|
|
MMM
|
|
|
Wat is de meerwaarde van van der Heijden nog als hij zich niet meer onderscheid met lange passes/opbouwen.
Traag, verdedigend niet sterk. Blijft dan weinig over |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt Vdh kan niet meer. Zeker niet met Bot samen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan ook niet meer idd. Misschien wel in de eredivisie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vdh is
eigenlijk een middenvelder, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die verdedigt tenminste nog ,gaat het middenveld in ,geeft rugdekking aan Arie samen met Malacia waarna je telkens dacht waar is Arie dan?
Slaat totaal nergens op wat je schrijft. Tenminste niet op basis van de wedstrijd van gisteren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, Europees kun je hem lekker laten banken hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 13:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die verdedigt tenminste nog ,gaat het middenveld in ,geeft rugdekking aan Arie samen met Malacia waarna je telkens dacht waar is Arie dan? Slaat totaal nergens op wat je schrijft. Tenminste niet op basis van de wedstrijd van gisteren. Gisteren waren beiden ruk :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh, nog geen 14 maanden terug onze kampioensverdediging. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Helemaal mee eens en dankbaar daarvoor maar het moet beter bij allebij want ik neem aan dat we weer een keer willen presteren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De verdedigende pijn achterin gisteren kwam voornamelijk van de zijkanten , met name op rechts , en doorschuivende middenvelders in het centrum. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 15:03 schreef van geil het volgende:De verdedigende pijn achterin gisteren kwam voornamelijk van de zijkanten , met name op rechts , en doorschuivende middenvelders in het centrum. Dat kan je wel spelen in de eredivisei, maar niet internationaal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 15:03 schreef van geil het volgende:De verdedigende pijn achterin gisteren kwam voornamelijk van de zijkanten , met name op rechts , en doorschuivende middenvelders in het centrum. Verdedigend is het matig, opbouwend slecht.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Puike pot. Een mispeer. voor de rest prima . Paar scharies Als toetje de goal |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Lees ff de bovenkant vd pagina ;) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Blijft nog steeds van kracht...ik bedoel waar hebben we het over, we speelde thuis tegen excelsior en hebben het 70 minuten moeilijk gehad. Hij had een paar leuke acties voor het publiek en het doelpunt was leuk. Maar verdedigend liet hij een weer een paar steken vallen die door een beter team afgestraft hadden kunnen worden. Maar ik gun hem zijn 15m of fame.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo droevig.
Gelukkig roze schoenen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sorry hoor, maar Botteghin is echt 100x slechter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kijk even naar Jan Arie. Kijken, kijken, kijken. Werkelijk niets doet hij. Verdedigend echt schandalig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 november 2018 - 15:17 schreef MMM het volgende:Kijk even naar Jan Arie. Kijken, kijken, kijken. Werkelijk niets doet hij. Verdedigend echt schandalig Hij is de enige van de twee die wel wat met een bal kan. Vooruit dan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Stond af en toe weer als een oud wijf te verdedigen. En opbouwend weer zo traag en voorspelbaar. Neem toch eens initiatief man, gebruik die lange pass vaker. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Van Beek is ook niet zo sterk die drie moeten weg en twee betere voor komen Ga in zuid Amerika kijken scouts van Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 26 november 2018 - 10:12 schreef de bluffer het volgende:[..] Van Beek is ook niet zo sterk die drie moeten weg en twee betere voor komen Ga in zuid Amerika kijken scouts van Feyenoord Daar kan ik het wel mee eens zijn...de tweede regel dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan speelde aantrekkelijk en leuk vermakelijk voetbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die kan ook wel op 10 spelen haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een echte zes Verdonk ook vind ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Verdonk was me nog niet opgevallen, zal ik eens in de gaten houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nieuwkoop van origine ook volgens mij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Speelt toch met 6 ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Meer een 8 dacht ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voor de verwarring :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee meestal speelt ie niet hoger dan een 6 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 12:24 schreef MMM het volgende:Wat is de meerwaarde van van der Heijden nog als hij zich niet meer onderscheid met lange passes/opbouwen. Traag, verdedigend niet sterk. Blijft dan weinig over Weer een voorbeeld waarbij de TD niet tijdig doorgeselecteerd heeft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat lezen we wel vaker afgelopen 2 jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Helemaal niet achteraf Henk. Dit bericht was al voor het seizoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: VdH had toen een pechseizoen, en liet ook weer mooie dingen zien. Er was geen aanleiding om deze steunpilaar uit het kampioenseizoen te laten vertrekken. Dit seizoen is zijn slechtste. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 04 februari 2019 - 18:20 schreef FR-Henk het volgende:[..] VdH had toen een pechseizoen, en liet ook weer mooie dingen zien. Er was geen aanleiding om deze steunpilaar uit het kampioenseizoen te laten vertrekken. Dit seizoen is zijn slechtste. Eind vorig seizoen was het al ondermaats. Ik kan me de bekerfinale nog herinneren.. |
|
|
|