|
|
sevillana
|
|
|
quote: zie nog steeds de link niet echt P., ligt aan mij wsch ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Rot op je zit in mijn vaarwater.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zal kansloos zijn , tenzij ze op wat oudere getrouwde mannen valt, maar wil er best n app aan wagen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk ben jij kansloos, jullie kunnen nooit zo knap zijn als mij.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sommige dingen hebben invloed,
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar on topic, kom meer en meer te weten over deze speler, het lijkt me n goede zet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe mij ook een mentosje maat..! Krijg een droge bek van die tzaziki.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 20:39 schreef FR-Henk het volgende:Verkwikkend die nieuwe vrouwen bij Feyenoord. Jammer dat er ook een voetballer meekomt Die moet hard trainen en voetballen en heeft geen tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En als hij hard traint moet zei ook in vorm gehouden worden, welkom mevrouw bij Renato's work-out sessie's.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik houd je wel zoet met een zak superskunk, maak je geen zorgen dan neem ik dat bodyshapen van je over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij bent tenminste een echte vrind.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jan-Arie van der Heijden meldt zich vandaag bij Feyenoord voor het signeren van zijn driejarige contract en de presentatie aan de media. Dat meldt De Telegraaf maandagmorgen.
De 27-jarige centrale verdediger zal in de komende dagen uitgebreid getest worden. De staf zal dan moeten bepalen hoe snel de clubloze verdediger fysiek op het niveau van de rest van de groep kan worden gebracht.
Van der Heijden trainde tot nu toe alleen in zijn eentje in de voorbereiding, maar dat is niet te vergelijken met groepstrainingen. Deze week zal duidelijk worden of Giovanni van Bronckhorst hem kan gebruiken tegen Olympiakos (1 augustus), het laatste oefenduel van de voorbereiding.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jan-Arie van der Heijden zet vandaag naar alle waarschijnlijkheid zijn handtekening onder een driejarige verbintenis bij Feyenoord. Nicky Hofs bewandelde in 2004 dezelfde weg en ziet de 27-jarige verdediger wel slagen in Rotterdam. ''Jan-Arie blijft daar sowieso overeind'', stelt hij in het Algemeen Dagblad.
''Elke wedstrijd dat je het veld op komt, is de sfeer uniek. Dat fantastische gevoel gaat Jan-Arie ook meemaken'', vertelt Hofs. ''Ik vind Jan-Arie een aanwinst voor Feyenoord omdat hij als echte opbouwer goed past bij hun aanvallende manier van voetballen. Ik denk dat hij gaat slagen. Jan-Arie heeft veel kwaliteit en blijft daar sowieso overeind, zoals hem dat eigenlijk overal lukt.''
Zijn routine heeft Feyenoord, dat beschikt over een jonge defensie, nodig. ''Als aan het eind van de rit de prijzen worden verdeeld, moeten ze er echter ook staan. Dat kun je van jonge jongens niet meteen verwachten. Dat zag je het afgelopen seizoen ook. Zijn ervaring kunnen ze daarin goed gebruiken. Jan-Arie is ook een jongen die het goed kan neerzetten.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Opschieten met die krabbel dan en trainen met de groep zodat je lekker ingespeeld raakt. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nu nog 1 verdediger en een spits. Benieuwt of dat gaat gebeuren en zo ja, hoe lang dat nog gaat duren? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als het kan gisteren al.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN DER HEIJDEN TEKENT VOOR DRIE JAAR BIJ FEYENOORD
Feyenoord heeft haar gewenste defensieve versterking binnen. Jan-Arie van der Heijden tekende maandag een contract voor drie jaar in De Kuip. De 27-jarige verdediger komt transfervrij over van Vitesse, de club waarvoor hij de afgelopen vier seizoenen speelde. Van der Heijden gaat bij Feyenoord spelen met rugnummer 6.
Met de komst van Van der Heijden krijgt trainer Giovanni van Bronckhorst meer mogelijkheden in de achterhoede. Daarom zijn we heel blij met deze overeenkomst, zegt technisch directeur Martin van Geel. Van der Heijden speelt al jaren op het hoogste niveau in Nederland en is met zijn 27 jaar in de kracht van zijn carrière. Hij kan de concurrentie aangaan en heeft bovendien de leeftijd en de ervaring om ook andere spelers verder te helpen.
Van der Heijden was de afgelopen vier seizoenen een vaste basisspeler bij Vitesse, waarvoor hij in totaal in 132 wedstrijden (competitie en play-offs) in actie kwam. Afgelopen seizoen was de in Leiden geboren verdediger goed voor drie doelpunten. Van der Heijden kwam eerder uit voor Willem II en Ajaks. Voor die laatste club maakte hij op 4 november 2007 zijn officiële debuut in het betaald voetbal. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Thanx Stylzz..👍, goed bezig..
Welkom Jan ARIE..!!
