum kutten.
ar
 ar - zaterdag 25 juli 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 14:11 schreef VVout het volgende:

[..]

Moet je bij blijven en tussendoor niet op het forum kutten.
Die in de kuip bedoelde ik:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord speurt naar aanwinsten:

0.0079100