|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het nieuwe seizoen gaat beginnen....sokken zijn op gehesen en we gaan ervoor.
We gaan het zien....
Het zeik forum wat betreft aankopen....ik heb er niks mee....sterker nog sommigen kunnen van mij aan...
Lukt dat niet....wat ik me niet kan voorstellen dan hebben we altijd nog....
....
Ons Ajax gaat potten breken gappies....
Oja dit zijn ook jawbrekers
....
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hahahahahahahahahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja je kent mij toch..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het is mijn topic...je kan het ook negeren loetje |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Boudewijn....slotje...het is goed zo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hap niet zo man! Lach me er rot om. Kan het wel waarderen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik niet.....Boudewijn....opbokken met dit topic.....gooi er maar af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat is er mis mee dan?
Winnen gewoon weer in de kuip gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ach was gewoon een geintje naar Wouter toe.....het zal de honderd niet halen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 02:38 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ach was gewoon een geintje naar Wouter toe.....het zal de honderd niet halen Moet kunnen toch...
Zal APIK ook wel waarderen hem kennende.
Alhoewel, die gozer gooit er 50 posts in 4 minuten in dus dat weet ik nog zo net niet ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En de andere 80 helpt APIK je wel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 02:39 schreef Loetje het volgende:[..] Moet kunnen toch... Zal APIK ook wel waarderen hem kennende. Alhoewel, die gozer gooit er 50 posts in 4 minuten in dus dat weet ik nog zo net niet ;-) Wouter is mijn gappie....die vraagt nooit....hij weegt en bepaald....en hij worstelt en zal altijd bovenkomen....net als ik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 02:39 schreef Loetje het volgende:[..] Moet kunnen toch... Zal APIK ook wel waarderen hem kennende. Alhoewel, die gozer gooit er 50 posts in 4 minuten in dus dat weet ik nog zo net niet ;-) Ik denk dat niemand hem kent....simpel weg....hij laat dat niet toe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoeft iemand niet te kennen om te kunnen zien wat hij doorgaans wel en niet leuk vind op het forum. Hij kan veel van je hebben, jij van hem! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je bent me gappie en blijft dat! En dat weet je Peet! Exact wat ik je net aan telefoon heb verteld, heb veel van je geleerd. Ik ben er bovenop en jij komt er bovenop. Ben trots op je! Mag iedereen weten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!
Laat het seizoen maar starten!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
APIK zal dit jaar wederom gelijk krijgen!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
zitten we al aan de honderd? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Nog ff doorgaan. speciaal voor Peet ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hey Bossie, jij ook hier? Welkom vriend! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Gelukkig ben ik weer in Nederland als Ajax weer wint in de kuip!! Eigenlijk hoef je daar niet eens meer thuis voor te blijven want dat is toch meestal het geval en niet erg speciaal meer! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hey Ron, alles wel man..(?) Tja ik kon het lachen niet laten na die opmerking van warrior..😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 09:46 schreef Ajax Warrior het volgende:Gelukkig ben ik weer in Nederland als Ajax weer wint in de kuip!! Eigenlijk hoef je daar niet eens meer thuis voor te blijven want dat is toch meestal het geval en niet erg speciaal meer! ;-) Hou op man ik krijg buikpijn van het lachen..😂😂😂😂😂😂😂😂😂 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 09:46 schreef Ajax Warrior het volgende:Gelukkig ben ik weer in Nederland als Ajax weer wint in de kuip!! Eigenlijk hoef je daar niet eens meer thuis voor te blijven want dat is toch meestal het geval en niet erg speciaal meer! ;-) Hier ben ik het niet mee eens. Een overwinning op wie dan ook is altijd speciaal, maar op feyenoord nog ietsjes meer speciaal ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 09:57 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hier ben ik het niet mee eens. Een overwinning op wie dan ook is altijd speciaal, maar op feyenoord nog ietsjes meer speciaal ;-) Je snapt toch wel wat ik bedoel Ron? We hebben daar de afgelopen 10 jaar vaker gewonnen dan verloren, dus zo verassend is het niet meer! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Buikpijn komt van het teveel Gyros eten! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou. Nu je het zegt, ik heb gisteren een mixed grill bestelt en kom het werkelijk niet op. En dat wil echt veel zeggen als ik vlees laat staan.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 10:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nou. Nu je het zegt, ik heb gisteren een mixed grill bestelt en kom het werkelijk niet op. En dat wil echt veel zeggen als ik vlees laat staan.. Was het teveel of gewoon smerig??? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Een bordje verse meeuwenbout. Lekker hoor. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 09:47 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hey Ron, alles wel man..(?) Tja ik kon het lachen niet laten na die opmerking van warrior..😂 Ja man, alles wel. Bij jou ook?Het wordt tijd dat het seizoen gaat beginnen. Ik mis onze overwinningen nu al ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee het was heerlijk maar kreeg het gewoon niet op.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 13:29 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ja man, alles wel. Bij jou ook?Het wordt tijd dat het seizoen gaat beginnen. Ik mis onze overwinningen nu al ;-) Mooi, goed om te horen.! Zit zelf momenteel op zakynthos, reuze naar mijn zin maar begin de zon nu wel beu te raken, bijna niet vol te houden.. Ja zeker tijd om weer te beginnen, beetje vertrouwen in het aankomende seizoen, hebben jullie je werkelijk weten te versterken..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat je me vriend ben zal ik een bord voor je volbouten..😉
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Saganaki, lekker smeuïg..😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hmmm....zou Ajax in zijn tijd ook saganaki hebben gegeten of gyros....misschien woonde hij wel op Zakhinthos. Dan neem je nu zijn DNA mee naar Zeeland gap :-).....wie weet werkt het en ga jij het licht zien...hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Van de ene kant lijkt het me van zelf sprekend en heb je rust in je reet, je weekende zijn meer relaxt van de andere kant blijf ik dan op mijn forum alleen maar lampies uittrappen..;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 04:18 schreef Loetje het volgende:Je bent me gappie en blijft dat! En dat weet je Peet! Exact wat ik je net aan telefoon heb verteld, heb veel van je geleerd. Ik ben er bovenop en jij komt er bovenop. Ben trots op je! Mag iedereen weten! Ik van jou ook....maar me ook verbaasd....ook dat is leren |
|
|
|