|
|
ar
|
|
|
Goede aanwinst lijkt me,had meerdere keuzes dus goed gehandeld. Nu nog een scorende spits en event.een rechtsback! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Feyenoord en FC Errèmuh.. |
|
|
|
|
Jenne
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zag het ook gisteravond maar wilde het eigenlijk niet plaatsen, tja het blijft zijn clubje he.. Als je met een grote neus geboren word ga je er ook mee dood..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vier jaar terug. Overtuigend is t trouwens niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt maar ja je hoort het goed.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Anyway, nogmaals welkom en die nare maniertjes zoals je al aangaf gauw afleren.. |
|
|
|
|
T.Plotseling
|
|
|
alleen niet opstellen tegen de snavels denk ik.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeker een klap van de molen gehad en het licht uitgegaan Neeman, hier maar één woord das Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cruijff Tahamata Koeman Scholten v Duivenbode Graafland v Loen v Vossen Witschge Geels Jansen Rep La Ling Gorré v Geel Timmer de Cler Vermeer Hahn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Geel had haast: Van der Heijden ook op lijst PSV
Feyenoord kan de komende drie jaar beschikken over verdediger Jan-Arie van der Heijden. De transfervrije Vitessenaar tekent binnenkort een contract in De Kuip. Volgens De Telegraf zette technisch directeur Martin van Geel de afgelopen dagen vaart achter een transfer.
PSV zou Van der Heijden namelijk ook op de scoutinglijst hebben staan mocht een transfer van Hector Moreno mislukken. Van Geel schetste vorige week in een persoonlijk gesprek het sportieve plaatje van Feyenoord. Daarna ging de 27-jarige voetballer nog in gesprek met trainer Giovanni van Bronckhorst.
Van der Heijden is een welkome versterking voor de dunbezette en onervaren laatste linie. De nieuwkomer heeft als extra kwaliteit het opbouwen van achteruit, terwijl hij ook een goede klik heeft met Feyenoord-middenvelder Marko Vejinovic. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Beter Nelom in de verhuur! Of nog beter: weggeven ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar wat vind jij van deze aanwinst L, ook klote zeker..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Feyenoord en Excelsior ja ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Alles beter dan Nelom, Immers, Manu, Kazim en te Vrede ...
Ik ben best wel tevreden met deze aankoop, al had ik liever Botteghin zien komen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat lees je overigens best veel aan reacties op andere media dat men liever botteghin had zie komen dan vd Heijden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je gaat toch nu niet alsnog een sk overwegen he..(?)😉 |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 08:46 schreef RenatoBos het volgende:Dat lees je overigens best veel aan reacties op andere media dat men liever botteghin had zie komen dan vd Heijden.. Feyenoord zocht een linkspoot. Botteghin is rechts. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ze zoeken nu de rechtspoot ook nog. Ze waren op zoek naar 2 CV's. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee, dan moeten er nog veel spelers verdwijnen ! En dat zie ik helaas niet gebeuren ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Botteghin denk ik dat ze nog even mee willen wachten, maar dat ze die pas vlak voor transfer deadline halen.
