|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, hij speelt niet en het laatste beetje voetbalt van achteruit valt weg. Van der Heijden heeft natuurlijk ook zijn gebreken maar of je nog meer voetbal moet weghalen uit een elftal dat al zo moeilijk tot verzorgd spel komt?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij is Jan Arie al weken niet fit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is dat zo? Dan is het anders. Dacht dat ie gepasseerd was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Gepasseerd volgens Swart |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Omze Sven is een toppert ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat Renato meer bedoeld het gezeur over Jan Arie altijd. Nu hij niet meedeed kon je zien dat hij gemist werd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kweet, maar over een maand nog steeds de zelfde ellende. Hoop dat Verstappen me weer een beetje rechtop voor de buis krijgt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2019 - 20:42 schreef VVout het volgende:Kweet, maar over een maand nog steeds de zelfde ellende. Hoop dat Verstappen me weer een beetje rechtop voor de buis krijgt. Ik hoop dat die PSVert bij de eerste de beste bocht de grindbak invliegt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij snapt in ieder geval wat gedrevenheid voor je sport inhoud. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja Sjaak Swart ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dikke Sjaak, die kan gewoon het dak op van mij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar eerlijk....Ik vind die Verstappen een arrogant poenerig ventje. Kan geen enkele sympathie voor hem opbrengen. Sterker, het doet me geen ene reet iets als hij wint. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb je überhaupt iets met F1, dan snap ik je wel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Arie in een F1 wagen ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan ie een Scharie maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, niet geheel. En Verstappen's kutsmoel staat daar nog eens los van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Duidelijk, maar als talent en materiaal toppen gaat ie lekker meedoen in de top en ik als F1 liefhebber zou dat niet verkeerd vinden. Ik kom dan ook al een tijdje op F1 circuits, heb Prost en Lammers enz. Nog op Zandvoort gezien dus geen succesliefhebber zoals vele van de laatste jaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2019 - 22:53 schreef VVout het volgende:[..] Duidelijk, maar als talent en materiaal toppen gaat ie lekker meedoen in de top en ik als F1 liefhebber zou dat niet verkeerd vinden. Ik kom dan ook al een tijdje op F1 circuits, heb Prost en Lammers enz. Nog op Zandvoort gezien dus geen succesliefhebber zoals vele van de laatste jaren. Ook motorsport ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Twee keer in Assen geweest, leuk bierfestijn maar heb er wat minder mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ging vroeger naar Assen en Hengelo, mijn zus ging wereldwijd mee met haar partner met Sharp ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2019 - 22:53 schreef VVout het volgende:[..] Duidelijk, maar als talent en materiaal toppen gaat ie lekker meedoen in de top en ik als F1 liefhebber zou dat niet verkeerd vinden. Ik kom dan ook al een tijdje op F1 circuits, heb Prost en Lammers enz. Nog op Zandvoort gezien dus geen succesliefhebber zoals vele van de laatste jaren. Echt liefhebben dus. Alleen maar respect voor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2019 - 22:27 schreef FR-Henk het volgende:Maar eerlijk....Ik vind die Verstappen een arrogant poenerig ventje. Kan geen enkele sympathie voor hem opbrengen. Sterker, het doet me geen ene reet iets als hij wint. Vind het wel leuk als hij goed rijd want zijn concurrenten zijn nog net iets erger. Maar ik vind m ook behoorlijk arrogant. Ik was echt fan van zijn vader ook al bakte die er weinig van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja veel erger maar na zijn carrière ging die zijn vrouw aftuigen idd Ook zijn vader ... Maar toen hij reed was dat nog niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wees toch een trots op Nederlandse successen in mondiale sporten. Zo een klein landje in de top van de F1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tuurlijk is dat mooi ,maar daarom is hij best wel irritant en arrogant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar terug over Jan Arie hij is wel beter dan sven ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Natuurlijk. Enige grote nadeel van Arie is snelheid... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2019 - 23:00 schreef van geil het volgende:[..] Ging vroeger naar Assen en Hengelo, mijn zus ging wereldwijd mee met haar partner met Sharp ? Goed bezig moat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
In de tijd van Van Veen Kreidler Hans Spaan,Spencer,Roberts,Gartner,lawson,Sheene,Jumping Jack, en natuurlijk de Witte reus grasdroger uit Abbekerk.
En niet te vergeten Den Boet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2019 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nostalgie Gerard, Streuer en Schieders had je ook in die jaren |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
En ook niet vergeten onze Broer Dirks
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 - 14:23 schreef Gerard_FR het volgende:In de tijd van Van Veen Kreidler Hans Spaan,Spencer,Roberts,Gartner,lawson,Sheene,Jumping Jack, en natuurlijk de Witte reus grasdroger uit Abbekerk. En niet te vergeten Den Boet. 50 cc wat een gillende motortjes, en de strijd van Veen en Nieto waren altijd geweldig Kreidler, cagivo, garelli waar blijt de tijd ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gerard Rond was mijn held . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Andere tijd, voor helden moet je nu naar de Isle of man. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Heb ik 1 keer gezien, na de koningsklasse wilde meisje altijd meteen naar huis toe. En een uur gezeur aanhoren voor de zijspan had ik ook geen trek in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mwah ,jezelf doodrijden zie ik niet echt als sport. Moet wel zeggen dat Gerard Rond vroeger ook elke bot in zijn lichaam weleens gebroken heeft . Maar de island Man race is pure zelfmoord.
Ik was fan omdat ik als kind ook motorcross deed. Had je nog een mooi festijn in Ayoh van Veronica ,of de strandrace.
Later hield ik meer van autosport. F1 geweest 24 van Le mans helemaal fantastisch. WK autorally Dtm
Maar ik ben afgekickt haha |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Rij eens een rondje mee Leon, Michael Dunlop verdedigt beter dan Scharie.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Haha bizar .. Eurosport zond dit vroeger uit,maar weet niet of dat nog zo is. Gemiddeld twee doden per wedstrijd weekend?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bizar die on board, hoezo uitloopstroken en bandenstapels. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Haha bizar .. Eurosport zond dit vroeger uit,maar weet niet of dat nog zo is. Gemiddeld twee doden per wedstrijd weekend? Ik haal de race elk jaar van usenet af, volgens mij zend de BBC het uit op een betaal zender. 2 per jaar gemiddeld, en daar zitten de amateur races nog niet eens bij. |
|
|
|