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN DER HEIJDEN: SUPERTROTS OM VOOR FEYENOORD TE MOGEN SPELEN
Jan-Arie van der Heijden had maandagochtend bij de ondertekening van zijn contract bij Feyenoord gezelschap van onder meer zijn ouders, broer en zus. De verdediger wilde het bijzondere moment in zijn carrière graag delen met zijn familie, zo vertelde hij aansluitend in zijn eerste interview als Feyenoorder.
Hoe is de afgelopen periode voor jou verlopen? Feyenoord heeft al een tijd geleden gevraagd of ik interesse zou hebben om hier te spelen. Die interesse is toen nog niet concreet geworden, omdat ik eerst om me heen wilde kijken. Ik had in mijn hoofd dat ik naar het buitenland wilde, maar als Feyenoord zich meldt ga je automatisch twijfelen. Uiteindelijk heb ik alle opties bekeken en kwam tot de conclusie dat Feyenoord de beste stap zou zijn voor mij. Dit is een fantastische club, met een geweldig stadion en geweldige supporters. Ik ben supertrots dat ik nu voor Feyenoord mag gaan spelen. Vandaar dat ik het moment waarop ik mijn contract tekende ook graag met mijn familie wilde delen.
Wat gaf voor jou de doorslag om voor Feyenoord te kiezen?
Ik heb een gesprek gehad met Martin van Geel en met de trainer, die waren allebei heel positief over mijn komst. Ik ben die gesprekken open in gegaan. Na die gesprekken heb ik echt het gevoel gekregen dat Feyenoord de juiste stap in mijn carrière zou zijn.
Met Marko Vejinovic tref je hier een oud-ploeggenoot. Heb je nog contact met hem gehad?
Ja, we hebben een paar keer gebeld. Hij was lyrisch over alles binnen deze club, dus dat heeft zeker meegespeeld in de beslissing om naar Feyenoord te komen.
Je hebt al vaak in De Kuip gespeeld als tegenstander van Feyenoord. Hoe is het om dit stadion nu als thuisbasis te mogen beschouwen?
Dat is heel mooi. Ik heb bij wedstrijden tegen Feyenoord altijd al genoten van sfeer. Om nu zelf de supporters achter mij te hebben, moet fantastisch zijn.
Hoe kijk je aan tegen de concurrentiestrijd voor de plaatsen centraal achterin?
Als je bij een topclub terecht komt, weet je dat er concurrentie is. Dat is alleen maar goed. Je zult het altijd zelf moeten afdwingen dat je aan spelen toekomt, dat hoort erbij.
Je had op jonge leeftijd al de kans om naar Feyenoord te gaan.
Dat klopt. Ik speelde toen nog in Schoonhoven. Ik ging net naar de middelbare school, toen Feyenoord zich meldde. Mijn ouders vonden school belangrijk en waren van mening dat ik eerst mijn eerste jaar goed moest doorkomen. Feyenoord had op dat moment nog geen busjes om jeugdspelers op te halen, waardoor het allemaal moeilijk te combineren was. Later meldde Ajaks zich, dat wel busjes had rijden, waardoor ik op mijn eigen school kon blijven en in Schoonhoven kon blijven wonen. Dat gaf toen voor mij de doorslag om die keuze te maken.
Hoe fit ben je?
De afgelopen periode heb ik samen met een personal trainer keihard getraind. Ik sta er fysiek goed op en voel me topfit. Ik heb heel veel zin om weer op het veld te staan en kijk ontzettend uit naar de eerste wedstrijd. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
http://www.fr-fans.nl/nieuws/van-der-heijden-verhuist-direct-ik-wil-me-snel-thuis-voelen-18643/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
Jan-Arie van der Heijden wil zo snel mogelijk verhuizen naar Rotterdam De voormalig speler van Vitesse heeft nu nog een huis in Amsterdam, maar is na zijn handtekening onder het contract bij Feyenoord direct opzoek gegaan naar een appartement in Rotterdam.. "Ik wil me snel thuis voelen bij deze club, dan helpt het als ik in de stad woon. Dan pas ik me sneller aan", vertelt hij aan Metronieuws.
Daarbij heeft hij prima door dat je beter niet in de stad van hun kunt wonen als speler van Feyenoord. Eén voordeel heeft Van der Heijden sowieso al, hij spreekt met de Rotterdamse tongval. "Haha, ja, ik ben onder de rook van deze stad geboren en kwam er altijd veel. Veel van mijn vrienden zijn Feyenoordfan. Ik vroeger zelf ook? Nee, dat niet."