Overigens kan t ook best dat hij Europees wil spelen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe nou maar eerst een topscoorder binnen halen.. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 - 23:12 schreef ras het volgende:Goede zaak welkom Jan-Arie,en nu nog Botteghin en van Anholt. Daarnaast nog een spits omdat met Kuyt alleen het probleem van scorend vermogen nog steeds niet verholpen is. Als het financieel moeilijk wordt dan kan Gio zijn contacten aanboren bij Barcelona dan wel Arsenal om evt. speler(s) te huren. Dan is het wat mij betreft voor komend seizoen klaar. Helemaal 100% eens. Als dit mogelijk is gaan we weer echt meedraaien. Financieel moet dit kunnen zeker als er nog 2 a 3 weggaan Immers, manu, boethius Vilena( Hoewel ik hem wel sterk vond invallen tegen Southampton. Als het kan ok snel vorat we tegen Urecht spelen en verder de steekhouders behouden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 08:58 schreef legrande het volgende:[..] Helemaal 100% eens. Als dit mogelijk is gaan we weer echt meedraaien. Financieel moet dit kunnen zeker als er nog 2 a 3 weggaan Immers, manu, boethius Vilena( Hoewel ik hem wel sterk vond invallen tegen Southampton. Als het kan ok snel vorat we tegen Urecht spelen en verder de steekhouders behouden. Kunnen we die Haller niet wegkapen voor die wedstrijd.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 08:58 schreef legrande het volgende:[..] Helemaal 100% eens. Als dit mogelijk is gaan we weer echt meedraaien. Financieel moet dit kunnen zeker als er nog 2 a 3 weggaan Immers, manu, boethius Vilena( Hoewel ik hem wel sterk vond invallen tegen Southampton. Als het kan ok snel vorat we tegen Urecht spelen en verder de steekhouders behouden. Waarom kunnen ze bij feyenoord zulke spelers niet scouten ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja Feyenoord en scouting he.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En jij bent voor de verkeerde en zit volgens mij ook op het verkeerde forum! |
|
|
|
|
pootje
|
|
|
Goed gedaan om van der Heyden te halen , nu nog een lange en stevige laatste man voor de hoge ballen in het stafschop gebied |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed werk. Wel weer vreemd dat niet eerder de gedachte bestond dat we een onervaren verdediging hebben en een blessure al verstrekkende gevolgen kan hebben. Dan is aantrekken vd Heyden wel laat ingezet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Eerste gesprekken al van mei !?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Klopt, PSV en Feyenoord |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nog ff....seizoen is nog niet begonnen, dan zie je me niet meer |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: In Almere - west heeft ie geen vrienden blijkbaar! Hier ook al niet ... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 13:56 schreef lijdensweg het volgende:[..] In Almere - west heeft ie geen vrienden blijkbaar! Hier ook al niet ... Apeldoorn...ik verkas nog wel eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Cruijff Tahamata Koeman Scholten v Duivenbode Graafland v Loen v Vossen Witschge Geels Jansen Rep La Ling Gorré v Geel Timmer de Cler Vermeer Hahn T's al goed joh, nog een beetje medelijden hebben ook. Kan die wel hebben hoor. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:Goed werk. Wel weer vreemd dat niet eerder de gedachte bestond dat we een onervaren verdediging hebben en een blessure al verstrekkende gevolgen kan hebben. Dan is aantrekken vd Heyden wel laat ingezet. Ik vermoed dat het vertrek van Mathijssen een streep door de rekening van van Geel is geweest. Ik denk dat van Geel had gedacht dat Mathijssen wel op een lagere aanbieding zou zijn ingegaan. Als dat niet doorgaat en daarbij nog eens een blessure van van Beek komt, moet er snel gehandeld worden. Hulde voor van Geel. van der Heijden is gewoon een heel goede verdediger die meteen ingezet kan worden. Kongolo kan dan eventueel nog naar de linkerkant op de plaats van Nelom. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:Goed werk. Wel weer vreemd dat niet eerder de gedachte bestond dat we een onervaren verdediging hebben en een blessure al verstrekkende gevolgen kan hebben. Dan is aantrekken vd Heyden wel laat ingezet. Feyenoord had al een tijd geleden aangeklopt. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik ben hier wel blij mee ook in combinatie met Vejinovic , die elkaar goed kennen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
In vergelijking met het contracteren van Boelaroes en Wilkshire vorige zomer een betere zet. Ervaren eredivisie-speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Kan me heugen dat er periode van hem geweest is bij Vitesse dat die er vaak uitgelicht werd door de media als zeer belangrijke schakel in de defensie Denk goede speler om naast van beek te hebben straks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pluspunt, Vitesse kan in de verste verte niet meer concurreren met onze salarissen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
WELKOM<
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als dat z'n zus is wil ik haar nummer wel! En anders trouwens ook ;-P |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Speciaal voor jou :) ,
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Leuk nog een foto, maar doe dat nummer nou maar! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verkwikkend die nieuwe vrouwen bij Feyenoord. Jammer dat er ook een voetballer meekomt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
sorry
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door sevillana -- |
|
|
|