|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oke dan zijn er twee Schalwijks in Nederland ...Misschien nog wel meer .. Veenendaal is overigens mooi.. Vorigjaar nog kluisjes geplaatst bij een postnl punt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
16-0 is altijd goed, klinkt tenminste alsof je de bovenliggende partij was. Daar zou Jan Arie het vast ook mee eens zijn. Dus ik snap wel dat je deze topic gebruikt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2016 - 14:42 schreef netsurfer het volgende:16-0 is altijd goed, klinkt tenminste alsof je de bovenliggende partij was. Daar zou Jan Arie het vast ook mee eens zijn. Dus ik snap wel dat je deze topic gebruikt. Ja, en wat heb ik daarna gezegd surfert? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jaja, dat je fout zat. Maar dat valt dus wel mee. ;) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Toch ook een held de laatste tijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij verbaast mij echt in positieve zin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet je aardig gas geven daar Renato. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gezien de staat van de toiletten in het cafe af en toe is dat voor jou geen probleem.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha das waar ...En maar 1 politieagent in Veenendaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Net zo makkelijk als je toch bezig bent.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Is Schalkwijk destijds niet begonnen met het opstellen van gedragsregels voor jeugdspelers en hun ouders? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Klasse pot weer. Blijkt toch dat spelen in e Kuip lastig is voor veel spelers. Ook Botteghin heeft zich heel sterk ontwikkeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 22:08 schreef Stylzz het volgende:Verdedigend minder sterk dan opbouwend. Maar naast van Beek straks, met Kongolo op de LB? Dan zie ik t wel zitten. Botteghin ipv van Beek werkte dus ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toch een verrassende ontwikkeling van baco. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En of. Had ik niet verwacht.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het kan nog altijd fout gaan, maar eerlijk is eerlijk, ziet er goed uit voor hem gelukkig. Hij lijkt me iets steviger geworden in de duels, wat ook wel nodig was. Zijn nieuwe kapsel oogt ook iets agressiever, slimme zet van zijn kapper. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik blijf het een rotkop vinden maar vooruit een goeie rotkop dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Een beetje centrale verdediger behoort een rotkop te hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die Veltman is toch een knappert he.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Als jij het zegt. Ik heb er niet zoveel kijk op.
Maar, zou wel verklaren waarom hij zo'n beroerde verdediger is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee die paddo staat er goed op of Karsdorp, ach was op die leeftijd mischien geen haar beter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had haar tot op m'n kont.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De restanten zitten er nog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Je kon gisteren zien dat Jan-Arie de steun van Botteghin miste achterin. Hij zag er af en toe niet helemaal goed uit verdedigend. Door zijn goede passing kwam hij wat mij betreft nog niet op een voldoende uit, als een van de weinigen gisteren, maar toch duidelijk minder dan in de afgelopen wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou ik ook zijn met zo'n Kongolo naast me |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geen back up, werkt op je gevoel en daarmee op je spel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je altijd linker CV bent geweest is het nogal lastig als je ineens rechter CV bent.. Kongolo kan niks verweten worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou t waren vrij basale dingen hoor, zoals uitverdedigen door het centrum |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Botteghin is een meer pure verdediger die er wel staat als het nodig is en Kongolo rent daar achter de feiten aan. Jan Arienkomt pas redelijk uit de verf als hij iets meer opbouwend bezig kan zijn en verdedigend er een betrouwbare post achter staat. Of het voor allebij geld? Ik denk dat het meer iets is van een ongelukkige combinatie en geen duidelijke afspraken maken. Dat kan weer komen omdat Kongolo centraal uit het ritme is en meer het links buiten automatisme in zijn hoofd heeft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat kan als je links en rechts voor je gevoel niet kloppen, automatismes toch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies ,alsof een spits met een linker been telkens met rechts op het doel moet gaan schieten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja vooral wanneer het met het hoofd is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tis gewoon niet zijn positie...klaar |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Waarom die wissel gisteren? Extra rust? Of omdat Kongolo tegen de turken centraal gaat spelen? |
|
|
|