|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met dank aan onze HankerT...
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahahaha! wat een ongelooflijke rukmuziek. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Michiel Kramer schiet via een penalty zijn club naar de beker finale in Israël hij speelt bij Maccabi Haifa de club van Fred Rutten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 - 11:25 schreef de bluffer het volgende:Michiel Kramer schiet via een penalty zijn club naar de beker finale in Israël hij speelt bij Maccabi Haifa de club van Fred Rutten Ja , die Rutten he |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
zou er al een febo in de klaag muur zitten daar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die kroketten zijn daar ook niet te eten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar zal na de wedstrijd wel wat geslist zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Proest...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Naar Utrecht ,verrassend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik dacht dat die ook wou gaan darten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welkom terug in Nederland Kramer! Nou wel gedragen in Utrecht hé |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik wilde iets zeggen over Kramer en kansen missen maar vergeleken bij wat er dit seizoen gepresteerd wordt...deed ie.het best goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die kan in de Kuip beginnen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 januari 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Advocaat is dol op Kramer. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik mag hem als persoon stiekem ook wel, maar mis hem niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mag hem niet, mis hem vooral niet. Balen dat ie weer in NL is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gun hem een veel te hete kroket in z'n reet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, of een diepgevroren xxxxxl kroket Bestaan die? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar speelt ie al 4 jaar mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het lijkt wel of de komkommertijd wel heeeel vroeg is begonnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehehe.. maar toch heb die slungel gewoon een top seizoen daarzo bij RKC. En hij wordt er op handen gedragen. Past daar gewoon zoveel beter .. ik zou dat koesteren als ik hem was. Maar ja Kramert is Kramert he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2023 - 21:16 schreef tomson het volgende:Hehehe.. maar toch heb die slungel gewoon een top seizoen daarzo bij RKC. En hij wordt er op handen gedragen. Past daar gewoon zoveel beter .. ik zou dat koesteren als ik hem was. Maar ja Kramert is Kramert he Is een Feyenoorder he |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik lees hier net dat Gustavo Hamers ook terug wil. En dan hebben we ook nog Azarkan :) Er houden er zoveel van Feyenoord. Kun je een eredivisie aan eltallen mee vullen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 mei 2023 - 21:23 schreef tomson het volgende:[..] Ik lees hier net dat Gustavo Hamers ook terug wil. En dan hebben we ook nog Azarkan :) Er houden er zoveel van Feyenoord. Kun je een eredivisie aan eltallen mee vullen. Pruik erop en allemaal in het vrouwenelftal |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Beetje eyeliner, lippenstift. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kroket en bitterballen er af. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Rn toch.
Paar weken geleden toen tegen RKC waren er beelden dat Kramer in de week voorafgaand op 'n dag wat ballen kwam halen voor RKC, schijnt gewoonte te zijn dat clubs dat doen. Wist ik niet, maar wat ik wel zagdat Kramer tussen de selectie liep alsof het zijn teamgenoten waren en Slot gaf ik een kort interviewtje aan Kramer 1 van de betere spitsen in NL te vinden, slim en een fijn persoon in een groep.
In een tijd waarin we minimaal 6 goede middenvelders hebben zou het me niks verbazen als dit de 3e spits gaat worden. En ik zeg er gelijk bij dat we daar niet slechter van worden, bij noodsituaties kan ie lengte brengen die we nu niet hebben en een prima gast voor deze groep en de club. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
quote:Op woensdag 10 mei 2023 - 21:53 schreef Bowie het volgende:En toch. Paar weken geleden toen tegen RKC waren er beelden dat Kramer in de week voorafgaand op 'n dag wat ballen kwam halen voor RKC, schijnt gewoonte te zijn dat clubs dat doen. Wist ik niet, maar wat ik wel zagdat Kramer tussen de selectie liep alsof het zijn teamgenoten waren en Slot gaf ik een kort interviewtje aan Kramer 1 van de betere spitsen in NL te vinden, slim en een fijn persoon in een groep. In een tijd waarin we minimaal 6 goede middenvelders hebben zou het me niks verbazen als dit de 3e spits gaat worden. En ik zeg er gelijk bij dat we daar niet slechter van worden, bij noodsituaties kan ie lengte brengen die we nu niet hebben en een prima gast voor deze groep en de club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 mei 2023 door Bowie -- |
|
|
|