Van der Heijden heeft lang gewikt en gewogen. Eigenlijk wilde hij de stap maken naar het buitenland, maar toen meldde Feyenoord zich ineens. Na het afwegen bedacht Van der Heijden dat Feyenoord nog wel eens het perfecte podium kan zijn om zich in de kijker te spelen voor Oranje. "Tja, dat zijn nu eenmaal keuzes die worden gemaakt. Hier wil ik laten zien dat het wel een keer kan. Feyenoord heeft een internationale uitstraling en als hier in de Kuip een wedstrijd wordt gespeeld, zit bij wijze van spreken iedereen die verstand heeft van voetbal in het stadion. Dit is een mooie plek om mezelf te laten zien." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha zit net dit nieuws ook in elkaar te flansen..😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Welkom bij de club Jan-Arie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EERSTE TRAINING VAN DER HEIJDEN OP VARKENOORD
Jan-Arie van der Heijden heeft dinsdagochtend zijn eerste training bij Feyenoord afgewerkt. De verdediger sloot een dag nadat hij zijn contract tekende in De Kuip aan bij de selectie van Giovanni van Bronckhorst en trainde direct volledig mee.
Op een regenachtig Varkenoord kon Van der Heijden op zijn eerste werkdag bij Feyenoord direct aan de bak. Zo draaide de verdediger, die de afgelopen periode met een personal trainer zijn conditie op peil hield, direct volop mee tijdens de partijvorm waarvoor de groep in drieën werd verdeeld. De drie teams namen het om beurten tegen elkaar op. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Op basis waarvan. PSV is namelijk in niks de grootste?? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 00:35 schreef Rotterdam22 het volgende:Als back up voor kongolo is het goed, als woudenberg niet goed is kan jan arie lb. kongolo is geen lb dus laten we hem daar ook niet weer misbruiken aub, net als indi omdat joris moest spelen. en hij is als cv veel meer waard als jan arie die zelfs transfervrij geen mooie buitenlandse club kon vinden. LOL backup voor kongolo.......jammer voor je voetbalvisie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij kon ie overigens wel naar het buitenland maar koos voor ons.. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Ja kon vast naar het buitenland club brugge misschien 2e bundesliga maar echt geen BPL anders kiest hij echt niet voor ons. en ja vind kongolo veel beterals jan arie die heeft alleen een betere pass, kongolo heeft alees om te slagen in de top. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat ervaring was hard nodig, met dat jonge grut, wat overigens niet betekent dat hij direct basis is. Volgens mij kon ie naar Duitsland en Spanje.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ben benieuwd of Jan Arie een basisplek gaat krijgen. Ik zie een beetje een soort Patrick Paauwe in hem. Daar was ik overigens, als verdediger, niet kapot van... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 16:25 schreef Rotterdam22 het volgende:Ja kon vast naar het buitenland club brugge misschien 2e bundesliga maar echt geen BPL anders kiest hij echt niet voor ons. en ja vind kongolo veel beterals jan arie die heeft alleen een betere pass, kongolo heeft alees om te slagen in de top. Wel jammer van die enorme vormcrisis waar hij op dit moment en al een tijdje inzit ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 29 juli 2015 - 18:44 schreef RenatoBos het volgende:Wat ervaring was hard nodig, met dat jonge grut, wat overigens niet betekent dat hij direct basis is. Volgens mij kon ie naar Duitsland en Spanje.. Zo jong is ons elftal niet, hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik bedoel we hebben jaren lopen koketteren met t jongste elftal van blablabla enz. Maar leverde nooit wat op. Kijk maar nu naar de joden, gebeurt hetzelfde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies en daarom juist ben ik blij met de aangetrokken routine.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch zou ik meer vertrouwen in hem hebben als hij alleen 'Jan' of alleen 'Arie' zou heten. Lijkt me zo'n gedoe wanneer je hem moet roepen in het heetst van de strijd. Op buitenspel spelen is al gedoemd te mislukken.
Maar goed zal misschien ook een stukje frustratie uit het verleden van mijn kant zijn, toen ze er destijds niet in wisten te slagen om Vennegoor of Hesselink (weet niet meer zo goed welke van de twee) binnen te halen.
Maar los daarvan, routine is inderdaad goed, heel goed. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Hoe meer ervaring er is gekomen afgelopen 3 jaar hoe meer achterstand we hebben opgelopen op de nr1. Als je goeie haalt maken ze je beter anders verre van dat. elia gaat ons wel sterker maken, jan arie niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk t wel, want naast Kongolo en van Beek hebben we centraal verdomd weinig keuze. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2015 - 15:48 schreef netsurfer het volgende:Toch zou ik meer vertrouwen in hem hebben als hij alleen 'Jan' of alleen 'Arie' zou heten. Lijkt me zo'n gedoe wanneer je hem moet roepen in het heetst van de strijd. Op buitenspel spelen is al gedoemd te mislukken. Maar goed zal misschien ook een stukje frustratie uit het verleden van mijn kant zijn, toen ze er destijds niet in wisten te slagen om Vennegoor of Hesselink (weet niet meer zo goed welke van de twee) binnen te halen. Maar los daarvan, routine is inderdaad goed, heel goed. En Jari hebben we al ;-P |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2015 - 15:02 schreef Stylzz het volgende:Ik bedoel we hebben jaren lopen koketteren met t jongste elftal van blablabla enz. Maar leverde nooit wat op. Kijk maar nu naar de joden, gebeurt hetzelfde. Kampioen PSV had volgens mij het jongste team van de eredivisie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz